quote:Ik heb niks gedaan hoor.
Op maandag 23 juni 2003 15:52 schreef ThaFreak het volgende:[..]
de schooiers
ben bijna klaar met mijn benzzzzzzz
Ook_gek to conquer the world
quote:Ik doe wat anderen niet durven.
Op maandag 23 juni 2003 16:16 schreef jozef444 het volgende:
Hehe die porsche int fotosoep topic is vet.Ook_gek to conquer the world
![]()
quote:gelukkig is t niet echt, anders zou ik moeten janken,dat zou zonde zijn van de auto's
Op maandag 23 juni 2003 16:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik doe wat anderen niet durven.
* ook_gek kick ass
quote:hmm welke auto ik zie er nergens 1
Op maandag 23 juni 2003 16:25 schreef PeuRac het volgende:[..]
gelukkig is t niet echt, anders zou ik moeten janken,dat zou zonde zijn van de auto's
quote:Wees jij maar blij dat ik niet te veel geld heb. Anders zou ik zo een bak kopen en die gaan martelen
Op maandag 23 juni 2003 16:25 schreef PeuRac het volgende:[..]
gelukkig is t niet echt, anders zou ik moeten janken,dat zou zonde zijn van de auto's
quote:
Op maandag 23 juni 2003 16:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wees jij maar blij dat ik niet te veel geld heb. Anders zou ik zo een bak kopen en die gaan martelen
Dan zou ik jou martelen
en de auto meenemen, als ik klaar was
Edit - Ik ga werken, en daar hebben we geen i-net
ik ben om 22;30u weer terug (of mn vriendin moet bellen, dan morgen pas weer
) dus niet mijn topic vol lullen terwijl ik weg ben he!!!
Want dan ga ik ze zo nemen met m,n mobiel
quote:Sorry hij is al weg
Op maandag 23 juni 2003 16:41 schreef Boink het volgende:
Tuurlijk willen we foto's, En we gaan je topic wel dicht lullen

quote:Accord's gaan tot over de 40 000 pleuro's hoor
Op maandag 23 juni 2003 16:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Sorry hij is al weg
was een leen bak van m,n baas. Gaaf ding man. Alles zit er op en er aan. Hij heeft nog even gevraagt wat het moet kosten. Een kleine. Schrik niet 65.000 GULDEN Met andere woorden een dikke 30.000 euro. ( klein foutje ):D Ze hebben de dikste versie mee gegeven
quote:En dat noemt ie de dikste versie
Op maandag 23 juni 2003 16:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Sorry hij is al weg
was een leen bak van m,n baas. Gaaf ding man. Alles zit er op en er aan. Hij heeft nog even gevraagt wat het moet kosten. Een kleine. Schrik niet 65.000 GULDEN Met andere woorden een dikke 30.000 euro. ( klein foutje ):D Ze hebben de dikste versie mee gegeven
Honda Accord 2.4 Executive B 4 A5 2003 .... 38.160
En dan heb je nog niet eens een navigatie systeem en leer joh
quote:Hmm zat half leer half stof in. Was afgewerkt met carbon (look??) Was wel een hand schakel. Licht metalen velgen. Dubbele uitlaat. Teller ging tot 260. Is vrij snel volgens m,n baas. Wat zou het geweest zijn dan? Oh er zat geen cruse control op <-- zal wel verkeerd geschreven zijn.
Op maandag 23 juni 2003 16:50 schreef DIJK het volgende:[..]
En dat noemt ie de dikste versie
..
Honda Accord 2.4 Executive B 4 A5 2003 .... 38.160
En dan heb je nog niet eens een navigatie systeem en leer joh
quote:Hij moet nog erger
Op maandag 23 juni 2003 16:53 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
quote:Zal wel een 2 liter sport geweest zijn, die heeft iig ook al carbonlook of de basis (comfort) versie dat ook al heeft weet ik niet.. Vanaf 30120 euro (voor de sport). En geen cruisecontrol.. Dan had je toch wel kunnen weten dat t niet t topmodel was :|
Op maandag 23 juni 2003 16:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hmm zat half leer half stof in. Was afgewerkt met carbon (look??) Was wel een hand schakel. Licht metalen velgen. Dubbele uitlaat. Teller ging tot 260. Is vrij snel volgens m,n baas. Wat zou het geweest zijn dan? Oh er zat geen cruse control op <-- zal wel verkeerd geschreven zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 23-06-2003 17:01]
quote:cruise control
Op maandag 23 juni 2003 16:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hmm zat half leer half stof in. Was afgewerkt met carbon (look??) Was wel een hand schakel. Licht metalen velgen. Dubbele uitlaat. Teller ging tot 260. Is vrij snel volgens m,n baas. Wat zou het geweest zijn dan? Oh er zat geen cruse control op <-- zal wel verkeerd geschreven zijn.
Plantsoenendienst is wel wat voor jou
quote:Hmmm geen idee. Maar punt blijft. Was een leuke auto om te zien. En van binnen ziet het er ook erg mooi uit.
Op maandag 23 juni 2003 16:55 schreef DIJK het volgende:[..]
Zal wel een 2 liter sport geweest zijn, die heeft iig ook al carbonlook of de basis (comfort) versie dat ook al heeft weet ik niet.. Vanaf 30120 euro (voor de sport)
Oh en Boink het was een leen bakje voor 1 dag. Meer niet. Z,n eigen auto werd gemaakt
quote:Zegt de persoon die in een homo auto rijd en nog niet door heeft dat hij homo is
Op maandag 23 juni 2003 16:59 schreef Thermo het volgende:[..]
cruise control
Plantsoenendienst is wel wat voor jou
quote:Die is wel te simpel he?
Op maandag 23 juni 2003 17:01 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zegt de persoon die in een homo auto rijd en nog niet door heeft dat hij homo is
Waarin rijdt gij ook alweer?
quote:Whahaha, dees is leuk!
Op maandag 23 juni 2003 17:04 schreef -Eddow- het volgende:
Erge genoeg
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 23-06-2003 17:09]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |