abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11296775
Heeej, ik ben vrij nieuw hier, en ik heb een vraagske..
Ik ben al een tijdje aan het piekeren over een opleiding fotografie, maar heb geen idee welke kant ik juist uitwil... Zijn er hier nog die een opleiding volgen... Enige raad of zo???
Nu is het een doorgedreven hobby...

Ik zit mijne kop derover te breken , misschien hebben jullie tips...

Tjorven

FOK!fotograaf zondag 22 juni 2003 @ 20:05:59 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11297897
quote:
Op zondag 22 juni 2003 19:23 schreef Tjorven het volgende:
Heeej, ik ben vrij nieuw hier, en ik heb een vraagske..
Ik ben al een tijdje aan het piekeren over een opleiding fotografie, maar heb geen idee welke kant ik juist uitwil... Zijn er hier nog die een opleiding volgen... Enige raad of zo???
Nu is het een doorgedreven hobby...

Ik zit mijne kop derover te breken , misschien hebben jullie tips...

Tjorven

op wat voor niveau wil je een opleiding?
want er zijn wel van die HBO opleidingen volgens mij...
maar als je z'n hobby opleiding wil, dan moet je wat anders zoeken...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11299917
Wel, ik heb nu een jaar aan d'unief achter de rug, maar ik vrees dat ik me toch maar ergens anders zal gaan nestelen...
Na wat denkwerk ben ik tot enkele interesses gekomen, en ik sprokkel nu graag een beetje informatie bijeen...
Ik woon wel in Belgie, maar tis hem ook vooral te doen om de motivatie en de toekomst... Wat doen jullie ermee enzo...
Ook stel ik me vragen bij de toegangsproeven die ze organiseren, wat het eigenlijk inhoud...

Tjorven

pi_11300812
In Nederland heb je op hbo-niveau iig de Foto Academie in Amsterdam: www.fotoacademie.nl en de St. Joris in Breda (meen ik, Brabant iig).

Kben ook wel beneiwued wie hier ervaringen heeft met de Foto Academie. Vooral met de basiscursus van 2 maanden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')