quote:eigen opinie, of is dat 'kritische' inmiddels een manier geworden om kijkers te houden? (lekker auto's afzeiken....)
Op zondag 13 juli 2003 22:31 schreef Chillmeister het volgende:
Klopt maar top gear is altijd zo geweest, met hun eigen opinie en daarom is het altijd zo populair geweest in engeland
maar, ik beken, ik heb gelachen vooral om het selderie vakje
quote:Tis maar net welke afleveringen en presentatoren je hebt gehad. Jeremy is altijd al droog geweest. Ooit eens wat gezien over zijn eerste aflevering. Begon meteen goed
Op zondag 13 juli 2003 17:55 schreef Hellrazor het volgende:
is top gear altijd zo ''droog'' met al die humor enzo als ik top gear van kazaa download zie ik hele andere serieuze dingen dan revieuwen ze zeg maar echt die auto's.
dat ze nu The Stig hebben, vroeger hadden ze ook Tiff Needel en die ene vrouw. Dus racers hadden ze altijd al. Nu doen ze alleen een vergelijk op een circuit.
quote:Heb t weer gemist
Op zondag 13 juli 2003 22:46 schreef mvt het volgende:[..]
Tis maar net welke afleveringen en presentatoren je hebt gehad. Jeremy is altijd al droog geweest. Ooit eens wat gezien over zijn eerste aflevering. Begon meteen goed
dat ze nu The Stig hebben, vroeger hadden ze ook Tiff Needel en die ene vrouw. Dus racers hadden ze altijd al. Nu doen ze alleen een vergelijk op een circuit.
Die vrouw (Vicky Henderson-Butler getrouwd???) was echt goed, die mis ik best. Zij had altijd een duidelijke conclusie, en niet dat vage wat nu wel eens is. Is gek van super auto's en (niet onbelangrijk voor tv) ze ziet er nog lekker uit ook
Ja, en ik mis die Vicky ook wel. De hele oude team is destijds door de BBC eruit gezet omdat ze met het programma wilden stoppen. Later bleek dat ze eigenlijk een nieuwe formule hadden bedacht, mèt de terugkeer van Jeremy Clarckson.
De meesten gingen naar 5th Gear en eentje presenteert een of andere scrapheap-achtige programma op Discovery: bouw van een oude wrak een racemonster en neem het op tegen een andere team.
quote:Da's nog best geinig om te zien trouwens.
Op maandag 14 juli 2003 06:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
De meesten gingen naar 5th Gear en eentje presenteert een of andere scrapheap-achtige programma op Discovery: bouw van een oude wrak een racemonster en neem het op tegen een andere team.
Wij Nederlanders werden trouwens weer mooi te kijk gezet gisteren
quote:Juist neit! Ze waren laaiend enthousiast! Als Jeremy negatief is dan istie heeeeeeeel anders...
Op maandag 14 juli 2003 07:16 schreef sop het volgende:Wij Nederlanders werden trouwens weer mooi te kijk gezet gisteren
quote:Ik heb me wel rotgelachen op dat commentaar van ze hoor. Toen die gast achterin die carver ging zitten, dat commentaar erbij. And this car is from a country where a gay marriage is legal
Op maandag 14 juli 2003 08:49 schreef Kreator het volgende:[..]
Juist neit! Ze waren laaiend enthousiast! Als Jeremy negatief is dan istie heeeeeeeel anders...
.
quote:Die is er wel in geweest. 1ste seizoen. Ging Deamon Hill ermee crossen. Die was er wel enthousiast over. Alleen vonden ze hem niet mooi
Op maandag 14 juli 2003 09:31 schreef ook_gek het volgende:
Ze zeiden ook. Eindelijk hebben die nederlanders een auto gemaakt. Ik moest meteen aan de spyker denken. Waarom is die daar nooit geweest. Ik ben heel benieuwd wat ze daar van vinden namelijk.
Diezelfde aflevering reed Daemon ook met een mercedes AMG. Op een gegeven moment moesten ze stoppen omdat 1 van die presentatoren moest kotsen (tijdens het rijden was de rolbar omhoog gekomen vanwege het lompe rijden , de auto dacht dat het niet helemaal goed ging komen, de presentator had hetzelfde gevoel)
-edit- ik denk dat ik ook maar eens de 550 maranello van mijn baas ga afzeiken, wellicht laat hij me ook een keer alle hoeken van het parkeerterrein (of meer) zien
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 14-07-2003 09:59]
quote:Dat lijkt me helemaal te gek om mee te rijden met die een rally bak
Op maandag 14 juli 2003 09:56 schreef sop het volgende:
De burgemeester van het plaatsje van mijn ouders is ooit eens mee geweest met Rocco Theunisse (God hebbe zijn ziel) als Navigator. Hij heeft de hele proef zijn bek gehouden en naar eigen zeggen bijna letterlijk in zijn broek gepoept.
Dat kwam uit een show van Harry Enfield, waarin hij en Paul Whitehouse twee Amsterdamse agenten spelen. Die scenes zijn ook opgenomen in een politiewagen op een brug over een gracht in A'dam. Met uiteraard een enorme joint in de mond van Paul Whitehouse.
quote:En Donkervoort?
Op maandag 14 juli 2003 09:31 schreef ook_gek het volgende:
Ze zeiden ook. Eindelijk hebben die nederlanders een auto gemaakt. Ik moest meteen aan de spyker denken. Waarom is die daar nooit geweest. Ik ben heel benieuwd wat ze daar van vinden namelijk.
quote:Ja die ook ben heel benieuwd wat ze daar van vinden. Dat is echt een race wagen,
Op maandag 14 juli 2003 19:36 schreef k_man het volgende:[..]
En Donkervoort?
quote:offtopic:
Op maandag 14 juli 2003 12:58 schreef dwerg het volgende:
He is not only my partner, but also my lover.Dat kwam uit een show van Harry Enfield, waarin hij en Paul Whitehouse twee Amsterdamse agenten spelen. Die scenes zijn ook opgenomen in een politiewagen op een brug over een gracht in A'dam. Met uiteraard een enorme joint in de mond van Paul Whitehouse.
ROTFL... ja, die scetshes ken ik nog.
Hans en whatshisname, de homofiele agenten, van de Haasgracht
"Earlier today we went to see some old people who were complaining about loud music, we told them to stop complaining. Tonight we'll be going to see if we can find some junkies in the park... to ask if they will be needing something"
quote:Zou me niks verbazen als 'The Stigg" gewoon Tiff Needel is.
Op zondag 13 juli 2003 22:46 schreef mvt het volgende:[..]
Tis maar net welke afleveringen en presentatoren je hebt gehad. Jeremy is altijd al droog geweest. Ooit eens wat gezien over zijn eerste aflevering. Begon meteen goed
quote:Dan ben jij zeker iedereen
Op dinsdag 15 juli 2003 19:53 schreef Chillmeister het volgende:
iedereen weet wie de stig is. ben de naam vergeten, maar was een van de bentley drivers in le mans
Want hier wordt al tijden gespeculeerd over wie the Stig nou is. En als dat bekent was geworden, dan wisten we het hier ook wel.
quote:Guy Smith?
Op dinsdag 15 juli 2003 19:53 schreef Chillmeister het volgende:
iedereen weet wie de stig is. ben de naam vergeten, maar was een van de bentley drivers in le mans
Perry McCarthy who is racing in the N0 10 Audi at Le Mans this weekend. This came via British Eurosport this morning, FACT.
quote:Bron?? (met link svp) er staat btw niet letterlijk dat hij The Stig is.
Op woensdag 16 juli 2003 23:45 schreef Chillmeister het volgende:
dit stond op supercars.net en stond ook enekele wekene geleden in de engelse kranten;Perry McCarthy who is racing in the N0 10 Audi at Le Mans this weekend. This came via British Eurosport this morning, FACT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |