abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zondag 22 juni 2003 @ 17:03:48 #1
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11293831
Nog nooit eerder van gehoord, totdat een vriend van me hierop attendeerde.

Dit is echt wel één van de meest relaxte dancecompilaties van dit moment vind ik. Ideaal voor feestjes!!!!

Vrolijk dance/discomuziek blijft

Niet van dat overgehypte speedy Tranceshit met een veel te harde bass..dis gewoon lekker relaxen en er een beetje bij dansen.

Ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar dat beachfeest wat door die gasten nog in Rotterdam wordt gegeven

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 22 juni 2003 @ 17:12:03 #2
38406 el_bario
Soul Patrol
pi_11294033
Hed kandi maakt wel hele fijne compilaties ja. De chill serie is ook erg fijn. Er komen toch ook regelmatig Hed Kandi DJ's in the supperclub? iemand die daar wel eens komt?

flash e-card

zondag 22 juni 2003 @ 17:29:24 #3
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_11294406
Goede muziek om 's morgens naar te luisteren
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zondag 22 juni 2003 @ 19:22:38 #4
58631 Braque
Stupidity is no excuse
pi_11296738
quote:
Op zondag 22 juni 2003 17:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog nooit eerder van gehoord, totdat een vriend van me hierop attendeerde.

Dit is echt wel één van de meest relaxte dancecompilaties van dit moment vind ik. Ideaal voor feestjes!!!!

Vrolijk dance/discomuziek blijft

Ah weer iemand die 't licht ziet

Misschien je ook maar eens wagen aan de Disco Heaven serie (02.03 is de meest recente op 't moment) en de Twisted Disco, ook heerlijk funky. De Stereo Sushi series zijn ook goed te verteren, hebben vaak iets meer vocalen, iets soulfuller

quote:
Niet van dat overgehypte speedy Tranceshit met een veel te harde bass..
* Braque ziet de muziek weer verharden, van Trance naar Hard Trance naar Hardstyle...
Totdat we weer bij gabber aankomen, en dan vervolgens weer *ploef*
quote:
Ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar dat beachfeest wat door die gasten nog in Rotterdam wordt gegeven
Voor dezelfde stijlen muziek/relaxste atmosfeer zou je ook eens in de More en Club Panama in A'dam kunnen gaan kijken.
In een discussie heeft de hardste schreeuwer niet méér gelijk.
  zondag 22 juni 2003 @ 19:27:14 #5
47631 iefow
I love lamp
pi_11296853
idd heeeeeeeeeeeeleeeeeeee chille muziek
*o/*
pi_11297995
Er zitten best leuke nummers bij. Ik heb een goedkope Hed Kandi-versie in huis. Zo'n Summer Sampler. Met drie lange mixen. Ik vind de 'normale' Hed Kandi's echt gigantisch duur. Daarnaast heb ik die cd die een aantal maanden geleden bij de Elle zat. Daarom had ik die Elle ook gekocht.

Let ook vooral even op de hoesjes, voor zover je die niet opgevallen waren. Heel mooi gemaakt.

Ik heb me ooit eens een hele middag zitten inleven in dat 'tekenhandschrift' voor een volledig nieuwe tekening. Ik wilde er precies zoëen op mijn site maar dan wel van eigen hand.
En ik zal je eerlijk zeggen: dat heb je niet zomaar even in een uurtje gemaakt........

http://www.wwzapper.com/w-blauw-poppetje11-2

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 22-06-2003 20:20]

Redactie Games zondag 22 juni 2003 @ 20:26:14 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11298469
quote:
Op zondag 22 juni 2003 20:09 schreef postinggirl het volgende:
Er zitten best leuke nummers bij. Ik heb een goedkope Hed Kandi-versie in huis. Zo'n Summer Sampler. Met drie lange mixen. Ik vind de 'normale' Hed Kandi's echt gigantisch duur. Daarnaast heb ik die cd die een aantal maanden geleden bij de Elle zat. Daarom had ik die Elle ook gekocht.

Let ook vooral even op de hoesjes, voor zover je die niet opgevallen waren. Heel mooi gemaakt.

Ik heb me ooit eens een hele middag zitten inleven in dat 'tekenhandschrift' voor een volledig nieuwe tekening. Ik wilde er ook precies zoëen op mijn site maar dan wel van eigen hand.
En ik zal je eerlijk zeggen: dat heb je niet zomaar even in een uurtje gemaakt........

Slik...die heb ik ook maar ik lees geen Elle

Toen ik op de site van Hedkandi.com aan het lurken was zag ik idd die tekeningetjes. En toen moest ik meteen aan jou denken, die tekeningetjes lijken er verdacht veel op
Maar zo te zien heb je ze zelf getekend.
Ik vind het persoonlijk een hele aardige style van tekenen

Zou me trouwens niet verbazen dat de clip van Room 5 ft. Oliver Cheatham - Make Luv door dezelfde tekenaars gemaakt zijn.

Ik werd een beetje zat van de standaard mainstraim Trance die je tegenwoordig veel in discotheken hoort en het moet ook alleen maar harder, ik werd er helemaal lijpziek van...Heb dan meteen al minder de neiging om nu weer zo'n tent binnen te stappen. Zo te zien zijn er genoeg tenten die weer iets anders draaien, maar die zijn jammergenoeg alleen maar weer te vinden in Amsterdam of Rotterdam. In het oosten of in het Zuiden van het land vind je zoiets echt niet, jammergenoeg

Nu ik dit heb gehoord is er voor mij idd de wereld een klein beetje verder open gegaan. Ik vind het echt geweldige muziek. Af en toe van die disco in een modern jasje en die chill out cd's zijn echt mega relaxed om te ontspannen

Denk dat ik maar es meer CD's van Hed Kandi ga beluisteren....

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 22-06-2003 20:42]

pi_11298970
http://www.jason-brooks.com

Hier vind je een hele galerij van de maker ervan.

(heeft niks met de muziek te maken, maar o.k.)

Redactie Games zondag 22 juni 2003 @ 20:53:49 #9
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11299236
quote:
Op zondag 22 juni 2003 20:45 schreef postinggirl het volgende:
http://www.jason-brooks.com

Hier vind je een hele galerij van de maker ervan.

(heeft niks met de muziek te maken, maar o.k.)

Oef die plaatjes zijn niet goedkoop als je ze in posterformaat wil hebben

Wel heel mooi trouwens...

maandag 23 juni 2003 @ 15:26:12 #10
58631 Braque
Stupidity is no excuse
pi_11317133
quote:
Op zondag 22 juni 2003 20:09 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb me ooit eens een hele middag zitten inleven in dat 'tekenhandschrift' voor een volledig nieuwe tekening. Ik wilde er precies zoëen op mijn site maar dan wel van eigen hand.

Dat "tekenhandschrift" zijn eigenlijk zgn. "vectorgraphics" zoals je die bv ook in van die Flashfilmpjes ziet. 'T handige van die vectorgraphics is dat je ze onbeperkt kan zoomen zonder dat je scherpte verliest.

Als je echt van dat soort plaatjes wil maken moet je 't eens proberen in "Adobe Illustrator".

In een discussie heeft de hardste schreeuwer niet méér gelijk.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 02:46:00 #11
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_11405504
ook effe offtopic

maar weet iemand een site waar je wallpapers in die stijl kunt vinden ??

WOKNOK
pi_15837373
Hed Kandi is zeker heel goed.
--fluistermode--
als je nu misschien eens een keertje op kazaa komt, per ongeluk, kun je ook wat muziek van Hed Kandi downe, het is erg mooi, helaas wel een beperkt aanbod, maar als ik het echt graag zou willen zou ik het ook kopen.

Ik vind die tekeningen ook erg mooi en Jason Brooks is ook gaaf.

http://www.hedkandi.com

eventjes de mainsite aanklikken en daar zie je inderdaad 3 verschillende stylen:

Chill Out -- Nu Cool -- Dance Floor.

Ik als adrenalinehyperchild vind dance floor het leukst, gewoon vrolijke niets aan de hand muziek met een leuke sound erin.

Ik ben benieuwd wanneer er weer een nieuwe release is, ik hoorde pas over een half jaartje ofzo, de tijd maakt niks uit natuurlijk, als de kwaliteit maar goed is.

Je ziet nu overigens steeds meer mensen die de muziek leuk vinden, aan de ene kant positief, omdat je het dan vaker hoort, aan de andere kant is het helaas niet meer zo exclusief, dus niet meer zo bijzonder.

Billie Holiday is Lady Day!
pi_15837491
Ik kan als tip geven ook eens te verzamelaars en albums van het Naked Music Label te luisteren. Die zijn namelijk ook erg fijn
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')