Dit is echt wel één van de meest relaxte dancecompilaties van dit moment vind ik. Ideaal voor feestjes!!!!
Vrolijk dance/discomuziek blijft
Niet van dat overgehypte speedy Tranceshit met een veel te harde bass..dis gewoon lekker relaxen en er een beetje bij dansen.
Ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar dat beachfeest wat door die gasten nog in Rotterdam wordt gegeven
quote:Ah weer iemand die 't licht ziet
Op zondag 22 juni 2003 17:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog nooit eerder van gehoord, totdat een vriend van me hierop attendeerde.Dit is echt wel één van de meest relaxte dancecompilaties van dit moment vind ik. Ideaal voor feestjes!!!!
Vrolijk dance/discomuziek blijft
Misschien je ook maar eens wagen aan de Disco Heaven serie (02.03 is de meest recente op 't moment) en de Twisted Disco, ook heerlijk funky. De Stereo Sushi series zijn ook goed te verteren, hebben vaak iets meer vocalen, iets soulfuller
quote:* Braque ziet de muziek weer verharden, van Trance naar Hard Trance naar Hardstyle...
Niet van dat overgehypte speedy Tranceshit met een veel te harde bass..
quote:Voor dezelfde stijlen muziek/relaxste atmosfeer zou je ook eens in de More en Club Panama in A'dam kunnen gaan kijken.
Ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar dat beachfeest wat door die gasten nog in Rotterdam wordt gegeven
Let ook vooral even op de hoesjes, voor zover je die niet opgevallen waren. Heel mooi gemaakt.
Ik heb me ooit eens een hele middag zitten inleven in dat 'tekenhandschrift' voor een volledig nieuwe tekening. Ik wilde er precies zoëen op mijn site maar dan wel van eigen hand.
En ik zal je eerlijk zeggen: dat heb je niet zomaar even in een uurtje gemaakt........
http://www.wwzapper.com/w-blauw-poppetje11-2
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 22-06-2003 20:20]
quote:Slik...die heb ik ook
Op zondag 22 juni 2003 20:09 schreef postinggirl het volgende:
Er zitten best leuke nummers bij. Ik heb een goedkope Hed Kandi-versie in huis. Zo'n Summer Sampler. Met drie lange mixen. Ik vind de 'normale' Hed Kandi's echt gigantisch duur. Daarnaast heb ik die cd die een aantal maanden geleden bij de Elle zat. Daarom had ik die Elle ook gekocht.![]()
Let ook vooral even op de hoesjes, voor zover je die niet opgevallen waren. Heel mooi gemaakt.
Ik heb me ooit eens een hele middag zitten inleven in dat 'tekenhandschrift' voor een volledig nieuwe tekening. Ik wilde er ook precies zoëen op mijn site maar dan wel van eigen hand.
En ik zal je eerlijk zeggen: dat heb je niet zomaar even in een uurtje gemaakt........http://www.wwzapper.com/w-blauw-poppetje11-2
Toen ik op de site van Hedkandi.com aan het lurken was zag ik idd die tekeningetjes. En toen moest ik meteen aan jou denken, die tekeningetjes lijken er verdacht veel op
Maar zo te zien heb je ze zelf getekend.
Ik vind het persoonlijk een hele aardige style van tekenen
Zou me trouwens niet verbazen dat de clip van Room 5 ft. Oliver Cheatham - Make Luv door dezelfde tekenaars gemaakt zijn.
Ik werd een beetje zat van de standaard mainstraim Trance die je tegenwoordig veel in discotheken hoort en het moet ook alleen maar harder, ik werd er helemaal lijpziek van...Heb dan meteen al minder de neiging om nu weer zo'n tent binnen te stappen. Zo te zien zijn er genoeg tenten die weer iets anders draaien, maar die zijn jammergenoeg alleen maar weer te vinden in Amsterdam of Rotterdam. In het oosten of in het Zuiden van het land vind je zoiets echt niet, jammergenoeg
Nu ik dit heb gehoord is er voor mij idd de wereld een klein beetje verder open gegaan. Ik vind het echt geweldige muziek. Af en toe van die disco in een modern jasje en die chill out cd's zijn echt mega relaxed om te ontspannen
Denk dat ik maar es meer CD's van Hed Kandi ga beluisteren....
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 22-06-2003 20:42]
Hier vind je een hele galerij van de maker ervan.
(heeft niks met de muziek te maken, maar o.k.)
quote:Oef die plaatjes zijn niet goedkoop als je ze in posterformaat wil hebben
Op zondag 22 juni 2003 20:45 schreef postinggirl het volgende:
http://www.jason-brooks.comHier vind je een hele galerij van de maker ervan.
(heeft niks met de muziek te maken, maar o.k.)
Wel heel mooi trouwens...
quote:Dat "tekenhandschrift"
Op zondag 22 juni 2003 20:09 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb me ooit eens een hele middag zitten inleven in dat 'tekenhandschrift' voor een volledig nieuwe tekening. Ik wilde er precies zoëen op mijn site maar dan wel van eigen hand.
En ik zal je eerlijk zeggen: dat heb je niet zomaar even in een uurtje gemaakt........http://www.wwzapper.com/w-blauw-poppetje11-2
Als je echt van dat soort plaatjes wil maken moet je 't eens proberen in "Adobe Illustrator".
Ik vind die tekeningen ook erg mooi en Jason Brooks is ook gaaf.
eventjes de mainsite aanklikken en daar zie je inderdaad 3 verschillende stylen:
Chill Out -- Nu Cool -- Dance Floor.
Ik als adrenalinehyperchild vind dance floor het leukst, gewoon vrolijke niets aan de hand muziek met een leuke sound erin.
Ik ben benieuwd wanneer er weer een nieuwe release is, ik hoorde pas over een half jaartje ofzo, de tijd maakt niks uit natuurlijk, als de kwaliteit maar goed is.
Je ziet nu overigens steeds meer mensen die de muziek leuk vinden, aan de ene kant positief, omdat je het dan vaker hoort, aan de andere kant is het helaas niet meer zo exclusief, dus niet meer zo bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |