[Dit bericht is gewijzigd door BRITTJE op 22-06-2003 15:57]
quote:Wat moet ik er me dan bij voorstellen?
Op zondag 22 juni 2003 15:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Feestwinkel zou ik eerst even kijken, hebben ze die meestal wel.
quote:Ja ik geloof het wel ik zag ooit zo'n verpakking, geen idee meer waar, en dat waren geloof ik magneetjes. bij de kruidvat zie ik trowuens ook steeds vaker nepdingen maar of ze die voor je tong hebben weet ik niet
Op zondag 22 juni 2003 15:58 schreef BRITTJE het volgende:[..]
Wat moet ik er me dan bij voorstellen?
Iets met magneetjes ofzo?
quote:Ik vroeg waar ik ze kon vinden niet wat je er van vind!
Op zondag 22 juni 2003 15:58 schreef Roellio het volgende:
Nep piercings zijn lame
quote:Thnx voor de info! xal meteen is gaan kijken van de week
Op zondag 22 juni 2003 15:59 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ja ik geloof het wel ik zag ooit zo'n verpakking, geen idee meer waar, en dat waren geloof ik magneetjes. bij de kruidvat zie ik trowuens ook steeds vaker nepdingen maar of ze die voor je tong hebben weet ik niet
quote:Nou, natuurlijk vind ik wat snel gezegd, want in je mond gaat het er natuurlijk wel wat ruiger aan toe dan onder je oor
Op zondag 22 juni 2003 16:15 schreef Kikke het volgende:
Vroeger heb ik mijn zus eens een keer nep-oorbellen cadeau gedaan, ook met van die magneetjes. Die heb ik gewoon bij een of andere drogisterij gehaald. Kan je natuurlijk ook als tong-piercing gebruiken...
- plastic bolletje
- tube secondenlijm
- droog doekje
Maak de tong droog, flink druppel secondenlijm erop en het plastic bolletje erop.
Tong nog 1 minuut laten uitsteken en bingo een permanente NEP-piercing. (slightly toxic)
quote:YUMMIE!
Op zondag 3 augustus 2003 16:25 schreef Coolgoza het volgende:
Men neme:- plastic bolletje
- tube secondenlijm
- droog doekjeMaak de tong droog, flink druppel secondenlijm erop en het plastic bolletje erop.
Tong nog 1 minuut laten uitsteken en bingo een permanente NEP-piercing. (slightly toxic)
quote:WHAHAHAHHAAHAHA..nou zeker weten dat ze dan FF haar BEK dicht houdt! LOL
Op zondag 3 augustus 2003 20:01 schreef DoefusDuck het volgende:
doe die vriendin van je gewoon een echte tongpiercing kado... neem haar (geblindoekt) mee naar de piercing winkel... knal haar op die stoel, en laat hem zetten...
quote:als je echt wilt dat ze d'r bek houdt... laat dan gewoon haar lippen aan elkaar piercen
Op zondag 3 augustus 2003 20:06 schreef BRITTJE het volgende:[..]
WHAHAHAHHAAHAHA..nou zeker weten dat ze dan FF haar BEK dicht houdt! LOL
quote:geef mij maar het echte werk
Op zondag 3 augustus 2003 20:09 schreef 2x4 het volgende:
jup voor onze stunt had ik ze in de feestwinkel gekocht, met magneten, kon je in op je tong, oren en neus enzo doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |