Iemand interesse om ze over te nemen voor 40 euro, heb je toch snel 10 euro verdiend
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 22-06-2003 13:36]
quote:Het zijn 2 bonnen van elk 25 euro.
Op zondag 22 juni 2003 13:54 schreef Chirma het volgende:
Je kan volgens mij maar 1 bon per aankoop gebruiken, of is dat niet zo? Als dat niet zo is, bied ik ¤35,-
40 euro lijkt me toch wel een goede prijs, als je al van plan was iets te kopen bespaar je zonder veel moeite 10 euro
Is een enkele bon van 25 euro btw ook mogelijk?
quote:Lol.
Op zondag 22 juni 2003 21:02 schreef RijstNatie het volgende:
ik bied 25 euro + nintendo 8bit collectie & pakje condooms twv 10 euro
Iemand die condooms nodig heeft heeft volgens mij geen Nintendo meer nodig
Dus helaas.
quote:Ik probeer eerst de bonnen samen te verkopen. Maar mocht ik iemand anders vinden die ook 1 bon wil dan hoor je dat van me.
Op zondag 22 juni 2003 21:45 schreef OAWVGPM het volgende:
Haha, verdiend met de Twix-actie?Is een enkele bon van 25 euro btw ook mogelijk?
Groeten!
zo ja dan heb ik wel intresse.
quote:Kesj waar ergens woon je dan? Want ga je het via de post opsturen'?
Op zondag 22 juni 2003 21:51 schreef kesj het volgende:[..]
Ik probeer eerst de bonnen samen te verkopen. Maar mocht ik iemand anders vinden die ook 1 bon wil dan hoor je dat van me.
Groeten!
quote:
Op zondag 22 juni 2003 21:50 schreef kesj het volgende:[..]
Lol.
Iemand die condooms nodig heeft heeft volgens mij geen Nintendo meer nodig
Dus helaas.
Verkoop mij dit 8 bit collectie
quote:Ik woon in Den Bosch. Per post kan, afspreken kan ook. Ik heb vervoer indien nodig.
Op zondag 22 juni 2003 22:06 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Kesj waar ergens woon je dan? Want ga je het via de post opsturen'?
quote:Ik zal het morgenvroeg voor je nakijken en dan hoor je van me.
Op zondag 22 juni 2003 22:01 schreef janatwork het volgende:
zijn deze bonnen ook te gebruiken om via internet dvd's te bestellen?zo ja dan heb ik wel intresse.
quote:Zal toch wel?
Op zondag 22 juni 2003 23:09 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ik woon ook in Den Bosch en heb wel interesse, maar moet wel weten of de 10% korting ook werkt op die bonnen bij DVD's....
quote:Helaas ben ik nog niet thuis geweest. Maar ik zal de bonnen er morgen op nakijken.
Op zondag 22 juni 2003 23:09 schreef MatthijsDvD het volgende:
Ik woon ook in Den Bosch en heb wel interesse, maar moet wel weten of de 10% korting ook werkt op die bonnen bij DVD's....
quote:Edit: heb ze nu voor me liggen en het blijken nationale platen en cd bonnen te zijn. Dus niet alleen inwisselbaar bij de FRS
Op zondag 22 juni 2003 13:21 schreef kesj het volgende:
Heb voor 50 euro aan cadeaubonnen gehad voor de Free Record Shop, alleen heb ik daar niets van nodig.Iemand interesse om ze over te nemen voor 40 euro, heb je toch snel 10 euro verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |