quote:Deze lui zijn dus echt goed, ze staan niet voor niets op de 1e en 9e plaats van de DJ top 100.
The musical brains behind the act GOURYELLA are the influential Dutch producers and DJ's Ferry Corsten and Tijs Verwest aka DJ Tiësto.Ferry Corsten is the powerfull force & producer behind the Tsunami label and is the man behind the acts such as MOONMAN and SYSTEM F who brought you tracks such as "Out Of The Blue" and "Cry". Ferry also has various remixes under his belt for U2, Space Brothers and of course his most succesfull to date being his "Adagio For Strings" remix for William Orbit. Tijs Verwest produces for several projects such as MAJOR LEAGUE (a joint project with Armin van Buuren) and of course DJ Tiesto on his succesfull Black Hole label. Both Tijs and Ferry are well respected DJ's who spin their tunes in the best clubs around the world and bring their sound to over a million people a year. In 1998 Ferry and Tijs decided to produce together under the GOURYELLA name and hence GOURYELLA was born.
The act name GOURYELLA is a reference to the hereafter of the Aboriginals. The first same name single "Gouryella" is a phenomenal piece of trance, with a strong song structure and a wicked drive. The single entered the U.K. Top 75 single charts at #15 and became a worldwide hit. The "Gouryella" single is accompanied by a fully animated-video, in which a swinging Aboriginal is taking the lead-part and is on the look out for a record deal (in case you're wondering: yes, he succeeded!).
Inspired by the big success of "Gouryella", Ferry en Tiësto hit the studio together again and came up with their more commercially orientated follow-up single, entitled "Walhalla". Complemented with excellent remixes by Hybrid and Armin van Buuren "Walhalla" became again an international success and entered the UK single chart at a #27 position.
Having established the GOURYELLA act worldwide after the international rollout campaign of the "Walhalla" single Ferry and Tiësto again hit the magic spot. The new GOURYELLA single is entitled "Tenshi" and with "Tenshi" Ferry and Tiesto have produced a massive single without compromising the underground club credibility of the act. The melodic hook in "Tenshi" will grab you, hold you and won't let you go.
With the extended version already being picked up on white label by the big DJ boys watch out for the full release on Tsunami in September 2000 containing additional quality Transa and new kid on the block Ronald Klinkenberg mixes. The international campaign and impact of this het single will be massive and severe we promise you!
Nog een paar projects van Ferry(soms met iemand anders):
2HD, A Jolly Good Fellow, Albion, Alter Native, Blade Racer, Digital Control, iscodroids, Elektrika, Eon, Exciter, FERNICK, FERR, Gouryella, Kinky Toys, Mind To Mind, Moonman, Nixieland, Project Aurora, Pulp Victim, ROEF, Sidewinder, Soundcheck, Starparty, System F, Tellurians, Veracocha, Vimana
-edit: niet nodig-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 22-06-2003 12:39]
quote:Is dit positief of negatief bedoeld?
Op zondag 22 juni 2003 12:23 schreef Salvad0R het volgende:
LoL, grapjas.
waren dat niet die tracks met die acherlijke 3d videoclips met zo'n achterlijk indiaantje....
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 22-06-2003 12:38]
quote:Was weinig over te vinden, maar idd goede muziek, maar er is wel meer goeds te vinden, =)
Op zondag 22 juni 2003 12:26 schreef MSXUser het volgende:
Had je geen nieuwer stukje kunnen vinden? Tenshi als nieuwe single...
Ik heb wel wat van ze op vinyl liggen, naast de diverse andere projecten van deze heren. Goede muziek, al wordt er in het wereldje wel betere gemaakt.
quote:Yep, maar je hoort die negerstemmen gelukkig niet op de cd/mp3.
Op zondag 22 juni 2003 12:27 schreef Hardliner het volgende:
Gouryellawaren dat niet die tracks met die acherlijke 3d videoclips met zo'n achterlijk indiaantje....
quote:Yup, alleen zijn dat de verkapte radioversies (waar ik een gigantische hekel aan heb).
Op zondag 22 juni 2003 12:27 schreef Hardliner het volgende:
waren dat niet die tracks met die acherlijke 3d videoclips met zo'n achterlijk indiaantje....
quote:Ze worden ook steeds beter als je ze veel hoort, tis strange maar waar.
Op zondag 22 juni 2003 12:28 schreef Timo20 het volgende:
Gouryella![]()
kvind trance ook geen "bliep bliep" muziek want er zijn zat nummers die ik wel goed vind, maar deze gewoon niet
quote:Yep, stuk of 35 projects.
Op zondag 22 juni 2003 12:29 schreef kless het volgende:
Ferry is als producer wel met meer dingen actief dan met trance alleen.
Vind zelf Gouryella een van hun mindere projecten trouwens.
De muziek van Corsten vind ik sowieso minder (behalve Out of the blue).
Verwest heeft veel mooiere dingen gemaakt imo, vooral zijn nummers onder de naam Kamaya Painters zijn goed.
quote:Ff downloaden (en kopen natuurlijk als het goede muziek is).
Op zondag 22 juni 2003 12:31 schreef StrayDog het volgende:
Wie kent ze nietVind zelf Gouryella een van hun mindere projecten trouwens.
De muziek van Corsten vind ik sowieso minder (behalve Out of the blue).Verwest heeft veel mooiere dingen gemaakt imo, vooral zijn nummers onder de naam Kamaya Painters zijn goed.
quote:Ik vergeef het je, want die banrequest voor killjoy werkte ook niet.
Op zondag 22 juni 2003 12:35 schreef Salvad0R het volgende:
negatief bedoelt gast
als je banrequest doet krijg je met een beetje pech een ban..
quote:Kamaya Painters - Endless Wave, wel een klassieker sinds de eerste Innercity
Op zondag 22 juni 2003 12:32 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Ff downloaden (en kopen natuurlijk als het goede muziek is).
En Tiesto remixen zijn ook bijna altijd goed.
quote:Kan nog posten, komt vast door mijn posts die een bepaalde kracht uitstralen.
Op zondag 22 juni 2003 12:37 schreef Salvad0R het volgende:
Duh, modjes kunnen zelf wel bedenken of ze iemand gaan bannen.
Regel is geloof ik banrequest = ban voor de request0r.
quote:0906-nummers bel ik altijd zonder nummerherkenning, kunnen ze ook niet terugbellen.
Op zondag 22 juni 2003 12:38 schreef H3man het volgende:
bende al gebeld?
quote:Thanks, weer wat luister-voer.
Op zondag 22 juni 2003 12:39 schreef StrayDog het volgende:[..]
Kamaya Painters - Endless Wave, wel een klassieker sinds de eerste Innercity
Maar ook andere nummers zijn mooi; Soft Light, Northern Spirit en Far from over zijn een paar Kamaya Painters nummers die me te binnen schieten.En Tiesto remixen zijn ook bijna altijd goed.
en btw: wat dacht je van andere combinaties als Dreamtime (Tiesto en Armin van Buuren?) en Accuface (heeft Tiesto ook een handje in gehad meen k ooit gelezen te hebben)? Een heleboel vette nummers als je t mij vraagt
quote:Vimina - dreamtime = Ferry + Tijs
Op zondag 22 juni 2003 13:09 schreef JeroenOnline het volgende:en btw: wat dacht je van andere combinaties als Dreamtime (Tiesto en Armin van Buuren?) en Accuface (heeft Tiesto ook een handje in gehad meen k ooit gelezen te hebben)? Een heleboel vette nummers als je t mij vraagt
Tijs + Armin = Major League/Alibi
Tiesto heeft niks te maken met accuface
quote:Vind de originele eigenlijk beter dan de remix.
Op zondag 22 juni 2003 12:50 schreef roobje het volgende:
Kamaya Painters - Endless Wave (Albion remix)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |