abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11285905
Vervolg van Zwangerschap en babietjes deel 68
Oude delen van het Z&K topic

A.s. papa's en mama's:

1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logican
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Astrid & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
februari 2004: Catootje
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.

Babietjes:

1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 25-06-2003 09:44]

zondag 22 juni 2003 @ 09:57:38 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_11286000
quote:
Op zondag 22 juni 2003 09:46 schreef Angel22 het volgende:
februari 2004: Catootje
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Telkens als ik dit zie staan, zit ik helemaal te glunderen!

Dit ziet er zo vreselijk stoer uit!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 22 juni 2003 @ 09:58:35 #3
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11286011
Het is ook stoer. Vooral omdat jullie onder elkaar staan. Nu mag er natuurlijk niemand meer komen die tussen jullie in moet. Het wordt dan wel of eronder of erboven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 22 juni 2003 @ 10:10:57 #4
30488 coolbabe
My little pwny
pi_11286096
mijn hemel, ik sta helemaal bovenaan de lijst

er rommelt hier voor de verandering weer eens van alles, gisteravond dacht ik dat m`n vliezen waren gebroken maar ik had met water staan knoeien voor de wasbak
Wel stond ik vanmorgen op en zag dat mijn buik ineens een stuk lager is gaan zitten, vorige keer bij Jasper was dat ook zo en die werd die nacht geboren dus wie weet...

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_11286114
quote:
Op zondag 22 juni 2003 10:10 schreef coolbabe het volgende:
mijn hemel, ik sta helemaal bovenaan de lijst

er rommelt hier voor de verandering weer eens van alles, gisteravond dacht ik dat m`n vliezen waren gebroken maar ik had met water staan knoeien voor de wasbak
Wel stond ik vanmorgen op en zag dat mijn buik ineens een stuk lager is gaan zitten, vorige keer bij Jasper was dat ook zo en die werd die nacht geboren dus wie weet...

Het wordt tijd vrouw!!! Go do bevallen!!! Ik ben heeel nieuwsgierig...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 22 juni 2003 @ 10:18:11 #6
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_11286145
Ja Coolbabe, het wordt nou wel eens tijd dat je kindje tevoorschijn komt! Het gaat vast nu beginnen !
  zondag 22 juni 2003 @ 10:29:50 #7
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_11286241
Tanne? Scorpion? Report please.... ons is nieuwsgierig

Catootje, ET.. nog niemand heeft jullie hier gefeliciteerd in deeltje 69. Ik ben dus graag de eerste: GEFELICITEEERD, zwangere mutsjes

Phileine. Hoe is het bij jullie in huis. Lekker aan het genieten van je kraamtijd en de kleine meid, hoop ik...

Hier is het ook rustig, ff schrikken toen er vanochtend iemand over afscheiding begon. Gelukkig loos alarm. Zometeen maar ff nieuwe fruithapjes maken voor Sverre (Appel, Kiwi en Mango puree)

Shaven..... not furred
  zondag 22 juni 2003 @ 11:16:25 #8
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_11286704
quote:
Op zondag 22 juni 2003 10:29 schreef bastardhost het volgende:
Tanne? Scorpion? Report please.... ons is nieuwsgierig

Catootje, ET.. nog niemand heeft jullie hier gefeliciteerd in deeltje 69. Ik ben dus graag de eerste: GEFELICITEEERD, zwangere mutsjes

Phileine. Hoe is het bij jullie in huis. Lekker aan het genieten van je kraamtijd en de kleine meid, hoop ik...

Hier is het ook rustig, ff schrikken toen er vanochtend iemand over afscheiding begon. Gelukkig loos alarm. Zometeen maar ff nieuwe fruithapjes maken voor Sverre (Appel, Kiwi en Mango puree)

heb dat bericht over kiwi's op de frontpage van een paar dagen geleden gelezen??? mijn zusje had daar ook altijd last van....
imagination is more important than knowledge
pi_11286718
Door alle hectiek zijn jullie miosschien een beetje over mijn vraag heen gelezen (logisch ook hoor)
Maar volgens mijn verloskundige moet je erg uitkijken met zo'n bekkenband omdat je snel door je pijngrens gaat. (ik vertelde dat het beter aanvoelde als ik dat ding om had) Wat is jullie ervaring daarmee.
Zou zwemmen trouwens kwaad kunnen. Lijkt me lekker om toch iets te doen, en misschien doet dat geen pijn omdat je dan geen gewicht draag.

Husb is weer lekker een stuk fietsen met Bo. En ik zit hier te hangen enzo. Dinsdag en zaterdag gaat Bo nog een dagje naar oma. Dan kunnen wij (lees husb) weer een stukje verder met de babykamer.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 22 juni 2003 @ 11:19:42 #10
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11286743
Spannend Coolbabe, je wilt Coolbaby vast wel zien nu! (en wij ook!)

Jessie, ik vond zwemmen echt heerlijk! Heb ik nog tot 3 weken voor de bevalling gedaan.

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juni 2003 @ 11:22:29 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11286777
Jessie, wat akelig dat je nu niet zoveel meer mag en kan. Ik kan me goed voorstellen dat je nu juist had gedacht lekker met Bo leuke dingen te doen, en nu kan het niet Dan moet je dus zoeken naar dingen die je wel met haar kunt doen (naar de zandbak en zelf op de rand zitten, speeltuin en jij op een bankje, badje in de tuin en zo...) Ik denk inderdaad dat (wie was dat nou ook alweer?) het advies om te kijken naar wat je wel kunt, i.p.v. naar wat je niet kunt dus ook voor jou opgaat. Sterkte hoor

Van die bekkenband weet ik niks, helaas

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11286785
Jessie, zo'n bekkenband is niet hetzelfde als zo'n band die de meeste vrouwen dragen als mode/lichte ondersteuning he?
DANYEL EN THIJS
pi_11286808
catootje , offtopic doet je @home mailadres het nog ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11286840
quote:
Op zondag 22 juni 2003 11:26 schreef Joene het volgende:
catootje , offtopic doet je @home mailadres het nog ?
neeee, ik heb nu

[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 22-06-2003 14:31]

DANYEL EN THIJS
pi_11286904
Nee Catoot dit draag je onder je kleding. Een soort bh voor je buik als het ware

Rewimo, dat probeer ik ook te zoeken maar is erg moeilijk.
Met Bo in de tuin is al geen optie. Ze eet steeds de aarde, klimt op stoelen enz en valt tig keer , ik kan er gewoonweg niet achteraan. Zo vervalt dus ook de zandbak en de speeltuin. Ik kom dus niet verder als met haar tekenen, verven en dat soort dingen. En dus af en toe uit logeren overdag. Zodat de oma's leuke dingen met haar kunnen doen. Ergnes naartoe gaan lopend lukt me niet. Met de auto is al pijnlijk. Ik moet dan zulke rotbewegingen maken om haar in haar autostoel te krijgen en er weer uit ook (3 deurs) Het klinkt misschien aanstellerig, en ik voel me ook een zeur, maar echt het is zo pijnlijk en vermoeiend. Als je het niet heb weet je niet wat het is. Gelukkig maar!!!

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juni 2003 @ 11:47:18 #16
13151 crew  Rewimo
pi_11287102
Ik vind je geen zeur hoor, ik weet - uit eigen jarenlange ervaring - maar al te goed hoe akelig het is om altijd pijn te hebben en daardoor dingen niet te kunnen doen. Dat is een enorme domper. En met een kleintje om je heen is het helemaal moeilijk. Dus je mag best klagen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Admin zondag 22 juni 2003 @ 11:50:45 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_11287156
heel korft ffies, probeer vanavond wel uitgebreider te reageren. Maar welke band heb je ? een erasmus band ? een GM-band |?? staat wel op het labeltje. Iedere band is namelijk anders en ondersteund andere spieren. Bij ondersteuning van de band word de betreffende spiergroep opgevangen en bij langdurig gebruik zelfs overgenomen (eigen kracht gaat dan dus naar beneden, je voelt idd de pijn niet want je lichaam wordt minder zelf belast, gaat door en door, waardoor je dus idd meer kapot kan maken dan goed is) Dit is niet bij alle banden zo en het ligt sterk aan de vorm van de band de ondersteuning die je wilt creeeren, het gebruik en de frequentie.

Ik kom er nog op terug echt waar, ga nu gauw verder met verhuizen

(ik was dus knor)

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zondag 22 juni 2003 @ 11:52:47 #18
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_11287190
hele stomme vraag jessie misschien roep ik nu wat wat je beslist niet wil en je mee voor de voeten trap, maar je mag zat mijn stoel een dagje of wat lenen om lekker op de dagen dat gerard vrij is te gaan wandelen met Bo enzo. Alicia vind de stoel helemaal het einde, ze kan erbij opzitten (heb een tuigje daarvoor)of je duwen (heb duwstang ook op kinderhoogte)
pi_11287205
quote:
Op zondag 22 juni 2003 11:28 schreef Catootje het volgende:

[..]

neeee, ik heb nu swart192@zonnet.nl

Dankje wel
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 22 juni 2003 @ 12:41:46 #20
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11288033
quote:
Op zondag 22 juni 2003 11:17 schreef jessie het volgende:
Zou zwemmen trouwens kwaad kunnen. Lijkt me lekker om toch iets te doen, en misschien doet dat geen pijn omdat je dan geen gewicht draag.
Zwemmen is helemaal geweldig! Ik heb tot heel vlak voor de bevalling om de dag gezwommen, en op een gegeven moment was dat echt het enige wat nog een beetje lukte. Ik kreeg wel last van schoolslag (m'n bekken, als ik me goed herinner) en ging afwisselen: baantje schoolslag, baantje crawl . Gewoon voorzichtig uitproberen dus. Zelfs als je niet eens baantjes trekt, is lekker in het water poedelen een enorme opluchting. Even die buik niet dragen. Is er geen zwemgymclub voor zwangeren in de buurt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juni 2003 @ 13:27:04 #21
13151 crew  Rewimo
pi_11288802
Ja, zwemmen is heerlijk, lekker dat gewicht een tijdje kwijt En ik wed dat Bo dat ook heerlijk vindt om samen met mama te doen Al zul je wel iemand mee moeten nemen voor het tillen denk ik.
  zondag 22 juni 2003 @ 13:36:04 #22
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11288922
quote:
Op zondag 22 juni 2003 11:17 schreef jessie het volgende:
Volgens mij heb ik ooit een keer gelezen dat zwemmen niet zo goed is als je bekkeninstabiliteit hebt. Dat had volgens mij te maken met de bewegingen die je tijdens het zwemmen maakt.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Admin zondag 22 juni 2003 @ 13:47:11 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_11289174
toch nog even een reactie. zwemmen en BI mag. Net als een hele boel andere dingen. In het water voel je minder pijn waardoor overbelasting weer een grote aanwezige factor is. Ook bepaalde bewegingen kun je opeens wel maken die eigenlijk beter niet gemaakt kunnen worden, daarom is het verstandig te weten wat je op het droge kan zonder extrz pijn en belasting en alleen in het begin ook dat te doen in het water. Op den duur weet je het precies en kun je gaan uitbouwen, jezelf gaan trainen door bepaalde spiergroepen aan te spreken, hier heb je dan op het droge ook baat bij. Denk er aan dat je naast zwemmen nog meer op een dag moet kunnen doen, ga dus niet overdreven doen en weeg dingen tegen elkaar af. Beter 10 kleine leuke momenten/dingen op een dag dan 1 uur zwemmen en de rest van de dag gekluisterd aan bed of bank. (dit geld niet alleen voor zwemmen maar voor een heleboel activiteiten. kijk steeds wat het je oplevert, zowel aan pijn als aan plezier en weeg het af) Een activiteit is eigelijk pas geslaagd als je lol hebt, de dag erdoor niet "verziekt" raakt en dat de activiteit na maximaal 36-48 uur te herhalen valt. Is dat niet het geval dan is de activiteit te hoog gegrepen en vraagt en vergt het nu nog te veel van het lichaam. Trainen is dan de enige oplossing om het alsnog te bereiken of te wachten op verbetering na de bevalling.

succes

weer een doosje onder de arm neemt

pi_11289945
Nou Knor, je hebt het er maar druk mee zeg. Gaat de verhuizing nog enigzins naar wens, of ben je er inmiddels spuugzat van? Waarschijnlijk het laatste Nog even en dan is het achter de rug toch?

Jessie, het is al eerder gevraagd maar ik kan mij niet herinneren dat er antwoord op is geweest, maar krijg je ook fyshiotherapie nu? De klachten die je hebt opgegeven had ik ook en toen heeft de HA mij onmiddellijk doorgestuurd naar de fhyshio ,ik moest ook drastisch minder gaan werken (werk je nog?) en veel meer rustmomenten tussen twee activiteiten nemen. De combi van deze drie hebben een ommekeer in mijn klachten betekend. Er gaat nog steeds geen dag voorbij zonder pijn alleen het is zoveel meer dragelijker geworden. Niet meer voetje voor voetje de trap op, vloeken bij het omdraaien in bed of instappen in de auto. Maar veel rus is denk ik toch wel de keyword in alles. Zoals Knor al aangeeft moet je goed listeren naar je lichaam en wanneer je iets doet wat pijn oplevert gelijk stoppen. Helaas kom ik er nog weleens te laat achter en moet ik het achteraf bezuren! Ervaringen met een band heb ik niet.

pi_11291047
Bedankt voor jullie antwoorden
Ik heb geen fysio. Ik heb mijn klachten afgelopen donderdag doorgegeven aan de verloskundige. De klachten kwamen toch wel ineens plotseling (had in het begin van mijn zwangerschap ook last, maar nu dus in alle hevigheid terug) Deze heeft het niet over fysio gehad.Ze heeft ook het woord bekkeninstabiliteit niet in de mond gehad. Heeft alleen gezegd, rust rust en nog eens rust. Het is bij mij denk ik ook een combi van een aantal dingen waardoor ze misschien niet specifiek op aanpak van de bekken zijn ingegaan. Ik barste daar echt in tranen uit omdat alles me gewoon erg veel moeite kost. Dus behalve mijn lijf, ook de zorg voor Bo, mijn duizeligheid, harde buiken af en toe weeen enz. Vandaar dat ze zeiden rust rust en nog eens rust. Nu ik het allemaal zelf op een rijtje probeer te krijgen probeer ik voor mezelf helder te krijgen wat er nu werkelijk is. Ik voel mezelf een beetje geestelijk in een negatieve spiraal komen zeg maar en word niet goed van mezelf.
Ik heb geen vaste baan. Doe wel een aantal avondjes werk als advieseuse voor kosmetica. Maar daar heb ik nu al een aantal avondjes voor afgezegd. (moet er nu nog 2 en 2 kinderfeestjes, en die heb ik zo gepland dat ik de hele dag ervoor en erna kan rusten want dan is husb vrij)
Knorretje ik heb een bekkenbelt van Anita, dus niet zo'n hele stevige band. Maar hij draagt mijn buik een beetje en op me rug zit 1 band en die zit vrij hoog (boven mijn bekken)
Verder trekt de kleine meid zich nergens wat van aan en trappelt lekker in mijn buik. Dan weet ik weer war ik het voor doe
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')