A.s. papa's en mama's:
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logican
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Astrid & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
februari 2004: Catootje
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Babietjes:
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 25-06-2003 09:44]
quote:Telkens als ik dit zie staan, zit ik helemaal te glunderen!
Op zondag 22 juni 2003 09:46 schreef Angel22 het volgende:
februari 2004: Catootje
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Dit ziet er zo vreselijk stoer uit!
er rommelt hier voor de verandering weer eens van alles, gisteravond dacht ik dat m`n vliezen waren gebroken maar ik had met water staan knoeien voor de wasbak
Wel stond ik vanmorgen op en zag dat mijn buik ineens een stuk lager is gaan zitten, vorige keer bij Jasper was dat ook zo en die werd die nacht geboren dus wie weet...
quote:Het wordt tijd vrouw!!! Go do bevallen!!! Ik ben heeel nieuwsgierig...
Op zondag 22 juni 2003 10:10 schreef coolbabe het volgende:
mijn hemel, ik sta helemaal bovenaan de lijster rommelt hier voor de verandering weer eens van alles, gisteravond dacht ik dat m`n vliezen waren gebroken maar ik had met water staan knoeien voor de wasbak
Wel stond ik vanmorgen op en zag dat mijn buik ineens een stuk lager is gaan zitten, vorige keer bij Jasper was dat ook zo en die werd die nacht geboren dus wie weet...
Catootje, ET.. nog niemand heeft jullie hier gefeliciteerd in deeltje 69. Ik ben dus graag de eerste: GEFELICITEEERD, zwangere mutsjes
Phileine. Hoe is het bij jullie in huis. Lekker aan het genieten van je kraamtijd en de kleine meid, hoop ik...
Hier is het ook rustig, ff schrikken toen er vanochtend iemand over afscheiding begon. Gelukkig loos alarm. Zometeen maar ff nieuwe fruithapjes maken voor Sverre (Appel, Kiwi en Mango puree)
quote:heb dat bericht over kiwi's op de frontpage van een paar dagen geleden gelezen??? mijn zusje had daar ook altijd last van....
Op zondag 22 juni 2003 10:29 schreef bastardhost het volgende:
Tanne? Scorpion? Report please.... ons is nieuwsgierigCatootje, ET.. nog niemand heeft jullie hier gefeliciteerd in deeltje 69. Ik ben dus graag de eerste: GEFELICITEEERD, zwangere mutsjes
Phileine. Hoe is het bij jullie in huis. Lekker aan het genieten van je kraamtijd en de kleine meid, hoop ik...
Hier is het ook rustig, ff schrikken toen er vanochtend iemand over afscheiding begon. Gelukkig loos alarm. Zometeen maar ff nieuwe fruithapjes maken voor Sverre (Appel, Kiwi en Mango puree)
Husb is weer lekker een stuk fietsen met Bo. En ik zit hier te hangen enzo. Dinsdag en zaterdag gaat Bo nog een dagje naar oma. Dan kunnen wij (lees husb) weer een stukje verder met de babykamer.
Jessie, ik vond zwemmen echt heerlijk! Heb ik nog tot 3 weken voor de bevalling gedaan.
Van die bekkenband weet ik niks, helaas
quote:neeee, ik heb nu
Op zondag 22 juni 2003 11:26 schreef Joene het volgende:
catootje , offtopic doet je @home mailadres het nog ?
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 22-06-2003 14:31]
Rewimo, dat probeer ik ook te zoeken maar is erg moeilijk.
Met Bo in de tuin is al geen optie. Ze eet steeds de aarde, klimt op stoelen enz en valt tig keer , ik kan er gewoonweg niet achteraan. Zo vervalt dus ook de zandbak en de speeltuin. Ik kom dus niet verder als met haar tekenen, verven en dat soort dingen. En dus af en toe uit logeren overdag. Zodat de oma's leuke dingen met haar kunnen doen. Ergnes naartoe gaan lopend lukt me niet. Met de auto is al pijnlijk. Ik moet dan zulke rotbewegingen maken om haar in haar autostoel te krijgen en er weer uit ook (3 deurs) Het klinkt misschien aanstellerig, en ik voel me ook een zeur, maar echt het is zo pijnlijk en vermoeiend. Als je het niet heb weet je niet wat het is. Gelukkig maar!!!
Ik kom er nog op terug echt waar, ga nu gauw verder met verhuizen
(ik was dus knor)
quote:Dankje wel
Op zondag 22 juni 2003 11:28 schreef Catootje het volgende:[..]
neeee, ik heb nu swart192@zonnet.nl
quote:Zwemmen is helemaal geweldig! Ik heb tot heel vlak voor de bevalling om de dag gezwommen, en op een gegeven moment was dat echt het enige wat nog een beetje lukte. Ik kreeg wel last van schoolslag (m'n bekken, als ik me goed herinner) en ging afwisselen: baantje schoolslag, baantje crawl . Gewoon voorzichtig uitproberen dus. Zelfs als je niet eens baantjes trekt, is lekker in het water poedelen een enorme opluchting. Even die buik niet dragen. Is er geen zwemgymclub voor zwangeren in de buurt?
Op zondag 22 juni 2003 11:17 schreef jessie het volgende:
Zou zwemmen trouwens kwaad kunnen. Lijkt me lekker om toch iets te doen, en misschien doet dat geen pijn omdat je dan geen gewicht draag.
quote:Volgens mij heb ik ooit een keer gelezen dat zwemmen niet zo goed is als je bekkeninstabiliteit hebt. Dat had volgens mij te maken met de bewegingen die je tijdens het zwemmen maakt.
Op zondag 22 juni 2003 11:17 schreef jessie het volgende:
Zou zwemmen trouwens kwaad kunnen. Lijkt me lekker om toch iets te doen, en misschien doet dat geen pijn omdat je dan geen gewicht draag.
succes
weer een doosje onder de arm neemt
Jessie, het is al eerder gevraagd maar ik kan mij niet herinneren dat er antwoord op is geweest, maar krijg je ook fyshiotherapie nu? De klachten die je hebt opgegeven had ik ook en toen heeft de HA mij onmiddellijk doorgestuurd naar de fhyshio ,ik moest ook drastisch minder gaan werken (werk je nog?) en veel meer rustmomenten tussen twee activiteiten nemen. De combi van deze drie hebben een ommekeer in mijn klachten betekend. Er gaat nog steeds geen dag voorbij zonder pijn alleen het is zoveel meer dragelijker geworden. Niet meer voetje voor voetje de trap op, vloeken bij het omdraaien in bed of instappen in de auto. Maar veel rus is denk ik toch wel de keyword in alles. Zoals Knor al aangeeft moet je goed listeren naar je lichaam en wanneer je iets doet wat pijn oplevert gelijk stoppen. Helaas kom ik er nog weleens te laat achter en moet ik het achteraf bezuren! Ervaringen met een band heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |