abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71026
Zal moeilijk voor hem worden, steunbetuigingen, bloemen, kaartjes, motiverende woorden, plaats ze hier!
pi_71027
LOL
Success Ludo

ik hou je in de gaten

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_71028
wie het laatst lacht, lacht het best....

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_71029
pi_71030
bolletje stuitert van plezier ! zie hier-->

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_71031
quote:
op 03-16-2000 om 12:42 PM schreef De Parasiet het volgende:
wie het laatst lacht, lacht het best....

Kijk Fok!, deze proeftijd wil het volgende zeggen (en ik gebruik even de woorden die ik van Knut ontvangen heb)

Ludo moet in deze drie weken bewijzen dattie beseft dat hij fouten gemaakt heeft. Fouten die eigenlijk niet meer terug te draaien zijn. Een excuus zal verre van toereikend zijn (wie zegt immers dat een excuus gemeend is?)

Ludo bewijst zijn fouten in te zien door zich aan een aantal strenge regels te houden. Hier volgen er enkele..de belangrijkste:

1) Ludo zal in GEEN ENKELE MANIER reageren op posts van de Parasiet. (Natuurlijk wordt er van uitgegaan dat Parasiet geen misbruik van die situatie zal maken)

2) Ludo minstens 2 keer per dag iets in het Literatuur forum posten. Geen onzin, een zinnige serieuze bijdrage.

3) Ludo moet gedurende deze drie weken als onderschrift dragen "Klachten of opmerkingen over deze post? mail me op bigludo@hotmail.com"

4) Ludo mag de eerste week van zijn proeftijd alleen tussen 10.00 en 15.00 uur posten.

Voor een overzicht van ALLE regels, kun je mailen naar Knut.

Bedankt.

------------------
The letter 'T' stands for total, the letter 'A' stands for awareness, the letter 'E' stands for excellence,
'B' stands for body and 'O' stands for obedience.

[Dit bericht is gewijzigd door Love Mae King (Datum 16 Maart 2000).]

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_71032
wie heeft dat verzonnen?
  donderdag 16 maart 2000 @ 12:58:00 #8
374 beelzebub
master of disaster
pi_71033
* beelzebub aait ludo over z'n bol, arme ludo.

hij mocht toch na 15.00 alleen maar 1 keer per uur en dan alleen 5 minuten om z'n hotmail the checken lmk?
pi_71034
quote:
op 03-16-2000 om 12:58 PM schreef beelzebub het volgende:
hij mocht toch na 15.00 alleen maar 1 keer per uur en dan alleen 5 minuten om z'n hotmail the checken lmk?

Ja, dat zou ook kunnen, ja Knut vertelde het de LMK, en het was zo'n lang verhaal dat de LMK halverwege in slaap viel...erh....sorry

pi_71035
* blauwe m&m wil de spelregels wel ontvangen!.

* blauwe m&m is nieuwsgierig aan welke regels ludo zig zal moeten houden.

KNUT mailen!

donderdag 16 maart 2000 @ 13:12:00 #11
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_71036
Arme Ludo
* Acnaib aait Ludo over zijn bol.
pi_71037
Ik ben de Regels nog aan het perfectioneren. Ik heb het nog niet digitaal staan echter nog alleen op klad op mijn papieren kladblokje. Hiervan heb ik aan ludo voorgelezen wat ik op dat moment had. Beelzebub en LMK hebben meegeluisterd.
Mocht er iemand nog een goed idee hebben voor proeftijd regels lees ik het hieronder nog wel denk ik
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2000 @ 13:53:00 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71038
waarom heeft Ludo een proeftijd van 3 weken?heeft hij gepost onder invloed??
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 16 maart 2000 @ 13:56:00 #14
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_71039
* Bolletje... steunt Ludo ten aller tijden...
doei
pi_71040
quote:
op 03-16-2000 om 01:53 PM schreef just me het volgende:
waarom heeft Ludo een proeftijd van 3 weken?heeft hij gepost onder invloed??

Ludo had het gore lef om met zijn bek op het forum te verschijnen (naja....een foto van hem dan). Kijk, dan vraag je d'r ook om!!!!

pi_71041
quote:
op 03-16-2000 om 02:00 PM schreef Love Mae King het volgende:
Ludo had het gore lef om met zijn bek op het forum te verschijnen (naja....een foto van hem dan). Kijk, dan vraag je d'r ook om!!!!

ROFLPUDDINGKJE

pi_71042
He toedels deze topic ging toch over:

quote:
op 03-16-2000 om 12:37 PM schreef blauwe m&m het volgende: Help Ludo er doorheen!
Zal moeilijk voor hem worden, steunbetuigingen, bloemen, kaartjes, motiverende woorden, plaats ze hier!

Nou dan!

Luudje... voor
op je grafsteentje:

s'werelds grootste gemis
was hemels beste aanwinst

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  donderdag 16 maart 2000 @ 14:18:00 #18
1542 Ludo
Still YF&S
pi_71043
quote:
op 03-16-2000 om 02:08 PM schreef Priscella het volgende:
Luudje... voor
op je grafsteentje:

s'werelds grootste gemis
was hemels beste aanwinst

wauw, wat een mooie tekst, ik ga snel een lange gele taxi van de NS terugkoppen

[Dit bericht is gewijzigd door Ludo (Datum 16 Maart 2000).]

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_71044
Is dit ook allemaal een grap, of is dit het eerste serieuze topic onder het onzin forum???
pi_71045
quote:
op 03-16-2000 om 02:33 PM schreef LeXX het volgende:
Is dit ook allemaal een grap, of is dit het eerste serieuze topic onder het onzin forum???

Kijk daar breng je ons even in een lastige situatie. Als we inderdaad serieus zouden zijn dan zijn we dus off topic en zou ik het topic moeten verwijderen. Echter als we niet serieus zijn dan hebben de regels waar ludo zich aan moeten houden eigenlijk helemaal geen nut. Ik weet het niet Lexx. Misschien kan iemand anders je helpen.

Kortom.
Geen Commentaar

pi_71046
quote:
op 03-16-2000 om 02:35 PM schreef Knut het volgende:
Ik weet het niet Lexx. Misschien kan iemand anders je helpen.

Kortom.
Geen Commentaar

Anyone??

pi_71047
Ja! Het maakt werkelijk allemaal geen ene Knut uit, onzin is onzin.
pi_71048
quote:
op 03-16-2000 om 02:35 PM schreef Knut het volgende:

Echter als we niet serieus zijn dan hebben de regels waar ludo zich aan moeten houden eigenlijk helemaal geen Knut. Ik weet het niet Lexx. Misschien kan iemand anders je helpen.

Kortom.
Geen Commentaar

Pfff....wil je die serieuze postings ergens anders doen?

pi_71049
En bannen die hap!
pi_71050
Lol Blauwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')