ik hou je in de gaten
quote:
op 03-16-2000 om 12:42 PM schreef De Parasiet het volgende:
wie het laatst lacht, lacht het best....
Kijk Fok!, deze proeftijd wil het volgende zeggen (en ik gebruik even de woorden die ik van Knut ontvangen heb)
Ludo moet in deze drie weken bewijzen dattie beseft dat hij fouten gemaakt heeft. Fouten die eigenlijk niet meer terug te draaien zijn. Een excuus zal verre van toereikend zijn (wie zegt immers dat een excuus gemeend is?)
Ludo bewijst zijn fouten in te zien door zich aan een aantal strenge regels te houden. Hier volgen er enkele..de belangrijkste:
1) Ludo zal in GEEN ENKELE MANIER reageren op posts van de Parasiet. (Natuurlijk wordt er van uitgegaan dat Parasiet geen misbruik van die situatie zal maken)
2) Ludo minstens 2 keer per dag iets in het Literatuur forum posten. Geen onzin, een zinnige serieuze bijdrage.
3) Ludo moet gedurende deze drie weken als onderschrift dragen "Klachten of opmerkingen over deze post? mail me op bigludo@hotmail.com"
4) Ludo mag de eerste week van zijn proeftijd alleen tussen 10.00 en 15.00 uur posten.
Voor een overzicht van ALLE regels, kun je mailen naar Knut.
Bedankt.
------------------
The letter 'T' stands for total, the letter 'A' stands for awareness, the letter 'E' stands for excellence,
'B' stands for body and 'O' stands for obedience.
[Dit bericht is gewijzigd door Love Mae King (Datum 16 Maart 2000).]
quote:
op 03-16-2000 om 12:58 PM schreef beelzebub het volgende:
hij mocht toch na 15.00 alleen maar 1 keer per uur en dan alleen 5 minuten om z'n hotmail the checken lmk?
Ja, dat zou ook kunnen, ja Knut vertelde het de LMK, en het was zo'n lang verhaal dat de LMK halverwege in slaap viel...erh....sorry
KNUT mailen!
quote:
op 03-16-2000 om 01:53 PM schreef just me het volgende:
waarom heeft Ludo een proeftijd van 3 weken?heeft hij gepost onder invloed??
Ludo had het gore lef om met zijn bek op het forum te verschijnen (naja....een foto van hem dan). Kijk, dan vraag je d'r ook om!!!!
quote:
op 03-16-2000 om 02:00 PM schreef Love Mae King het volgende:
Ludo had het gore lef om met zijn bek op het forum te verschijnen (naja....een foto van hem dan). Kijk, dan vraag je d'r ook om!!!!
ROFLPUDDINGKJE
quote:
op 03-16-2000 om 12:37 PM schreef blauwe m&m het volgende: Help Ludo er doorheen!
Zal moeilijk voor hem worden, steunbetuigingen, bloemen, kaartjes, motiverende woorden, plaats ze hier!
Nou dan!
Luudje... voor
op je grafsteentje:
s'werelds grootste gemis
was hemels beste aanwinst
quote:
op 03-16-2000 om 02:08 PM schreef Priscella het volgende:
Luudje... voor
op je grafsteentje:s'werelds grootste gemis
was hemels beste aanwinst
[Dit bericht is gewijzigd door Ludo (Datum 16 Maart 2000).]
quote:
op 03-16-2000 om 02:33 PM schreef LeXX het volgende:
Is dit ook allemaal een grap, of is dit het eerste serieuze topic onder het onzin forum???
Kortom.
Geen Commentaar
quote:
op 03-16-2000 om 02:35 PM schreef Knut het volgende:
Ik weet het niet Lexx. Misschien kan iemand anders je helpen.Kortom.
Geen Commentaar
Anyone??
quote:
op 03-16-2000 om 02:35 PM schreef Knut het volgende:Echter als we niet serieus zijn dan hebben de regels waar ludo zich aan moeten houden eigenlijk helemaal geen Knut. Ik weet het niet Lexx. Misschien kan iemand anders je helpen.
Kortom.
Geen Commentaar
Pfff....wil je die serieuze postings ergens anders doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |