quote:Jij bent tog wel zo'n bikkel die het 24 uur volhoudt
Op zondag 20 juli 2003 20:12 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ach, als er zo weinig mensen meedoen kan dat best de winnende tijd zijn
.
quote:
Op zondag 20 juli 2003 20:13 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Ik meldt me af. Mijn zusje is gisteren aangereden. Geen blijvende schade, maar heb even wat andere dingen nu aan mijn hoofd. Sorry
quote:Tnx, ga zo naar het ziekenhuis.
Op zondag 20 juli 2003 20:14 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Sterkte Lex !
FF checken of ik het goed begrijp:
Maandagochtend beginnen, dan ieder kwartier minimaal 1 post in het daarvoor bestemd topic, of in een slowchat-topic posten.
Alleen denk ik dat ik niet boven de 12 uur kom, vanwege mijn pa die op de pc-kamer slaapt, is dat erg of zijn alle deelnames meegenomen?
quote:Sterkte ermee
Op zondag 20 juli 2003 20:13 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Ik meldt me af. Mijn zusje is gisteren aangereden. Geen blijvende schade, maar heb even wat andere dingen nu aan mijn hoofd. Sorry
quote:Doe maar mee hoor
Op zondag 20 juli 2003 20:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb alleen de 1ste reacties gelezen , en de laastste reacties (ga zo wel ff de anderen doorlezen), maar ik denk dat ik wel interesse heb.FF checken of ik het goed begrijp:
Maandagochtend beginnen, dan ieder kwartier minimaal 1 post in het daarvoor bestemd topic, of in een slowchat-topic posten.Alleen denk ik dat ik niet boven de 12 uur kom, vanwege mijn pa die op de pc-kamer slaapt, is dat erg of zijn alle deelnames meegenomen?
quote:Volgende keer beter
Op maandag 21 juli 2003 05:24 schreef Tomaz het volgende:
Klinkt wel leuk, denk dat ik best een eind kan komen. Maar overdag internetten kost me echt teveel geld (ISDN). Wat zal ik bij zijn als er hier over 2 maanden ADSL beschikbaar is zeg... Pfff
quote:*Net uit bed is gerold..
Op maandag 21 juli 2003 09:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
*kucht*Nog 11 minuten.
quote:12 uur slapen, 5 uur eruit voor de kranten en vanaf 7 uur nog ff geslapen..
Op maandag 21 juli 2003 09:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben al wakker sinds 7 uur, en ik sliep pas om 1 uur.. Dus dat wordt nog wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |