Al vind ik het live concert wat de Deftones een aantal jaren geleden in Paradiso hebben gedaan nog steeds 1 van de beste concerten die ik bezocht heb.
De optredens daarna waren inderdaad redelijk kansloos.
Weet niet meer waar ik het gehoord heb en hoe betrouwbaar het dus is. Iemand die hier wat van af weet?
quote:Ja, in het interview op KINK FM zei Josh dat ze weer zouden komen. waarschijnlijk kan je dit interview nu wel downloaden op www.toazted.com , waar trouwens erg veel leuke interviews staan
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:44 schreef r.o.b het volgende:
Ik heb ergens een gerucht gehoord dat APC rond februari weer naar Nederland zou komen, dan voor een compleet concert.Weet niet meer waar ik het gehoord heb en hoe betrouwbaar het dus is. Iemand die hier wat van af weet?
quote:Is de prijs al bekend dan? zie het nergens staan..
Op donderdag 20 november 2003 11:54 schreef koetjeboe het volgende:
jep, als je er 30 euro voor over hebt natuurlijk ...
quote:ah kijk... ik keek alleen maar op ticketservice
Op donderdag 20 november 2003 12:40 schreef koetjeboe het volgende:
staat gewoon op de 013-site:
http://www.013web.nl/detail.asp?1982
merci
quote:Dit staat er toch:
Op vrijdag 21 november 2003 21:09 schreef Kopdans het volgende:
van de week stond op www.aperfectcircle.net dat ze op 12 feb 2004 in HMH zouden staan. Ik kijk zojuist en nu staat het er niet meer tussen!
quote:
Incidentally, we've removed the Amsterdam date (February 12th) from the tour journal / schedule for the time being, as it remains the only rumored date that hasn't been completely confirmed. We're still trying to get to the bottom of it though, it may return.
Al ken ik de band niet echt supergoed nog.. maar ben al fanatiek aan het luisteren!
quote:Jaja, 't is bij mij ook gelukt, op naar 013 op de 30e januari
Op zondag 23 november 2003 14:28 schreef 2nosedT het volgende:
Jaa kheb al een kaartjeen heb er ook zeker 32 euro voor over!
Stond inderdaad vol met Phil Collin fans, maar ik heb gelukkig een kaartje kunnen bemachtigen.
Heb er al zin in!
Volgens mij zijn er nog genoeg kaartjes te krijgen hoor. Ik keek even mee met de baliedame en als ik het goed zag waren er nog meer dan 700 kaarten te krijgen. Ook op www.ticketservice.nl kan je ze trouwens weer bestellen.
Ik heb in ieder geval tickets, dus ik zal er zijn!
quote:Erg vreemd idd. Ik moest er vijf hebben, maar d'r waren nog maar vier kaarten beschikbaar. Tien minuten later kon ik er weer ééntje bestellen.
Op maandag 24 november 2003 13:02 schreef Wrirreljorkel het volgende:
vreemd: gisteren was het volgens ticketservice uitverkocht, nu zijn er weer kaartjes!Ik heb in ieder geval tickets, dus ik zal er zijn!
Ik ga d'r iig heen
net om 17 uur bij 't GWK... uitverkocht :|
net Ticketservice gebeld: zaterdag 12.30 al uitverkocht
![]()
vaagness
quote:GWK klopt ook voor geen meter. Heb daardoor laatst ook bijna een flogging molly concert misgelopen, was het bij het GWK al uitverkocht terwijl ze bij het postkantoor nog zat kaarten hadden. Scheen volgens het postkantoor ook te maken te hebben met kaarten die als verkocht in het systeem stonden maar nog niet echt verkocht waren en daardoor later bij het postkantoor alsnog werden verkocht oid. Heb er iig vaker last van gehad bij GWK dus daar haal ik sowieso niet meer
Op maandag 24 november 2003 18:13 schreef ImPrEzA het volgende:
vannacht uiverkocht... vanmiddag op de site: niet meer uitverkocht,zelfs 20 bestellen kon nog, maarja creditcard die heb ik nietnet om 17 uur bij 't GWK... uitverkocht :|
net Ticketservice gebeld: zaterdag 12.30 al uitverkocht
vaagness
want in drie verschillende APC topics praten over een concert is zo lastig
erg goed ook, alleen wat rustiger dan het 1e.
quote:Hoe nieuw is een album uit september 2003?
Op donderdag 19 februari 2004 12:38 schreef SeraPh het volgende:
Ze hebben nu ook een nieuw album: thirteenth step.erg goed ook, alleen wat rustiger dan het 1e.
quote:Hebben ze al een nieuwer album dan?
Hoe nieuw is een album uit september 2003?
dacht t niet he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |