abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2001 @ 20:48:11 #1
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_761574
Iemand bekend met deze band? Ze hebben nu een nummer genaamd Three Libras wat ik op the Box afentoe voorbij zie/hoor komen, vind het echt een erg lekker nummer Ik heb verder de nummers Wake the dead (een heel mooi acoustisch nummer), Magdalena (een wreed hard rocknummer) en Sleeping Beauty.

Ze hebben een gevarieerde muziekstijl wat mij wel trekt in een band Ik ben er alleen niet achter hoe hun album heet wee iemand dat heel toevallig?

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_761616
Mer de Noms

Judith is mijn favo-nummer.

I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 21 februari 2001 @ 21:08:51 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_761621
Thnx! Die ga ik dan ook nog ff luisteren. Hebben ze heel toevallig een webzijde?
pi_761624
Mer de Noms van A Perfect Circle, 1 van de beste platen van vorig jaar. "Neven-project" van Tool-zanger Maynard James Keenan. Als je A Perfect circle goed vind moet je zeker Tool eens beluisteren, vooral hun laatste album, Ænima, een briljant album!!!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_761661
www.aperfectcircle.com
Superband inderdaad. Stem van Maynard is alleen al fantastisch. En inderdaad de cd's van Tool zijn nog beter! Ik heb ergens gelezen dat je ook veel Racoon luister. Als je goed naar hun muziek luistert zul je misschien overeenkomsten horen met Tool/a Perfect circle. Met name in de break van Ice Cream Time. Kortom super muziek, een van mijn grote favorieten.
  Trouwste user 2022 woensdag 21 februari 2001 @ 21:38:15 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_761671
Er komt weer een nieuw Tool-album aan,

heeft wel lang geduurd zeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_761690

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  woensdag 21 februari 2001 @ 21:52:08 #8
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_761693
Tool/Perfect Circle zijn ontzettend gaaf...zijn 2 van mijn favoriete bands...!
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
  woensdag 21 februari 2001 @ 22:10:37 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_761739
Ik luisterde al veeeel naar Tool voordat A Perfect Cirlce kwa Om eerlijk te zijn trekt het mij niet zo, ik was een beetje teleurgesteld en zie A Pereft Circle nu een beetje als een simpele variant van Tool. het mist de Briljante afwijkende maatsoorten, wat kracht en het niveau van Tool. Als je A Perfect Circle goed vind raad ik je (net als alle andere hier) Tool zeer zeker aan..
  donderdag 22 februari 2001 @ 03:29:41 #10
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_762282
He Machiel, gewoon kopen hoor. "Mer Des Noms" is een geweldige CD. Het haalt inderdaad niet het niveau van Tool, maar is wel veel toegankelijker. Plato verkoopt de CD nu voor Fl.29,95 wat op zich goedkoop is.

Hebben de Tool fans hier trouwens "Salival" al? Een CD + DVD met leuke hebbedingetjes, zoals de videoclips en wat live-opnamen. Als Tool fan kun je die ook blind kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door lzandman op 22-02-2001 03:31]

What's the speed of Dark?
  donderdag 22 februari 2001 @ 09:18:36 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_762374
quote:
Op 22 februari 2001 03:29 schreef lzandman het volgende:
Hebben de Tool fans hier trouwens "Salival" al? Een CD + DVD met leuke hebbedingetjes, zoals de videoclips en wat live-opnamen. Als Tool fan kun je die ook blind kopen.
Heb geen DVD speler... Heb de nummers die op Salival te vinden zijn wel gedownload en dr zitten zeer goeie stukken tussen, No Quarter (Led Zeppelin cover dacht ik) bijv. en de live versie van Pushit is zo'n beetje een van de mooiste live versies die'k heb....

Qua muziek, ist een toppertje, de rest hebbik nog niet gezien/gehoord..

pi_762406
Is Salival al uit dan in Nederland????
pi_762680
Ik ken wel perfect circle, dat is een album van Pat Metheny.
  donderdag 22 februari 2001 @ 13:41:48 #14
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_762947
quote:
Op 22 februari 2001 09:42 schreef Fixion het volgende:
Is Salival al uit dan in Nederland????
Alles wat uit komt in Amerika, is ook verkrijgbaar in Nederland. Soms wat extra import kosten, maar dat maakt niet zoveel uit
What's the speed of Dark?
  donderdag 22 februari 2001 @ 16:26:13 #15
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_763753
De nummers die ik van Tool gehoord heb deden me net heel iets minder als A perfect circle dus die koop ik eerst
  vrijdag 23 februari 2001 @ 10:40:52 #16
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_765611
quote:
Op 21 februari 2001 20:48 schreef Machiel het volgende:
Iemand bekend met deze band? Ze hebben nu een nummer genaamd Three Libras wat ik op the Box afentoe voorbij zie/hoor komen, vind het echt een erg lekker nummer Ik heb verder de nummers Wake the dead (een heel mooi acoustisch nummer), Magdalena (een wreed hard rocknummer) en Sleeping Beauty.

Ze hebben een gevarieerde muziekstijl wat mij wel trekt in een band Ik ben er alleen niet achter hoe hun album heet wee iemand dat heel toevallig?

Magdalena? wreed? rocknummer? dachtut niet...

A perfect circle is voor mij echt een slap aftreksel van TOOL.... de meeste nummers van APC kan je naar 'horen', ze klinken wel mooi en lekker, ik heb dan ook de cd wel en beluister hem ook regelmatig... het is gewoon wel een 'goede' band.... maar APC haalt het bij lage na niet bij de mathematische perfectie van TOOL....

ik is blij dat ik TOOL op dynamo zal zien....

vrijdag 23 februari 2001 @ 17:35:04 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_767292
Wreed hard voor mijn doen peppi of kokkie
pi_768709
quote:
Op 21 februari 2001 21:30 schreef Fixion het volgende:
www.aperfectcircle.com
Superband inderdaad. Stem van Maynard is alleen al fantastisch. En inderdaad de cd's van Tool zijn nog beter! Ik heb ergens gelezen dat je ook veel Racoon luister. Als je goed naar hun muziek luistert zul je misschien overeenkomsten horen met Tool/a Perfect circle. Met name in de break van Ice Cream Time. Kortom super muziek, een van mijn grote favorieten.
Overeenkomsten tussen Racoon en Tool??

Ik ken het flauwe popbandje Racoon, maar hoor toch echt geen overeenkomsten met de almighty Tool.

Mijn buurman heeft geen gras.
  zaterdag 24 februari 2001 @ 16:43:00 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_769166
Je kent ook het nummer icecream time Goldtop? Vast niet als je het een flauwe band vind Ik hoor niet wat er flauw aan is maargoed das een ander onderwerp.

Wat is nou trouwens het nummer van Tool wat ik echt moet horen om te erkennen dat Tool beter is als A perfect circle?

pi_769183
quote:
Op 24 februari 2001 16:43 schreef Machiel het volgende:
Je kent ook het nummer icecream time Goldtop? Vast niet als je het een flauwe band vind Ik hoor niet wat er flauw aan is maargoed das een ander onderwerp.

Wat is nou trouwens het nummer van Tool wat ik echt moet horen om te erkennen dat Tool beter is als A perfect circle?

Niet 1 nummer, al hun albums !!!
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_9636598
quote:
4.1.03 Lollapalooza Tour Dates Announced

A Perfect Circle just announced dates beginning in August 2003 for their Lollapalooza tour. They will be performing on the main stage. Visit the 'tour' page for dates and venues.
Ik las een paar dagen geleden op VARA's hittekst dat Maynard James Keenan komende maanden nog met A Perfect Circle bezig is alvorens zich op het nieuwe Tool album te storten. Dat zou nog 18 maanden gaan duren voor dat die plaat er is.

Als hierdoor de kwaliteit van de nieuwe plaat hoger wordt heb ik er geen moeite mee om nog eens ander half jaar te wachten. Zolang het maar niet weer 5 jaar wordt zodat we nog tot 2006 aan het wachten zijn.

pi_9637082
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als hierdoor de kwaliteit van de nieuwe plaat hoger wordt heb ik er geen moeite mee om nog eens ander half jaar te wachten. Zolang het maar niet weer 5 jaar wordt zodat we nog tot 2006 aan het wachten zijn.

Ach, in de tussentijd kunnen we ons bezig houden met de live DVD die misschien nog dit jaar uit gaat komen
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_9638853
voor de live dvd
pi_9639090
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:53 schreef Random_hero het volgende:
voor de live dvd
Zat net Ticks & Leeches te luisteren toen ik je signature zag
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_9848876
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:

4.1.03 Lollapalooza Tour Dates Announced

A Perfect Circle just announced dates beginning in August 2003 for their Lollapalooza tour. They will be performing on the main stage. Visit the 'tour' page for dates and venues.

Dat zag ik ook net op hun website, begon me nl. af te vragen of het een soort eenmalig uitstapje werd van maynard. Maar nu gaan ze weer touren. Eigenlijk vind ik dat best wel knap laat ze maar eens aan een album beginnen (zowel APC als Tool) ipv een paar optredens in de VS die ik toch nooit kan bijwonen
On really romantic nights of self, I go salsa dancing with my confusion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')