Ze hebben een gevarieerde muziekstijl wat mij wel trekt in een band Ik ben er alleen niet achter hoe hun album heet wee iemand dat heel toevallig?
heeft wel lang geduurd zeg.
Hebben de Tool fans hier trouwens "Salival" al? Een CD + DVD met leuke hebbedingetjes, zoals de videoclips en wat live-opnamen. Als Tool fan kun je die ook blind kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door lzandman op 22-02-2001 03:31]
quote:Heb geen DVD speler... Heb de nummers die op Salival te vinden zijn wel gedownload en dr zitten zeer goeie stukken tussen, No Quarter (Led Zeppelin cover dacht ik) bijv. en de live versie van Pushit is zo'n beetje een van de mooiste live versies die'k heb....
Op 22 februari 2001 03:29 schreef lzandman het volgende:
Hebben de Tool fans hier trouwens "Salival" al? Een CD + DVD met leuke hebbedingetjes, zoals de videoclips en wat live-opnamen. Als Tool fan kun je die ook blindkopen.
Qua muziek, ist een toppertje, de rest hebbik nog niet gezien/gehoord..
quote:Alles wat uit komt in Amerika, is ook verkrijgbaar in Nederland. Soms wat extra import kosten, maar dat maakt niet zoveel uit
Op 22 februari 2001 09:42 schreef Fixion het volgende:
Is Salival al uit dan in Nederland????
quote:Magdalena? wreed? rocknummer? dachtut niet...
Op 21 februari 2001 20:48 schreef Machiel het volgende:
Iemand bekend met deze band? Ze hebben nu een nummer genaamd Three Libras wat ik op the Box afentoe voorbij zie/hoor komen, vind het echt een erg lekker nummerIk heb verder de nummers Wake the dead (een heel mooi acoustisch nummer), Magdalena (een wreed hard rocknummer) en Sleeping Beauty.
Ze hebben een gevarieerde muziekstijl wat mij wel trekt in een band
Ik ben er alleen niet achter hoe hun album heet wee iemand dat heel toevallig?
A perfect circle is voor mij echt een slap aftreksel van TOOL.... de meeste nummers van APC kan je naar 'horen', ze klinken wel mooi en lekker, ik heb dan ook de cd wel en beluister hem ook regelmatig... het is gewoon wel een 'goede' band.... maar APC haalt het bij lage na niet bij de mathematische perfectie van TOOL....
ik is blij dat ik TOOL op dynamo zal zien....
quote:Overeenkomsten tussen Racoon en Tool??
Op 21 februari 2001 21:30 schreef Fixion het volgende:
www.aperfectcircle.com
Superband inderdaad. Stem van Maynard is alleen al fantastisch. En inderdaad de cd's van Tool zijn nog beter! Ik heb ergens gelezen dat je ook veel Racoon luister. Als je goed naar hun muziek luistert zul je misschien overeenkomsten horen met Tool/a Perfect circle. Met name in de break van Ice Cream Time. Kortom super muziek, een van mijn grote favorieten.
Ik ken het flauwe popbandje Racoon, maar hoor toch echt geen overeenkomsten met de almighty Tool.
Wat is nou trouwens het nummer van Tool wat ik echt moet horen om te erkennen dat Tool beter is als A perfect circle?
quote:Niet 1 nummer, al hun albums !!!
Op 24 februari 2001 16:43 schreef Machiel het volgende:
Je kent ook het nummer icecream time Goldtop? Vast niet als je het een flauwe band vindIk hoor niet wat er flauw aan is maargoed das een ander onderwerp.
Wat is nou trouwens het nummer van Tool wat ik echt moet horen om te erkennen dat Tool beter is als A perfect circle?
quote:Ik las een paar dagen geleden op VARA's hittekst dat Maynard James Keenan komende maanden nog met A Perfect Circle bezig is alvorens zich op het nieuwe Tool album te storten. Dat zou nog 18 maanden gaan duren voor dat die plaat er is.
4.1.03 Lollapalooza Tour Dates Announced
A Perfect Circle just announced dates beginning in August 2003 for their Lollapalooza tour. They will be performing on the main stage. Visit the 'tour' page for dates and venues.
Als hierdoor de kwaliteit van de nieuwe plaat hoger wordt heb ik er geen moeite mee om nog eens ander half jaar te wachten. Zolang het maar niet weer 5 jaar wordt zodat we nog tot 2006 aan het wachten zijn.
quote:Ach, in de tussentijd kunnen we ons bezig houden met de live DVD die misschien nog dit jaar uit gaat komen
Op maandag 7 april 2003 15:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Als hierdoor de kwaliteit van de nieuwe plaat hoger wordt heb ik er geen moeite mee om nog eens ander half jaar te wachten.
Zolang het maar niet weer 5 jaar wordt zodat we nog tot 2006 aan het wachten zijn.
quote:Zat net Ticks & Leeches te luisteren toen ik je signature zag
Op maandag 7 april 2003 16:53 schreef Random_hero het volgende:voor de live dvd
quote:Dat zag ik ook net op hun website, begon me nl. af te vragen of het een soort eenmalig uitstapje werd van maynard. Maar nu gaan ze weer touren. Eigenlijk vind ik dat best wel knap
Op maandag 7 april 2003 15:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:4.1.03 Lollapalooza Tour Dates Announced
A Perfect Circle just announced dates beginning in August 2003 for their Lollapalooza tour. They will be performing on the main stage. Visit the 'tour' page for dates and venues.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |