[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 21-06-2003 15:16]
quote:Wat je in overig doet gaat naar een centrale sorteermachine, dus dan zal het m.i. niet langer duren, omdat iets wat verder weg moet ook gewoon in 1 dag kan.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:58 schreef Linz het volgende:
weten jullie dat zeker'??
Andersom zullen ze het denk ik eerst nog door moeten sturen naar een centrale sorteermachine en kan het dus een dag extra kosten.
Ik weet het niet zeker, maar ik heb veel vertrouwen in mezelf wat dit betreft
quote:paranoide?
quote:als je het heel zeker wilt weten,bel ff met de klantenservice van tpg post
quote:Nee, ze verzinnen maar wat.
Natuurlijk komt die brief wel aan. Misschien idd ietjes later, maar veel zal het niet uitmaken. Het is gewoon een soort voorsorteren, waarschijnlijk pikt de machiene (of mens) de brief er zo uit en meld dat die niet goed zit. Dan moet die alleen ff naar het andere systeem toe. (Ik weet niet helemaal pcies hoe dat gaat hoor, maar ik denk zoiets)
[Dit bericht is gewijzigd door Herion op 21-06-2003 15:02]
quote:Dat moet je dan moren doen, want op zaterdag wordt de post niet opgehaald.
Op zaterdag 21 juni 2003 15:00 schreef Linz het volgende:
ik ga maar de brievenbus ophaler afwachten en vragen of het omgewisseld kan worden.
Misschien moet je maar iets met een hengel doen ofzo?
Enne, is het zo kritiek dat de brief maandag aangekomen moet zijn?
quote:Heeft die man ook nog is een keer een bijzondere dag. Haha
ik ga maar de brievenbus ophaler afwachten en vragen of het omgewisseld kan worden.
quote:hehe..
Op zaterdag 21 juni 2003 15:02 schreef Herion het volgende:[..]
Heeft die man ook nog is een keer een bijzondere dag. Haha
quote:Ik denk idd dat die dat niet zal doen, aan de andere kant als jij kan zeggen voor wie de brief is, hoe die er uit ziet en dat die in het het verkeerde vakje zit kan het niet echt veel kwaad om hem ff in de goede zak te doen. Dat hoef je niet eens zelf te doen, dus de privacy komt niet echt in gevaar. Alleen een brief er helemaal uit laten halen lijkt me niet kunnen.
Op zaterdag 21 juni 2003 15:06 schreef witste het volgende:
Hebben ze geen tijd voor, ze legen die bak en dat is alles, vanwege de wet privacy gebeurt het ook niet, wie zegt dat het jouw brief is?
quote:shit, dat klopt jah..
Op zaterdag 21 juni 2003 15:06 schreef witste het volgende:
Hebben ze geen tijd voor, ze legen die bak en dat is alles, vanwege de wet privacy gebeurt het ook niet, wie zegt dat het jouw brief is?
misschien dan met geweld
quote:Ai, nu krijgt de ontvanger strafport van ¤ 10,-
Op zaterdag 21 juni 2003 14:56 schreef Linz het volgende:
Ik heb een brief per ongeluk in het verkeerde postcodevak gegooid. Een brief dat in 2200 tm 2800 zit nu in overige postcodes. Hoelang duurt het voordat de brief de ontvanger bereikt?
quote:Als dat de eerste reactie was geweest had het nog bijna een grappige opmerking kunnen worden...
Op zaterdag 21 juni 2003 15:15 schreef Outbreak het volgende:[..]
Ai, nu krijgt de ontvanger strafport van ¤ 10,-
quote:Okee jij wint. Ja je bent paranoīde
quote:En?
Op zaterdag 21 juni 2003 16:14 schreef thabit het volgende:
Wel verslag uitbrengen van hoe de brievenbusophaler reageerde hoor.
quote:Nou, ik ging dus zondag staan wachten om 18.00 uur, maar die man kwam 2 uur te laat!!
Op zondag 22 juni 2003 16:34 schreef thabit het volgende:[..]
En?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |