quote:de hoeveelheid aanmoedigers zal waarschijnlijk wel bepalen hoever de kandidaten zullen gaan om te winnen...
Op 21 februari 2001 20:24 schreef buzzer het volgende:
Ik heb geen tieten, du ben ik niet welkom ?
komen dus!
quote:
Op 21 februari 2001 20:18 schreef MissX het volgende:
Is wel leuk, maar je mag niet komen hoor als je het stom vindt
quote:Ik vind op zich za ook wel fijner. Idd omdat sommige mensen ook van verder moeten komen en za dan makkelijker is. Maar ik heb niets gezegd over vr. We kunnen toch alsnog een stemming over vr of za houden???
Op 21 februari 2001 20:23 schreef golfer het volgende:
Vrijdagavond is wel erg ongelukkige keuze i.v.m. einde werkweek en werktijden, normaal gesproken is het tijdstip haast onhaalbaar voor meIk zie dat je de juryleden al hebt aangewezen, ik zal dan maar op mijn beurt onpartijdig notaris spelen indien de juryleden geen eenstemmig oordeel kunnen vellen..
Dus, onder voorbehoud dat ik iets qua werk en tijd kan regelen, ben ik van de parij
BTW en golfer anders kan je toch altijd wat later komen dan 7 uur. Denk dat het keuren toch pas na de nodige alcohol gaat beginnen. Iedereen kan zo een beetje binnendruppelen.
Ik doe niet onaardig, jij doet onaardig omdat je bolletje der topic leuk vind. Als je nou lief doet, mag je ook nog komen. Wel aan papa en mama vragen.
quote:*Just Me sluit zich bij Buzzer aan
Op 21 februari 2001 20:24 schreef buzzer het volgende:
Ik heb geen tieten, du ben ik niet welkom ?
quote:*Golfer sluit zich in deze polonaise weer achter JustMe aan en houdt haar per ongeluk niet aan de schouders vast om ff te controleren of JustMe de waarheid sprak..
Op 21 februari 2001 22:03 schreef just me het volgende:
*Just Me sluit zich bij Buzzer aan
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-02-2001 22:46]
quote:*Golfer kijkt onschuldig om zich heen en weet intussen schouderbladen van JustMe te onderscheiden van voorkant door het bordje "this site up"
Op 21 februari 2001 23:59 schreef just me het volgende:
Je hebt het toch wél over Golfer hè en niet over mij!!
quote:Die golfer toch, nooit te oud om een handje uit te steken
Op 22 februari 2001 00:07 schreef golfer het volgende:
*Golfer kijkt onschuldig om zich heen en weet intussen schouderbladen van JustMe te onderscheiden van voorkant door het bordje "this site up"
en daar blijven ze ook!!
*Just Me carnavalstemming
Vragen, vragen...
quote:tof dat jullie allemaal komen, het blijft vrijdag want dat is de enige avond dat IK kan en ik moet er zijn natuurlijk
Op 22 februari 2001 18:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Enneuh, waar is dat, Mickey's? Kan ik daar parkeren (liefst gratis/dichtbij) en kan er gegeten worden, want ik kom dan van m'n werkVragen, vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |