quote:Ja, het ziet er best wel ranzig uit ja. Daar moet je maar niet teveel over nadenken.
Op zondag 23 november 2003 14:56 schreef ruby het volgende:[..]
Jammie.
Eerder vond ik het altijd ranzig ruiken en het trok me helemaal niet, maar nu kan ik het echt waarderen.
quote:Jammer genoeg niet niet
Op zaterdag 24 januari 2004 16:44 schreef ruby het volgende:
Weet iemand of er ondertussen al ergens een Brits supermarkt gearriveerd is?
De Tesco ofzo, of Sainsbury's?
Die HP Sause bleek het uiteindelijk toch niet zijn. Ik denk echt dat een bepaalde pickle is voor op brood
.
quote:Steenstraat zit een speciaalzaak met Engelse artikelen.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:44 schreef Oblivion het volgende:
Zit die op de gracht er niet meer, in Utrecht?
Niet zo'n uitgebreid, maar toch...
quote:Bedoel je dan niet Branston Pickle? M'n vriend beweert dat dat o.a. heel lekker is met ham enzo.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:46 schreef schatje het volgende:[..]
Jammer genoeg niet niet
.
Die HP Sause bleek het uiteindelijk toch niet zijn. Ik denk echt dat een bepaalde pickle is voor op brood.
quote:Hmmzz kan het zijn dat ie op de hoek zit van de steenstraat, want kan me dus alleen maar herinneren dat de uitgang op de gracht was.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:47 schreef schatje het volgende:
Steenstraat zit een speciaalzaak met Engelse artikelen.
quote:Dat zou ook kunnen. Het zat in ieder geval ook op de broodjes van Marks and Spencer.
Op zaterdag 24 januari 2004 17:01 schreef ruby het volgende:[..]
Bedoel je dan niet Branston Pickle? M'n vriend beweert dat dat o.a. heel lekker is met ham enzo.
Ik zag het gisteren nog staan in een Toko. Die verkoopt wel vaker producten uit Engeland of Amerika.
Nee, niet meer.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:16 schreef maan het volgende:
mark & spencer die zit in den haag
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:16 schreef maan het volgende:
Thnxquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:14 schreef schatje het volgende:
Expatshopping - The Hague
...
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:16 schreef misterDre het volgende:
Misschien staat hier je antwoord bij![]()
Brits eetwaar? Waar te koop/bestellen? Beide topics zijn inmiddels samengevoegd tot 1 topic, nl deze.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
Was het maar zo'n feest..quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:16 schreef maan het volgende:
Lijkt me een strak plan. Den Haag mag beginnen. Die kleding mag je wat mij betreft weglaten, maar de food-afdeling is erg welkom.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:05 schreef Chillmeister het volgende:
Dit is een idee, dan ga ik een Marks&Spencer openen in Nederland via een franchise licentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |