Wow wat verschrikkelijk waanzinnig krankzinnig GAAF!!!! Samen zwanger, dat kan toch niet mooier.
Ik ben hier echt helemaal hyper van, dit gaat helemaal goed komen dat kan niet anders.
YES!
Fantastisch nieuws. ![]()
Eerst Tootje en nu jullie. ![]()
Al die moeite en bolletjes slikken gelukkig toch niet voor niets geweest.
Geniet samen van de mooie tijd die jullie voor de boeg hebben.
(jaja ik weet hoe die testen werken... )
Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan meid (en meneer
), dat heb je nu wel verdient hoor!!
Swets en E.T., van harte
Ik hoop dat jullie gewoon permanent kunnen settelen op deze roze wolk, om er over 9 maanden geheel intact, gelukkig en gezond met een of twee ukkies vanaf te komen. Het is jullie heel erg gegund!
Soms wordt een kindje zomaar geboren
soms komt een kindje precies gepland.
Wij mochten hier niet bij horen
wij hebben er achteraan gerend.
Maar intens gelukkig, alle moeite beloond
dit kindje dat in mijn buik woont.
(gejat van Karin Swets)
quote:Soms is dat niet genoeg om zwanger te raken...
Op zaterdag 21 juni 2003 12:57 schreef TrenTs het volgende:
Zo.. dus jullie hebben geneukt.
quote:Oook, maar daar komt het niet door....
Wij wensen jullie veel geluk en geniet er lekker van saampjes ![]()
Juup© & Duch.
quote:nee.... ze is door een arts bevrucht....
IK BEN ERG BLIJ VOOR JULLIE
quote:*grin*
Op zaterdag 21 juni 2003 16:31 schreef Grote_Swets het volgende:[..]
nee.... ze is door een arts bevrucht....
grote swets.. jij ook gefeliciteerd met je toekomstige neefje(s) / nichtje(s)
We zijn heel erg blij, maar het is allemaal natuurlijk heel erg vroeg. Laten we eerlijk zijn, bij een normale zwangerschap vertellen de meeste mensen het pas bij de 3e maand. We weten ook allemaal waarom.
Omdat we er in ons geval voor gekozen hebben om de manier waarop op een publiek forum te vertellen, kom je er dus ook niet omheen om publiekelijk in zo'n vroeg stadium het resultaat van de ICSI behandeling te vertellen, zeker dit goede nieuws wil je dan ook kwijt ![]()
Maar ik moet jullie wel zeggen dat het voor mij een beetje voelt als 'de goden verzoeken', en ik als de dood ben dat er voor week 12 wat mis gaat
*spuw spuw* *bidt*. Bij topics als "wat wordt de nickname van de kleine swets" voel ik me wat bezwaard. Zoals Catoot in haar topic heel mooi zei:
quote:Dus nogmaals allemaal HEEEEEEEEEEEEEEL erg bedankt, maar stiekum sta ik een beetje doodsangsten uit.
Op vrijdag 20 juni 2003 13:13 schreef Catootje het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets bedanken moet en aan dat iets moet vragen of het kindje aub mag blijven.
quote:toen ik vanmiddag thuiskwam van de opendag op m'n werk (ff m'n nieuwe kantoor aan Swets en m'n schoonouders laten zien) was ook 't eerste wat ik deed.. de positieve test pakken en toch ff kijken en zeker weten dat er een tweede streepje stond. Ik was zo bang dat 't streepje (en ook hetgeen er in m'n buik zit) ineens zomaar weg zou zijn...
Op zaterdag 21 juni 2003 17:42 schreef Catootje het volgende:
jaaaaaa, mijn vriendje met name is ook echt bezorgd: de hele tijd vraagt hij weet je het zeker *wappert met drie positieve tests* wie vertellen we het wel of niet....hij is echt heel ongerust, meer ongerust dan blij. Ikzelf heb gewoon bedacht: hier heb ik zolang op moeten wachten, deze blijft!! (en dat is niet echt in contact met de werkelijkheid zeg maar, ik weet neit wat de statistieken zeggen over de eerste drie maanden)
en ja, ik vind 't ook wel doodeng.. maar ben inderdaad ook wel zo 'dit is 't gewoon'
En 't gaat nog steeds vaker goed dan fout.. Laat ons nou ook gewoon een keer het geluk aan onze kant hebben
Leuk voor Anouk twee nichtjes/ neefjes om mee te spelen.....
en net wat je broer al zei er kan niet genoeg Swets op de wereld zijn!
quote:Sets, ik ben er helemaal zeker van dat heel veel mensen ook met je meespugen en meebidden, omdat het jullie gewoon zo gegund wordt!
Op zaterdag 21 juni 2003 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Allemaal hartelijk dank voor de felicitaties!We zijn heel erg blij, maar het is allemaal natuurlijk heel erg vroeg. Laten we eerlijk zijn, bij een normale zwangerschap vertellen de meeste mensen het pas bij de 3e maand. We weten ook allemaal waarom.
Omdat we er in ons geval voor gekozen hebben om de manier waarop op een publiek forum te vertellen, kom je er dus ook niet omheen om publiekelijk in zo'n vroeg stadium het resultaat van de ICSI behandeling te vertellen, zeker dit goede nieuws wil je dan ook kwijt
Maar ik moet jullie wel zeggen dat het voor mij een beetje voelt als 'de goden verzoeken', en ik als de dood ben dat er voor week 12 wat mis gaat
*spuw spuw* *bidt*. Bij topics als "wat wordt de nickname van de kleine swets" voel ik me wat bezwaard. Zoals Catoot in haar topic heel mooi zei:
[..]Dus nogmaals allemaal HEEEEEEEEEEEEEEL erg bedankt, maar stiekum sta ik een beetje doodsangsten uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |