quote:ben je blind ofzo. het staat op alle nieuwsbronnen.
Op maandag 23 juni 2003 16:58 schreef Priem het volgende:
Ik geloof dat echt niet
Een zeer verstandige zet van Rijkaard, want met ten Cate heb ik er namelijk wel vertrouwen in dat het goed komt. (ten Cate is een briljant tacticus, juist de eigenschap die Rijkaard mist) Ze kunnen elkaar goed aanvullen.
quote:Eerst was het zeker dat Van Basten meeging.
Op maandag 23 juni 2003 17:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ben je blind ofzo. het staat op alle nieuwsbronnen.
Klopte ook niet.
quote:Ten Cate heeft het zelf bevestigd.
Op maandag 23 juni 2003 17:13 schreef Priem het volgende:[..]
Eerst was het zeker dat Van Basten meeging.
Klopte ook niet.
2 jarig contract met nog 2 jaar Optie maar die hangt van Barça af.
Cocu heeft zijn contract een jaar verlengd is het eens geworden met Barça.
Frank de Boer weg.
Wachtende zijn nu nog:Kluivert,Mendieta en Sorín
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:13 schreef amnesiac het volgende:
Is Laporta geestelijk wel in orde
quote:Babos zou geen verkeerde aankoop zijn als je ziet wat er nu bij Barca in het doel staat
Op maandag 23 juni 2003 17:02 schreef methodmich het volgende:
Toch is het zo. Henkie gaat van Bobson naar Overmars en van van den Eede naar Saviola. Leuk voor hem. Benieuwd of ie Hongaren gaat kopen!
Verder vreemd dat ze beide voor 4 jaar getekend hebben, of gaan ze na volgend seizoen allebei als assistent van Koeman werken?
quote:2 jaar +optie
Op maandag 23 juni 2003 18:15 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Babos zou geen verkeerde aankoop zijn als je ziet wat er nu bij Barca in het doel staat
Verder vreemd dat ze beide voor 4 jaar getekend hebben, of gaan ze na volgend seizoen allebei als assistent van Koeman werken?
Volgend seizoen in Camp Nou te bewonderen: Schenning, Engelaar ![]()
Ik kan deze week de broer van Arne Slot wel ff vragen of zijn broer al een contract bij Barcelona heeft getekend
quote:Zomervakantie is net begonnen, gisteren was laatste speeldag in Primera Division.
Op maandag 23 juni 2003 18:20 schreef 11101101 het volgende:
Wanneer is die zomervakantie nou eindelijk voorbij in de Primera Division?!
Misschien is het puur chauvinisme, maar ik heb er eigenlijk geen slecht gevoel over.
quote:Ah..ok, dat had ik nog niet gelezen toen ik postte
Op maandag 23 juni 2003 18:16 schreef El_Catalan het volgende:[..]
2 jaar +optie
Maargoed, leuke carrieremove voor beiden.
quote:Was mislukte poging tot humor. Zie Icoon.
Op maandag 23 juni 2003 18:22 schreef golfer het volgende:[..]
Zomervakantie is net begonnen, gisteren was laatste speeldag in Primera Division.
quote:Wat vind jij eigenlijk van Laporta?
Op maandag 23 juni 2003 18:14 schreef El_Catalan het volgende:[..]
1.) Wil shirt sponsor invoeren
2.) Beloofde min of meer Beckham wat uiteindelijk niet doorging
3.) Neemt de gok met twee onervaren trainers
Zelf vind ik zijn ideeen tot nu toe prima. Shirt sponsor ben ik voorstander van (15 miljoen euro per jaar is niet niks) & Rijkaard en Ten Cate lijkt me een goed duo dat het waarschijnlijk goed zal doen. Minpuntje vond ik zijn Beckham belofte, daar leed hij in mijn ogen wel wat gezichtsverlies mee.
quote:ten Cate is nou niet bepaald onervaren! Rijkaard zal er slechts als spreekpop zitten van Ten Cate.
Op maandag 23 juni 2003 18:31 schreef Qi het volgende:[..]
Wat vind jij eigenlijk van Laporta?
1.) Wil shirt sponsor invoeren
2.) Beloofde min of meer Beckham wat uiteindelijk niet doorging
3.) Neemt de gok met twee onervaren trainersZelf vind ik zijn ideeen tot nu toe prima. Shirt sponsor ben ik voorstander van (15 miljoen euro per jaar is niet niks) & Rijkaard en Ten Cate lijkt me een goed duo dat het waarschijnlijk goed zal doen. Minpuntje vond ik zijn Beckham belofte, daar leed hij in mijn ogen wel wat gezichtsverlies mee.
quote:Hij heeft nog nooit bij een topclub gezeten, in die zin is hij onervaren. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Op maandag 23 juni 2003 18:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ten Cate is nou niet bepaald onervaren! Rijkaard zal er slechts als spreekpop zitten van Ten Cate.
quote:Je zit er compleet naast. Rijkaard zal het tactisch-technisch concept bepalen, ten Cate doet de oefeningen. Net als elk koppel.
Op maandag 23 juni 2003 18:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zoals ik al zei vind ik de optie met ten Cate okay. Ten Cate is echt een supertrainer! Rijkaard is er dan alleen voor de PR en de foto. Technisch -tactisch zal Rijkaard niks te vertellen hebben. Nadeel van deze constructie is dat Rijkaard alle lof gaat krijgen, terwijl ten Cate eigenlijk al het werk doet.. (en rijkaard gezellig een praatje komt houden met de pers)
quote:haha, op papier misschien! Als je een genie hebt op tactisch gebied(ten Cate) en iemand die nog geen pupillenelftal van structuur kan voorzien(Rijkaard).. lijkt het me nou erg verstandig om Rijkaard dan het tactisch concept te laten bepalen!
Op maandag 23 juni 2003 18:48 schreef nikk het volgende:[..]
Je zit er compleet naast. Rijkaard zal het tactisch-technisch concept bepalen, ten Cate doet de oefeningen. Net als elk koppel.
quote:Ga door
Op maandag 23 juni 2003 18:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
haha, op papier misschien! Als je een genie hebt op tactisch gebied(ten Cate) en iemand die nog geen pupillenelftal van structuur kan voorzien(Rijkaard).. lijkt het me nou erg verstandig om Rijkaard dan het tactisch concept te laten bepalen!
quote:Welnee. Rijkaard heeft meer dan voldoende bagage om het tactisch-technisch concept te bepalen. Kan ook niet anders als je gespeeld hebt onder Cruijff, Sachi en Capello. Daarnaast heeft Rijkaard niet zo lang geleden in een interview laten doorschijnen dat hij het afgelopen jaar voornamelijk bezig was geweest met het invullen/bedenken van schema's.
Op maandag 23 juni 2003 18:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
haha, op papier misschien! Als je een genie hebt op tactisch gebied(ten Cate) en iemand die nog geen pupillenelftal van structuur kan voorzien(Rijkaard).. lijkt het me nou erg verstandig om Rijkaard dan het tactisch concept te laten bepalen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |