quote:Hmmm, daarin ben ik [gelukkig[ geen ervaringsdeskundige. Maar zulke verhalen heb ik idd vaker gelezen. Dan zeggen die pedo's. "Het mag eigenlijk niet. Maar je mag ook geen 130 km per uur op de snelweg rijden, en dat doen mensen ook."
Op zaterdag 21 juni 2003 03:15 schreef milagro het volgende:[..]
De discussie nam een andere wending omdat enkele heren beweerden dat een pedo enkel liefde voelt, dat het iets moois is, dat het moet kunnen en er vooral begrip gevraagd werd voor de gevoelens van de pedo en de gevoelens van een beschermendee moeder als overdreven en paranoide afgedaan werden en er ook nog eens werd gezegd dat ik beter geen kinderen had kunnen nemen met mijn instelling
quote:Waar hij verder niemand kwaad mee doet..
Op zaterdag 21 juni 2003 03:20 schreef milagro het volgende:[..]
Nu ja misschien door Pieter dan, die houdt van foto's..
quote:Ik ben niet tegen een meeting persé, ik heb enkel mijn twijfels over de invulling daarvan als ik die Roel en Pieter zo lees.
Op zaterdag 21 juni 2003 03:22 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hmmm, daarin ben ik [gelukkig[ geen ervaringsdeskundige. Maar zulke verhalen heb ik idd vaker gelezen. Dan zeggen die pedo's. "Het mag eigenlijk niet. Maar je mag ook geen 130 km per uur op de snelweg rijden, en dat doen mensen ook."
quote:Nee idd, het kwaad is al geschied bij het nemen van de foto's van die naakte kindertjes meestal
Op zaterdag 21 juni 2003 03:22 schreef Loedertje het volgende:[..]
Waar hij verder niemand kwaad mee doet..
quote:och och och
Op zaterdag 21 juni 2003 03:26 schreef milagro het volgende:sue me en sue me again for repeating myself once again...
Zo zwaar heb je het hier niet hooor, Milagro
quote:Pieter komt toch wel aan foto's, als hij die wil hebben. Daar is een anoniem internet namelijk prima geschikt voor.
Op zaterdag 21 juni 2003 03:20 schreef milagro het volgende:Nu ja misschien door Pieter dan, die houdt van foto's..
Heeft dus niets met een terras-meeting te maken. Dat is m.i. alleen maar erg positief, omdat het hen tot stabielere mensen maakt. Maargoed, ik heb dit argument nu al vaker genoemd, en het wordt blijkbaar genegeerd.
Bedtijd.
quote:wel...
Op zaterdag 21 juni 2003 03:28 schreef SunChaser het volgende:[..]
och och och
my neck is killing me for starters, ik zit veels te lang achter de pc..
quote:Pfff....
Op zaterdag 21 juni 2003 03:28 schreef milagro het volgende:[..]
Nee idd, het kwaad is al geschied bij het nemen van de foto's van die naakte kindertjes meestal
quote:Mee eens. Als ze lekker willen rukken op elkaars foto's dan doen ze dan idd wel in een gemetseld keldertje. Het is alleen maar goed dat ze met elkaar praten over gevoelens en hoe er mee om te gaan.
[b]Op zaterdag 21 juni 2003 03:29 schreef Heeft dus niets met een terras-meeting te maken. Dat is m.i. alleen maar erg positief, omdat het hen tot stabielere mensen maakt.
quote:Ja.
Op zaterdag 21 juni 2003 03:30 schreef Loedertje het volgende:[..]
Pfff....
welk kwaad?
quote:En als jij uitslaapt laten je kids de hond uit van die lieve buurman
Op zaterdag 21 juni 2003 03:30 schreef milagro het volgende:[..]
wel...
my neck is killing me for starters, ik zit veels te lang achter de pc..
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:31 schreef Loedertje het volgende:[..]
En als jij uitslaapt laten je kids de hond uit van die lieve buurman
Die met die one-eye-snake zeker
quote:hahaha ha ha...
Op zaterdag 21 juni 2003 03:31 schreef Loedertje het volgende:[..]
En als jij uitslaapt laten je kids de hond uit van die lieve buurman
quote:Inderdaad, ik heb zelfs gelezen dat SCH voorzichtig probeerde om je duidelijk te maken dat voornamelijk ouders over de flos gaan wanneer hun kind met een pedo in aanraking is geweest Milagro. Daarmee praatte hij het misbruik niet goed, maar voornamelijk probeerde hij het gebrek aan misbruik bloot te leggen;
Op zaterdag 21 juni 2003 03:28 schreef SunChaser het volgende:[..]
och och och
quote:Ik heb ook gezegd dat ik dus NIET zo'n ouder ben die over de zeik gaat in het bijzijn van mijn kind...
Op zaterdag 21 juni 2003 03:36 schreef Roache_ het volgende:[..]
Inderdaad, ik heb zelfs gelezen dat SCH voorzichtig probeerde om je duidelijk te maken dat voornamelijk ouders over de flos gaan wanneer hun kind met een pedo in aanraking is geweest Milagro. Daarmee praatte hij het misbruik niet goed, maar voornamelijk probeerde hij het gebrek aan misbruik bloot te leggen;
Net zoals echte mensen zullen pedofielen niet lukraak kinderen verkrachten, dat zou hetzelfde zijn als stellen dat mannen aan de lopende band vrouwen verkrachten, omdat mannen nu eenmaal fantaseren over vrouwen. Het gebeurt, dat is een feit, maar om nou alle vrouwen/kinderen dus maar op zolder te.... nou ja, je snapt het wel denk ik.
Ik krijg ook de kriebels als ik lees dat er een pedobijeenkomst is, het liefst zou ik willen dat die er niet was, maar om een bijeenkomst om over gevoelens te praten nou af te schaffen gaat me te ver. Zolang er geen kinderen misbruikt worden vind ik het goed. Waarom? Omdat op afwijkende gedachten nou eenmaal geen straf staat, en dat vind ik okee.
Ik werd vooral misselijk van die opmerking over mijn kwaliteiten als moeder en over die opmerking van een pedo poster hier dat "als het van het kind uitgaat" het okay zou zijn, dat "het kind zelf wel aangeeft waar zijn grenzen liggen" ..
Okay? duidelijk nu?
quote:Dat doe ik toch ook niet!!!!!!!!!
Op zaterdag 21 juni 2003 03:39 schreef SunChaser het volgende:
Ik lees hier vooral struisvogelpolitiek. Als ik het niet zie bestaat het ook niet? Yeah right. Maak het bespreekbaar. En hou je eigen kind in de gaten en die van je buren. En ga geen heksenvervolging houden.
quote:Als je leest zonder blinde woede (sorry hoor maar zo komt het over) dan had je gezien dat ik het al vanaf het "begin" met je eens ben. En eigenlijk iedereen, zelfs SCH. (Maar nu praat ik voor hem, ik ken dat hele joch niet eens, maar zie z'n bedoeling wel--> niet jou aanvallen maar de zaak van een andere kant belichten).
Op zaterdag 21 juni 2003 03:42 schreef milagro het volgende:[..]
Ik heb ook gezegd dat ik dus NIET zo'n ouder ben die over de zeik gaat in het bijzijn van mijn kind...
Moet ik nu weer gaan vertellen dat ik pas handel ALS en niet VOORDAT?
Dat wanneer mijn kind gedag zegt tegen de buurman ik niet meteen over de heg spring en die man op zijn smoel sla.Ik werd vooral misselijk van die opmerking over mijn kwaliteiten als moeder en over die opmerking van een pedo poster hier dat "als het van het kind uitgaat" het okay zou zijn, dat "het kind zelf wel aangeeft waar zijn grenzen liggen" ..
Okay? duidelijk nu?
Milagro, je bent een goede moeder wanneer je een eventueel aanwezige pedo die wat met je kind flikt flink de les leest, en verder ga ik er maar van uit dat elke vrouw met een kind een goede moeder is. Goede moeder, maar in potentie ben je dus een supermoeder. Okee, hoe complimenteus wil je het hebben, god verhoede dat je ooit in een situatie terecht komt dat men je een supermoeder moet gaan noemen.
quote:Je trekt je alles zo persoonlijk aan Waarom toch?
Op zaterdag 21 juni 2003 03:43 schreef milagro het volgende:[..]
Dat doe ik toch ook niet!!!!!!!!!
Jezus, hoe kom je daar nu toch bij?
ga morgen verder, trusten all
Ik word alleen zo moe dat men blijft zeggen dat ik niet moet denken dat ik dergelijke kontakten kan voorkomen en dat als ik dat wil mijn kinderen dan zeker wil opsluiten om ze te behoeden...
En SCH heeft het verbruid door mij op mijn kwaliteiten als moeder aan te vallen en door zijn van meet af aan verkeerde aanname dat ik een mega scene zou trappen in het bijzijn van mijn kind als zoiets zou gebeuren en met die aanname dus verder op mij reageerde..ik zou mijn kinderen dus trauma's bezorgen door mijn reactie op misbruik..terwijl nergens uit bleek dat ik mijn kind aan een kruisverhoor zou onderwerpen of gillend en tierend de politie zou bellen, of mijn kind meesleurend naar buiten om de dader aan te wijzen of wat dan ook
quote:mijn geaardheid misschien?
Op zaterdag 21 juni 2003 03:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je trekt je alles zo persoonlijk aan Waarom toch?
ga morgen verder, trusten all
"men" spreekt mij toch aan op hysterisch gedrag, logisch dat ik me aangesproken voel dan
en nee niet door jou, Loeder of Roache..
quote:Welnee, je leest iets wat ik niet erin leg, nu..SCH noemde mijn reactie op een pedo in de buurt van mijn kind die van een hysterische moeder..daar doelde ik even op..niets dramatisch verder..
Op zaterdag 21 juni 2003 04:00 schreef Loedertje het volgende:
Dramatiseren is ook een kunst zeg
quote:Dit is iets waar ik wel emotioneel op zou reageren, maar is dat vreemd?
In de ogen van een dader zijn de kinderen altijd zelf verantwoordelijk, zij gaven immers aan het te willen
quote:Je hebt gelijk..maar dat wist je zelf ook allang
Op zaterdag 21 juni 2003 04:04 schreef milagro het volgende:Dit is iets waar ik wel emotioneel op zou reageren, maar is dat vreemd?
Ik vind van niet.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 04:07 schreef Loedertje het volgende:[..]
Je hebt gelijk..maar dat wist je zelf ook allang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |