abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:20:13 #1
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_11258916
Ik vond deze site op het net. Aangezien ik nogal last van rugklachten heb veroorzaakt door spanningen in de spieren (diagnose van fysiotherapeut) leek me dit wel een aardig ding:

http://www.backstretcher.com/rolastretcher.php

Zijn er mensen die zo'n ding hebben en er iets over kunnen zeggen?

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  zondag 22 juni 2003 @ 17:58:21 #2
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_11295005
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:20 schreef TheMarco het volgende:
Ik vond deze site op het net. Aangezien ik nogal last van rugklachten heb veroorzaakt door spanningen in de spieren (diagnose van fysiotherapeut) leek me dit wel een aardig ding:

http://www.backstretcher.com/rolastretcher.php

Zijn er mensen die zo'n ding hebben en er iets over kunnen zeggen?

Hmm niemand dus?
jammer!
  dinsdag 24 juni 2003 @ 16:54:13 #3
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_11347237
Ik heb er eentje onder mijn bed liggen

een enkele keer gebruikt, effect, tja moeilijk te zeggen
je moet goed de instructies volgen en het doet best pijn om erop te liggen

fake a dream
  dinsdag 24 juni 2003 @ 17:06:44 #4
28789 Chiwappo
Sperma par tutti
pi_11347586
Ik heb hetzelfde probleem. Vroeger woog ik 15 kilo's meer toendertijd en nu nog steeds heb ik dezelfde klachten als jij.
Deze backstretcher heb ik destijds tijdens de sessies bij de fysio gebruikt en ik moet zeggen dat het ding er goed werkt. Ik heb er zelf geen aangeschaft aangezien de kosten vrij hoog liggen.
Als je het geld ervoor over hebt zou ik er een kopen.
  donderdag 31 juli 2003 @ 12:02:06 #5
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_12137104
Ik heb hem besteld! Ik verwacht hem deze week. Ik zal jullie laten weten wat de ervaringen zijn!
pi_12142813
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:02 schreef TheMarco het volgende:
Ik heb hem besteld! Ik verwacht hem deze week. Ik zal jullie laten weten wat de ervaringen zijn!
ja ben benieuwd of het je rug verneukt...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 31 juli 2003 @ 22:27:36 #7
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_12150389
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:55 schreef Joene het volgende:

[..]

ja ben benieuwd of het je rug verneukt...

Nou dat lijkt me niet als mijn fysiotherapeut ook zegt dat het een goed ding is en dat ie het me aanraadde te kopen...

Vanwaar deze ongefundeerde argwaan?

pi_12157647
Ik heb een aantal jaren geleden een Backstretcher gekocht en gebruik hem nog wekelijks. Ik vind het een duurzame investering en mijn rug is me erg veel waard en ik ben zeer positief over de Backstretcher.
pi_12161219
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 22:27 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me niet als mijn fysiotherapeut ook zegt dat het een goed ding is en dat ie het me aanraadde te kopen...

Vanwaar deze ongefundeerde argwaan?

omdat ik een keer op een soort gelijk iets heb moeten liggen een aantal maal , en dat dat zo verrekte zeer deed aan je rug dat ik er elke dag meer last van kreeg.. vandaar
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 13:26:32 #10
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_12161952
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:59 schreef Joene het volgende:

[..]

omdat ik een keer op een soort gelijk iets heb moeten liggen een aantal maal , en dat dat zo verrekte zeer deed aan je rug dat ik er elke dag meer last van kreeg.. vandaar

Volgens mij doe je het dan niet goed, ik zei ook al dat het pijn deed maar je moet de instruktie goed doornemen, door dit topic heb ik hem iig weer even afgestoft!
fake a dream
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 14:27:32 #11
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12163631
Ik heb zeer goede ervaringen met zo'n backstretcher. Die van mij heet dan Rug & Rol Stretcher ofzo?! Ik heb altijd al een zwakke rug gehad en schoot soms tijdens het tanden poetsen of niezen al door mijn rug. Maar zo'n backstretcher dat ontspant je rug echt. Wanneer ik een beetje last begin te krijgen van mijn rug, gebruik ik dat ding voor een paar dagen en kan ik weer een paar maanden verder met een ontspannen rug.

Rugstretchers zijn 100%

EDIT
die van mij Rug & Rol Stretcher
http://www.medipreventiecentrum.nl/

Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 18:34:25 #12
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_12168520
Goddamn... die Rug & Rol kost de HELFT van de backstretcher van mij
Nja, too late

Ik had hem al kunnen hebben ware het niet dat die hoeren van de TPG hem niet bij mijn postkantoor maar helemaal in het centrum van Amersfoort hebben gedumpt bij het centrale postkantoor. Dat wordt morgen dus ...

zaterdag 2 augustus 2003 @ 12:20:32 #13
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_12180127
Zo hij is binnen! Ik heb er net even opgelegen. Het is wel even wennen maar ik moet zeggen dat je wel bijna meteen voelt dat het ontspannend werkt. Ik ben benieuwd hoe het gaat na een paar weekjes gebruik!

Het is trouwens een erg solide en mooi uitgevoerd ding. Alles behalve flutmaterialen gebruikt dus.

pi_12209980
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:34 schreef TheMarco het volgende:
Goddamn... die Rug & Rol kost de HELFT van de backstretcher van mij
Nja, too late

Ik had hem al kunnen hebben ware het niet dat die hoeren van de TPG hem niet bij mijn postkantoor maar helemaal in het centrum van Amersfoort hebben gedumpt bij het centrale postkantoor. Dat wordt morgen dus ...

pi_12210046
Nu met reactie:

Ik zelf heb een Backstretcher en zag het prijsverschil en ben op onderzoek gegaan.. de Verschillen..
Een Backstretcher is duurder. Maar de prijs van een rug rol stretcher staat vermeld ex BTW. Inclusief en verzendkosten wordt de prijs bijna 80 euro. De Backstretcher heeft 5 jaar garantie en de slapper ogende rug rol stretcher met eenvoudige kraaltjes slechts 1 jaar.
Op de site van de Backstretcher staat veel meer informatie rond het product. Er zijn daar onderzoeken en oefeningen beschikbaar en informatie over rugklachten. Tevens heb ik hun informatie- nummer gebeld en kreeg snel en deskundig advies. Er werkt ook een Fysiotherapeut bij hun en die heb ik via mail een vraag gesteld en deze werd goed binnen twee dagen beantwoord..

Een solider product met een langere garantie en een betere service zal het prijsverschil maken...

maandag 4 augustus 2003 @ 10:14:18 #16
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_12210567
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 09:27 schreef bgmaster het volgende:

Een solider product met een langere garantie en een betere service zal het prijsverschil maken...

Ik was eigenlijk meteen overtuigd toen ik het ding uit de doos haalde dat deze prijs redelijk is. Hij ziet er echt oersolide uit en is perfect afgewerkt. De rollen zijn van een zeer hoge kwaliteit kunststof gemaakt dat niet keihard is maar heel iets inveert als je er op ligt. Ik heb er totaal geen spijt van in ieder geval!
pi_12218396
Heb net de Giant Rolastretcher gekocht (www.backstretcher.com) Ben benieuwd hoe snel hij binnen komt en belangrijker... Of het werkt!

[Dit bericht is gewijzigd door bgmaster op 05-08-2003 13:29]

dinsdag 5 augustus 2003 @ 18:36:46 #18
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_12240869
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:49 schreef bgmaster het volgende:
Heb net de Giant Rolastretcher gekocht (www.backstretcher.com) Ben benieuwd hoe snel hij binnen komt en belangrijker... Of het werkt!
Waarom heb jij die grote genomen? ben je erg lang?
Ik zag er zelf het nut niet echt van in namelijk dus ik ben geinteresseerd in het waarom
pi_12243964
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:36 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Ik zag er zelf het nut niet echt van in namelijk dus ik ben geinteresseerd in het waarom
[quote]Op dinsdag 5 augustus 2003 18:36 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Ik ben 1 meter 90. Ze vertelden me dat ik de backstretcher volstaat tot 1,94 ongeveer. Omdat hij groter is, ga je er helemaal opliggen. Je kunt dan denk ik makkelijker naar een verdere positie bewegen. En omdat hij hoger is verwacht ik verder te kunnen strekken met je rug. Op die foto zag het er ontspannen uit dus ik ben benieuwd..
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:55:24 #20
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12246168
@bgmaster een Testarossa is ook duurder dan een Panda, maar beide auto's brengen je van A naar B. Bij de Backstretcher betaal je duidelijk voor de goede afwerking, dat is meteen te zien. Maar dit wil niet zeggen dat de Rug & Rol Stretcher een slecht produkt is. Integendeel, mijn bestelling verliep zeer snel en ben bijzonder tevreden over de Rug & Rol Stretcher.

Je probeert het prijsverschil te verklaren en dat doe je met feiten, bedankt daarvoor . Maar omdat de Rug & Rol Stretcher mijn leven positief heeft veranderd moet ik het wel even aanprijzen.

Backstretcher: uitstekend produkt
Rug & Rol Stretcher: uitstekend produkt voor mensen met kleiner budget.

Ontopic tip: na het gebruik van zo'n stretcher moet je meteen naar bed en slapen. Dat is echt heerlijk. Dan lijkt de meest verrotte matras zelfs op een slaapparadijs

Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
pi_12274324
Giant Rolastretcher is binnen.. Ziet er indrukwekkend groot uit... Heb er net even 10 minuten opgelegen. Ik blijf echt achter mijn impuls aankoop staan, want dat was het wel een beetje. Zeer ontspannen, een rustige ademhaling en toch lekker stretcher. Perfect gewoon, toch een aanrader (maar niet echt nootzakelijk voor degene die al een stretcher hebben vanwege de aanschafprijs)
pi_14943195
Wordt er nog Ge Brackstretcherd door iemand?
www.backstretcher.com
pi_14943294
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:30 schreef bgmaster het volgende:
Wordt er nog Ge Brackstretcherd door iemand?
www.backstretcher.com
Iemand ervaring met stoppen van het gebruik?

Gebruik hem nu al weer aantal maanden en ben eigenlijk zeer tevreden maar vraag me af of ik door moet blijven gaan? Als ik stop, komen dan de klachten (lage rugpijn) weer terug?

woensdag 26 november 2003 @ 18:24:49 #24
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_14949784
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:34 schreef bgmaster het volgende:

[..]

Iemand ervaring met stoppen van het gebruik?

Gebruik hem nu al weer aantal maanden en ben eigenlijk zeer tevreden maar vraag me af of ik door moet blijven gaan? Als ik stop, komen dan de klachten (lage rugpijn) weer terug?

Heb je je rug versterkt dmv spieroefeningen? Zo niet, dan heb je misschien wel een ontspannen rug, maar ook nog steeds een zwakke rug.
pi_14971288
Ziet er wel kinkie uit z'n apparaat... benieuwd of het ook werkt...

Zouden zulke onderzoeken nou ook echt gedaan zijn?
http://www.backstretcher.com/onderzoeken.php

Jean the baptist (h)((g))eeft geen gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')