De groep is uit elkaar gevallen en ben nog alleen met Garnet
quote:FFIX heerst wel jah
Op maandag 30 juni 2003 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nu op 14 uur. Ben weer in Lindblum waar Brahne net heeft toegeslagen, de cunt bitchDe groep is uit elkaar gevallen en ben nog alleen met Garnet
Zie je zelden in een Game ! ![]()
Mijn GOD wat heerst dit zeg !
quote:
maar de ontwikkelingen rond Garnet gaan toch best diep hoor
quote:
Tis geen 7 nee
quote:
Zie je zelden in een Game !
quote:
Tis geen 7 nee
Je kan geen één spel vergelijken met FF 7
Alleen Chrono Trigger komt in de buurt, maar dat is meer persoonlijk nostalgie gevoel eigenlijk...
quote:Thanks
Op zondag 29 juni 2003 23:08 schreef Priss het volgende:
oh jij kan er ook wat van hoorChocobo RULED!!!
quote:Wat een respect,.... wat moet jij genoten hebben. Zit zelf nu met FFVIII aan het einde van cd1 en ben met de parade bezig
Op zondag 29 juni 2003 23:09 schreef Zooi het volgende:. Uitgespeeld.
. (Eigenlijk ook een beetje
. omdat het nu voorbij is).
Ben even zonder woorden zo mooi de eindmovie was, de eindbattle heb ik 3 keer overnieuw moeten doen, door wat domme pech, maar uiteindelijk is het zeer zeker de moeite waard geweest.
Heb veel games gespeeld, maar deze staat vanaf nu (en voorlopig voor een HELE lange tijd) met stip op nummero uno.
. FInal Fantasy VII, U heerst.
.
Garnet en Zidane
![]()
leuk koppel.
enne die staart is allen maar extra plezier ![]()
![]()
(man die smilies, kan je echt lekker veel mee zeggen
)
quote:Ik heb vorig jaar 42 uur Final Fantasy 9 gespeeld. Ik ben bij Earth Shrine.
Op maandag 30 juni 2003 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nu op 14 uur. Ben weer in Lindblum waar Brahne net heeft toegeslagen, de cunt bitchDe groep is uit elkaar gevallen en ben nog alleen met Garnet

Ik heb zin om em uit te spelen
quote:De simpele of de moeilijke versie?
Op maandag 30 juni 2003 23:19 schreef Zooi het volgende:
Opnieuw gestart met X vandaag, na mijn eerdere vruchtloze poging van een aantal maanden geleden. Deze keer doen we het goed en ga ik er eens rustig voor zitten. Na wat leeswerk snap ik die sphere grid nu wel tenmiste, dus dat is al heel wat..
http://www.imagearts.ryerson.ca/bbergerson/ff/html/Movie_Window.htm
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3136569983&category=16462
We waren opnieuw begonnen omdat ik niet langs dark valefor kwam, en dat de enige tempel was die ik nog moest om de 2 ultieme Aeons op te halen. Dus hadden we zoiets van nu doen we het perfect, EN met de advanced sphere grid.. Zitten nu alweer op 40+ uur, maar denk dat we weer overnieuw beginnen ![]()
Maar eerst IX maar es verder spelen, erg tof moet ik zeggen! Alleen Tetra Master heb ik nog niet helemaal door, of heb gewoon geen goede kaarten.
Ben nu net voorbij de Ice Cave, en aangekomen in een dorpje. Vivi is net ge-dark-mage-napped.
Trouwens, Vivi Rulez!
Kan niet wachten totdat ik weer naar huis kan, verder spelen..
In het begin -- moet ik eerlijk zeggen -- had ik zoiets van dit ga ik niks vinden, kwaliteit van de graphics is stukken minder. Mijn eerste FF was X, dus ben verwend. Maar na een half uurtje spelen ben je gewoon net zo verslaafd! Had ook nog twijfel over het kopen van FF V en FF VI, maar nu niet meer! binnen halen die hap.
Nu alleen nog FF VII voor de PS2 en de PC vinden..
quote:Simpele. Eerst die maar eens uitspelen.
Op dinsdag 1 juli 2003 09:24 schreef Rano het volgende:[..]
De simpele of de moeilijke versie?
quote:Ik zou toch echt de moeilijke versie van de Grid nemen. Die is flexibeler en op zich is het wel duidelijk wie wat moet worden
Op dinsdag 1 juli 2003 10:42 schreef Zooi het volgende:[..]
Simpele. Eerst die maar eens uitspelen.
.
quote:Hmmm bij ons was het dus andersom..
Op dinsdag 1 juli 2003 11:08 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Ik zou toch echt de moeilijke versie van de Grid nemen. Die is flexibeler en op zich is het wel duidelijk wie wat moet worden
Tenminste, dat heb ik gedaan. Mijn vriendin is met de simpele begonnen en mijn karakters waren na de helft van het spel toch licht tot veel beter dan haar versies.
Mijn vriendin was begonnen met advanced, en haar characters waren een stuk zwakker. En ze heeft nogal veel geleveled tussendoor om sterker te worden, maar toch mistte ze een hoop spells enzo die ze nodig had (Hastega bijvoorbeeld). De weg is inderdaad een stuk opener, maar wel rottiger vind ik dan.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 10:37 schreef Zooi het volgende:
Ik vind dit wel zo ontzettend kwijl.
Geen woorden voor...
Wat ongelooflijk mooi
quote:WOEHHOOOEEEIII ! !
[Nieuws] Fantasievolle kerst
Mocht je benauwd zijn dat Final Fantasy: Crystal Chronicles pas in 2004 zou uitkomen... Dan kun je nu gerust adem halen.Final Fantasy: Crystal Chronicles komt niet, zoals al door velen gevreesd werd, in 2004 uit. Square-Enix' eerste game voor de GameCube komt namelijk al in december 2003 naar het Europese continent!
Wanneer precies in december is nog onduidelijk, maar je kunt ervan verzekerd zijn dat de game er voor de kerst ligt. Een release vóór 25 december is dus verzekerd.
Mocht je dus Final Fantasy fan zijn en niet weten wat je dit jaar onder de kerstboom wilt vinden, dan heb je nu misschien een idee gekregen...
quote:Tja, ik denk dat als je het grid goed bekijkt en op voorhand doorspit dan kan je een ideaal pad uitstippelen. Zo had ik vrij snel voor zowel Lulu als Yuna Cura en Haste. En het is best lachen op het ogenblik dat Lulu en Yuna voor elkaar kunnen dubbelen
Op dinsdag 1 juli 2003 11:42 schreef PhaE het volgende:[..]
...
nodig had (Hastega bijvoorbeeld). De weg is inderdaad een stuk opener, maar wel rottiger vind ik dan.
Spijtig genoeg is mijn FFX avontuur vroegtijdig beeindigd omdat ik mijn eigen savegame had overschreven met het savegame van mijn vriendin ![]()
Zo van:
- Poeh, genoeg gespeeld, wil jij nog?
- Jajajajajajajaja
*rukt controller uit handen van vriendin*
* Klik klik druk druk*
Do you wish to overwrite this save game
* YES*
*stilte*
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 10:37 schreef Zooi het volgende:
Ik vind dit wel zo ontzettend kwijl.http://www.imagearts.ryerson.ca/bbergerson/ff/html/Movie_Window.htm
OMFG......... das *valt flauw*
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:39 schreef beyond_cool het volgende:
...
Zo van:- Poeh, genoeg gespeeld, wil jij nog?
- Jajajajajajajaja
*rukt controller uit handen van vriendin*
* Klik klik druk druk*
Do you wish to overwrite this save game
* YES**stilte*
quote:Ik heb hem gemaild om te vragen wat de kosten zijn qua verzending naar Europa, maar ben bang dat het veel gaat zijn.
Op dinsdag 1 juli 2003 14:44 schreef Priss het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG......... das *valt flauw*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |