. Geen zin om te werken.
En ik zit me ook af te vragen waarom iedereen FFVII er zo bovenuit vindt steken...ik ook namelijk. Ik dacht misschien omdat dat de eerste RPG was die ik speelde..dus als ik met VIII was begonnen dat ik die beter had gevonden. Of omdat het verhaal gewoonweg stukken beter is..
quote:Ik ken dat gevoel
Op donderdag 26 juni 2003 15:23 schreef Zooi het volgende:
lalala ik wil VII spelen nu (.) lalala.
. Geen zin om te werken.
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:46 schreef nlboy het volgende:
wrm is het z'n saai spel?
quote:Ik deel je gevoel......
Op donderdag 26 juni 2003 16:22 schreef Zooi het volgende:[..]
.
spongebob moment
Als ik 999 dollar had zou ik het ZO doen
quote:Gek, bij mij was dat Lee Aaron of Alyssa Mylano. In ieder geval 1 van de 2. En ja, 20 jaar geleden dus of zo
Op donderdag 26 juni 2003 11:27 schreef Priss het volgende:
ach we kunnen genieten van diegenen die het voor het eerst spelen, Nikanoru.....FF7 was mijn eerste FF liefde
quote:haha
Op vrijdag 27 juni 2003 00:09 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Gek, bij mij was dat Lee Aaron of Alyssa Mylano. In ieder geval 1 van de 2. En ja, 20 jaar geleden dus of zo
quote:Diamond Weapon
Op vrijdag 27 juni 2003 00:54 schreef Zooi het volgende:
Heb mijn eigen submarine..
Net de weapon verslagen welke midgar aanviel, ben benieuwd wat me nu nog allemaal te wachten staat. De krater welke beschermd was is nu open, maar ben nog niet gaan kijken. Morgen weer een dag..
quote:Wat vond je van de lifestream??
Op vrijdag 27 juni 2003 00:54 schreef Zooi het volgende:
Heb mijn eigen submarine..
Net de weapon verslagen welke midgar aanviel, ben benieuwd wat me nu nog allemaal te wachten staat. De krater welke beschermd was is nu open, maar ben nog niet gaan kijken. Morgen weer een dag..
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:17 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat vond je van de lifestream??
quote:MEGA
Op vrijdag 27 juni 2003 12:17 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat vond je van de lifestream??
Goftedomme wat heb je weer een mooi icoon Ker. .
quote:Pcies.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:01 schreef nikanoru het volgende:[..]
Diamond Weapon
Schitterende cutscenes he?
quote:Klopt, heerlijk spel, het zit meer in het verhaal als het gaat om het spel.....tenzij je de chocobo world en card game wilt spelen ^^. (probeer eens alle cards te vinden en te winnen
Op vrijdag 27 juni 2003 23:24 schreef Chocobo het volgende:
Ben vanavond begonnen aan FFVIII en het is weer heerlijk. Heb net de Seed test gehadZal straks wel de diploma uitreiking krijgen.
Btw, verdien veel geld, zul je in het midden van het spel nogal eens nodig hebben .
quote:Je was toch een paar dagen geleden bij Aeris's Final Wish , en dan nu al bij Diamond Weapon @ Midgar? Lang achter gezeten dus
Op vrijdag 27 juni 2003 14:57 schreef Zooi het volgende:[..]
MEGA
. Zo mooi!
Goftedomme wat heb je weer een mooi icoon Ker.
.
Ik speelde FFVII in precies een week uit
Maar dat was van 07.00 s'ochtends tot 01.00 s'nachts
Goeie ouwe tijd
quote:God wat ben ik jaloers,...alles nog met je maagdelijke FFVII ogen gaan aanschouwen
Op zaterdag 28 juni 2003 02:14 schreef Zooi het volgende:
Deze week inderdaad behoorlijk wat uren achter de PS2 gezeten. Dit weekend zal er wel weinig van komen (twee babies van 6 maanden op bezoek). 1 week ga ik niet redden maar ik denk dat ik deze komende week toch een heel eind moet kunnen komen (zonder sidequests natuurlijk, welke ik absoluut nog ga doen).
Zelf gister weer wat FFVIII gedaan en ben idd geslaagd,..... bijna perfect trouwens
quote:Is niet echt super moeilijk,......... als je daar eenmaal bent wil ik je wel helpen........ je MOET namelijk de Knights of the round summon materia zien
Op zaterdag 28 juni 2003 08:32 schreef Zooi het volgende:
Cho, kan je me vertellen hoe moeilijk het is om een wonderful chocobo te vangen? Of zijn great chocobo's ook goed genoeg om een mountain/river type te kunnen krijgen?
quote:Ik weet nog hoe blij ik was toen ik die voor het eerst op Ruby Weapon losliet.. zucht.. vanavond ga ik ook weer beginnen
Op zaterdag 28 juni 2003 08:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is niet echt super moeilijk,......... als je daar eenmaal bent wil ik je wel helpen........ je MOET namelijk de Knights of the round summon materia zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |