quote:..Chronicles..
Op zaterdag 21 juni 2003 20:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Brengen ze CC hier niet uit ?
Weet je het zeker?
quote:Yup
Op zaterdag 21 juni 2003 22:33 schreef Bommie het volgende:
FF Chronicles is dus FF4 en Chrono Trigger.....toch?
quote:Chrono,...........
Op zaterdag 21 juni 2003 22:33 schreef Bommie het volgende:
FF Chronicles is dus FF4 en Chrono Trigger.....toch?
quote:Inderdaad... Ik heb het Squaresoft ook nooit vergeven dat ze het spel nooit in Europa uitgebracht hebben, hoewel ik inmiddels wel FF Chronicles en de originele SNES versie van CT in mijn bezit heb. Maar het zou de ideale zet zijn: In de VS zijn FFIV en CT als 'FF Chronicles' uitgebracht, daarna FFV en FFVI als 'FF Anthology'. In Europa heeft men FFIV en FFV als 'FF Anthology' uitgebracht en FFVI als single game zeg maar. Squaresoft is Europa gewoon nog een spel schuldig
Op zondag 22 juni 2003 09:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Chrono,...........
wat heers je toch
quote:Tis een drama he
Op zondag 22 juni 2003 12:02 schreef Drama het volgende:[..]
Inderdaad... Ik heb het Squaresoft ook nooit vergeven dat ze het spel nooit in Europa uitgebracht hebben, hoewel ik inmiddels wel FF Chronicles en de originele SNES versie van CT in mijn bezit heb. Maar het zou de ideale zet zijn: In de VS zijn FFIV en CT als 'FF Chronicles' uitgebracht, daarna FFV en FFVI als 'FF Anthology'. In Europa heeft men FFIV en FFV als 'FF Anthology' uitgebracht en FFVI als single game zeg maar. Squaresoft is Europa gewoon nog een spel schuldig
quote:Nou en of, ik word er gewoon een beetje verdrietig van
Op zondag 22 juni 2003 12:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis een drama he
Grafisch misschien wel niet zo mooi als IX en X, maar t verhaal tot nu toe pakt je gewoon beet en sleurt je mee Ik begin me wat voor te stellen bij alle reacties betreffende VII
Enige waar ik nog (steeds) aan moet wennen is de controller setup (heb nu al een paar keer potion oid genomen of een move gemaakt omdat ik het verkeerde knopje uit automatisme induwde )
quote:CT heeft zijn remake al gehad, dus die mag wachten tot de PS3.
Ik verwacht nog wel dat FF 3 een remake voor de PSX zal krijge. Zou vreemd zijn als ze het niet doenMaar welke game zou daar dan bij komen? Of zou het alleen FF 3 zijn?
* Notorious_Roy hoopt op CT remake
Disc 1 is eindelijk afgerond. Allemachtig, als de andere 2 discs net zo lang zijn dan staat me nog heel wat te wachten.
Zonder te willen spoilen omdat Eazzz ook bezig is met de game:
. Aeris.
.
Net snowboarden achter de rug, pfff dat viel tegen en inmiddels aangeland bij de voet van de gaea cliffs. Ben benieuwd, maar genoeg voor vandaag. (1e disc heeft me dus 25 uur en een beetje gekost.)
quote:3de cd is niet zo lang, daar zitten meer de side-quests op etc.
Op zondag 22 juni 2003 21:51 schreef Zooi het volgende:
VII Update:Disc 1 is eindelijk afgerond. Allemachtig, als de andere 2 discs net zo lang zijn dan staat me nog heel wat te wachten.
Zonder te willen spoilen omdat Eazzz ook bezig is met de game:
. Aeris.
.
Net snowboarden achter de rug, pfff dat viel tegen en inmiddels aangeland bij de voet van de gaea cliffs. Ben benieuwd, maar genoeg voor vandaag. (1e disc heeft me dus 25 uur en een beetje gekost.)
quote:Maar dies niet gereleased in NL
Op zondag 22 juni 2003 20:50 schreef chibibo het volgende:[..]
CT heeft zijn remake al gehad, dus die mag wachten tot de PS3.
Doe mij maar Secret of Mana!
SoM heb ik op de SNES al wel
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:48 schreef chibibo het volgende:
Allebei doen dan maar?
Ook goed ! Zijn er vast nog wel meer zelfs ! Seiken Densetsu 3, Treasure Hunter G, etc
Maar laat ze nu eerst maar FF 3 en CT doen
(Terra als proefkonijn, Rinoa krijgt sorceress powers + Adel pakt d'r nog 'ns een keer.. )
WAAAROM!?!?!?!
Cloud, Aeris Tife, 't perfecte trio
[typo ]
[Dit bericht is gewijzigd door Priss op 23-06-2003 22:16]
Niet zo spoileren ! !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |