quote:Dat kan je niet volledig voorkomen. Op bepaalde momenten zal je moeten kiezen tussen bepaalde skils of spells en later weer helemaal terug moeten gaan. De truuk is meestal om een 4 of 5 vakjes vooruit te kijken OF aan te duiden welke skills/spells je absoluut wil hebben en vervolgens de weg daar naartoe gaan uitstippelen en te kijken wat er net naast die weg ligt.
Op woensdag 2 juli 2003 16:38 schreef Zooi het volgende:
Die sphere grid he? Is er ook nog zoiets als een ideale lijn?
Ik zit zo eens een beetje naar het complete overzicht te kijken en er zitten genoeg padden tussen om tussen te moeten kiezen. Hoe voorkom ik nu dat ik een pad kies en later weer compleet terug moet om een ander stukje te pakken?
Later krijg je trouwens spul om terug te gaan naar een plek op de sphere waar je al geweest bent. Dat is handig als je dat weet want dan kan je toch voor pad X kiezen en later in het spel pad Y weer moeiteloos oppikken.
In het Flex Grid koos ik gewoon mijn 'volgende' item uit en volgde het pad daar naartoe. Het had als gevolg dat Yuna af en toe veel minder HP en wel STR bij kreeg maar uiteindelijk gaat het er in FF ook vooral om hoe en welke personages je inzet. Uiteindelijk heb ik gebropeerd om mijn characters zo veel mogelijk te laten dual-classen zodat er altijd 2 waren die cure konden en 2 die damage spells konden. Vechters heb je genoeg
Auron, Tidus en Kimaru.
quote:Die zijn in principe oneindig.
Op woensdag 2 juli 2003 16:56 schreef Zooi het volgende:
Coole uitleg! Dank je.
Komen er genoeg spheres in het spel voor om alles te kunnen activeren of red ik dat niet? Indien dat wel zo zou zijn dan hoef ik me er niet al te veel zorgen over te maken natuurlijk.
Eniewee..... Mijn eerste blitzball wedstrijd is achter de rug. (gigantisch verloren natuurlijk.
.)
quote:Tis ook erg lineair en geen world map...nee niet echt een deel VII
Op woensdag 2 juli 2003 23:38 schreef Zooi het volgende:
Vandaag weer een paar uur gespeeld, erg mooi allemaal.
Ik vind het wel wat minder dat er soms ECHT lange stukken tussen zitten dat je niets kan doen. Ik snap dat er een verhaallijn ontwikkeld moet worden maar soms is het wel enorm langdradig.Eniewee..... Mijn eerste blitzball wedstrijd is achter de rug. (gigantisch verloren natuurlijk.
.)
quote:Ik ben een paar weken geleden ge'sniped' bij een veiling van die Support Materia Collection.
Op dinsdag 1 juli 2003 10:37 schreef Zooi het volgende:
Ik vind dit wel zo ontzettend kwijl.http://www.imagearts.ryerson.ca/bbergerson/ff/html/Movie_Window.htm
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3136569983&category=16462
quote:Elke FF als we story based praten maar in FFVII heb je wel degelijk meer opties, keuzes en mogelijkheden vind ik
Op woensdag 2 juli 2003 23:45 schreef Odin83 het volgende:
FF VII is in principe net zo lineair..alleen je hebt het niet door.
quote:Ik en mijn vriendin hebben allebei gespeeld tot we wonnen (is niet zo moeilijk). Je krijgt dan een zeldzame sphere als ik me niet vergis ...
Eniewee..... Mijn eerste blitzball wedstrijd is achter de rug. (gigantisch verloren natuurlijk..)
quote:Je moet het hele tournament winnen voor de sterkste overdrive van Wakka geloof ik
Op donderdag 3 juli 2003 10:00 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Ik en mijn vriendin hebben allebei gespeeld tot we wonnen (is niet zo moeilijk). Je krijgt dan een zeldzame sphere als ik me niet vergis ...
quote:[offtopic]
Op donderdag 3 juli 2003 10:00 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Ik en mijn vriendin hebben allebei gespeeld tot we wonnen (is niet zo moeilijk). Je krijgt dan een zeldzame sphere als ik me niet vergis ...
quote:Ik ben een smerige egotripper, vandaar
Op donderdag 3 juli 2003 12:14 schreef PhaE het volgende:[..]
[offtopic]
"Mijn vriendin en ik..."![]()
![]()
[/offtopic]
Enneh, je moet het toernooi meerdere keren spelen om een aantal overdrives van Wakka te krijgen
quote:ah, vandaar.
Op donderdag 3 juli 2003 14:46 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Ik ben een smerige egotripper, vandaar
quote:en als je ook nog zijn ultimate weapon wilt hebben, zul je nog veel meer blitzball-games moeten spelen.
Op donderdag 3 juli 2003 14:46 schreef beyond_cool ook nog:
Enneh, je moet het toernooi meerdere keren spelen om een aantal overdrives van Wakka te krijgen
Heb dat op een gegeven moment een uur lang gedaan tegen iemand ![]()
Geweldig !
quote:Ik snap geen kont van Tetra master geef mij dan maar liever triple triad uit FF8.
Op donderdag 3 juli 2003 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, Tetra Master uit FF 9 is dus echt geniaal !Heb dat op een gegeven moment een uur lang gedaan tegen iemand
Geweldig !
Zo ben inmiddels klaar met cd 1 van FF VII
Nog niet echt aan cd 2 begonnen, ben nog steeds van slag ![]()
Afgezien van het einde van de 1e cd (wat erg
is, maar toch ook wel weer erg sterk), wat een fantastisch spel
Het verhaal is zo ![]()
Alleen, zijn er nog meer mensen die me gaan verraden??
Eerst Cait Sith, daarna Yuffie
(en nee ik hoef geen antwoord, want ik wil het stiekum toch nog niet weten
)
Verder heb ik het idee dat het snowboarden nu voor de deur staat, aangezien ik er al een heb zien liggen op het bed van een klein jongetje, maar moet nog even verder kijken in het dorp... Ik hoop u allen morgen weer een nieuwe update te kunnen geven ![]()
Owhja, ik heb inmiddels ook al de Fat Chocobo als summon
quote:Nu kan ik het eindelijk ook zeggen
Op donderdag 3 juli 2003 20:10 schreef Eazzz het volgende:
Maar weer eens een update (niet zoveel kunnen spelen als ik wou de afgelopen week):Zo ben inmiddels klaar met cd 1 van FF VII
Nog niet echt aan cd 2 begonnen, ben nog steeds van slag
Afgezien van het einde van de 1e cd (wat erg
is, maar toch ook wel weer erg sterk), wat een fantastisch spel
Het verhaal is zo
Alleen, zijn er nog meer mensen die me gaan verraden??
Eerst Cait Sith, daarna Yuffie
(en nee ik hoef geen antwoord, want ik wil het stiekum toch nog niet weten
)
Verder heb ik het idee dat het snowboarden nu voor de deur staat, aangezien ik er al een heb zien liggen op het bed van een klein jongetje, maar moet nog even verder kijken in het dorp... Ik hoop u allen morgen weer een nieuwe update te kunnen geven
Owhja, ik heb inmiddels ook al de Fat Chocobo als summon
Dank u.
quote:*FF6 aanzet*
Op donderdag 3 juli 2003 23:54 schreef chibibo het volgende:
Ik ben nu de soundtrack van FF6 aan het beluisteren en ik beveel iedereen mijn voorbeeld te volgen.Dank u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |