quote:Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Maar ik vind de vergelijking wel terecht aangezien er nog steeds veel mensen zijn die vechten tegen hun homoseksualiteit vanwege hun omgeving. Maar uiteindelijk komen ze er toch vaak voor uit dat ze homo zijn. Ik vraag me dan ook af of pedofilie niet iets kan zijn wat er niet uit te krijgen is.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:13 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Daar is ook geen reden voor, er is niets mis met homoseksualiteit.
quote:Het lijkt er wel op.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:15 schreef yvonne het volgende:
SCH, gewoon een vraag, geniet je hier nu echt van?
Ach, het houdt hem van de straat en zo steekt ie zijn leuter tenminste niet in een kleuter.
V.
quote:Denk je dat mensen in de wachtrij zullen staan om zich te laten behandelen op jouw manier? Nee? Wat raar...ik ook niet
Op vrijdag 20 juni 2003 15:58 schreef qbus het volgende:
Pedofilie mag wel erkend worden maar moet als het gesignaleerd is met wortel en tak worden uitgeroeid. Met ordinaire kloppartijen bereik je inderdaad weinig, maar als je die mensen vrij laat rondlopen zijn dat nou eenmaal de gevolgen.Kortom: verplicht Isoleren, behandelen en in de gaten blijven houden.
Luister, als er een methode is waarmee ik magisch hetero werd, no strings attached, gimme the pill. Maar die is er niet. Er is geen genezingsmethode. Alle "behandel" methodes bestaan uit vormen van onderdrukking van gevoelens...waardoor ze er dus na een tijdje 10x zo hard weer uitkomen.
Ik vind het ook super grappig hoe zo'n verhaal als wat ik eerder vertelde meteen als iets verschrikkelijk evils werd bestempeld. Daarom had ik het ook gepost, om te kijken wat er gebeurde. Als ik het had verteld als ouder, of in ieder geval niet als pedo, dan had ik het als leuk-maar-raar verhaal kunnen neerzetten (precies wat het ook was)...had ik misschien wat scheve wenkbrauwen gekregen, en dat was het wel.
Zo grappig, dat een ervaring die voor mij niet zoveel zeggend was (de tijd die ik gewoon met haar heb doorgebracht heb ik veel meer herinneringen aan) maar die precies de zere plek raakt van de pedo-hysterie club, zo'n enorme stofwolk doet opwaaien.
Seriously, het was een eenmalige ervaring, en ik vond het als pedo zijnde wel leuk natuurlijk...maar om nou met z'n alle erop te gaan zitten poepen hoe erg het was...yeeeeesh ![]()
Anyway, ik ben weggegaan uit de discussie, omdat me opviel dat het inmiddels gewoon een ordinaire flamewar is...dus doei maar weer
(dat jullie deze reply maar weer flinken mogen verdraaien en er conclusies uithalen waar ik zelf nog niet eens aan had gedacht!
)
quote:Je gaat mij niet vertellen dat een gebrek aan seks dodelijk is.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:15 schreef Halinalle het volgende:
Verkrachten niet direct, nee, omdat er alternatieven voorhanden zijn bijvoorbeeld de prostitutie etc.
Een "goede pedo" moet daarentegen zijn hele leven zijn lusten onder stricte controle houden. Dat lijkt me een welhaast onmogelijke opgave.
quote:Dan weiger je goed te lezen. Ik heb al 5 x gezegd dat ik dat geen normale relatie vond, het ging daar over de gevolgen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:15 schreef Verbal het volgende:[..]
Je gebruikt anders een voorbeeld van een vriend van jou die voor zover Ik het heb kunnen ontdekken in jouw ogen behoorlijk normaal was als schaamlap (pun intended) voor je standpunten.
V.
quote:Die zit zich te bescheuren achter zijn PC'tje.
quote:Dus moet je alle pedofielen bij voorbaat al opsluiten? Ga toch fietsen man!
Op vrijdag 20 juni 2003 16:12 schreef qbus het volgende:[..]
He, wijsneus,
Pedofilie lijd niet zelden tot pederastie wegens "verkeerde inschattingen van zaken".
Iedere pedo, rast of fiel, blijft gewoon lekker uit de buurt van mijn kind, en als ik dat niet kan voorkomen en mijn kind komt met een verhaal thuis, of het nu om een verzoek om een foto gaat of paardjerijden, dan ga ik dus even een praatje maken met die oh zo aardige meneer.
quote:Je neemt zijn manier van omgaan iig aan als absolute waarheid, en suggereert op zijn minst dat mijn ervaring daaraan ondergeschikt zou zijn.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:17 schreef SCH het volgende:[..]
Dan weiger je goed te lezen. Ik heb al 5 x gezegd dat ik dat geen normale relatie vond, het ging daar over de gevolgen.
Daaruit begrijp ik dat je die relatie niet veroordeelt.
V.
quote:nee natuurlijk niet, geen enkele ouder die dit goedkeurt. Pedofielen dienen het daarom geheim te houden, that's all. Het is een illusie om het uit te roeien.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:12 schreef milagro het volgende:[..]
"Mama, die meneer aan de overkant vraagt een foto van mij"
"Oh goed hoor schat, geef hem deze maar"Als ik dan even een praatje ga maken met meneer, ipv een foto mee te geven ben ik ineens overbezorgd en hysterisch??????
Wellicht is de wetenschap bij iedereen van een 'geheime bijeenkomst' al teveel.
quote:Ik dacht het wel. Gelukkig weet ik nu beter.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:16 schreef Disorder het volgende:
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?
Zou jij iemand, van wie je weet dat hij pedofiel is, vragen om een weekend op je kind te passen?
Ik kan me dat namelijk niet voorstellen
quote:Dank je voor je reaktie. (Dit gaat echt VEEL te snel voor mij en er wordt zoveel gezeken dat ik er zometeen mee ophoud)
Op vrijdag 20 juni 2003 16:12 schreef Ripley het volgende:[..]
In de documentaire waar ik het eerder over had noemden ze schrikbarend hoge officiele cijfers, uit engeland.
Ik hoop dat ik de titel nog eens kan vinden. Het liet wel goed beide kanten zien: het gevecht van een pedofiel die vastbesloten was om niet toe te geven aan zijn gevoelens en ook de problemen van een pederast die er wel aan toe gaf.
Maar ik denk voorlopig dat die docu niet alle cijfers over pedo's heeft hoor. Hoe zou je mensen zoals ik en mijn vrienden kunnen opsporen? Dus hoe kunnen die percentages kloppen?
Ik hoef nergens tegen te vechten. Ik heb al jarenlang geaccepteerd dat ik jonge jongens aantrekkelijk vind. Geen problemen meer mee. Ik heb ook al jarenlang geaccepteerd dat ik daar seksueel niks mee kan/mag/wil doen. Da's verder geen probleem meer. Het is geen gevecht meer met mezelf, dat is het alleen als je bang bent voor jezelf. Dan is het echt niet zo dat ik ooit nog eens ga doorslaan.
En zulk soort mensen als ik -- die worden nooit in getallen meegenomen, denkik.
quote:Nee, ik ga verder niet eens op je in.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:17 schreef YogiBear het volgende:[..]
Denk je dat mensen in de wachtrij zullen staan om zich te laten behandelen op jouw manier? Nee? Wat raar...ik ook niet
Luister, als er een methode is waarmee ik magisch hetero werd, no strings attached, gimme the pill. Maar die is er niet. Er is geen genezingsmethode. Alle "behandel" methodes bestaan uit vormen van onderdrukking van gevoelens...waardoor ze er dus na een tijdje 10x zo hard weer uitkomen.
Ik vind het ook super grappig hoe zo'n verhaal als wat ik eerder vertelde meteen als iets verschrikkelijk evils werd bestempeld. Daarom had ik het ook gepost, om te kijken wat er gebeurde. Als ik het had verteld als ouder, of in ieder geval niet als pedo, dan had ik het als leuk-maar-raar verhaal kunnen neerzetten (precies wat het ook was)...had ik misschien wat scheve wenkbrauwen gekregen, en dat was het wel.
Zo grappig, dat een ervaring die voor mij niet zoveel zeggend was (de tijd die ik gewoon met haar heb doorgebracht heb ik veel meer herinneringen aan) maar die precies de zere plek raakt van de pedo-hysterie club, zo'n enorme stofwolk doet opwaaien.
Seriously, het was een eenmalige ervaring, en ik vond het als pedo zijnde wel leuk natuurlijk...maar om nou met z'n alle erop te gaan zitten poepen hoe erg het was...yeeeeeshAnyway, ik ben weggegaan uit de discussie, omdat me opviel dat het inmiddels gewoon een ordinaire flamewar is...dus doei maar weer
(dat jullie deze reply maar weer flinken mogen verdraaien en er conclusies uithalen waar ik zelf nog niet eens aan had gedacht!
)
Laat je alsjeblieft behandelen . Meer zeg ik hier niet over......
quote:Niet dodelijk, maar ik denk dat op een gegeven moment die onvervulde lust een obsessie gaat vormen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:17 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Je gaat mij niet vertellen dat een gebrek aan seks dodelijk is.
quote:Sla dit stuk eens op op een cd rom van jezelf en als je vader bent geworden lees je het terug...
Op vrijdag 20 juni 2003 16:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nouja, ergens ligt de grens.
Of dat nu 100 pedo's zijn, of 1000, of 1.000.000.Een kind is niet álles waard. (In theorie dus. Ik kan me zelf het gevoel van een ouder niet indenken.)
Maar wanneer sexuele mishandeling net zo ernstig is als lichamelijke mishandeling, geestelijke mishandeling, andere risico's... Dan houdt het in dat we vanaf nu 'ouderschaps-cursussen' verplicht moeten stellen. Dat pesten op school absoluut verboden moet zijn. Dat speeltuinen en fietsen verboden zijn. Dat alle kruisingen ongelijkvloers moeten worden. Dat iedereen 10% van z'n inkomen moet afstaan aan het bestrijden van kinderleed in Afrika, door honger, oorlog, etc.
Iedereen zal met me eens zijn, dat dat niet haalbaar is, en niet wenselijk. Dat betekent dus ook dat iedereen het met me eens zal zijn, dat érgens een grens ligt. En dat slachtoffers (in welke mate dan ook) helaas niet te voorkomen zijn. En dat is wellicht de prijs die we er als samenleving (niet als individuele ouder!) voor over moeten hebben.
En inderdaad, zoals Ripley als zei, een afwegen van 'leed'. Hoeveel 'leed' wordt een (onschuldige) pedofiel aangedaan wanneer zijn naam bekend is bij de politie? Hoeveel 'leed' is het wanneer ook buurtbewoners zijn naam kennen? Hoeveel 'leed' wanneer hij verplicht moet verhuizen, de rest van zijn leven (!) 1x per maand een agent op bezoek krijgt, zich moet verantwoorden. De rest van zijn leven kans loopt tegen de knuppel van een hysterische paranoïde ouder aan te lopen? Etc etc.
Het blijft erg moeilijk.
Denk dat je jezelf dan voor je kop slaat...
een kind is heilig een kind
is alles voor je
je geeft je leven voor je kind geloof me
En iemand die denkt mijn kind pijn te doen...op welke wijze dan ook die hangt
want die zal duizend maal ergere pijnen doorstaan dan wat diegene gedaan tav mijn kind!
Ben er gewoonweg simpel in.
quote:Gelukkig maar. Ik kom uit een boerendorp en daar wordt nogal vaak het woord 'flikker' of 'nicht' gebruikt als scheldwoord. Er is hier dus wel iemand voor z'n homo zijn uitgekomen en die is zeer goed geaccepteerd. Ik kan me dus voorstellen dat hij het wel eens moeilijk heeft gehad.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:19 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik dacht het wel. Gelukkig weet ik nu beter.
Maar goed, daar ging het helemaal niet over
quote:Nee Yvonne, integendeel.
quote:Komt omdat jij geen voorbeelden van goeie mensen in je buurt kent, waarvan je uitgevonden hebt "jee, valt DIE op kinderen?"
Op vrijdag 20 juni 2003 16:19 schreef Halinalle het volgende:
SCH,Zou jij iemand, van wie je weet dat hij pedofiel is, vragen om een weekend op je kind te passen?
Ik kan me dat namelijk niet voorstellen
Ik ken wel voorbeelden van mensen die pedo's op hun kind hebben laten passen ja.
quote:of mevrouw
Op vrijdag 20 juni 2003 16:18 schreef milagro het volgende:
dan ga ik dus even een praatje maken met die oh zo aardige meneer.
quote:Nee, dat is waar. Maar heb jij zelf ook niet het idee dat er veel meer pedofielen zijn die wel handelen naar hun seksuele gevoelens, dan dat er pedofielen zijn die dat niet doen?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:19 schreef Roooderik het volgende:[..]
Dank je voor je reaktie. (Dit gaat echt VEEL te snel voor mij en er wordt zoveel gezeken dat ik er zometeen mee ophoud)
Maar ik denk voorlopig dat die docu niet alle cijfers over pedo's heeft hoor. Hoe zou je mensen zoals ik en mijn vrienden kunnen opsporen? Dus hoe kunnen die percentages kloppen?
Ik hoef nergens tegen te vechten. Ik heb al jarenlang geaccepteerd dat ik jonge jongens aantrekkelijk vind. Geen problemen meer mee. Ik heb ook al jarenlang geaccepteerd dat ik daar seksueel niks mee kan/mag/wil doen. Da's verder geen probleem meer. Het is geen gevecht meer met mezelf, dat is het alleen als je bang bent voor jezelf. Dan is het echt niet zo dat ik ooit nog eens ga doorslaan.
En zulk soort mensen als ik -- die worden nooit in getallen meegenomen, denkik.
Dat gevoel heb ik namelijk wel, al wil ik zeker niet beweren dat er ook niet een groep is die dus niet handelt op die gevoelens. Ik ben echt nieuwsgierig wat een pedofiel die dat niet doet daar over voelt en dnekt.
quote:Behandelen i.d.d.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dus moet je alle pedofielen bij voorbaat al opsluiten?
quote:Gek genoeg hoor ik nooit iets over oudere vrouwen die op jonge meisjes of jongetjes vallen. Hoe kan dat?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:22 schreef SCH het volgende:[..]
of mevrouw
quote:Het verschil tussen pedofiel en pederast is niet het eraan toegeven. Dat schijnt men hier te denken.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:12 schreef Ripley het volgende:[..]
In de documentaire waar ik het eerder over had noemden ze schrikbarend hoge officiele cijfers, uit engeland.
Ik hoop dat ik de titel nog eens kan vinden. Het liet wel goed beide kanten zien: het gevecht van een pedofiel die vastbesloten was om niet toe te geven aan zijn gevoelens en ook de problemen van een pederast die er wel aan toe gaf.
Een pedofiel heeft sexuele gevoelens voor kinderen en soms ook een intieme relatie.
Een pederast neukt met kinderen. Die gaat dus veel verder.
Ook een pedofiel kan praktizerend zijn, dus.
quote:gestoord.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:21 schreef Roooderik het volgende:[..]
Komt omdat jij geen voorbeelden van goeie mensen in je buurt kent, waarvan je uitgevonden hebt "jee, valt DIE op kinderen?"
Ik ken wel voorbeelden van mensen die pedo's op hun kind hebben laten passen ja.
als je weet dat zo'n vent al bekant klaarkomt bij de gedachte alleen van dat kind op schoot wiebelend.. sorry hoor, dan spoor je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |