quote:Shit, dat is geen goed nieuws, misschien een klein foutje en doen ze het straks wel weer (probeer het later nog 's), want ik wil dat nummer dolgraag hebben!
Op donderdag 7 augustus 2003 02:42 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Beide saxen geven een Server Failure
Overigens ben ik ook opzoek naar dat "mediterende" muziekje, elke keer als Bas & Aad een brief voorlezen van de Geheimzinnige Opdrachtgever! Wie?
Om een antwoord te geven op jouw vraag, dat liedje van "De Geheimzinnige Opdracht" als B&A hun opdracht voorlezen is nu, NA de nabewerking, een nummer gemaakt door Bert Smorenburg (zie www.bassie-adriaan.nl/pages/achtergrondindex.html), dat nummer is niet te koop of te vinden vrees ik.
Bedoel je het nummer dat VOOR de nabewerking werd gebruikt, dan bedoel je Vangelis - Antarctica Echoes, van het album Antarctica. Hopelijk heb ik je voldoende kunnen helpen en probeer nog eens te luisteren naar m'n samples, als ze het nu weer niet doen, meld dat dan even, alvast bedankt.
quote:Er is daarin bewerkt dus blijkbaar???? Hmm heb gisternacht nog zitten kijken... kan het kloppen dat het oude en nieuwe muziekje dan wel erg veel op elkaar lijkt? Ben net aant luisteren naar Antarctica Echoes en die lijkt iig erg op het muziekje dat ik GISTERavond heb gehoord. En ik neem toch aan dat als er bewerkt is, de oude muziek NU niet meer wordt uitgezonden.. afijn ze krijgen binnen een 15 minuten wel vast weer een pakje en luister ik even beter
Op donderdag 7 augustus 2003 21:22 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Shit, dat is geen goed nieuws, misschien een klein foutje en doen ze het straks wel weer (probeer het later nog 's), want ik wil dat nummer dolgraag hebben!
Om een antwoord te geven op jouw vraag, dat liedje van "De Geheimzinnige Opdracht" als B&A hun opdracht voorlezen is nu, NA de nabewerking, een nummer gemaakt door Bert Smorenburg (zie www.bassie-adriaan.nl/pages/achtergrondindex.html), dat nummer is niet te koop of te vinden vrees ik.
Bedoel je het nummer dat VOOR de nabewerking werd gebruikt, dan bedoel je Vangelis - Antarctica Echoes, van het album Antarctica. Hopelijk heb ik je voldoende kunnen helpen en probeer nog eens te luisteren naar m'n samples, als ze het nu weer niet doen, meld dat dan even, alvast bedankt.
quote:Was dat toevallig de uitzending in Engeland? Want daar wordt Antarctica Echoes nog een keertje gebruikt (omdat het nieuwe muziekje niet lang genoeg is om die scene met de trein te vullen). Verder lijkt het nieuwe liedje wel een beetje op het oude, maar het is toch wel anders, ga eens naar www.bassie-adriaan.nl/pages/achtergrondindex.html en luister daar naar thema geheimzinnige opdracht of iets dergelijks en dan merk je wel dat het toch een ander nummer is.
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:15 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Er is daarin bewerkt dus blijkbaar???? Hmm heb gisternacht nog zitten kijken... kan het kloppen dat het oude en nieuwe muziekje dan wel erg veel op elkaar lijkt? Ben net aant luisteren naar Antarctica Echoes en die lijkt iig erg op het muziekje dat ik GISTERavond heb gehoord. En ik neem toch aan dat als er bewerkt is, de oude muziek NU niet meer wordt uitgezonden.. afijn ze krijgen binnen een 15 minuten wel vast weer een pakje en luister ik even beter
edit: Ik weet em weer. Hier het wavje
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyC op 09-08-2003 23:56]
quote:met een fiere glimlach op zijn gezicht
Op vrijdag 20 juni 2003 13:28 schreef Frollo het volgende:[..]
Holy fuck, dát is pas een vrolijk muziekje!
* Frollo zit gezellig mee te swingen
quote:vanwaar dat kotssmileytje dan?
Op zondag 10 augustus 2003 00:52 schreef hallodagg het volgende:
ff offtopic:Bassie en adriaan r the bomb....
quote:Is idd duidelijk anders, zal dan toch wel gewoon die nieuwe zijn geweest die ik hoorde (terwijl ik de Antarctica versie nog van vroeger herkende) want het was in Wales, de trein heb ik gemist.
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:07 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Was dat toevallig de uitzending in Engeland? Want daar wordt Antarctica Echoes nog een keertje gebruikt (omdat het nieuwe muziekje niet lang genoeg is om die scene met de trein te vullen). Verder lijkt het nieuwe liedje wel een beetje op het oude, maar het is toch wel anders, ga eens naar www.bassie-adriaan.nl/pages/achtergrondindex.html en luister daar naar thema geheimzinnige opdracht of iets dergelijks en dan merk je wel dat het toch een ander nummer is.
quote:Dit is geen sample van een bestaand nummer, naar mijn weten, maar een tune gemaakt door Aad Klaris, de meneer die de muziek verzorgde bij Bassie & Adriaan, deze kun je misschien vinden op Kazaa of dergelijke, als iemand hem van de series geripped heeft, anders geef ik je weinig kans...
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:27 schreef MikeyC het volgende:
Ik zat te googlen naar B&A muziek en ik kwam hier terecht. Toeval dat het dus ook een hele nieuwe thread is
Vooralsnog bedankt voor alle namen vd nummers, ik heb der al heel wat
Ik ben alleen benieuwd naar de tune (duurt ongeveer 5 seconden) die je hoort wanneer je overschakelt naar de jacht van de baron.
Ik heb een beetje iets in me hoofd (de sfeer van het liedje enz), alleen de noten niet helemaal, anders had ik hem ff gespeeld.edit: Ik weet em weer. Hier het wavje
quote:het was zeg maar dubbelzinnig bedoeld....
Op zondag 10 augustus 2003 01:02 schreef Stefkuh het volgende:[..]
vanwaar dat kotssmileytje dan?
www.freewebs.com/jlj/Saxsolonummer.wav
Hier is nog een fragmentje van hetzelfde nummer (het begin, zo herkennen meer mensen het, want het sax solo-gedeelte kwam maar af en toe helaas.)
www.freewebs.com/jlj/Presaxsolonummer.wav
Hopelijk kan iemand me verder helpen, alvast bedankt!
Als de links niet werken probeer ze dan te kopieren en dan in de adresbalk te plakken en ze vanuit daar te openen of probeer het met"doel opslaan als".
P.S.: Heidbuurt, kun jij me niet helpen? Jij hebt toch, zo las ik ergens, alle oude (originele) banden van B&A, weet jij welk nummer ik bedoel? Kun je niet ook zo'n MP3'tje voor me maken, zoals je dat met dat fragment van Adriaan die in de dakgoot klimt hebt gedaan, dan werkt het misschien wel. Het hoeft niet hoor, ik vraag het alleen maar Alvast bedankt!
quote:Ja, ik herken de nummers wel. Alleen ik zou helaas niet weten hoe ze heetten. Ik zou het nummer wel willen opnemen, alleen dat heeft weinig zin. Want het is dan precies hetzelfde kwaliteit als die van jou. Als ik de DVD's heb (want bij de series waar ze dit nummer gebruiken, die zijn nog niet op DVD verkrijgbaar) kan ik het wel voor je opnemen.
Op woensdag 13 augustus 2003 18:17 schreef De_Maestro het volgende:
Kan iemand me al helpen? Ik ben nog steeds op zoek naar een saxsolonummer, ook gebruikt in B&A, voor het eerst in de Huilende Professor en de series erna, nog voor de nabewerking (dus toen de muziek door Aad Klaris verzorgd werd)! Ik heb hier een sample van B&A in Luxemburg als ze een doodlopende straat inrijden. Hopelijk weet iemand welk nummer dit is en van wie.www.freewebs.com/jlj/Saxsolonummer.wav
Hier is nog een fragmentje van hetzelfde nummer (het begin, zo herkennen meer mensen het, want het sax solo-gedeelte kwam maar af en toe helaas.)
www.freewebs.com/jlj/Presaxsolonummer.wav
Hopelijk kan iemand me verder helpen, alvast bedankt!
Als de links niet werken probeer ze dan te kopieren en dan in de adresbalk te plakken en ze vanuit daar te openen of probeer het met"doel opslaan als".
P.S.: Heidbuurt, kun jij me niet helpen? Jij hebt toch, zo las ik ergens, alle oude (originele) banden van B&A, weet jij welk nummer ik bedoel? Kun je niet ook zo'n MP3'tje voor me maken, zoals je dat met dat fragment van Adriaan die in de dakgoot klimt hebt gedaan, dan werkt het misschien wel. Het hoeft niet hoor, ik vraag het alleen maar
Alvast bedankt!
quote:Als het goed is word dit ook gebruikt bij een hoorspel CD van Bassie en Adriaan (B&A op schatenjacht). Ik zou het dus wel van de CD kunnen opnemen ....
Op zondag 10 augustus 2003 11:25 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Dit is geen sample van een bestaand nummer, naar mijn weten, maar een tune gemaakt door Aad Klaris, de meneer die de muziek verzorgde bij Bassie & Adriaan, deze kun je misschien vinden op Kazaa of dergelijke, als iemand hem van de series geripped heeft, anders geef ik je weinig kans...
quote:Dat vind ik aardig van je, maar dit nummer staat niet op de B&A DVD's. De muziek die je nu op de tv hoort is muziek van Bert Smorenburg en deze zelfde muziek wordt ook in de DVD's gebruikt, maar dat liedje dat ik zoek is van toen de muziek nog door Aad Klaris geleverd werd, deze muziek hoorde je op de tv voor het jaar 2001 zoiets. Deze muziek wordt niet meer gebruikt bij de B&A series op de tv (alleen in het Geheim van de Schatkaart nog). Dus je vind dit liedje alleen nog maar op de videobanden voor het jaar 2000/2001 en ik geloof dat jij die hebt, dus vandaar dat ik jou benaderde. Als de kwaliteit niet beter wordt via jou manier dan hoeft het niet hoor, het was maar een vraagje. Maar je kent het nummer wel, he? B&A in Luxemburg (als ze die doodlopende straat inrijden) of in de Verzonken Stad (als ze gevangen worden in het busje van de Baron). Jammer dat je niet weet van wie dit nummer is, toch bedankt!
Op donderdag 14 augustus 2003 00:28 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Ja, ik herken de nummers wel. Alleen ik zou helaas niet weten hoe ze heetten. Ik zou het nummer wel willen opnemen, alleen dat heeft weinig zin. Want het is dan precies hetzelfde kwaliteit als die van jou. Als ik de DVD's heb (want bij de series waar ze dit nummer gebruiken, die zijn nog niet op DVD verkrijgbaar) kan ik het wel voor je opnemen.
quote:Kun je die dan hier met een linkje neerzetten, dan kan ik hem ook eraf halen.
Op donderdag 14 augustus 2003 00:37 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Als het goed is word dit ook gebruikt bij een hoorspel CD van Bassie en Adriaan (B&A op schatenjacht). Ik zou het dus wel van de CD kunnen opnemen ....
(Je kan het dan beter bij Bassie bestellen want daar is het goedkoper en je betaalt contant (zwart dus) )
quote:Vanavond zal ik er even naar kijken en hier een link plaatsen
Op donderdag 14 augustus 2003 12:27 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Kun je die dan hier met een linkje neerzetten, dan kan ik hem ook eraf halen.
Alvast bedankt!
quote:Tis Heidbuurt
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:51 schreef MrMouzze het volgende:
Weet iemand waar ik stukjes kan downen van B&A. Gewoon stukjes van de films. Beetje idee als de mp3 van heidveld. Vooral stukjes van B2, Vlugge Japie en de Baron _0_
quote:Sorry, ff te snel gelezen en gepost, is er niemand die voor zichzelf zoiets doet ofzo, ik lig namelijk helemaal in een deuk om de uitspraken van B2.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:13 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Tis Heidbuurt
Nee, ik zou het niet weten. Volgens mij zijn die nergens te downloaden.
quote:Toppie! Bedankt alvast!
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:39 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Vanavond zal ik er even naar kijken en hier een link plaatsen
P.s. Ik lees dat hij met zijn Big Band een jazz zangeres heeft begeleid. Wie weer heeft hij wel het 'Jazzy' nummertje na de intromuziek van de oude B&A afleveringen gemaakt!
[Dit bericht is gewijzigd door De_Maestro op 15-08-2003 16:15]
quote:Hier zijn ze
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:42 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Toppie! Bedankt alvast!
http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/B_A_muziekje.mp3
http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/Boeven.mp3
http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/Boeven2.mp3
quote:Wow en ze klinken nog goed ook, echt top man, bedankt!
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:41 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Hier zijn ze
:
http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/B_A_muziekje.mp3
http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/Boeven.mp3
http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/Boeven2.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |