Ik ben echt zwanger, eindelijk...zo pril, zo kwetsbaar nog. Ik weet niet waar ik het zoeken moet, voel me heel dankbaar, heel kwetsbaar, ik ben blij maar ook weer niet.....Ik heb het idee dat ik iets bedanken moet en aan dat iets moet vragen of het kindje aub mag blijven. Ik ben zwanger. Ik ben EINDELIJK zwanger.
Van harte !!!
quote:Trut, je moet eerst nog een keer naar de drogist!
Op vrijdag 20 juni 2003 13:13 schreef Catootje het volgende:
*emo-smilie van scorpion*Ik ben echt zwanger, eindelijk...zo pril, zo kwetsbaar nog. Ik weet niet waar ik het zoeken moet, voel me heel dankbaar, heel kwetsbaar, ik ben blij maar ook weer niet.....Ik heb het idee dat ik iets bedanken moet en aan dat iets moet vragen of het kindje aub mag blijven. Ik ben zwanger. Ik ben EINDELIJK zwanger.
FELI!!!
*stiekem toch ook wel jaloers is.. *
quote:ik ben nog maar een weekje zwanger, straks gebeurt er wat mee (de eerste drie maanden he)
Op vrijdag 20 juni 2003 13:14 schreef jochem8 het volgende:
Gefeliciteerd dan maar!Maar hoezo weet je niet of dit kindje 'aub' mag blijven?
ach meisje toch.....
ik lurk zo af en toe weleens mee bij Z&B en daarom weet ik hoe graag je dat wilde, en nu ben je het gewoon hardstikke leuk
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 20-06-2003 13:23]
quote:Hey, niet mutsen !!! positief blijven !!! Tis je gegund !!! Werkelijk waar
Op vrijdag 20 juni 2003 13:15 schreef Catootje het volgende:[..]
ik ben nog maar een weekje zwanger, straks gebeurt er wat mee (de eerste drie maanden he)
Jeetje wordt hier helemaal *hyperdepieper* van.
Ik meteen Lois bellen dat ik dit nieuws zag, ze had het ook al gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |