quote:Dat is de auto van heb ja. Die foto is door hem zelf gemaakt heb ik altijd begrepen. Hij heeft me precies de zelfde foto gemailt als zijnde zijn auto.
Op vrijdag 20 juni 2003 15:06 schreef stienus5gtturbo het volgende:
ex avatar van thafreakwat doet ie op de sait van iemand bij renault-tuning.com
of issie dit niet?
Oh en ik leef nog
quote:Geen ontplofte Lada?????
Op vrijdag 20 juni 2003 15:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat is de auto van heb ja. Die foto is door hem zelf gemaakt heb ik altijd begrepen. Hij heeft me precies de zelfde foto gemailt als zijnde zijn auto.
Oh en ik leef nog
Russische techniek laat je ook altijd weer in de steek...
quote:Bosrock?
Op vrijdag 20 juni 2003 14:24 schreef Ultimora het volgende:
ik ben richting Waldrock.. mzzzzlzzzzzz
quote:Verveel je je soms op deze vrijdagmiddag???
Op vrijdag 20 juni 2003 15:52 schreef -Eddow- het volgende:
Ben er ook weer
En en heel blij
Feliciteer mij hier met m'n 100.000e
quote:Dus Ulti zit dadelijk met z'n tentje in je tuin??? Hij had genoeg bier bij zich zei hij straks op msn...
Op vrijdag 20 juni 2003 15:54 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Bosrock?
Whaha das bij mij in de achtertuin...
quote:Lachen. ja bosrock is in vroomshoop.
Op vrijdag 20 juni 2003 15:56 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dus Ulti zit dadelijk met z'n tentje in je tuin??? Hij had genoeg bier bij zich zei hij straks op msn...
Nu is het op het locale sportpark, das een kleine kilometer verderop.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oh en ik leef nog
quote:Dus dan zul je ook nog wel wat van de muziek meekrijgen? Kun je misschien Maiden nog horen...
Op vrijdag 20 juni 2003 15:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Lachen. ja bosrock is in vroomshoop.
De eerste locatie was bij ons op de ijsbaan, dat was 50 meter vanaf mijn huisNu is het op het locale sportpark, das een kleine kilometer verderop.
quote:Waar is de ook_gek wasknijper
Op vrijdag 20 juni 2003 15:52 schreef -Eddow- het volgende:
Ben er ook weer
En en heel blij
Feliciteer mij hier met m'n 100.000e
Oh en Metalfreak ik heb je reactie gezien van de Enzo Ferrari.
Geloof me in het begin dacht ik ook BHA BHA BHA maar ik heb hem in het echt gezien. Heb hem in actie gezien in een filmpje. En het is echt gaaf man! Die onderkant is prachtig. Alles zit er op en er aan om zo snel mogelijk te zijn. Het geluid is
De neus is super. Daar zit een kleine vleugel onder. Echt een auto waar weer goed over na gedacht ik
vanavond vrijgezellenfeestje georganiseerd voor kameraad/collega.
mzzl
quote:Nu moet ik zeker weer minder praten hier he
Op vrijdag 20 juni 2003 16:36 schreef Kreator het volgende:
Zow. Ik ben weer terug..
quote:Ja, zo'n idee had ik ook al, maar volgens mij komt die auto gewoon op foto's niet over. Heb 'm helaas nog niet in het echt kunnen aanschouwen
Op vrijdag 20 juni 2003 16:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waar is de ook_gek wasknijper
Oh en Metalfreak ik heb je reactie gezien van de Enzo Ferrari.
Geloof me in het begin dacht ik ook BHA BHA BHA maar ik heb hem in het echt gezien. Heb hem in actie gezien in een filmpje. En het is echt gaaf man! Die onderkant is prachtig. Alles zit er op en er aan om zo snel mogelijk te zijn. Het geluid isDe neus is super. Daar zit een kleine vleugel onder. Echt een auto waar weer goed over na gedacht ik
quote:Dat filmpje bedoel ik. Dat hij bijna spint in de bocht maar dan gewoon plank gas geeft en er het beste van hoopt?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:38 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja, zo'n idee had ik ook al, maar volgens mij komt die auto gewoon op foto's niet over. Heb 'm helaas nog niet in het echt kunnen aanschouwen
Maar op foto's vind ik 'm echt niet uitzien eerlijk gezegd, en ik ben echt wel Ferrari (icm Pininfarina) fan normaal gesproken!
Ik heb er laatst ook een filmpje van gezien, van die ene vent wat eerst bij Top Gear zat, die reed ermee over het testcircuit van Ferrari in Mugello, die was er ook erg van onder de indruk.
In het echt zie je zo veel meer dan op foto,s. Maar dat was wat TIFF van Top gear okal zei in dat filmpje. Oh en of de remmen goed werken. Kijk zelf maar ![]()
Hier komt hij met de 660PK vol aan rijden
en hier duikt hij de remmen in. Let op die neus op de foto,s ![]()
quote:Heb 't filmpje net nog even bekeken, maar idd, daar komt hij heel indrukwekkend over. Maar Tiff zegt zelf toch ook al dat je bij een foto van die auto al een beetje gaat denken dat die auto lelijk is, maar pas als je 'm in levende lijve ziet, blijkt 'ie wel erg mooi te zijn...
Op vrijdag 20 juni 2003 16:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat filmpje bedoel ik. Dat hij bijna spint in de bocht maar dan gewoon plank gas geeft en er het beste van hoopt?
In het echt zie je zo veel meer dan op foto,s. Maar dat was wat TIFF van Top gear okal zei in dat filmpje. Oh en of de remmen goed werken. Kijk zelf maar
Hier komt hij met de 660PK vol aan rijden
en hier duikt hij de remmen in. Let op die neus op de foto,s
[afbeelding]
quote:klopt ook. ik heb hem op de rai kunnen zien en hij is echt mooi. Wat gaaf was is dat je de onderkant goed kon zien. Want dat is ook heel erg geil. Totaal carbon helle platte onderkant. Met hele kleine vleugeltjes hier en daar om de auto perfect op de weg te houden en er een perfect weg gedrag aan te geven. Ik ga volgend weekend naar Italia zandvoort en ik hoop hem daar te kunnen zien. Ik denk het haast wel. En hoop het geluk te hebben om hem van dicht bij te kunnen zien en te mogen zien rijden. Al ben ik bang dat het zondag is dat hij zal rijden maar dan kan ik niet. En de kaartjes kosten dan 30 euro
Op vrijdag 20 juni 2003 17:20 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Heb 't filmpje net nog even bekeken, maar idd, daar komt hij heel indrukwekkend over. Maar Tiff zegt zelf toch ook al dat je bij een foto van die auto al een beetje gaat denken dat die auto lelijk is, maar pas als je 'm in levende lijve ziet, blijkt 'ie wel erg mooi te zijn...
quote:Ik vond em op de Rai tegenvallen. Net of ie niet echt was. Op de foto/film zag ie er beter uit. In het echt was ie gewoon te "klein". Ik had meer zo'n formaat als van de F50 verwacht, zo'n enorm dikke bak. Maar t bleek in het echt, van dichtbij maar een klein wagentje. Het blijft natuurlijk wel een brute bak, maar voor mij is het echt nét niet.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
klopt ook. ik heb hem op de rai kunnen zien en hij is echt mooi. Wat gaaf was is dat je de onderkant goed kon zien. Want dat is ook heel erg geil. Totaal carbon helle platte onderkant. Met hele kleine vleugeltjes hier en daar om de auto perfect op de weg te houden en er een perfect weg gedrag aan te geven. Ik ga volgend weekend naar Italia zandvoort en ik hoop hem daar te kunnen zien. Ik denk het haast wel. En hoop het geluk te hebben om hem van dicht bij te kunnen zien en te mogen zien rijden. Al ben ik bang dat het zondag is dat hij zal rijden maar dan kan ik niet. En de kaartjes kosten dan 30 euro
Deze chat is wel traag vergeleken met die andere ![]()
* ook_gek luistert Rave Nation - Going Crazy ![]()
De goeie ouder tijd ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 20-06-2003 19:22]
quote:Die auto op de Rai was de Enzo van Frits Kroymans zelf (de importeur van o.a. Ferrari, Jaguar, Aston Martin en jazeker ook Lada), en de enige Enzo ter wereld die rood is, maar gele tellerplaten heeft (normaal, rode buitenkant=rode tellers en gele buitenkant=gele tellers).
Op vrijdag 20 juni 2003 17:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
klopt ook. ik heb hem op de rai kunnen zien en hij is echt mooi. Wat gaaf was is dat je de onderkant goed kon zien. Want dat is ook heel erg geil. Totaal carbon helle platte onderkant. Met hele kleine vleugeltjes hier en daar om de auto perfect op de weg te houden en er een perfect weg gedrag aan te geven. Ik ga volgend weekend naar Italia zandvoort en ik hoop hem daar te kunnen zien. Ik denk het haast wel. En hoop het geluk te hebben om hem van dicht bij te kunnen zien en te mogen zien rijden. Al ben ik bang dat het zondag is dat hij zal rijden maar dan kan ik niet. En de kaartjes kosten dan 30 euro
Een unieke auto dus (en ohja, ik heb t geluk gehad om erin te zitten, ik ken een zoon van een afdelingsleider van Kroymans).
quote:In de enzo zitten die op de rai stond? Dat lijkt me moeilijk en niet kunnen. Die stond schuin namelijk op een standaart op zo een 1,5 meter hoogte
Op vrijdag 20 juni 2003 19:38 schreef PeuRac het volgende:[..]
Die auto op de Rai was de Enzo van Frits Kroymans zelf (de importeur van o.a. Ferrari, Jaguar, Aston Martin en jazeker ook Lada), en de enige Enzo ter wereld die rood is, maar gele tellerplaten heeft (normaal, rode buitenkant=rode tellers en gele buitenkant=gele tellers).
Een unieke auto dus (en ohja, ik heb t geluk gehad om erin te zitten, ik ken een zoon van een afdelingsleider van Kroymans).
quote:Zeker wel, t was een klim, en je zat een beetje schuin maar onmogelijk niet, lekkere stoelen btw, en een super gaaf dash.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
In de enzo zitten die op de rai stond? Dat lijkt me moeilijk en niet kunnen. Die stond schuin namelijk op een standaart op zo een 1,5 meter hoogte
Vond em irl ook een beetje klein eigenlijk.
lang leve werk zonder pc, en geen inet thuis...... ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |