Zat volquote:Op maandag 8 maart 2004 22:28 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Ik vertrek op 26 maart en kom op 1 april terug, wel kort, maar we gaan het ook krachtig maken.... !
Gelukkig kom ik 'sochtend aan daar 10.10 amerikaanse tijd en vertrek ik 's avonds rond 20:30 dus heb er de 'volle' dagen voor
Hotel Pennsylvania op 33rd street (vlak bij empire state) 3 sterren. Goed betaalbaar.
ik heb nu ook Carter geboektquote:Op maandag 8 maart 2004 21:41 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ben nog niet geweestnaam van het hotel: carter hotel: http://www.hotelcarter.com/
Prijs is volgens mij iets van 40 euro of 40 dollar kweet niet meer. Maar hotel is geboekt via een reisbureau inclusief ticket, is volgens mij goedkoper. 500 euro voor vlucht en 2 nachten slapen maar we hebben bijgeboekt. Ik weet niet op hoeveel we zijn gekomen p.p. Ik heb het namelijk niet geregeld, ik zal het eens een keer vragen.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:01 schreef mr.marcus het volgende:
ik heb nu ook Carter geboekt
Ik ga in mei, maar dat zal er waarschijnlijk ook wel niet veel te doen zijn.... Lijkt me wel mooi om alles s'avonds draaiend te zien.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:15 schreef matthijst het volgende:
Coney Island zelf was toen ik er was niet veel te beleven (half augustus); een beetje verlaten pretpark. Gingen wat schoolkinderen heen. Is toch al gauw 45-60 minuten met de metro vanaf Midtown Manhattan. Op zich wel leuk als je tijd over hebt, gewoon om het een keer gezien te hebben. En als je er dan toch bent kan je meteen naar het New York Aquarium : )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga 28 april tot 5 meiquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:23 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
[..]
Ik ga in mei, maar dat zal er waarschijnlijk ook wel niet veel te doen zijn.... Lijkt me wel mooi om alles s'avonds draaiend te zien.
Lees de thread eens door zou ik zeggen ....quote:Op maandag 15 maart 2004 14:23 schreef Pat-man het volgende:
Wie kent er een goedkoop hotel/motel in New York???
een dorm welquote:Op maandag 15 maart 2004 21:09 schreef Cee het volgende:
Trouwens, geeneen hotel is 'goedkoop'. Eerder 'minder duur dan de rest'.
Heb ik al gedaan!! En als jij dit nou ook had gedaan had je gezien dat ik hier al vaker heb gepost!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 20:56 schreef Keijs het volgende:
[..]
Lees de thread eens door zou ik zeggen ....
Daar was ik inderdaad ook al achter. (helaasquote:Op maandag 15 maart 2004 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik kan 't Pennsylvania Hotel ook aanraden. Als je niet tevreden bent over je kamer kunnen ze zo een andere regelen, bij mij was dat in 't hoogseizoen. D'r liep een muis rond op onze eerste kamer 6-hoog. Toen voelde ik me pas echt in New York.
Trouwens, geeneen hotel is 'goedkoop'. Eerder 'minder duur dan de rest'.
Dat is nou juist de lol ervan. Het heeft zo'n apart sfeertje met al die attracties die helemaal uit de tijd zijn, waarvan de verf begint af te bladderen en waarvan de veiligheid nogal twijfelachtig lijkt. Ik vind Coney Island fantastisch. Zeker op ee zondagmiddag met mooi weer, als de onderkant van de smaenleving daar zich komt volstoppen met hotdogs. En mis de freakshow niet!quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:15 schreef matthijst het volgende:
Coney Island zelf was toen ik er was niet veel te beleven (half augustus); een beetje verlaten pretpark.
Ook met singapore airlines?? Ik vlieg 's avonds op de 5e terug naar nederland, en kom de 6e aanquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:50 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Ik ga 28 april tot 5 mei
Nope met KLM...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:56 schreef s3n het volgende:
[..]
Ook met singapore airlines?? Ik vlieg 's avonds op de 5e terug naar nederland, en kom de 6e aan
We vertrekken pas zondag de 2e.. we zijn er dus 4 hele dagen.
Mag ook wel voor $200 per n8!!! Iemand niet iets goedkopers??? Misschien buiten New York???quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:55 schreef Nino het volgende:
Tip voor een goed hotel: The Roosevelt is al jaren onze vaste stek. Goed hotel, perfecte ligging en mooie kamers.
ik ga in mei, carter hotel, ongeveer 40 euro per nacht... www.carterhotel.comquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:38 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Mag ook wel voor $200 per n8!!! Iemand niet iets goedkopers??? Misschien buiten New York???
reisbureauquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:55 schreef Pat-man het volgende:
Ik ga ook in mei. Zal het eens even gaan bekijken. Heb je rechtstreeks bij het hotel geboekt of via reisbureau ofzow???
-edit-
Ik kom op 100 dollar per n8 uit.
Wat doe ik fout???
Zoals iemand anders al zei...lees het topic eens ff goed. Suggesties genoeg.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:23 schreef Pat-man het volgende:
Wie kent er een goedkoop hotel/motel in New York???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |