Iemand enig idee hoelang het duur voor zoiets over is ?
quote:damn, ga anders eens douchen
Op vrijdag 20 juni 2003 11:23 schreef Joene het volgende:
He verdorrie ,
zou vandaag een moedervlek laten verwijderen , gaat het niet door
omdat ik op mn armen een schimmelinfectie hebIemand enig idee hoelang het duur voor zoiets over is ?
quote:haha
Op vrijdag 20 juni 2003 11:24 schreef Furious het volgende:[..]
damn, ga anders eens douchen
quote:damn, je hebt de humor van een schimmelkaas, oh, wacht, hahaha
Op vrijdag 20 juni 2003 11:28 schreef Joene het volgende:[..]
haha
quote:heb je daar geen kuurtje voor gekregen dan?
\Iemand enig idee hoelang het duur voor zoiets over is ?
quote:zalfje
Op vrijdag 20 juni 2003 11:30 schreef modestus het volgende:[..]
heb je daar geen kuurtje voor gekregen dan?
quote:Ik loop al enkele maanden met een schimmelinfectie op mijn rechterbovenbeen. Ik dacht zelf ook dat het weg zou trekken maar het werd alleen maar groter. Op een gegeven moment naar de dokter geweest en een zalfje meegekregen. Na 3 weken is de tube op, de plek is wat lichter (niet kleiner geworden). Het duurt wel even volgens mij.
He verdorrie ,
omdat ik op mn armen een schimmelinfectie hebIemand enig idee hoelang het duur voor zoiets over is ?
Voor degene die beginnen te posten met 'ga eens douchen joh'; Zo'n plek ontstaat als je je eigen te goed wast. Dat wil zeggen teveel zeep gebruikt etc.
quote:Het jeukt zo
Op vrijdag 20 juni 2003 11:33 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik loop al enkele maanden met een schimmelinfectie op mijn rechterbovenbeen. Ik dacht zelf ook dat het weg zou trekken maar het werd alleen maar groter. Op een gegeven moment naar de dokter geweest en een zalfje meegekregen. Na 3 weken is de tube op, de plek is wat lichter (niet kleiner geworden). Het duurt wel even volgens mij.
Voor degene die beginnen te posten met 'ga eens douchen joh'; Zo'n plek ontstaat als je je eigen te goed wast. Dat wil zeggen teveel zeep gebruikt etc.
quote:Die gaf dus vandaag een zalfje
Op vrijdag 20 juni 2003 11:35 schreef Frenkie het volgende:
Hmmm een peneceline kuurtje zou ook wel eens kunnen helpen, maar dat moet je de huisarts maar even navragen
quote:Je kunt het er misschien af eten
He verdorrie ,
quote:meeste schimmelinfecties beginnen onder de douche, slimmie
Op vrijdag 20 juni 2003 11:24 schreef Furious het volgende:[..]
damn, ga anders eens douchen
quote:sorry einstein
Op vrijdag 20 juni 2003 11:44 schreef Fearlezz het volgende:[..]
meeste schimmelinfecties beginnen onder de douche, slimmie
quote:Schimmels zijn sporen, en niet bacterien. Daar helpt een penicilline niet tegen.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:35 schreef Frenkie het volgende:
Hmmm een peneceline kuurtje zou ook wel eens kunnen helpen, maar dat moet je de huisarts maar even navragen
quote:ja wordt je gek van vooral snachts in bed
Op vrijdag 20 juni 2003 11:49 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Erg he
quote:Bij mij zit het dus precies op een rotplek. Liesstreek, rechter bovenbeen, voorheen jeukte het idd enorm. Met die zalf jeukt het niet meer. Ik weet alleen niet of die zalf te krijgen is zonder doktersrecept. Hij wordt tevens niet vergoed door het ziekenfonds.
Op vrijdag 20 juni 2003 12:13 schreef Joene het volgende:[..]
ja wordt je gek van vooral snachts in bed
quote:ik heb het op mn boven arm en onder mn oksels ,
Op vrijdag 20 juni 2003 12:18 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Bij mij zit het dus precies op een rotplek. Liesstreek, rechter bovenbeen, voorheen jeukte het idd enorm. Met die zalf jeukt het niet meer. Ik weet alleen niet of die zalf te krijgen is zonder doktersrecept. Hij wordt tevens niet vergoed door het ziekenfonds.
Ik heb ook weleens zo'n huidinfectie gehad en dat duurde toen een week of 2,3 voordat het echt weg was.
quote:ja idd... sterker nog, ik heb een keer een schimmelinfectie gekregen nadat ik een antibiotica kuur gehad had... weerstand was verlaagd
Op vrijdag 20 juni 2003 12:01 schreef kooidanser het volgende:[..]
Schimmels zijn sporen, en niet bacterien. Daar helpt een penicilline niet tegen.
quote:Ow, en exceem komt zeker omdat je je nooit wast?
Op zaterdag 21 juni 2003 13:01 schreef Butt_Plugg het volgende:
Mensen met huidinfecties en schimmel etc zijn gewoon onhygiënisch
En dat terwijl voetschimmel juist vaak komt omdat je ergens onder de douche gaat staan waar een ander met voetschimmel gestaan heeft
quote:Nou das toch vies?
Op zaterdag 21 juni 2003 13:03 schreef Troel het volgende:[..]
En dat terwijl voetschimmel juist vaak komt omdat je ergens onder de douche gaat staan waar een ander met voetschimmel gestaan heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |