quote:slaat gewoon nergens op
Op donderdag 26 juni 2003 08:03 schreef djkoelkast het volgende:
iemand taart?EN WIE WAS ER ALS EERSTE BIJ???
whahahahaha die dikke Ariël uiteraard
![]()
![]()
heb er smakelijk om kunnen lachen
het MOEST gewoon
maar goed
MAURICE IS TERUG
hij is best lekker
quote:serge aaaaaaaaaaaaaaaarch
Op woensdag 25 juni 2003 23:04 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Dat klopt ja
Vandaag Maurice
Morgen Aisha en vrijdag SergeLeuk he !!!
laatste week ![]()
mensen hoe komen wij de zomervakantie door?????
quote:zat ik gister ook al te denken
Op donderdag 26 juni 2003 13:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Maurice was altijd wel een leuk personage.
Ik kan me er alleen niet echt iets van herinneren dat hij daadwerkelijk een relatie had met Margot. Hij was toen met Daphne en zij met Victor en die gingen vreemd met elkaar. Maar kregen Maurice en Margot ook daadwerkelijk wat met elkaar?
quote:die Aafke krijgt toch heel wat te voorduren in haar leventje
Op donderdag 26 juni 2003 13:33 schreef Markie-Mark het volgende:
Ben benieuwd hoe de Couwenbergjes reageren op Serge, Aafke zal wel hysterisch worden als ze hem weer te zien krijgt.
quote:Maakt ze ook weer eens wat mee!!
Op donderdag 26 juni 2003 13:35 schreef Riann het volgende:[..]
die Aafke krijgt toch heel wat te voorduren in haar leventje
nu weer een terugkerende Serge
quote:Ja ach JP heeft toch ook niet zo'n boeiende rol
Op donderdag 26 juni 2003 14:24 schreef soapie het volgende:[..]
Maakt ze ook weer eens wat mee!!
Is toch een behoorlijk suffe rol die ze nu heeft.![]()
quote:Precies, en zo zijn er nog wel meer te noemen...
Op donderdag 26 juni 2003 14:27 schreef Riann het volgende:[..]
Ja ach JP heeft toch ook niet zo'n boeiende rol
Ik kan het me nog wel herinneren hoor, van Maurice en Margot. Volgens mij wilde Maurice trouwen of een kindje met haar krijgen en dat wilde Margot niet. Volgens mij is daarom die relatie stukgelopen
Van die kreukelfrietreclame, is dat de oude Daan?? Had alleen Jannes gezien. Vond het wel een grappige reclame.
Zou Serge daadwerkelijk op het feest verschijnen? Zou idd wel cool zijn. Hopelijk schiet hij Arthur of Ariel neer ![]()
quote:Oh ja jij zag haar zomers altijd topless op het strand liggen he?? Kun je niet eens heel stiekem daar een fotootje van maken en die dan hier plaatsen
Op woensdag 25 juni 2003 16:29 schreef djkoelkast het volgende:[..]
claire(en ik zie dr dus al de hele zomer int echt
)
Ik hoop niet dat Suzy uit ONM gaat. Hopeljk komt ze gewoon na de zomerstop weer terug en doet ze weer normaal
quote:Ik betwijfel het, zag er vrij definitief uit.....
Op donderdag 26 juni 2003 14:50 schreef Svensational het volgende:Ik hoop niet dat Suzy uit ONM gaat. Hopeljk komt ze gewoon na de zomerstop weer terug en doet ze weer normaal
quote:Hoezo? She talks like a pig, she looks like a pig and she eats like a pig. Die zeurkous!
Op donderdag 26 juni 2003 13:30 schreef Riann het volgende:[..]
slaat gewoon nergens op

quote:hoezo? ze was er met de bitterballen ook als 1e bij en jij denk ik ook, anders *hap* je niet zo
Op donderdag 26 juni 2003 13:30 schreef Riann het volgende:[..]
slaat gewoon nergens op
maar goed
[knip]
Ariel moet gewoon dr eetlust leren bedwingen!
quote:Neej niet toploess, dat was voorbehouden aan m'n collega aldaar (haar vriend toen, nu weet ik t nog niet
Op donderdag 26 juni 2003 14:50 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk zien we Aisha vandaag al wat eerder in de uitzending, dan hoe we Maurice gister zagen. Zat er de hele aflevering op te wachten en dan maar zo'n kort stukjeIk kan het me nog wel herinneren hoor, van Maurice en Margot. Volgens mij wilde Maurice trouwen of een kindje met haar krijgen en dat wilde Margot niet. Volgens mij is daarom die relatie stukgelopen
Van die kreukelfrietreclame, is dat de oude Daan?? Had alleen Jannes gezien. Vond het wel een grappige reclame.
Zou Serge daadwerkelijk op het feest verschijnen? Zou idd wel cool zijn. Hopelijk schiet hij Arthur of Ariel neer
[..]Oh ja jij zag haar zomers altijd topless op het strand liggen he?? Kun je niet eens heel stiekem daar een fotootje van maken en die dan hier plaatsen
Ik hoop niet dat Suzy uit ONM gaat. Hopeljk komt ze gewoon na de zomerstop weer terug en doet ze weer normaal
ze is wel aardig, heb wel eens aan n tafeltje met d'r gezeten ![]()
maar mooi...niet mijn smaak...
net zoals iedereen Yvette (betje koolhaas) uit Goudkust zo lekker vond... ik niet!
en die stemmmmmm
Maar ik kan me ook herinneren dat Ellen moeite had met het krijgen van kinderen of zelfs helemaal geen kinderen kan krijgen, weet iemand dat nog precies?
quote:Ellen was toch in haar buik geschoten ofzo???
Op donderdag 26 juni 2003 17:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat zou trouwens het schokkende nieuws zijn wat Bram en Ellen krijgen, misschien is Ellen wel zwanger.Maar ik kan me ook herinneren dat Ellen moeite had met het krijgen van kinderen of zelfs helemaal geen kinderen kan krijgen, weet iemand dat nog precies?
Enne dat bericht gaat dat niet over Bram z'n vader??
quote:Iedereen die dikker is vind jij dan maar automatisch een pig....
Op donderdag 26 juni 2003 15:47 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hoezo? She talks like a pig, she looks like a pig and she eats like a pig. Die zeurkous!
dat meisje heeft teminste wel uitstraling
Voor de rest irriteert ze mateloos en is het een overbodig personage.
quote:Hoezo en ik ook...
Op donderdag 26 juni 2003 16:47 schreef djkoelkast het volgende:[..]
hoezo? ze was er met de bitterballen ook als 1e bij en jij denk ik ook, anders *hap* je niet zo
whahaha
Ariel moet gewoon dr eetlust leren bedwingen!
quote:Ja okay haar personage kan me ook wel is irriteren maar dit ging even over haar dik zijn iets waar nergens op slaat
Op donderdag 26 juni 2003 18:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Ze heeft wel een leuke uitstraling ja.Voor de rest irriteert ze mateloos en is het een overbodig personage.
Maar ja dat zegt meer over hun dan over mij....
quote:Je mag iemand inderdaad niet op zijn/haar uiterlijk afrekenen, maar je moet toch toegeven dat ze een niks-rol heeft.
Op donderdag 26 juni 2003 18:00 schreef Riann het volgende:[..]
Iedereen die dikker is vind jij dan maar automatisch een pig....
slaat toch nergens op of vind je zelf van wel.dat meisje heeft teminste wel uitstraling
quote:ja ze heeft ook een beetje een niks rol.....
Op donderdag 26 juni 2003 18:04 schreef soapie het volgende:[..]
Je mag iemand inderdaad niet op zijn/haar uiterlijk afrekenen, maar je moet toch toegeven dat ze een niks-rol heeft.
maar daar hadden die 2 andere jongenTJES het niet over
Maar het is natuurlijk goed dat er ook eens een meisje in de serie komt met een maatje meer. Het is niet realistisch als alle vrouwen in een serie maatje Claire of Suzy hebben. Zo is het in het echte leven ook niet. Alleen jammer dat ze hier zo weinig meedoen en haar zo'n nutteloze rol geven.
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens
Op donderdag 26 juni 2003 18:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee idd die hadden het over andere (off-topic) dingen.Maar het is natuurlijk goed dat er ook eens een meisje in de serie komt met een maatje meer. Het is niet realistisch als alle vrouwen in een serie maatje Claire of Suzy hebben. Zo is het in het echte leven ook niet. Alleen jammer dat ze hier zo weinig meedoen en haar zo'n nutteloze rol geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |