quote:de oude daan heeft nog wel met joyce gehad, in die tijd is ie vervangen, ze heeft dus eigenlijk 2 lovers gehad
Op woensdag 25 juni 2003 15:50 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja en toen had ie nog van dat lange haar. Zag het laatst weer een sterug op video en ik moet zeggen dat zijn acteerprestaties er in de tussentijd wel op vooruit zijn gegaan
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw mannen zoals Daan aantrekkelijk vindt en dan ook mannen als Arthur aantrekkelijk vindt
Alhoewel, Daan is gewoon lekker, en Arthur heeft gewoon macht. In dat opzicht....
Maar waarschijnlijk houdt ze gewoon van afwisseling...
quote:Geen idee
Op woensdag 25 juni 2003 15:56 schreef somegirl het volgende:
Hoe kwam Daan ookalweer de serie in? Gewoon als het broertje van Luciel? zomaar?
quote:daan lekker?
Op woensdag 25 juni 2003 16:05 schreef somegirl het volgende:
Heb je gelijk in ja. Het gaat bij mij iig niet op.... vind Arthur echt vréselijk!Alhoewel, Daan is gewoon lekker, en Arthur heeft gewoon macht. In dat opzicht....
Maar waarschijnlijk houdt ze gewoon van afwisseling...
[ff je smaak peilen
]
En dan volgend seizoen met Bea Meulman!!!!
quote:Lizzy
Op woensdag 25 juni 2003 16:19 schreef Svensational het volgende:
Wij mannen hebben toch ook niet te klagen, met Lizzy, Claire, Tara en Suzy!!!
En dan volgend seizoen met Bea Meulman!!!!
de echt lekkere dingen zoals Lotje, babette (in het begin alleen!), reina de zeeuw, lara evenhuis zijn allemaal al lang weg ![]()
en dat oude vriendinnetje van Jannes (toen hij zijn vader betrapte met dat koeriermeisje << ook leuk
) ... die was ook leuk...ik ken haar ook ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 25-06-2003 16:30]
quote:Daan liep toevallig de Engel binnen toen een nieuwe barhulp met de bierkraan aan het stuntelen was. Daan viel snel voor de wegrennende hulp in en is sindsdien gebleven.
Op woensdag 25 juni 2003 15:56 schreef somegirl het volgende:
Hoe kwam Daan ookalweer de serie in? Gewoon als het broertje van Luciel? zomaar?
quote:Eerst maar ff afwachten wat voor type ze nu gaat spelen. Ik vond haar in Sam Sam altijd wel leuk, maar nu wil haar eerst ff zien.
Op woensdag 25 juni 2003 18:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Bea Meulman mag van mij wel een vaste rol krijgen die speelt altijd wel leuk en is een leuk vrouwtje voor JP natuurlijk als de vader van Bram de pijp uit gaat
quote:Nou nou zeg wat een rotleven heb jij, de hele zomer tegen Kim Pieters aankijken
Op woensdag 25 juni 2003 16:29 schreef djkoelkast het volgende:[..]
claire(en ik zie dr dus al de hele zomer int echt
)
quote:Mag ik jouw plaats innemen?
Op woensdag 25 juni 2003 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
claire(en ik zie dr dus al de hele zomer int echt
)
quote:En wat is die Hester toch egoïstisch! Zou zij haar eigen zus laten verrekken?
Op woensdag 25 juni 2003 19:44 schreef soapie het volgende:
Wat heeft Duuk eigenlijk een lelijk gebit, daar knap je toch op af...
En komt er vanaf nu iedere dag een oude bekende terug (nu Maurice, dan bijv. Serge en dan Aïsha of omgekeerd)?
quote:Waarschijnlijk heeft die niet eens!!!!!!
Op woensdag 25 juni 2003 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
En wat is die Hester toch egoïstisch! Zou zij haar eigen zus laten verrekken?
Was dit de exit van Suzy of is het tijdelijk???
quote:Die andere acteur, is dat niet toevallig nu niet die kerel die bezig is met zijn magnetron/kreukelfrites op TV? Hij lijkt er anders wel erg veel op!
was n andere acteur, heeft maar een paar weken gespeeld, is ontslagen wegens slechte acteerprestatie (staat ook in een van de vorige topics nog eens) en vervangen door de huidige Daan: Sander Foppele
Ik vind het op zich wel grappig dat Bea Meulman in ONM gaat spelen. Jammer alleen dat ze Nol niet meeneemt, had je nog kunnen lachen! Maar goed, ik denk wel dat het eventjes wennen wordt nog, iemand die je een hele tijd in een comedy hebt gezien opeens een serieuze rol zien spelen. Dat is vergelijkbaar met GTST, waar Elle van Rijn opeens Valerie ging spelen. Dat doet ze nu trouwens wel heel goed!
quote:Dat is hij inderdaad!!
Op woensdag 25 juni 2003 22:03 schreef Flamebringer het volgende:[..]
Die andere acteur, is dat niet toevallig nu niet die kerel die bezig is met zijn magnetron/kreukelfrites op TV? Hij lijkt er anders wel erg veel op!
quote:En naast hem op het bankje zit Jannes (Tim Zweije met kort haar)....
Op woensdag 25 juni 2003 22:08 schreef soapie het volgende:[..]
Dat is hij inderdaad!!
quote:Dat was me nog niet opgevallen.
Op woensdag 25 juni 2003 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
En naast hem op het bankje zit Jannes (Tim Zweije met kort haar)....
quote:Dat klopt ja
Op woensdag 25 juni 2003 20:23 schreef SmashBro het volgende:
En komt er vanaf nu iedere dag een oude bekende terug (nu Maurice, dan bijv. Serge en dan Aïsha of omgekeerd)?
Leuk he !!!
Voor de rest leuke aflevering, leuk om Maurice terug te zien al was het maar een paar seconden. En morgen begint het jubileumfeest al dus dat worden nog twee spectaculaire afleveringen.
quote:Zo te zien heeft Maurice contactlenzen, want hij had zijn bril niet op.
Op woensdag 25 juni 2003 23:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Voor de rest leuke aflevering, leuk om Maurice terug te zien al was het maar een paar seconden. En morgen begint het jubileumfeest al dus dat worden nog twee spectaculaire afleveringen.
EN WIE WAS ER ALS EERSTE BIJ???
whahahahaha die dikke Ariël uiteraard
![]()
heb er smakelijk om kunnen lachen
het MOEST gewoon
en..het lijkt wel of Kyra geheugen aan het verliezen is??? ze was het boek van daan vergeten en er klonk zo'n 'spannend' muziekje achter.... hmmmm... ideeën??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |