quote:Twee keer? Ze deed dat slechts één keer. Ellen gaf Lara een keer een muilpeer en ze trok haar bijna de pruik van het hoofd. En ze mikte haar inderdaad ook eens in het water.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja Ellen was geweldig, ze heeft ook Lara zeker twee keer van de boot afgeduwd in het water. Hopelijk blijft ze nu ook nog een lange tijd alcoholist.
quote:Ik snap niet dat je dat nou z'on leuke verhaallijn vindt. ik bedoel, ze speelt de rol wel goed, maar ik begin er nou wel weer een beetje genoeg van te krijgen.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja Ellen was geweldig, ze heeft ook Lara zeker twee keer van de boot afgeduwd in het water. Hopelijk blijft ze nu ook nog een lange tijd alcoholist.
De leukste cliffhanger vondt ik die can Rutger. Die aflevering hadden we opgenomen en toen hebben we hem langzaam opnieuw afgespeeld, om te kijken van wie die hand was. Dat was wel erg spannend.
Dit seizoen viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen. Vooral de rollen, Ariel, Kyra, Daan en Arthur hadden ze er uit mogen laten. En Mischa natuurlijk. Het hoogtepunt van dit seizoen moet natuurlijk nog komen, met de terugkomst van Aisha, Maurice en SERGE!!
Comeback
Het is een tijdje stil geweest rond de persoon Rob Fruithof. Nadat hij jarenlang Waku Waku presenteerde, deed Rob nog een reisprogramma en verdween daarna compleet uit beeld. Maar Rob maakt binnenkort comeback en wel prime time. Rob gaat namelijk een rol spelen in de Yorin-soap Onderweg naar Morgen. Rob gaat Kees de Boei, vader van dokter Bram, spelen in de soap. Deze Bram is een van de vaste figuren in de soap.
Ouders
Bram heeft een relatie met Ellen, die een alcoholprobleem heeft. -edit- Bram heeft ouders, gespeeld door Rob Fruithof en Bea Meulman, die de moeder van Bram speelt. Rob Fruithof zal te zien zijn in 15 afleveringen. Aanstaande donderdag is de eerste draaidag, maar zijn uitzendingen zullen pas te zien zijn in oktober.
Toneelschool
Robs personage komt in nogal wat verwikkelingen terecht. -edit- Wat niet veel mensen weten is dat Rob eerst acteur was en toen pas presentator: hij is in 1975 afgestudeerd aan de Toneelschool in Maastricht.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:23 schreef Markie-Mark het volgende:
ff KijkenWe begonnen met
Aafke verliest al haar geld aan Wouter
Daphne en Victor en Daphne's exit
Sid/Claire/Hugo/ Abortus matig
Duuk/Angela/mishandeling (Dit was zo'n overbodige verhaallijn)
Renee/Suzy matig
Bonaire![]()
![]()
Daan/Kyra/Suzy wel aardig
Margot/Sid
Victor's verdwijning![]()
![]()
De komst en geheimen van Arthur/Joyce's Alter
Suzy/Duuk/Hester
Het medicapharma schandaal.![]()
quote:Ja het is echt waar... Maar het is maar voor een paar afleveringen. 15 maar. Nou dat is dus 3 afleveringen per week, dus 5 weken
Op woensdag 25 juni 2003 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
bea meulman in mn soap??
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:23 schreef Markie-Mark het volgende:ff Kijken
We begonnen met
Aafke verliest al haar geld aan WouterDaphne en Victor en Daphne's exit
Sid/Claire/Hugo/ Abortus
Duuk/Angela/mishandeling
![]()
Renee/Suzy Wel aardig
Bonaire
![]()
Daan/Kyra/Suzy
![]()
Margot/Sid
![]()
Victor's verdwijning(De verhaallijn was leuk, maar jammer dat ie
weg ging)De komst en geheimen van Arthur/Joyce's Alter
![]()
![]()
![]()
Suzy/Duuk/Hester
![]()
![]()
Het medicapharma schandaal
(tot nu toe ziet het er veelbelovend uit)
Lex in de serie:
(leuke verhaallijn maar jammer dat ie dood is)
Nasleep Lex dood, ellen dronken:
![]()
Die laatste twee was je vergeten
quote:toch jammer
Op woensdag 25 juni 2003 13:59 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja het is echt waar... Maar het is maar voor een paar afleveringen. 15 maar. Nou dat is dus 3 afleveringen per week, dus 5 weken
en de verhaallijn Kyra in coma?
ziekenhuisbacterie?
komst van niels?
Ed niet Victors vader?
Kyra / Bram >> Kyra / Daan
huwelijk Kyra en Daan
zo zijn er nog wel wat
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:14 schreef djkoelkast het volgende:[..]
en de verhaallijn Kyra in coma?
ziekenhuisbacterie? Was vorig seizoen
komst van niels? Wel aardig
Ed niet Victors vader?Victor's verdwijning
Kyra / Bram >> Kyra / DaanDaan/Kyra/Suzy
huwelijk Kyra en DaanDaan/Kyra/Suzy
zo zijn er nog wel wat
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 25-06-2003 15:18]
quote:Misschien niet helemaal van Daan, maar Satan's kindje..
Op woensdag 25 juni 2003 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
aisha is niet zo boeiend, alleen dat ze een kind van daan heeft jah das lachendus wordt t toch nog leuk
Schoot me net trouwens ook net weer te binnen dat Daan en Joyce ooit wat met elkaar hebben gehad. Zou naar mijn mening toch het perfecte koppel zijn (aangezien het mijn favo personages zijn) Maar je zou ze nu noooit meer bij elkaar denken....
quote:jah toen sprak hij nog met een zachte g
Op woensdag 25 juni 2003 15:32 schreef somegirl het volgende:
vond inderdaad ook al Lizzy haar vriendjes leuk tot op deze!Schoot me net trouwens ook net weer te binnen dat Daan en Joyce ooit wat met elkaar hebben gehad. Zou naar mijn mening toch het perfecte koppel zijn (aangezien het mijn favo personages zijn) Maar je zou ze nu noooit meer bij elkaar denken....
quote:ja?????????? nooit gemerkt.......
Op woensdag 25 juni 2003 15:34 schreef djkoelkast het volgende:[..]
jah toen sprak hij nog met een zachte g
quote:was n andere acteur, heeft maar een paar weken gespeeld, is ontslagen wegens slechte acteerprestatie (staat ook in een van de vorige topics nog eens) en vervangen door de huidige Daan: Sander Foppele
Op woensdag 25 juni 2003 15:45 schreef somegirl het volgende:[..]
ja?????????? nooit gemerkt.......
quote:Ja en toen had ie nog van dat lange haar. Zag het laatst weer een sterug op video en ik moet zeggen dat zijn acteerprestaties er in de tussentijd wel op vooruit zijn gegaan
Op woensdag 25 juni 2003 15:49 schreef somegirl het volgende:
oh ja hij werd eerst door iemand anders gespeelt ja! ik kan me alleen die gene niet meer voor de geest halen ... (hint.... foto?)
Ben ik even blij dat ie is vervangen! Maar toen ie met Joyce had was het deze daan al toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |