abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:56:24 #101
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11352495
Maar die weten toch helemaal niet dat zij met een onderzoek bezig zijn?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_11352543
Jawel, Diederik en Tara zijn al eerder bedreigd dat vertelden ze. En Diederik is natuurlijk ook onder merkwaardige omstandigheden plots vertrokken.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_11352783
Volgens mij is die Diederik uit zichzelf vertrokken, misschien is hij overgelopen naar Medicafarma.
pi_11352841
Ja helaas nog 3 afleveringen dus ik denk niet dat deze verhaallijn al tot een climax komt. Lijkt me een verhaallijn die ze in het volgend seizoen nog wel enkele maanden zullen rekken.

Wat vinden jullie trouwens van het afgelopen seizoen?? Is dit een van de betere seizoenen of vonden jullie het maar magertjes en wat waren volgens jullie de leukste verhaalijnen/personages.

dinsdag 24 juni 2003 @ 21:10:37 #105
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11352912
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Jawel, Diederik en Tara zijn al eerder bedreigd dat vertelden ze. En Diederik is natuurlijk ook onder merkwaardige omstandigheden plots vertrokken.
Maar dan nog, ze weten niet dat Lizzy er iets mee te maken heeft. Alleen dus als die diederik er echt iets mee te maken heeft zegmaar. Ik heb die aflevering gemist dat ie vertrok, hoe is dat gebeurt?

Het is natuurlijk wel opvallent dat hij er voor 3 afleveringen ofzo inkomt, terwijl het echt zo'n nietszeggende rol was. Tara had ook wel in haar eentje haar entree kunnen maken..

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:13:23 #106
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11352996
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja helaas nog 3 afleveringen dus ik denk niet dat deze verhaallijn al tot een climax komt. Lijkt me een verhaallijn die ze in het volgend seizoen nog wel enkele maanden zullen rekken.

Wat vinden jullie trouwens van het afgelopen seizoen?? Is dit een van de betere seizoenen of vonden jullie het maar magertjes en wat waren volgens jullie de leukste verhaalijnen/personages.

Daan is absoluut mijn favo presonage, en Joyce de vrouwelijke. Ik vond het geen denderend seizoen. Alleen bonaire was wel oke. (omdat ik erzelf ook ben geweest. Precies hetzelfde hotel!!!!) Maaruh... wat waren alle verhaal lijnen ongeveer ook alweer?
pi_11353274
ff Kijken

We begonnen met
Aafke verliest al haar geld aan Wouter
Daphne en Victor en Daphne's exit
Sid/Claire/Hugo/ Abortus
Duuk/Angela/mishandeling (Dit was zo'n overbodige verhaallijn)
Renee/Suzy
Bonaire
Daan/Kyra/Suzy
Margot/Sid
Victor's verdwijning
De komst en geheimen van Arthur/Joyce's Alter
Suzy/Duuk/Hester
Het medicapharma schandaal.

en zo zijn er ongetwijfeld nog meer waar ik nu ff niet op kom.

Mijn favorieten zijn Claire Sid Hugo en de abortus, De komst van Arthur en Bonaire

Ik vond het een van de betere seizoenen. De huidige cast is uitstekend, goed acteerwerk en leuke personages vooral door de komst van de familie van Walsum.

De exit van Victor was de grootste tegenvaller van het seizoen, de komst van Arthur het leukste. Overbodige personages zijn wat mij betreft Ariel en op dit moment Kyra en Daan.

pi_11353614
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Is dit een van de betere seizoenen of vonden jullie het maar magertjes en wat waren volgens jullie de leukste verhaalijnen/personages.
Ik vond het seizoen met "Frank" en Lara eigenlijk leuker. Het seizoen met Olafs dood (cliffhanger van juni 2002) was ook goed.
De slapste cliffhanger vond ik die van mei 1999, met de bruiloft van Ravi + Aïsha en Sasza + Lotje.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:40:57 #109
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11353716
We hadden ook nog daan die beroemd werd en doordraaide. Oh en het virus in het ziekenhuis en kyra en bram.. of was dat allemaal vorig seizoen?
pi_11353890
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:40 schreef somegirl het volgende:
We hadden ook nog daan die beroemd werd en doordraaide. Oh en het virus in het ziekenhuis en kyra en bram.. of was dat allemaal vorig seizoen?
Ja.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:49:57 #111
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_11353960
goh.... wat gaat een jaar toch snel...........

Wat was trouwens het duuk angela mishandeling gedoe? Dat heb ik gemist volgensmij... Oh nee! dat was Roos uit gtst! waar is die eigenlijk gebleven?

pi_11354561
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:49 schreef somegirl het volgende:
goh.... wat gaat een jaar toch snel...........

Wat was trouwens het duuk angela mishandeling gedoe? Dat heb ik gemist volgensmij... Oh nee! dat was Roos uit gtst! waar is die eigenlijk gebleven?

Die ging naar het buitenland. Duuk had Angela's man Maarten een paar muilperen gegeven zodat hij een paar dagen in het ziekenhuis moest vertoeven. Maarten klaagde Duuk aan en daardoor kreeg onze shrink een aantal maanden voorwaardelijk.
pi_11354661
quote:
Wat was die Daan toen een megaklootzak. Ik vond het wel grappig toen hij Joyce' clientendossiers van Jannes kreeg, zodat hij wat extra geld verdiende. Daan zag natuurlijk alleen maar alcohol en cocaïne. Dus: na het incasseren van de poen flikkerde hij de dossiers voor de discotheek op straat. Oeps!
pi_11354841
quote:
De moorden in het hospitaal waren ook kewl!

Eerst was Paul de Kort de klos, toen Melchior Vehmeijer en daarna Bobby Fischer, want zij was getuige van de moord op Melchior.
ONM is ook al een paar keer bij de opvallende momenten van Kopspijkers geweest:
1. Daphne geeft Gyman, die met een gebroken nek in het ziekenhuis ligt, een poster met een sjieke motor er op, maar ze hangt 'm boven zijn hoofd, zodat kleine Gyman 'm niet kan zien. Tenzij hij zijn gebroken nek draait....
2. Lizzy's vader is rip en zij heeft er veel verdriet van. Op een gegeven moment zit ze te snotteren, maar Vivienne van den Assem heeft zich zodanig in de rol ingeleefd dat er echt een meter snot uit haar koker loopt. Vlatsj!

pi_11354849
quote:
Ik vond dit seizoen toch een beetje tegenvallen, regelmatig ook een aantal afleveringen geskipt. De personages uit dit seizoen boeiden me gewoon niet zo; Suzy, Daan, Ariel, Kyra...vergeleken met wie vroeger in de Engel woonden (Lotje, Ravi, Bento en vooral Babette) viel dit toch een beetje tegen. Wel was de verhaallijn met Victor's electrostimulatie wel erg goed, dat soort verhaallijnen verzinnen ze niet zo gauw in bijv. GTST. En Lizzy's comeback zorgde ook voor leuke verhaallijnen, vooral omdat ze zich vaak in de nesten werkt door zich te mengen in zaakjes met een luchtje...

Eerdere seizoenen hadden wel betere verhaallijnen vind ik, bijvoorbeeld de gedaanteverwisseling Pim/Frank of de moord op Rutger. Dingen die ik best knap verzonnen vind van de scriptschrijvers...

This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_11355232
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:16 schreef Flamebringer het volgende:

[..]

Ik vond dit seizoen toch een beetje tegenvallen, regelmatig ook een aantal afleveringen geskipt. De personages uit dit seizoen boeiden me gewoon niet zo; Suzy, Daan, Ariel, Kyra...vergeleken met wie vroeger in de Engel woonden (Lotje, Ravi, Bento en vooral Babette) viel dit toch een beetje tegen. Wel was de verhaallijn met Victor's electrostimulatie wel erg goed, dat soort verhaallijnen verzinnen ze niet zo gauw in bijv. GTST. En Lizzy's comeback zorgde ook voor leuke verhaallijnen, vooral omdat ze zich vaak in de nesten werkt door zich te mengen in zaakjes met een luchtje...

Eerdere seizoenen hadden wel betere verhaallijnen vind ik, bijvoorbeeld de gedaanteverwisseling Pim/Frank of de moord op Rutger. Dingen die ik best knap verzonnen vind van de scriptschrijvers...

Wat vond je dan van Aafke die zichzelf van het dak van het Beatrix wilde flikkeren? En van Duuk die het met Luciel deed?

Btw.: waar komt de naam "Duuk" vandaan? Misschien van "Dukaat"?
Het is inderdaad superkewl dat Serge Johannes van Mieghem terugkeert.

pi_11355379
Als Serge terugkomt, moet Sylvia Wingelaar ook weer op de proppen komen.
Ik vind ook dat er een medicijn tegen polyposis coli moet worden ontdekt en dat Miguel weer tot leven wordt gewekt en dat hij dan in een gevaarlijke zombie verandert. Ondertussen paft Serge Bettina omver, want zij heeft er immers voor gezorgd dat hij petoet plus TBS kreeg.
pi_11355691
quote:
Wat vond je dan van Aafke die zichzelf van het dak van het Beatrix wilde flikkeren? En van Duuk die het met Luciel deed?
Die verhaallijn van Aafke vond ik behoorlijk goed. Het zou toch wel even wennen geweest zijn als zij er opeens uit ging, zeker omdat ze er al vanaf het begin bij zit. Ze mogen trouwens nu wel weer eens wat interessants met het karakter gaan doen, nu huppelt ze alleen nog maar hopeloos in de Engel rond. Jammer eigenlijk...

Dat van Duuk en Luciel heeft mij nooit zo geboeid, wel vond ik de verhaallijn van Luciel met haar vader goed, dat ze opeens de moeder bleek van Daan in plaats van zijn zus...

This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
  dinsdag 24 juni 2003 @ 22:50:28 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11355869
Ik vond het veel leuker toen Aisha nog stiekem op Chris Zegers was en later toen ze bezeten werd enzo..:{
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_11356022
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:50 schreef Vivi het volgende:
Ik vond het veel leuker toen Aisha nog stiekem op Chris Zegers was en later toen ze bezeten werd enzo..:{
Het bezeten-zijn van Aïsha vond ik flauwekul. Ik vond het ijskoud toen Ravi dope dealde. Hij bietste de oxazepam uit het ziekenhuis (waar hij als verpleger werkte) en verkocht 'm door. Hij had geld nodig om Aïsha vanuit Brussel naar Nederland te halen en om haar iets te kunnen bieden.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 22:58:25 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11356056
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Het bezeten-zijn van Aïsha vond ik flauwekul. Ik vond het ijskoud toen Ravi dope dealde. Hij bietste de oxazepam uit het ziekenhuis (waar hij als verpleger werkte) en verkocht 'm door. Hij had geld nodig om Aïsha vanuit Brussel naar Nederland te halen en om haar iets te kunnen bieden.

Toen volgde ik het nog niet
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_11356284
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Toen volgde ik het nog niet

My my, jij hebt de leukste en ontroerendste momenten gemist.
pi_11356686
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 21:37 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik vond het seizoen met "Frank" en Lara eigenlijk leuker. Het seizoen met Olafs dood (cliffhanger van juni 2002) was ook goed.
De slapste cliffhanger vond ik die van mei 1999, met de bruiloft van Ravi + Aïsha en Sasza + Lotje.

Die cliffhanger vond ik eigenlijk wel leuk, was ook samen met Ellen die door Aafke van een ladder geduwd werd omdat ze het met Serge deed toen ze nog met Frank was.

Een echt slappe cliffhnager was Joyce die een klap op haar kop kreeg van Martin met een ijzeren staaf.

Lara en Pim op de boot is natuurlijk de all-time beste cliffhanger van ONM.

pi_11356974
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:16 schreef Flamebringer het volgende:

[..]

Ik vond dit seizoen toch een beetje tegenvallen, regelmatig ook een aantal afleveringen geskipt. De personages uit dit seizoen boeiden me gewoon niet zo; Suzy, Daan, Ariel, Kyra...vergeleken met wie vroeger in de Engel woonden (Lotje, Ravi, Bento en vooral Babette) viel dit toch een beetje tegen.

Dit ben ik met je eens, Daan en Kyra hebben me dit seizoen ook nauwelijks kunnen boeien, om over Ariel nog maar te zwijgen, Ik snap niet waarom zo'n overbodig personage in de serie gehouden wordt.
pi_11357026
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:19 schreef Markie-Mark het volgende:

Die cliffhanger vond ik eigenlijk wel leuk, was ook samen met Ellen die door Aafke van een ladder geduwd werd omdat ze het met Serge deed toen ze nog met Frank was.

Aafke duwde Ellen niet. Aafke dreigde Frank te bellen en toen maakte Ellen een misstap op een sport van de ladder en daardoor viel ze achterrugs op de verftafel.
quote:
Een echt slappe cliffhnager was Joyce die een klap op haar kop kreeg van Martin met een ijzeren staaf.
Was ook een slappe hap.
quote:
Lara en Pim op de boot is natuurlijk de all-time beste cliffhanger van ONM.
Vooral de scène waarin "Frank" met zijn sprinkhaanpoten naar de boot rent.

Ik vond Ellen leuk toen ze helemaal doordraaide toen "Frank" zei dat ze 'm had omvergepaft.

Klapbam! Ellen smeet de achterdeuren van Aafkes huis open. "Kan iemand mij vertellen hoe ik in een derderangs western ben terechtgekomen!? Nou!?"

Of toen ze tegen (de echte) Frank, die met een lachende Heleen in de auto zat, zei: "En dat gehinnik komt zeker van een losgeslagen paard!"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')