quote:Alleen een knappe vrouw kan me twee maanden afleiden!
Op dinsdag 24 juni 2003 00:21 schreef somegirl het volgende:[..]
Ik bespeur hier enige obsessie......
Het soap-seizoen gaat bijna de zomerstop in, maar voordat het zover is, keren er twee hele bekende gezichten terug in Onderweg naar Morgen
Vakantie
Deze week is de laatste week ingegaan voor de soaps, voordat de soapies op vakantie gaan. Die zomer-cliffhanger wordt zoals altijd spannend. Maar voordat het seizoen eindigt, komen er twee vertrouwde gezichten terug in Onderweg naar Morgen. Woensdag is de eerste bekende te zien. Dan is acteur en presentator John Williams weer te zien in de rol van Maurice Seegers. Plotseling duikt hij op in café 'De Engel' en verrast hij daar zijn oude vlam Margot Reitsema. Zou de liefde tussen de twee voormalige lovers weer oplaaien?
Geheim
Op donderdag 26 juni is het vervolgens de beurt aan actrice Mimi Ferrer om voor even terug te keren als Aisha Amal. Al snel loopt Aisha haar ex-vriendje Daan Starrenburg tegen het lijf en de twee raken aan de praat. Zal Aisha Daan op de hoogte brengen van het geheim dat hun beiden bindt?
Workshops
John Williams presenteert op dit moment het programma 'Je Echte Leeftijd' bij RTL 4. Williams presenteerde eerder bij dezelfde zender 'Lijn 4' en was als acteur te zien in 'Westenwind' en 'Blauw Blauw'. Mimi Ferrer speelde van 1997 tot en met 2001 de rol van Aisha Amal. Daarna bekwaamde ze haar talenten verder door in binnen- en buitenland diverse workshops en cursussen te volgen.
Dat is nog eens goed nieuws!!!
Ben echt benieuwd of Aisha haar kind meeneemt naar het Jubileum. Ik denk dat ik al weet hoe ze Daan uit de serie gaan schrijven straks die zal wel naar Parijs gaan om daar voor zijn kind te zorgen
quote:jahh ik weet t weer dat Aisha Daan verleidde...whahaha
Op dinsdag 24 juni 2003 12:54 schreef Svensational het volgende:
Ja dat was ze ook. En daarna nog met Bento, maar die ging dood. OF ze zou gan trouwen met BEnto, dat weet ik niet. Maar ze was ook nog bezeten van een geest en toen is ze met Daan naar bed geweest () en nu heeft ze haar kind meegenomen. Maar dat Daan zou vertrekken is tot nu toe alleen nog maar bij Shownieuws geweest, dus misschien is dat helemaal niet waar. Ik denk niet dat Sid of Victor terugkomt. Serge daarentegen lijkt me trouwens ook zeer onwaarschijnlijk
en die kut van n Ariel zich weer bemoeien met iedereen
bah!
zou Sid terug komen als Margot samen met Maurice =samen= op het jubileum is?????? zou ook cool zijn...en ongewenst...
Was echt leuk toen ze in de serie kwam voor de tweede keer was Nelson net dood, ging ze elke keer mediteren:OOOOOOH Nelson
Niet echt een speciale scene ofzo, maar dat is één van de weinge scenes die ik me van haar kan herinerren.
Primeur: Serge van Mieghem terug in ONM !!
De vermoedens waren er al een tijdje, maar nu kunnen we met zekerheid zeggen: Serge komt terug in ONM! Na een afwezigheid van bijna 3 jaar is vertolker Wim Bax nu weer rond de studio's van zijn oude gespot.
Wim zal al deze week zijn come-back in zijn oude soap maken. Voor hoe lang hij weer als Serge te zien is, is nog niet bekend. Een leuk detail dat we wel vast kunnen vertellen: Serge is tegenwoordig blond!
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 24-06-2003 14:24]
quote:Zou hij dan zijn uitgebroken? Hij kreeg toch 7 jaar petoet!?
Op dinsdag 24 juni 2003 14:16 schreef Svensational het volgende:
Primeur: Serge van Mieghem terug in ONM !!
quote:Misschien gaat hij Dash 3in1 opruimen? I hope so! Of gaat hij misschien met Suzy samenwonen? Zou ook leuk zijn.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:18 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar in Soaps gat dat altijd veel sneller
quote:Ik gun het 'm van harte.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:54 schreef Svensational het volgende:
Of misschien gaat hij wel Arthur iets aandoen
Dit wordt echt een top-week ONM, ik mis echt geen aflevering meer!!!!
quote:In de broek blubberen?
Op dinsdag 24 juni 2003 16:52 schreef Svensational het volgende:
En wat Arthur nou precies gaat doen als hij hoort dat Niels het onderzoek van Victor gaat afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |