Ik vindt de plaat zelf wel goed, maar de productie niet zo. Veel te bombastisch en te veel door elkaar heen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:06 schreef Norman het volgende:
Misschien moet ik het ook nog eens een paar keer luisteren want voorlopig zet ik hem niet graag op. Ik vind het een gladde, inspiratieloze sound. Krijg de indruk dat ik ze het alleen voor het geld doen.
Laat ik het zo vragen; welk nummer moet ik nog eens luisteren, want ik weet niet op ik de hele plaat nog aankan?
Als voorbeeld kan ik hier bij geven: Iron Maiden - Dance of Death. Die cd heb ik ook vaak moeten luisteren voordat ik hem kon waarderenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:33 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ik vindt de plaat zelf wel goed, maar de productie niet zo. Veel te bombastisch en te veel door elkaar heen.
Maar goed, wat je ook kan doen is de demo's van Slither, Loving The Alien, Big Machine en Falling To Pieces downloaden van www.velvet-revolver.com (link niet illegaal want ze staan "legaal" op die site). Dan hoor je hoe goed Slither eigenlijk is, maar dat de productie een hoop verneukt.
Ik vindt zelf Do It for the Kids, Big Machine, Falling to Pieces, Headspace, Set Me Free, Slither en Loving The Alien erg goed. De rest is wel oke, maar niet zo bijzonder. Ik moet wel toegeven dat het album heel erg moest groeien bij mij, maar dat ik hem nu wel echt kan waarderen, geef het dus wat tijd zou ik zeggen.
En daarom ga ik op lowlands toch kijken.....ondanks dat 't album me ook niet echt kan boeien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
omdat het lekker in gehoor ligt en omdat t Slash is
Hoe oud ben jij? 12?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:51 schreef Z het volgende:
Ik vind het werkelijk waar onbegrijpelijk dat een band als dit succes heeft. Ik vind het een typisch voorbeeld van 'teren op vroeger' en 'eigenlijk hoeven wij onszelf niet meer te bewijzen'. Een stelletje overjarige alcoholisten/junks die een soort brei ten gehore brengen wat tegelijker tijd nergens op lijkt als overal op lijkt. De middelmatigheid en overproductie stralen er vanaf. Waarom vinden jullie het eigenlijk wel leuk?
AFD = Appetite For Destruction. Het 1e album van GNR.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:46 schreef Z het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat de jongens omdat ze graag samenspelen samen in een bandje gaan zitten. Ik denk eerder dat ze het voor het geld doen. Waar in principe niks mis mee is, maar kom er dan voor uit ofzo.
Wat is AFD?
In principe is er niets mis met de stijl muziek. Ik heb alleen het idee dat ik het al een keer of 1000 gehoord heb....
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:23 schreef OutKast het volgende:
[..]
AFD = Appetite For Destruction. Het 1e album van GNR.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:46 schreef Z het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat de jongens omdat ze graag samenspelen samen in een bandje gaan zitten. Ik denk eerder dat ze het voor het geld doen. Waar in principe niks mis mee is, maar kom er dan voor uit ofzo.
Wat is AFD?
In principe is er niets mis met de stijl muziek. Ik heb alleen het idee dat ik het al een keer of 1000 gehoord heb....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |