Nahijgend sluit hij aan in de lange rij van Eiland bewoners die het kersverse bruidspaar alle goeds toewensen en met cadeaux overladen. Iemand drukt hem een glas ranja in zijn handen wat hij dankbaar opdrinkt.
Als hij dan eindelijk aan de beurt is overhandigt hij een schilderij aan het paar. Ook geeft hij een brief aan.
* Lieve Pluisje, lieve Breuls, Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk. Dit schilderij wil ik jullie graag aanbieden. Toen ik het zag moest ik direct aan jullie denken. Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden. Veel liefs, Phoenixx
Helaas kon ik zelf niet aanwezig zijn, maar natuurlijk wens ik jullie alle geluk, liefde en gezondheid toe.
Kijk nou wat een mooi schilderij!!!!
Zullen we die op de slaapkamer ophangen??
Misschien brengt het je nog op een goede ideeen
Die is in de zaal hiernaast
Breuls, zullen we 'm zo samen aansnijden?
quote:ja graag
Op woensdag 20 februari 2002 20:32 schreef Breuls het volgende:
Dames en heren, gaat u mee naar de receptie?Die is in de zaal hiernaast
quote:* pluisje pakt een groot mes...en gaat samen met Breuls de taart te lijf....
Op woensdag 20 februari 2002 20:35 schreef Breuls het volgende:
Jah, we snijden 'm samen aan
Lieflijk voeren zij elkaar een stukje
Kunstig haalt-ie de taart eraf, en er lijken geen vlekken te zijn.
Oei, hehe..
Maarhem.. lekkere taart pluis!
Maar hij eet rustig de taart op englipt stilletjes de zaal uit na nog wat ranja gedronken te hebben.
pluisje wist echter helemaal van niks...
pluisje? Heb je zin in een pracht van een huwelijksreis?
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:45 schreef Breuls het volgende:
pluisje? Heb je zin in een pracht van een huwelijksreis?
Jaaaaaaa
Waar gaan we naar toe??
Wat moet ik meenemen??
Mag pietje ook mee??
* pluisje raaskalt van opwinding
Hmmm, heerlijk pluisje
Jij kan net zo goed koken als Faat
Kom...
* Breuls en pluisje lopen naar buiten, alwaar de chaufferu bruid en bruidegom de auto inhelpt. De deuren gaan dicht en de auto start. Dan gaat de deur weer open en komt Breuls naar buiten. Hij heeft in de auto flink met een champagnefles lopen schudden en opent 'm, gericht op de gasten, met een luide *plop*
Daaaaaaaaaaaag allemaal!!!
Whiehie...we gaan op Honeymoon.....
* pluisje kijkt Breuls verliefd aan...en langzaam verdwijnen zij uit zicht.....
Hé Marlo zouden ze hier ook tosti's hebben? Wat kleef je trouwens...
* Num schenkt nog maar eens een glaasje ranja in. Het heeft er een tijd op geleken dat hij wasafgekicked. Maar in deze situatie is het oranje/gele vocht toch weer onweerstaanbaar.
* De cadeaus staan er nog onuitgepakt....
Ach wat, ik ben een sterke, onafhankelijke prinses, ik kan best voor mezelf zorgen
* pluisje hangt pietje in zijn kooitje bij het raam, zodat ie mooi uitzicht heeft en gaat zelf druk aan de slag om haar paleis een beetje op orde te krijgen....
Ah, daar is er eentje...met hemelbed
* pluisje denkt dat ze zich hier wel goed gaat vermaken
Ik heb heel de dag liggen slapen
* pluisje stapt haar bedje uit en gaat lekker op de sofa hangen...morgen weer een dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |