abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 februari 2001 @ 23:51:17 #26
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_778852
*Dagobert fluit op zn vingers en spoedig komt er een lakei aanlopen.

Heeft U ook een kaart van dit complexe gebouw voor mij? Ik kan zo echt weg niet vinden.

*De lakei ziet de humor er niet van in en vertrekt weer.

Hmmm..

Eerste deur rechts, dan links en dan weer de tweede rechts of was het toch eerst rechts, dan links en dan weer rechts.

*Dagobert pakt zn aantekenboekje en probeert het paleis enigzins in kaart te brengen.

Balzaal.....check
Gardarobe...check
Zwembad.....check
Tuin........check
Voordeur....check

Hmm, dit is monniken werk.

TARA, waar vindt ik een glas Pisang?

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2001 @ 23:53:45 #27
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_778855
ow, druk gewoon op die knop daar, dan komt er een barkarretje aanrijden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 28 februari 2001 @ 00:00:57 #28
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_778867
*Dagobert drukt op de knop en ziet een karretje aan komen rijden.

rare mensen die prinsen

Ej TARA, heb je ook glazen?

knop voor barretje...check
glazen...............error

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 februari 2001 @ 00:04:18 #29
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_778874
hmmz, het werkt nog niet helemaal zie ik
staan ze echt niet op de onderste plank van het karretje?

nahja, dan moet je toch maar even bij de bar lang denk ik

door die lange gang daar, eerste links, 4e deur rechts en dan loop je er tegenaan

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 28 februari 2001 @ 00:11:26 #30
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_778890
*Dagobert begint te lopen

he, handig die hectometerpaaltjes

aan het einde links.....

3,4
3,5
3,6
he he, het einde, nu rechts

en dan de vierde deur links

1.....2......3......4

Verdraaid, deze deur zit op slot.

Oja, het was einde van de gang links

4.....3......2......1

zo, nu weer tellen

1.....2......3......4

hehe, deze deur is wel open.

*Dagobert loopt het vertrek binnen en ziet een grote bar.

*Hier zouden ze toch glazen moeten hebben.

OBER!
Een pisanggals graag.

Dankje

*Dagobert krijgt een pisangglas overhandigd en gaat weer terug.

4.....3......2......1

3,6
3,5
...
2,1
2,0
...
1,7
1,6

Ik begin nu best wel moe te worden, even rust en dan weer verder

1,6
1,5
1,4
...
0,3
0,2
0,1
0,0

He, TARA, daar was ik weer met glas
Doe mij nu maar een dubbele pisang

Zou het niet handig zijn elektorkarretjes aan te schaffen?
Ik loop me de longen uit het lijf

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 februari 2001 @ 00:14:22 #31
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_778897
elektrokarretjes? had dat eerder gezegd
Ik dacht dat je wel wat conditie had, maar als je zo graag zo'n karretje wilt, ze staan klaar in de kamer hiernaast hoor
  woensdag 28 februari 2001 @ 00:17:36 #32
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_778905
Had dat meteen gezegd dan
Had me een hoop loopwerk gescheelt.

*Dagobert drinkt zn glas leeg en vertrekt weer.

Was gezellig kennis te maken TARA, maar van al dat lopen ben ik wel moe geworden.

Tijd om te rusten.

*Dagobert verlaat het paleis en gaat opweg naar zijn theehuis.

woensdag 28 februari 2001 @ 14:14:11 #33
10325 Vandaal-FOK
HemaLover.......
pi_780212
Eeej TARA,

ik kom de sleutel ophalen voor m'n verblijf in je ouwe "huisje"

HEMA.......
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 februari 2001 @ 15:04:10 #34
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_780351
OK, hier is ie, veel plezier
  donderdag 1 maart 2001 @ 16:03:43 #35
5108 equilan
DE elfengodin
pi_783723
Goedemiddag prins Tara en prinses Merel

*Equilan maakt een gepaste reverence

Wat een prachtig paleis hebben jullie gebouwd zeg!!
Euh, ik wil niet meteen als zeikerige buurvrouw over komen hoor, maar die lampen die 's nachts jullie paleis verlichten, kan je die ietsje lager instellen?? Hoek veranderen enzo.. Ze schijnen net over het paleis heen en ze zijn zo sterk dat ze mn toren helemaal verlichten!!

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 01-03-2001 16:04]

Elfensex is superspannend...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2001 @ 16:08:28 #36
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_783737
Welkom, kom binnen en kijk rustig rond

ja die lampen, was ik al van plan want wij kunnen 's nachts ook niet slapen

Maar excuseer me even
* TARAraboemdijee rent naar buiten, het plein op en plant snel nog een bordje:
* pas op, dit plein bevat vlaggemasten

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-03-2001 17:10]

donderdag 1 maart 2001 @ 16:14:22 #37
5108 equilan
DE elfengodin
pi_783757
*Equilan ziet Tara naar buiten rennen en een bordje plaatsen. Ze krijgt rode vlekken in haar nek en ook haar gezicht krijgt een ongekend felrode teint. Maar ze laat zich niet kennen en doet net alsof er niets is.

Goh wat attent van je dat je dat bordje neerzet, voor de onoplettende medemens??

Ow jullie paleis ziet er van binnen nog mooier uit!!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2001 @ 17:15:44 #38
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_783839
jep, dit plein bevat nogal wat masten, dus de kans is groot dat iemand er tegenop loopt, vandaar

Pas je op dat je niet verdwaalt Equilan? dat gebeurde bijna met Dagobert van de week

donderdag 1 maart 2001 @ 17:48:16 #39
5108 equilan
DE elfengodin
pi_783935
*Na een uitgebreide rondleiding door het paleis is Equilan snel weer naar huis gegaan. Uiteraard niet voorat ze Tara en Merel heeft gefeliciteerd met het prachtige paleis.

Tot ziens!!

donderdag 1 maart 2001 @ 18:52:56 #40
10325 Vandaal-FOK
HemaLover.......
pi_784071
bedankt voor de sleutel
HEMA.......
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2001 @ 12:16:48 #41
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1234377
na bijna 5 maanden hier gewoont te hebben breekt voor mij de dag aan dat ik weer zal moeten beginnen met verhuizen. Gelukkig is het alleen het plein over. Maar ik neem toch met pijn in mijn hart afscheid zodra ik weer in Maison des Merles, de villa van TARAraboemdijee en Merel trek
  donderdag 19 juli 2001 @ 12:38:47 #42
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1234541
Ah, dus dit is het nou...

* pluisje kijkt wat rond en zet alvast een foto van Breuls in de vensterbank

Mooi werkpaleis....

pi_1235903
Dus pluisje gaat hier nu wonen?
niemand sterft aan liefde...
pi_1236079
Door Calisto - zondag 10 juni 2001 16:04

--------------------------------------------------------------------------------
Achter de kier staat een dame.
Yes, eindelijk vrij. Ze lacht gemeen.
Na vele, vele jaren vast te zitten in de grot/bunker is Calisto blij dat ze eindelijk de vrijheid weer heeft.

Een slaaf had haar beschuldigd dat ze de kuisheidsgelofte had gebroken en toch de heilige rites had verricht. Volgens de griekse schrijver pleegde een van de twee mannen die samen met haar terechtstonden, zelfmoord, terwijl de andere gemarteld en daarna terechtgesteld werd.

Calisto stond een nog afschuwlijker lot te wachten.Nadat zij schuldig was bevonden werd ze in een onderaardse kamer levend begraven.Doordat ze niet helemaal zeker wisten of ze wel of niet schuldig was, mocht ze 2 mannen meenemen, die voor eten en andere dingen zorgden
Na verloop van tijd vond ze de mannen vervelend worden en hongerde ze uit, en gebruikte hun overblijfselen als voedingsbron.
-------------------------------------------------------

Door de storm die er over het eiland woedt, krijgt Calisto de kans om eens ongezien over het eiland te dwalen....

*Hmmmmmm, het kasteel is ingenomen door een limonade drinkend meissie(misschien kan ik daar nog wat mee....

*De droom meneer is met een vrouwtje gaan samenwonen.....en zonder pardon word hij soft Naaaah die kan in de kasteelgracht

*Een lingeriezaak, voor de goede en slechte kant.......
Daar kan ik straks vast nog wel wat meedoen

*Een vrouwtje wat zwanger is, daar loopt een vent wat omheen te draaien

*Een smid, die smeed het ijzer terwijl het heet is....Hm lekker

*Een Zuurtje-watjes-kasteelheer die dronken over het eiland rondloopt omdat z'n vrouw hem verlaten heeft, pffff

*Een restaurantmeissie, die zich de poten onder de kont wegloopt om een ander eten te geven(Laat ze zelf toch voor hun (vr)eten zorgen)

*Een klein duiveltje, die binnen een paar minuten de maten weet van een nieuwkomer,
misschien kan ik die nog ge(lees mis)bruiken, alsie zo goed kan lullen

*Een makelaar, die eerst in een caravan gaat wonen, inplaats van meteen het mooiste huis van het eiland te kapen

*Een prins, die zich vrijwillig af laat zetten, voordat hij van de troon word gestoten. Schijtlijster, en zwakkeling. Inplaats van een goed gevecht geeft hij zo alles op

Mwaah, zo kan ik nog wel even doorgaan, eerst maar een s rustig verder over het eiland lopen, en observeren, owww, ik heb zin om hier en daar lekker te gaan stoken. Maar nee , eerst maar eens rusteg kijken wat en wie ik zou kunnen ge/mis-bruiken:X

donderdag 19 juli 2001 @ 19:45:27 #45
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1237533
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:48 schreef BlackAngel het volgende:
Dus pluisje gaat hier nu wonen?
Nee joh!

Werkpaleis!!!

donderdag 19 juli 2001 @ 21:25:57 #46
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1238060
* pluisje staat voor haar paleis

WOW!!

* pluisje verandert hierbij de naam van het paleis in het Ranjapaleis

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juli 2001 @ 01:07:11 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1239458
Pluisje, ik heb alvast een nieuw naambord boven de poort gespijkerd

Morgen rijdt de vrachtauto voor om mijn spullen het plein over te steken

vrijdag 20 juli 2001 @ 13:11:45 #48
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1242197
Dankjewel Tara, en doe maar rustig aan met die verhuizing hoor

Dit wordt nl mijn werkpaleis, en voorlopig ga ik eerst even vakantie houden

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juli 2001 @ 17:25:57 #49
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1244330
een grote vrachtwagen stopt voor de poort en een paar sterke mannen stappen uit en lopen naar binnen. Ze komen weer naar buiten met allerlei meubels, koffers en dozen. De verhuizing is begonnen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juli 2001 @ 17:39:05 #50
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1244386
* TARAraboemdijee stapt in zijn cabrio en rijdt die het plein over, en loopt terug om zijn andere auto te halen (de Rolls).
Midden op het plein staat ie even stil en kijkt met een halftrieste blik naar 'zijn' paleis.
Hij slikt even en stapt dan fier door

Na de Rolls is alles zo'n beetje over denk ik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')