En op dat moment zet de tango in...
pluis, zullen wij de drank 's opentrekken?

* Marlo heeft speciaal voor jullie gelijke icoontjes gemaakt. Of allebei bewegen of allebei stil.
quote:Welles
Op woensdag 20 februari 2002 20:16 schreef pluisje het volgende:
Jaaaa
Het is dan wel geen ranja...maar ja

en dan gaat hij naar de Prins gemaal Breuls en feliciteert hem met z'n mooie bruid en geeft hem een doos chocola.

te samen met een envelop met een uitnodiging voor een draken vlucht over het eiland aangeboden door Quantarianth.
quote:]
Op woensdag 20 februari 2002 20:19 schreef Ali Salami het volgende:
* Ali Salami geeft pluisje een peper en zout-stelletje...
Aaaaahwaalief ![]()
* pluisje verplaatst zich van Breuls' nek naar die van Ali Salami
pluisje, had ik al gezegd dat ik van je hou
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:23 schreef Breuls het volgende:
* Breuls pakt de champaranjefles en neemt een flinke slok
pluisje, had ik al gezegd dat ik van je hou
Nee
quote:* pluisje maakt het kadootje in het hartjespapier open...
Op woensdag 20 februari 2002 20:24 schreef miss_bleu het volgende:
die in het autopapier is voor breuls en die in het hartjes papier is voor pluisje voordat we het vergeten te melden
Oooooh wat mooi...
Wat is het??
quote:bij deze!
Op woensdag 20 februari 2002 20:24 schreef pluisje het volgende:[..]
Nee
quote:* en Breuls maakt die van hem open
Op woensdag 20 februari 2002 20:25 schreef pluisje het volgende:
* pluisje maakt het kadootje in het hartjespapier open...
Wow!
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:25 schreef Breuls het volgende:[..]
bij deze!
![]()
![]()
Heet ik nu Pluisje Breuls??
van schrikt valt het apparaat bijna uit Breuls' handen, maar gelukkig net niet
Hehehe, ik verslaap me niet meer
quote:Aaaah wat mooi
Op woensdag 20 februari 2002 20:26 schreef miss_bleu het volgende:
pluis dat zijn 2 ranja kannetjes. 1 met hartjes en de andere met strikjes en voor breuls een wekker met een auto erop
Nieuwe ranjakannetjes....
* pluisje geeft Miss Bleu een "dankjewelkusje"
Nahijgend sluit hij aan in de lange rij van Eiland bewoners die het kersverse bruidspaar alle goeds toewensen en met cadeaux overladen. Iemand drukt hem een glas ranja in zijn handen wat hij dankbaar opdrinkt.
Als hij dan eindelijk aan de beurt is overhandigt hij een schilderij aan het paar. Ook geeft hij een brief aan.
* Lieve Pluisje, lieve Breuls, Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk. Dit schilderij wil ik jullie graag aanbieden. Toen ik het zag moest ik direct aan jullie denken. Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden. Veel liefs, Phoenixx
Helaas kon ik zelf niet aanwezig zijn, maar natuurlijk wens ik jullie alle geluk, liefde en gezondheid toe.
Kijk nou wat een mooi schilderij!!!!
Zullen we die op de slaapkamer ophangen??
Misschien brengt het je nog op een goede ideeen
Die is in de zaal hiernaast
Breuls, zullen we 'm zo samen aansnijden?
quote:ja graag
Op woensdag 20 februari 2002 20:32 schreef Breuls het volgende:
Dames en heren, gaat u mee naar de receptie?Die is in de zaal hiernaast
quote:* pluisje pakt een groot mes...en gaat samen met Breuls de taart te lijf....
Op woensdag 20 februari 2002 20:35 schreef Breuls het volgende:
Jah, we snijden 'm samen aan
Lieflijk voeren zij elkaar een stukje
Kunstig haalt-ie de taart eraf, en er lijken geen vlekken te zijn.
Oei, hehe..
Maarhem.. lekkere taart pluis!
Maar hij eet rustig de taart op englipt stilletjes de zaal uit na nog wat ranja gedronken te hebben.
pluisje wist echter helemaal van niks...
pluisje? Heb je zin in een pracht van een huwelijksreis?
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:45 schreef Breuls het volgende:
pluisje? Heb je zin in een pracht van een huwelijksreis?
Jaaaaaaa
Waar gaan we naar toe??
Wat moet ik meenemen??
Mag pietje ook mee??
* pluisje raaskalt van opwinding
Hmmm, heerlijk pluisje
Jij kan net zo goed koken als Faat
Kom...
* Breuls en pluisje lopen naar buiten, alwaar de chaufferu bruid en bruidegom de auto inhelpt. De deuren gaan dicht en de auto start. Dan gaat de deur weer open en komt Breuls naar buiten. Hij heeft in de auto flink met een champagnefles lopen schudden en opent 'm, gericht op de gasten, met een luide *plop*
Daaaaaaaaaaaag allemaal!!!
Whiehie...we gaan op Honeymoon.....
* pluisje kijkt Breuls verliefd aan...en langzaam verdwijnen zij uit zicht.....
Hé Marlo zouden ze hier ook tosti's hebben?
Wat kleef je trouwens...
* Num schenkt nog maar eens een glaasje ranja in. Het heeft er een tijd op geleken dat hij wasafgekicked. Maar in deze situatie is het oranje/gele vocht toch weer onweerstaanbaar.
* De cadeaus staan er nog onuitgepakt....
Ach wat, ik ben een sterke, onafhankelijke prinses, ik kan best voor mezelf zorgen ![]()
* pluisje hangt pietje in zijn kooitje bij het raam, zodat ie mooi uitzicht heeft en gaat zelf druk aan de slag om haar paleis een beetje op orde te krijgen....
Ah, daar is er eentje...met hemelbed ![]()
* pluisje denkt dat ze zich hier wel goed gaat vermaken
Ik heb heel de dag liggen slapen ![]()
* pluisje stapt haar bedje uit en gaat lekker op de sofa hangen...morgen weer een dag
Hmz.....
* Dagobert gaat maar weer verder met zijn zoektocht. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 13-08-2002 13:18]
Angelique, nog eventjes en je bent een echte prinses ![]()
* Het gevolg loopt de trappen van het paleis op en Tara klopt op de deur
Hier spreekt voormalig prins Tara. Met het verdwijnen van mijn troonopvolgster en voormalig schoonzusje Pluisje ben ik hier gekomen om mijn troon terug te eisen! In naam van het welbehagen op het eiland, doe open!
Dit gaat haast te makkelijk. Volg mij, we gaan direct richting de troonzaal.
* TARAraboemdijee gaat naar links richting een grote deur, iedereen volgt hem. Behalve twee wachters die achterblijven bij de deur.
aan kop van dit duistere gezelschap rijd een vrouw op een zwart paard.
haar gezicht is verzonken in haar cape maar niet te min is de duistere glimlach om haar mond te zien.
als je goed oplet zie je dat er een verandering plaats vind,
de ogen lichten heel even op en de glimlach word breder.
welkom terug oude vriend, ik heb je gemist...
wie paranormale gaven zou hebben zou kunnen aanvoelen dat dit lichaam word gedeelt.
twee entiteiten die een compromis hebben gesloten en samen regeren over het werktuig van vlees en bloed.
* Een kleine plechtigheid in de troonzaal volgt waarin prins Tara de troon officieel herneemt en weer tot prins van het eiland wordt gekroond. Ook Angelique wordt gekroond tot prinses. Dan is de korte ceremonie ook al voorbij.
Ik denk dat het hoog tijd is dat we een officiele verklaring naar buiten brengen.
dan neemt ze haar plaats in tussen de lange rij bediendes en bewakers.
Krijg nou wat, iemand is me voor geweest.
Och nee hè heb je die TARA weer. Dacht dat die wat minder ambitieus zou gaan doen, maar nee hoor.
* Bij gebrek aan beter gaat Num de positie van het gebouw nog maar eens precies bepalen. Om vervolgens maar weer richting boerderij te gaan.
Dagobert is de naam, ik kom voor Prins Tara, ik weet de weg.
* Hij gaat naar binnen, hangt zijn jas op en nog voor de bediende zijn weerwoord gereed had is hij weer verdwenen. Met een simpele klop op de deur kondigt hij zijn aanwezigheid aan en stapt de kamer binnen.
Goedenavond Tara, het loopt gesmeerd zo te merken. Hoe staat het er mee?
Goedenavond heer Dagobert ![]()
Alles loopt prima zoals je ziet. Ik ben weer helemaal geinstalleerd op mijn oude plekje ![]()
Hoewel, het innemen van het paleis ging me eigenlijk ietsjes te gemakkelijk, totaal geen weerstand en niemand te bekennen. Maar dat mag de pret niet drukken ![]()
Angelique is boven bezig met het herinrichten van de vertrekken.
Wil je trouwens wat te drinken? Er was alleen ranja toen we hier aankwamen, maar we hebben inmiddels weer ruim keus.
Overigens heb ik de bevolking een iets ander verhaal op de mouw gespeld, dat heb je vast wel meegekregen. Op deze manier denken ze dat ik niets met de ontvoering te maken heb.
Een Whiskey zou me smaken, maar een pisang gaat er ook wel in. Doe maar wat je het makkelijst is.
Pluisje is op dit moment in het Hotel. Ze heeft continue bewaking dus dat zal het probleem niet zijn. Het lijkt een geslaagde actie mijn heer.
heren, ik denk dat de tijd rijp is voor het maken van plannen om het eiland te zuiveren van al die toeristische atracties.
* rebel_girl pakt een kaart van het eiland erbij.
iemand suggesties?
Dank U mijn heer.
* Dagobert buigt zich vervolgens voorover en kijkt op de kaart die midden op tafel ligt.
Wat dachten we van het ontranja-en van het eiland. Weg met de Ranja!
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 05-09-2002 21:46]
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 05-09-2002 21:47]
ik stel voor dat we het omtoveren tot iets anders, iets wat symbool staat voor onze prins.
wat zegt u ervan heer tara?
* Op dat moment stormt de in het blauw gehulde man het paleis binnen.
Sorry dat ik jullie stoor, maar ik vrees dat pluisje weer vrij is. We hadden te weinigmanschappen om haar gevangen te houden, ik heb haar bij de gevangenis gedumpt. Ik vrees dat we een nieuwe tactiek moeten bedenken.
Onee, gloeiende! Jullie kunnen ook niks he! Dat betekend dat we nu het paleis moeten verdedigen!
Ze beklimmen het marmeren bordes van het Paleis. Ze kruipen door de sierbetraliede kelderraampjes. Ze gaan achterom via de dienstingang... Ze zijn overal.
Hoewel het personeel het vorstenhuis goed schoon houdt is het ondoenlijk alles ranja-vrij te krijgen. Er is geen vertrek of er is eindeloos ranja gedronken. Er is in ranja gebaad, met ranja geklonken en er zijn talloze ranja mors-en-braspartijen geweest. Het paleis zweemt een historisch zoete ranjasfeer uit die er over 100 jaar nog zal hangen.
Ware het niet dat de mieren met hun minitieuze mondjes elke ranjadroppel opsmullen en afvoeren naar de kerk.
Ze krioelen over de karpetten, beklimmen bevuilde gobelins, duikelen in gouden bokalen en doen zich te goed aan de ranjadoordrenkte matrassen van de hemelbedden...
Er is geen plek waar geen ranja-orgie geweest is in het paleis. Zelfs de gerenomeerde wijnkelder is ervan doortrokken.
De bewoners en het personeel zien het gekrioel van de oranje werkstertjes die bezig zijn elke ranja-molecuul te verwijderen...
Hallo? Iemand hier? Wat is er gebeurd? Waar ben ik eigenlijk?
* TARAraboemdijee denkt even na
Wie ben ik eigenlijk?
Na een lange tocht over het eiland was ze beland bij een groot paleis. Een paleis gemaakt voor een heerser, een paleis gemaakt voor haar.
Het werd tijd dat dit eiland een nieuwe prinses kreeg. Een prinses die er wel altijd zou zijn voor haar volk.
Maar eerst werd het hoog tijd om dit paleis op te knappen. De tuin zag eruit alsof het al jaren niet meer verzord was, en het mos groeide al op de muren.
Ze zou een elite leger bijeen moeten brengen om haar te beschermen. En het vertrouwen moeten winnen van het huidige leger, om het eiland te beschermen.
Ja, de voorbereidingen moesten getroffen worden. Er zou een nieuwe prinses komen.
Van vreugde maakte de aanstaande prinses een sprongetje. Arutha was niet meer zo vrolijk geweest sinds de transformatie. Ze was nu voor goed van die Valheru af.
[Dit bericht is gewijzigd door Arutha op 06-11-2003 20:33]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |