Veel plezier, maar mij zie je er deze zomer niet
Slaapplaatsen
Duin en Strand = jongeren camping (let op dit is geen renesse 1,5 uur lopen als je de bus gemist hebt)
Elzenhof = jongeren camping (10 min lopen naar centrum)
Duinhoeve = gedeeltelijke jongeren camping (15 min lopen naar centrum)
Eetplekken
renesse kent best veel eet plekken
Cassa Sala = steaks en mexicaans(voor de grotere portemonee)
De Babbel = normale bistro
Costa = Pizzaria, pasta's vis en vlees gerechten
De Wig = Restaurant
Pizzanogwa = Pizzaria (boven de Wig)
Chinees 1 = Betaalbare chinees
Chinees 2 = Dure chinees maar veel lekkerder (bij de kerk)
Wapen van Zeeland = Restaurant
Sphinx = shoarma grill room (voor de nodige knoflook en hete sausjes gerechten)
De Wiz = friet tent
Snackbar
in het midden van het drop zit nog een friet tent waarom deze appart!
nou deze is van 's ochtens 10:00 tot 's nachts 2 open en de rest niet let wel op vanaf half 2 kun je meestal alleen halve kip met of zonder pinda saus krijgen.
Bars
effe allround beoordeling per tent tussen 1 en 5 met als 1 als goed
Counrtyclub = let niet op de naam je hebt het er naar je zin = 2
De Zoom = Skihut wanna be = 2
De Stulp = voor de alternativeling (rock en zo) = 4
T Cafeetje = alleen de karaoke avonden zijn leuk = 5
Lub = jah hier moet je gewoon niet zijn tenzij je van motors houd = 5
Piggale = ligt het meest afgelegen maar zoek het zeker op = 1
Costa = Nieuwe tent in zomer van 2003 leuk week programma zeker de moeite waard = 1
Disco's
Pinky = enigste disco met R&B en HIPHOP maar ook trance/dance = 2
Trinity = Discotheek met hardstyle en belgische muziek = 2
Troefke = tha place 2B de oude tijd is hier blijven hangen = 1
nou dat was renesse een beetje opgesomt.
wat nu............
ach vraag het maar als je wat wilt weten ik mag en kan wel zegge dat ik een renesse kenner ben zit er deze zomer ook weer 8 weken
DJ Mattie=- woensdag =- donderdag =- vrijdag in de COSTA renesse
maar handige info GEWELDIG_O_
quote:Let op je hebt 2 campings die de duinhoeve heten 1 in burg-haamstede en 1 in renesse.
Op maandag 30 juni 2003 21:19 schreef charmuta het volgende:
is de camping de duinhoeve maar een kwartier lopen naar centrum van renesse?!?!??!?!?! we dachten namelijk een uur ofzo en wilden een fiets meenemen (aangezien we geen zin hebben om om 2uur al te peren) maar dat is dan niet nodig???????/maar handige info GEWELDIG_O_
Haamstede ligt naast renesse en die zal wel 1 uur zijn
En het is inderdaad uurtje lopen wel naar Renesse, maar er rijden continu bussen naar Renesse en weer terug, dus lopen hoeft waarschijnlijk niet. Anders rijden er van die coole New York taxi's, kun je ook zo aanhouden.
Ow, en bij Bon Cuore (schuin boven de Trinity) hebben ze echt super lekkere pizza's voor niet te veel geld
en........
Ik vond het meer puin en zand idd, en ga er nooit meer heen!
quote:Duin en Strand ongeveer 10 jaar geleden vond ik echt top! Jammer dat je met bus / taxi / fiets naar Renesse moest, alhoewel ik nog wel wat leuke wandelingen terug heb gemaakt...
Op woensdag 2 juli 2003 12:53 schreef Tjen het volgende:
Ik ben een keer naar duin en strand geweest daar.en........
Ik vond het meer puin en zand idd, en ga er nooit meer heen!
quote:jah ik kan me er iets bij voorstellen lekker bij de zeeuwse stromen (centrum) het strand op en dan met een stel zatte dames naar de camping (duin en strand lopen) omdat ze anders niet wisten hoe ze bij hun camping moeten komen jah als enigste jongen me een zaklamp dan ben je best snel het slachtoffer met 6 zatte meiden achter je aan
Op woensdag 2 juli 2003 23:14 schreef Ruud1976 het volgende:[..]
Duin en Strand ongeveer 10 jaar geleden vond ik echt top! Jammer dat je met bus / taxi / fiets naar Renesse moest, alhoewel ik nog wel wat leuke wandelingen terug heb gemaakt...
Nog even een tip voor de mensen die dit jaar naar Duin en strand gaan: s'ochtends en 's avonds douchen moet je op de familiecamping doen. Daar is het veel rustiger en schoner. De familie's op de camping stellen het niet echt op prijs, maar dat is hun probleem.
quote:Precies ja, dat kan ik me ook nog herinneren. Je kunt daar ook beter naar het toilet gaan, want dat is op het jongerengedeelte ook echt ranzig!
Op donderdag 3 juli 2003 15:06 schreef eileenvs het volgende:Nog even een tip voor de mensen die dit jaar naar Duin en strand gaan: s'ochtends en 's avonds douchen moet je op de familiecamping doen. Daar is het veel rustiger en schoner. De familie's op de camping stellen het niet echt op prijs, maar dat is hun probleem.
Maar da's dus echt wel netjes Zijn dus 2 stukjes op de dag waar de meeste wc's echt ranzig zijn, maar er zit altijd een redelijk schone bij, moet je ff zoeken
We zijn uitgeweest in Trinity, ikzelf vond het niet zo erg leuk omdat het er erg druk was (wat heet, je kon er geen poot trekken) en er naar mijn mening geen leuke muziek gedraaid werd.
Op de camping zelf zit een goeie snackbar en ook inderdaad "de schuur", een leuk discotheekje met schuim en flugelparty's e.d.
Kortom genoeg om een leuke tijd te hebben!
quote:jij gaat scoruuuuuuuh!!
Op zondag 6 juli 2003 16:49 schreef charmuta het volgende:
aah moooi
we gaan vrijdag en hebben er veeeel zin in. hopen dat het goed weer is, lekkere jongens zijn en de drank flink zal vloeien dan is het allemaal PERFECT
Hoop maar dat het leuk wordt, want dit is de enige vakantie dit jaar.
quote:Wij zijn iig na een paar dagen al de camping af getrapt (Duin & Strand). Het is gvd net een strafkamp daar...
Op woensdag 30 juli 2003 22:58 schreef Falcone het volgende:
Zijn er al verhalen over dit jaar?
Maar als het mooi weer is kan het de 9-16e niet mis gaan!
quote:Waarom zijn jullie van de camping afgetrapt? En wat hebben jullie verder gedaan? Andere camping gezocht? Was het toch nog wel leuk?
Op donderdag 31 juli 2003 17:22 schreef BrauN het volgende:[..]
Wij zijn iig na een paar dagen al de camping af getrapt (Duin & Strand). Het is gvd net een strafkamp daar...
quote:We hebben 4 prachtige dagen gehad, maar gewoon te veel herrie ('s nachts) en rotzooi gemaakt. Na 2 officiële waarschuwingen moet je daar weg, dus zo geschiedde...
Op donderdag 31 juli 2003 23:55 schreef Falcone het volgende:[..]
Waarom zijn jullie van de camping afgetrapt? En wat hebben jullie verder gedaan? Andere camping gezocht? Was het toch nog wel leuk?
We hebben geen andere camping gezocht, dat behoorde niet echt tot de mogelijkheden.
Maar ja zie het van zelf wel, eerst ff de 538 drive in morgen daar uitchecke
quote:Nee dat is het niet, het valt allemaal best mee...
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:34 schreef BoozZa het volgende:
Ik ga morgen een week naar duin en strand.
Ben zeer benieuwd hoe het daar is, en of het een beetje zo'n aso zuip krattestapel camping is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |