abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2003 @ 13:25:58 #26
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_11462239
Niet mijn favoriete uitgaans/vakantie plaats. Wellicht omdat ik er te dicht bij woonde Maar je kan je er wel een paar weken vermaken met zuipen en slapen op het strand (hoewel... dat mag geloof ik niet meer).

Veel plezier, maar mij zie je er deze zomer niet

maandag 30 juni 2003 @ 19:34:37 #27
59605 djmattie
Let the music be your guide
pi_11469791
nou ik zal renesse maar eens even beschrijven omdat renesse al 18 jaar mijn tweede thuis is.

Slaapplaatsen

Duin en Strand = jongeren camping (let op dit is geen renesse 1,5 uur lopen als je de bus gemist hebt)
Elzenhof = jongeren camping (10 min lopen naar centrum)
Duinhoeve = gedeeltelijke jongeren camping (15 min lopen naar centrum)

Eetplekken
renesse kent best veel eet plekken

Cassa Sala = steaks en mexicaans(voor de grotere portemonee)
De Babbel = normale bistro
Costa = Pizzaria, pasta's vis en vlees gerechten
De Wig = Restaurant
Pizzanogwa = Pizzaria (boven de Wig)
Chinees 1 = Betaalbare chinees
Chinees 2 = Dure chinees maar veel lekkerder (bij de kerk)
Wapen van Zeeland = Restaurant
Sphinx = shoarma grill room (voor de nodige knoflook en hete sausjes gerechten)
De Wiz = friet tent

Snackbar
in het midden van het drop zit nog een friet tent waarom deze appart!
nou deze is van 's ochtens 10:00 tot 's nachts 2 open en de rest niet
let wel op vanaf half 2 kun je meestal alleen halve kip met of zonder pinda saus krijgen.

Bars
effe allround beoordeling per tent tussen 1 en 5 met als 1 als goed

Counrtyclub = let niet op de naam je hebt het er naar je zin = 2
De Zoom = Skihut wanna be = 2
De Stulp = voor de alternativeling (rock en zo) = 4
T Cafeetje = alleen de karaoke avonden zijn leuk = 5
Lub = jah hier moet je gewoon niet zijn tenzij je van motors houd = 5
Piggale = ligt het meest afgelegen maar zoek het zeker op = 1
Costa = Nieuwe tent in zomer van 2003 leuk week programma zeker de moeite waard = 1

Disco's
Pinky = enigste disco met R&B en HIPHOP maar ook trance/dance = 2
Trinity = Discotheek met hardstyle en belgische muziek = 2
Troefke = tha place 2B de oude tijd is hier blijven hangen = 1

nou dat was renesse een beetje opgesomt.
wat nu............
ach vraag het maar als je wat wilt weten ik mag en kan wel zegge dat ik een renesse kenner ben zit er deze zomer ook weer 8 weken

DJ Mattie=- woensdag =- donderdag =- vrijdag in de COSTA renesse

ginne STRESS ik ben er
pi_11472485
is de camping de duinhoeve maar een kwartier lopen naar centrum van renesse?!?!??!?!?! we dachten namelijk een uur ofzo en wilden een fiets meenemen (aangezien we geen zin hebben om om 2uur al te peren) maar dat is dan niet nodig???????/

maar handige info GEWELDIG_O_

BAR DE GEWELDIGE
  maandag 30 juni 2003 @ 22:38:54 #29
59605 djmattie
pi_11474891
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:19 schreef charmuta het volgende:
is de camping de duinhoeve maar een kwartier lopen naar centrum van renesse?!?!??!?!?! we dachten namelijk een uur ofzo en wilden een fiets meenemen (aangezien we geen zin hebben om om 2uur al te peren) maar dat is dan niet nodig???????/

maar handige info GEWELDIG_O_

Let op je hebt 2 campings die de duinhoeve heten 1 in burg-haamstede en 1 in renesse.

Haamstede ligt naast renesse en die zal wel 1 uur zijn

ginne STRESS ik ben er
pi_11484767
Yup, duinhoeve is echt superrelaxte camping. Je moet het s'nachts niet te bont maken qua herrie want je wordt er echt ZO afgetrapt, maar 't is wel supergezellig, leuk sfeertje

En het is inderdaad uurtje lopen wel naar Renesse, maar er rijden continu bussen naar Renesse en weer terug, dus lopen hoeft waarschijnlijk niet. Anders rijden er van die coole New York taxi's, kun je ook zo aanhouden.

Ow, en bij Bon Cuore (schuin boven de Trinity) hebben ze echt super lekkere pizza's voor niet te veel geld

onzin?
pi_11485094
Renesse is wel relaxt... veel jonge gastjes / chickies enzow.. Je kunt er hardstikke leuk vakantie vieren en feesten enzow.. maar alleen is alles tyfus vroeg dicht (2 uur)
pi_11496933
Ik heb nog 2 jaar daar superrelaxt in un sta-caravan gezeten, bij ene meneer Waverijn op un boerderij, Armhoekseweg 6 gloof ik zijstraat van die lange weg tussen renesse en burgh haamstede, zul je vast wel zien als je daar bent
je moest wel redelijk stil zijn, maar echt toppie daar, lekker rustig, fietsje erbij huren in burgh haamstede, top vakanties wel hoor! goeie ouwe tijde!
pi_11507608
Ik ben een keer naar duin en strand geweest daar.

en........

Ik vond het meer puin en zand idd, en ga er nooit meer heen!

It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_11515803
maar duinhoeve (bij burg haamstede of hoe heet het) is beter??
BAR DE GEWELDIGE
  woensdag 2 juli 2003 @ 23:14:21 #35
55890 Ruud1976
Mooi gebouwtje...
pi_11523814
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 12:53 schreef Tjen het volgende:
Ik ben een keer naar duin en strand geweest daar.

en........

Ik vond het meer puin en zand idd, en ga er nooit meer heen!

Duin en Strand ongeveer 10 jaar geleden vond ik echt top! Jammer dat je met bus / taxi / fiets naar Renesse moest, alhoewel ik nog wel wat leuke wandelingen terug heb gemaakt...
  donderdag 3 juli 2003 @ 12:32:41 #36
59605 djmattie
pi_11532649
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 23:14 schreef Ruud1976 het volgende:

[..]

Duin en Strand ongeveer 10 jaar geleden vond ik echt top! Jammer dat je met bus / taxi / fiets naar Renesse moest, alhoewel ik nog wel wat leuke wandelingen terug heb gemaakt...

jah ik kan me er iets bij voorstellen lekker bij de zeeuwse stromen (centrum) het strand op en dan met een stel zatte dames naar de camping (duin en strand lopen) omdat ze anders niet wisten hoe ze bij hun camping moeten komen jah als enigste jongen me een zaklamp dan ben je best snel het slachtoffer met 6 zatte meiden achter je aan
maar aangekomen op de camping zijn ze allemaal vraag alleen niet hoe
ginne STRESS ik ben er
pi_11536193
Afgelopen zomer was ik naar Duin en Strand. Ik heb er echt een topvakantie gehad. De Schuur (de campingdisco vond ik wel aardig omdat je dan gelijk ziet wat er nog meer op de camping staat.
Het strand was heel dichtbij maar dan moet je wel eerst 2 snelwegen oversteken. Wil nog wel eens moeilijk gaan, in bepaalde omstandigheden Maar dat was wel altijd heel leuk; slaapzakken mee, fakkels, drank....
Ben 1 avond naar Rennesse zelf gegaan met de bus. Ik ben er hooguit een uur geweest; Trinity was alleen maar ramp en stamp muziek (niet mijn favoriet) en ontzettend klein. Dit geldt ook voor het Troefke.

Nog even een tip voor de mensen die dit jaar naar Duin en strand gaan: s'ochtends en 's avonds douchen moet je op de familiecamping doen. Daar is het veel rustiger en schoner. De familie's op de camping stellen het niet echt op prijs, maar dat is hun probleem.

art 43.2a
  donderdag 3 juli 2003 @ 21:42:10 #38
55890 Ruud1976
Mooi gebouwtje...
pi_11544621
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 15:06 schreef eileenvs het volgende:

Nog even een tip voor de mensen die dit jaar naar Duin en strand gaan: s'ochtends en 's avonds douchen moet je op de familiecamping doen. Daar is het veel rustiger en schoner. De familie's op de camping stellen het niet echt op prijs, maar dat is hun probleem.

Precies ja, dat kan ik me ook nog herinneren. Je kunt daar ook beter naar het toilet gaan, want dat is op het jongerengedeelte ook echt ranzig!
pi_11578065
Duinhoeve worden alle wc's elke dag 2 keer gereinigd en s'ochtends alles gerepareerd wat kapot is gegaan (en ja, dat is elke ochtend weer nodig... )

Maar da's dus echt wel netjes Zijn dus 2 stukjes op de dag waar de meeste wc's echt ranzig zijn, maar er zit altijd een redelijk schone bij, moet je ff zoeken

onzin?
pi_11583991
Ik ben vandaag teruggekomen van een weekje Duin en Strand en ik moet zeggen dat we ons er prima vermaakt hebben!
De wc's en douchejes zijn er best schoon, strand op loopafstand en leuke lui.

We zijn uitgeweest in Trinity, ikzelf vond het niet zo erg leuk omdat het er erg druk was (wat heet, je kon er geen poot trekken) en er naar mijn mening geen leuke muziek gedraaid werd.

Op de camping zelf zit een goeie snackbar en ook inderdaad "de schuur", een leuk discotheekje met schuim en flugelparty's e.d.

Kortom genoeg om een leuke tijd te hebben!

Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_11600037
aah moooi
we gaan vrijdag en hebben er veeeel zin in. hopen dat het goed weer is, lekkere jongens zijn en de drank flink zal vloeien dan is het allemaal PERFECT
BAR DE GEWELDIGE
pi_11676347
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:49 schreef charmuta het volgende:
aah moooi
we gaan vrijdag en hebben er veeeel zin in. hopen dat het goed weer is, lekkere jongens zijn en de drank flink zal vloeien dan is het allemaal PERFECT
jij gaat scoruuuuuuuh!! veel plezier!
pi_11781998
Ik ben er tussen 2 augustus en 9 augustus, camping duin en strand...

Hoop maar dat het leuk wordt, want dit is de enige vakantie dit jaar.

pi_12100520
Ik ga van 15 tot 22 augustus naar camping de Duinhoeve.
Ik hoop dat het mooi weer wordt..
weet iemand misschien of je daar mountainbikes-fietsen kunt huren?
pi_12128145
Zijn er al verhalen over dit jaar?
Maar als het mooi weer is kan het de 9-16e niet mis gaan!
  donderdag 31 juli 2003 @ 17:22:59 #46
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12144870
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:58 schreef Falcone het volgende:
Zijn er al verhalen over dit jaar?
Maar als het mooi weer is kan het de 9-16e niet mis gaan!
Wij zijn iig na een paar dagen al de camping af getrapt (Duin & Strand). Het is gvd net een strafkamp daar...
pi_12152884
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:22 schreef BrauN het volgende:

[..]

Wij zijn iig na een paar dagen al de camping af getrapt (Duin & Strand). Het is gvd net een strafkamp daar...

Waarom zijn jullie van de camping afgetrapt? En wat hebben jullie verder gedaan? Andere camping gezocht? Was het toch nog wel leuk?
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:06:31 #48
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12170182
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 23:55 schreef Falcone het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie van de camping afgetrapt? En wat hebben jullie verder gedaan? Andere camping gezocht? Was het toch nog wel leuk?

We hebben 4 prachtige dagen gehad, maar gewoon te veel herrie ('s nachts) en rotzooi gemaakt. Na 2 officiële waarschuwingen moet je daar weg, dus zo geschiedde...

We hebben geen andere camping gezocht, dat behoorde niet echt tot de mogelijkheden.

vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:34:04 #49
27689 BoozZa
Later als ik groot ben..
pi_12311552
Ik ga morgen een week naar duin en strand.
Ben zeer benieuwd hoe het daar is, en of het een beetje zo'n aso zuip krattestapel camping is...

Maar ja zie het van zelf wel, eerst ff de 538 drive in morgen daar uitchecke

Het leven is een kwestie van geven en nemen
pi_12322714
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:34 schreef BoozZa het volgende:
Ik ga morgen een week naar duin en strand.
Ben zeer benieuwd hoe het daar is, en of het een beetje zo'n aso zuip krattestapel camping is...
Nee dat is het niet, het valt allemaal best mee...
Ik had zelf een grotere sooi verwacht.. De laatste velden waren deze week het gezelligst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')