abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11232733
ik ga van 11 tm 18 juli met een stel vriendinnen naar renesse en wil wat meer weten over daar. is iemand er al eens geweest?? waar kun je goed uitgaan (cafees, disco's) en waar ligt de meeste jeugd op het strand? zijn er voor de rest nog boeiende dingen te doen (lees: bij slecht weer niet heel de week in een tent zitten)????

liefs, char

BAR DE GEWELDIGE
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:40:17 #2
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_11232925
Uitgaan zeker.. dat hele dorp is 1 groot uitgaansgeledenheid
/-=]
|o-0
~~~`
pi_11232958
*checkt leeftijd*

dan is het wel leuk denk ik, alleen maar BreeZaH's daar. Ben er vorig jaar geweest, ik heb niks tegen wat jongere dames maar dat sloeg alles

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 19-06-2003 22:41]

pi_11232962
ik heb daar vlak bij gewoond. tja best wel leuk, als het mooi weer is.
Van de discotheken hoef je, je niet echt veel voor te stellen.
deze zijn niet heel groot. gezellig is het wel. wat ik vooral aanraad is om 'svond na sluitingstijd naar het strand te gaan. daar gaan heel veel mensen naar toe..

veel plezier..

ps. welke camping ?

pi_11233070
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:41 schreef dexter12win het volgende:
ps. welke camping ?
zal toch wel puin en zand zijn, euh, ik bedoel duin en strand.
pi_11233167
nee, we gaan naar de duinhoeve, 5 km buiten het centrum omdat campings in renesse al vol waren. we nemen wel fietsen mee
heb ook geen flauw idee wat ik me bij de vakantie moet voorstellen..... (qua uitgaan, mensen enz)
trouwens wel jammer dat heel de zooi al om 2uur sluit (in onze stad zelfs pas om half 5)
BAR DE GEWELDIGE
pi_11233175
hard gaan in DA SCHUUR
pi_11233186
ik had ook nog een vraag, waar kan je breezers kopen ?
ef serieus, ik heb heerlijk gekookt
pi_11233188
hehhehe je kent het daar goed hoor ik al...
ik ken die eigenaar ook, je mot daar niet kloten, 2 gele kaarten en je kan impakken.

heb zelf mensen gezien, die met tent en buiten gefikkert werden 2 uur snachts

pi_11233280
kan je niet gewoon ff de fiets pakken, naar de aldi karren en de goedkoopste B-merk breezers kopen om je lam te zuipen?!?!?!?!
iig, waren wij wel van plan met drank
BAR DE GEWELDIGE
pi_11233292
duinhoeve
kijk dat was een top locatie. heel wat gelachen, vroeger kon alles. echt geen gezeur met bewakers. hoe het nu is ???
pi_11233364
hoorde van mensen dat de duinhoeve nog steeds beter is. weinig echte TERINGZOOI, relaxte mense en wel goede plaats
BAR DE GEWELDIGE
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:52:31 #13
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_11233387
renesse doen ze streng, beter kan je naar middelburg komen das veel koeler. Dan kan je nog lekker in the opera clubben of beetje lamen in de hooizolder tot 5 uur. Das beter dan stelletje tentjes in renesse
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:53:53 #14
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_11233437
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:52 schreef Fugie het volgende:
renesse doen ze streng, beter kan je naar middelburg komen das veel koeler. Dan kan je nog lekker in the opera clubben of beetje lamen in de hooizolder tot 5 uur. Das beter dan stelletje tentjes in renesse
Ja dat is ook echt te doen met vervoer.. :S
/-=]
|o-0
~~~`
pi_11233514
wat moet je als je met een stel meiden voor het eerst op vakantie gaat, het goedkoop wilt houden en in nederland?! JUIST RENESSE middelburg, strand?
BAR DE GEWELDIGE
pi_11235413
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:56 schreef charmuta het volgende:
wat moet je als je met een stel meiden voor het eerst op vakantie gaat, het goedkoop wilt houden en in nederland?! JUIST RENESSE middelburg, strand?
Hoe zie je eruit? Anders kom ik ook even voorbij neuken
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_11235535
Ik ben er een keer uitgeweest, niet op vakantie geweest. We zaten een weekendje ergens vlakbij en hebben es een avondje Renesse gedaan. Wel veel kinderen daar die nog niet naar Spanje etc. mogen maar het was wel leuk!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 20 juni 2003 @ 08:34:26 #18
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11238385
Topictitel is aangepast.

Toen ik naar Renesse ging, was ik te jong om uit te gaan. Mijn broertje is een paar jaar daar heen gegaan, omdat hij nog niet naar het buitenland mocht. Hij vond het wel erg leuk.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 20 juni 2003 @ 09:54:05 #19
55890 Ruud1976
Mooi gebouwtje...
pi_11239452
Renesse is echt heel tof als je ongeveer zo oud bent als jij. Ik ben er ook zo rond mijn 16de 2 keer naar toe geweest en heb er echt een wereldtijd gehad. We zitten nu (10 jaar later) nog wel eens herinneringen op te halen als ik met mijn maten een biertje aan het drinken ben...

Als ik even graaf heb je daar een paar discotheken die vrij klein maar wel erg gezellie zijn. Enkele namen die me te binnen schieten zijn de Trinity en Troefke. Is erg vol daar in de zomer, maar wel leuke muziek enzo. En wat een eerdere schrijver al zei, inderdaad 's nachts naar het strand. Wij stonden op een camping buiten Renesse (Duin en Strand) en als je daar de weg overstak had je altijd megaveel mensen zitten rond kampvuren enzo. Gebeurde ook veel andere dingen

Veel plezier daar!

pi_11242019
Dezz hahaha ben jij ff kansloos, we zijn te mooi voor jou
BAR DE GEWELDIGE
pi_11249235
whaha bar dat was wel lekker kansloos whahahaha
  vrijdag 20 juni 2003 @ 16:15:34 #22
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11249366
Dit topic gaat over Renesse, niet over kansloosheid.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11250987
ja sorry maar ik begon niet over of dat wij lekker waren om te douwen.
BAR DE GEWELDIGE
pi_11457321
2, en 3 jaar geleden geweest, was toen 16 en 17

echt relaxt daar hoor
beste tent vond ik toch wel 't Roefke. heel aparte leuke sfeer daar!!, aparte constructie zeg maar. gewoon een vrij klein pand maar heel effectief ingericht met n balkon eromheen, net n grote discotheek maar dan in het klein. wel druk vaak!
maar zeker wel goeie herinneringen aan!!!!!!!!! DJ MAURICE HE'S THE MAN!
verder was de Pinky's wel leuk, en trinity's ook wel opzich

maar: hou het ECHT bij 1 jaar renesse. 2e jaar vind je t geen flikker meer aan. althans dat was bij ons zo

pi_11460974
Wij gaan van 9 tm 16 augustus. Nog andere fokkers die dan ook gaan? Ik heb wel het gevoel dat het wordt afzient...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')