liefs, char
dan is het wel leuk denk ik, alleen maar BreeZaH's daar. Ben er vorig jaar geweest, ik heb niks tegen wat jongere dames maar dat sloeg alles
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 19-06-2003 22:41]
veel plezier..
ps. welke camping ?
quote:zal toch wel puin en zand zijn, euh, ik bedoel duin en strand.
Op donderdag 19 juni 2003 22:41 schreef dexter12win het volgende:
ps. welke camping ?
heb zelf mensen gezien, die met tent en buiten gefikkert werden 2 uur snachts
quote:Ja dat is ook echt te doen met vervoer.. :S
Op donderdag 19 juni 2003 22:52 schreef Fugie het volgende:
renesse doen ze streng, beter kan je naar middelburg komen das veel koeler. Dan kan je nog lekker in the opera clubben of beetje lamen in de hooizolder tot 5 uur. Das beter dan stelletje tentjes in renesse
quote:Hoe zie je eruit? Anders kom ik ook even voorbij neuken
Op donderdag 19 juni 2003 22:56 schreef charmuta het volgende:
wat moet je als je met een stel meiden voor het eerst op vakantie gaat, het goedkoop wilt houden en in nederland?! JUIST RENESSE middelburg, strand?
Toen ik naar Renesse ging, was ik te jong om uit te gaan. Mijn broertje is een paar jaar daar heen gegaan, omdat hij nog niet naar het buitenland mocht. Hij vond het wel erg leuk.
Als ik even graaf heb je daar een paar discotheken die vrij klein maar wel erg gezellie zijn. Enkele namen die me te binnen schieten zijn de Trinity en Troefke. Is erg vol daar in de zomer, maar wel leuke muziek enzo. En wat een eerdere schrijver al zei, inderdaad 's nachts naar het strand. Wij stonden op een camping buiten Renesse (Duin en Strand) en als je daar de weg overstak had je altijd megaveel mensen zitten rond kampvuren enzo. Gebeurde ook veel andere dingen
Veel plezier daar!
echt relaxt daar hoor
beste tent vond ik toch wel 't Roefke. heel aparte leuke sfeer daar!!, aparte constructie zeg maar. gewoon een vrij klein pand maar heel effectief ingericht met n balkon eromheen, net n grote discotheek maar dan in het klein. wel druk vaak!
maar zeker wel goeie herinneringen aan!!!!!!!!! DJ MAURICE HE'S THE MAN!
verder was de Pinky's wel leuk, en trinity's ook wel opzich
maar: hou het ECHT bij 1 jaar renesse. 2e jaar vind je t geen flikker meer aan. althans dat was bij ons zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |