abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:11:22 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_12169113
Daar istie dan, dé man bijt hond!

(bron rtl4text)

"Een Kroaat heeft zijn hond gered uit de kaken van een pitbull door zelf zijn tanden in de aanvaller te zetten. De pitbull liet pas los toen de man hem in zijn nek beet."

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_12186950
Fauteuils in raadszaal van Dinxperlo mogen gerust verkleuren
Door onze verslaggever

DINXPERLO - De blauwe fauteuils in de raadszaal van de gemeente Dinxperlo mogen door het zonlicht verschieten.

De zorgen van de ambtenaren en het college van burgemeester en wethouders blijken voorbarig. Ze zijn gerust gesteld door het antwoord van de leverancier: Office Design Nederland. Die wees erop dat verkleuring door zonlicht heel natuurlijk is omdat de fauteuils bekleed zijn met katoen en 'katoen is een natuurproduct, dus gevoelig voor zonlicht'.

"We waren ongerust, de verkleuring ging wel heel erg snel", zegt gemeentesecretaris P. van den Hurk. "We dachten eerst dat we een miskoop hadden gedaan, maar dat is niet zo."

De verkleuring heeft volgens hem als bij-effect dat de fauteuils er sjieker uit gaan zien. "Net als dat het geval is met de bekleding van oude stoelen in kastelen. Die is ook verschoten, maar oogt heel mooi."

De verkleuring door het zonlicht leidt in de raadszaal wel tot een complete stoelendans. De fauteuils wisselen regelmatig van plaats.

"We kunnen niet hebben dat de ene stoel er lichter uitziet dan de andere", zegt Van den Hurk.

"Ze moeten gelijkmatig verschieten vanwege de uniformiteit. Ze passen zich aan het zonlicht aan. Omdat het zonlicht niet overal even sterk naar binnenvalt ben je wel verplicht ze van het ene naar het andere raam te slepen."

(bron: de gelderlander)

dinsdag 5 augustus 2003 @ 18:22:09 #103
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_12240654
quote:
Gerard Spong beboet voor naaktloperij

LELYSTAD - De kantonrechter in Lelystad heeft topadvocaat Gerard Spong (57) dinsdag veroordeeld tot een boete van 68 euro wegens naaktrecreatie op een strand in Almere.
De bekende Amsterdamse strafpleiter gaf toe in zijn blootje te hebben rondgelopen op het Almeerderzand op 28 juli 2002, maar hij wist niet dat het hier verboden was. Volgens Spong was hij die dag ook bepaald niet de enige naaktloper. ,,Er waren zo'n dertig tot veertig andere naaktrecreanten, dat gaf mij de reden dat het geschikt was.''

Hij erkende ook wel bordjes te hebben gezien, maar ,,het waren kleine lettertjes''. Spong: ,,Het was een snikhete dag. Ik kom er normaal nooit, dit was de eerste keer'', aldus Spong.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:06:18 #104
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12242386
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:22 schreef robh het volgende:

[..]

Wel erg laat hoor robh.

Allang bekend in het serieuze POL

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_12248636
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:58 schreef Waxxer het volgende:
DINXPERLO - De blauwe fauteuils in de raadszaal van de gemeente Dinxperlo mogen door het zonlicht verschieten.
Zo, enneh... wij betalen voor die stoelendans? Mijn god, waar men zich al niet druk over kan maken hier in NL....
pi_12278011
* Hoekie vond de ellenlange berichten op alle (!) journaals gisteravond en vanmorgen over het nationaal kampioenschap "Bommetje" toch ook wel weer een knap komkommerstaaltje......

typen is moeilijk

"Walking about in the bush down under"
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:07:15 #107
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12279313
quote:
HILVERSUM - RTL 4 en 5 zijn Luxemburgse televisiezenders en geen Nederlandse. Dat heeft de Raad van State gisteren bepaald. Daarmee kunnen voor beide zenders de ruimere Luxemburgse reclame - en sponsorregels blijven gelden.

De uitspraak is een tegenvaller voor het Commissariaat voor de Media, dat in Nederland toezicht houdt op naleving van de Mediawet. Volgens het commissariaat zijn RTL 4 en 5 Nederlandse zenders, omdat de makers in Nederland wonen en werken en de programma's gericht zijn op Nederland. RTL 4 en 5 (onderdeel van de Holland Media Groep) hebben altijd volgehouden geen Nederlandse, maar Luxemburgse stations met activiteiten in Nederland te zijn. Het moederbedrijf RTL Group, is gevestigd in Luxemburg. Ook worden de programma's van beide zenders via Luxemburg verspreid. Voor de Raad gaf de doorslag dat RTL 4 en 5 door de Luxemburgse overheid al worden gecontroleerd.

elk jaar hetzelfde

[edit] dit stond in de gelderlander

[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 07-08-2003 14:13]

donderdag 7 augustus 2003 @ 14:08:53 #108
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12279353
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:07 schreef Tiemie het volgende:

[..]

elk jaar hetzelfde

Toch vaag, je kan eisen dat ze zich houden aan Nederlandse regelgeving omdat de in Nederland via de kabel zijn te ontvangen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:12:15 #109
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12279429
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Toch vaag, je kan eisen dat ze zich houden aan Nederlandse regelgeving omdat de in Nederland via de kabel zijn te ontvangen?

Ja maar al 3 jaar achter elkaar staat in de krant dat RTL toch luxemburgs is...
mij lijkt het logisch dat het land waar het uitgezonden word de controle erover heeft en niet het land waar toevallig een bv-tje zit die eigenaar is van de 2 zenders.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 15:13:17 #110
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12280705
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:58 schreef Waxxer het volgende:
Fauteuils in raadszaal van Dinxperlo mogen gerust verkleuren
Door onze verslaggever

De zorgen van de ambtenaren en het college van burgemeester en wethouders blijken voorbarig. Ze zijn gerust gesteld door het antwoord van de leverancier: Office Design Nederland. Die wees erop dat verkleuring door zonlicht heel natuurlijk is omdat de fauteuils bekleed zijn met katoen en 'katoen is een natuurproduct, dus gevoelig voor zonlicht'.

"We waren ongerust, de verkleuring ging wel heel erg snel", zegt gemeentesecretaris P. van den Hurk. "We dachten eerst dat we een miskoop hadden gedaan, maar dat is niet zo."

De verkleuring heeft volgens hem als bij-effect dat de fauteuils er sjieker uit gaan zien. "Net als dat het geval is met de bekleding van oude stoelen in kastelen. Die is ook verschoten, maar oogt heel mooi."

De verkleuring door het zonlicht leidt in de raadszaal wel tot een complete stoelendans. De fauteuils wisselen regelmatig van plaats.

"We kunnen niet hebben dat de ene stoel er lichter uitziet dan de andere", zegt Van den Hurk.

"Ze moeten gelijkmatig verschieten vanwege de uniformiteit. Ze passen zich aan het zonlicht aan. Omdat het zonlicht niet overal even sterk naar binnenvalt ben je wel verplicht ze van het ene naar het andere raam te slepen."

(bron: de gelderlander)

hahaha gewoon genaaid in het pak en bij het halen van verhaal wederom met een kluitje in het riet gestuurd.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_12286432
Amerikaan verliest
rechtszaak over WC-ijs

Een man uit het Californische Santa Cruz heeft de rechtzaak die hij aanspande tegen luchtvaartmaatschappij American Airlines uiteindelijk toch verloren. In juni gaf een rechter hem nog gelijk , maar de rechter in het hoger beroep acht het niet bewezen dat een klomp ijs die de boot van de Amerikaan doorboorde afkomstig was van een lekkende wc van een vliegtuig van American Airlines.

De man Ray Erickson eiste 3.400 dollar van de vliegmaatschappij nadat een brok zogenoemd blauw ijs zijn boot finaal verpulverde. Dat het ijs afkomstig is van een lek in een vliegtuigtoilet acht de rechter wel bewezen. Deskundigen hebben dat bevestigd. Maar dat het ijs daadwerkelijk van een American Airlines boeing afkomstig is, staat volgens de rechter níet vast. (Telegraaf)

Erickson zal nu United Airlines voor de rechtbank dagen

Die rare Amerikanen ook altijd...

pi_12287807
Generalisatie
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:11:21 #113
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_12298287
quote:
Ook een ijsverkoper moet tegenwoordig vrezen voor zijn dagopbrengst. De 15-jarige Havo-scholier Nicky Schollmeyer uit het Brabantse Dommelen kan er over meepraten. Vorige week werd hij in het Genneperpark in Eindhoven zelfs met de dood bedreigd door drie jonge onverlaten die hem zijn dagopbrengst ontfutselden. Reden voor de jonge ijsverkoper om maar te stoppen met zijn vakantiebaan.

Schollmeyer: ''Drie jonge Marokkanen drukten een kapotgeslagen fles tegen mijn keel. Daarna gingen ze er met de dagopbrengst vandoor. Ik dacht een leuk vakantiebaantje te nemen om voor een scooter te sparen. Maar die kan ik nu wel vergeten. Ik ben al vaker bedreigd. Altijd diezelfde gasten. Ze bestellen een ijsje en gaan er gewoon vandoor zonder te betalen. Treiteren me. Gewoon niet leuk meer. Ik durf nu ook niet meer''.

Gisteren deelde Schollmeyer zijn laatste Italiaanse schepijsjes uit aan oververhitte werknemers van het Eindhovense energiebedrijf NRE, die terugkeerden van de buitendienst. Hij kreeg van de mannen van de NRE een fooi van 80 euro, als signaal om eens een positief label te hangen tegenover al dat zinloze geweld.

Hier verder .. aangezien ons andere topc werdt gesloten
At your service
pi_12298312
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:11 schreef pim-fortuyn het volgende:

[..]

Ja ok ik ben zelf geen moraalridder of iets dergelijks maar hier kan ik erg slecht tegen..

Als die jongen het fatsoen kan opbrengen om gewoon echt te werken voor zijn geld (wat mij tot op heden nooit echt is gelukt) dan dienen dit soort dingen niet te gebeuren, en moeten die (natuurlijknietwerkende) Marokkanen daar respect voor te hebben.

Nou realiseer ik mij dat er zat Marokkanen zijn die wel deugen maar; Ik kan mij op de 1 of andere manier heel slecht voorstellen dat een groepje Nederlandse jongeren met Nederlandse ouders een zelfde soort geintje uithaald. Dat vind ik op de 1 of andere manier gewoon een stuk minder waarschijnlijk (maar dat kan aan mij en mijn mentale beeld liggen ;D).

Stelen, en vooral op deze manier, is 1 van de laagste vormen van criminaliteit. Als dit soort straatschoffies zou van elkaar stelen, prima, maar ze moeten mensen die hard willen werken voor hun geld er echt buiten laten anders argh, ik krijg gewoon echt moordneigingen hiervan ;D

Wat eraan te doen is; Het probleem zit hem in de totale minachting van de Marokkaanse jeugd voor Nederland. Dat moet eruit. Hoe? Als het aan mij lag.. Onmenselijk hoge straffen voor kleine delicten onder jongeren, en van dit groepje Marokkanen hun hand eraf ;D

Senatus Populus Que Romanus
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:15:09 #115
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_12298356
dat is een goed idee !

Zoals ik al eerder zei Balkenende moet niet lullen maar wetten vullen !

At your service
pi_12298368
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:11 schreef pim-fortuyn het volgende:

[..]

Als je overigens denkt dat je nu hier even lekker verder kan gaan met stompzinnig geblaat heb je het mis hoor.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:18:11 #117
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_12298414
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als je overigens denkt dat je nu hier even lekker verder kan gaan met stompzinnig geblaat heb je het mis hoor.

luister als jou iets je niet aanstaat hoef je je niet op ons af te reageren ...
At your service
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:19:43 #118
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_12298445
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:18 schreef pim-fortuyn het volgende:

Neem het maar ter harte, dom geblaat is niet gewenst. Lijkt me niet heel moeilijk te begrijpen.

Hard optreden, zoals het hoort

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_12298465
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:18 schreef pim-fortuyn het volgende:

[..]

Schop hem het land uit.
Wie?
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:22:04 #120
35279 Parabola
Sapere aude
pi_12298497
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:12 schreef Nynex het volgende:

Nou realiseer ik mij dat er zat Marokkanen zijn die wel deugen maar; Ik kan mij op de 1 of andere manier heel slecht voorstellen dat een groepje Nederlandse jongeren met Nederlandse ouders een zelfde soort geintje uithaald. Dat vind ik op de 1 of andere manier gewoon een stuk minder waarschijnlijk (maar dat kan aan mij en mijn mentale beeld liggen ;D).

Dat zou idd zomaar aan je mentale beeld kunnen liggen. In ieder geval goed dat je enige zelfkritiek op kunt brengen.
Slaapt winter
en zomer
pi_12298518
zet die honden gewoon zelf aan het werk als ijsverkopers...
lijkt me sterk dat ze elkaar gaan beroven...
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:33:04 #122
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_12298704
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:22 schreef realist_ik het volgende:
zet die honden gewoon zelf aan het werk als ijsverkopers...
lijkt me sterk dat ze elkaar gaan beroven...
dan ken jij de marrokaan van tegenwoordig niet ,,,, laatst kwam er 1 bij ons in de winkel en die liep naar een marrokaanse vakkenvuller toe en gaf hem een hoek pakte zijn portomonee en rende weg ,,
We hebben hem nog te pakken gekregen maar niet echt op de goede manier

eigen schuld zeg ik dan

At your service
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 18:09:30 #123
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12307288
quote:
Transfer Makaay goed voor Vitesse
Door onze verslaggever

ARNHEM - Vitesse hoopt dankzij de transfer van Roy Makaay naar Bayern Munchen een onverwachte, grote financiële meevaller te krijgen. Volgens technisch directeur Streuer heeft de Arnhemse club recht op zo'n 700.000 euro. Volgens de nieuwe FIFA-regels delen clubs die spelers hebben opgeleid mee in latere transfers.

Bij buitenlandse transfers na 1 september 2001 gaat 5 procent van de koopsom als vergoeding naar de opleiders van de speler.

Makaay verruilt Deportivo La Coruna voor circa 17,5 miljoen euro voor Bayern Munchen. Van dat bedrag gaat 875.000 euro (5 procent) naar de clubs die Makaay tussen zijn twaalfde en zijn 23ste hebben opgeleid.

Vitesse haalde de aanvaller in 1989, op 14-jarige leeftijd en verkocht hem in 1997 aan Tenerife. De Arnhemse club heeft volgens de verdeelsleutel recht op 80 procent van de totale opleidingsvergoeding.

Of Vitesse het geld ooit krijgt is afwachten. De nieuwe transferregels zijn nog uitermate onduidelijk en tot op heden zijn de zogenaamde solidariteitsbijdragen bijna nog nooit betaald.

Streuer twijfelt echter niet: ,,Dat geld wordt absoluut betaald."

weer zon komkommer berichtje om de knvb voor de gek te houden
bron gelderlander
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2003 @ 00:29:54 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_12395568
HEMRIK - Speedboten zijn niet toegestaan in de Opsterlandse Compagnonsvaart. Vandaar dat Auke Koopman en Roel Ekkels uit Hemrik waterskiën achter de trekker. De beide mannen begonnen een tijdje terug met een trekker met gewone snelheid van twintig kilometer per uur van de vader van Ekkels. Omdat dat niet rap genoeg ging, had Koopmans nog wel een van dertig kilometer per uur in de schuur staan.

Gisteravond kwam een dorpsgenoot aanzetten met een exemplaar dat wel 45 kilometer per uur kon halen. Zo vloog Roel gisteren door de vaart en scheurde Koopmans met de trekker ernaast.

zondag 17 augustus 2003 @ 20:46:14 #125
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12507125
Arts onthoofd door lift

An aspiring missionary doctor, who was voted by medical school classmates as the epitome of a good physician, was killed Saturday at Christus St. Joseph Hospital when an elevator malfunctioned, decapitating him, authorities said.

Hitoshi Nikaidoh, 35, of Dallas, a surgical resident at the hospital at 1919 La Branch, was stepping onto a second-floor elevator in the main building around 9:30 a.m. when the doors closed, pinning his shoulders, said Harold Jordan, an investigator with the Harris County Medical Examiner's Office. The elevator car then moved upward, severing the doctor's head, Jordan said.

"It is an unexpected and tragic loss," said Dr. Hisashi Nikaidoh, Hitoshi's father, from his Dallas area home. "He is an outgoing and very caring person."

A woman who also works at the hospital was on the elevator at the time and witnessed the accident, police said. Because of the malfunction, she was trapped on the elevator for 15 or 20 minutes before firefighters were able to reach her, police said.

The woman was not injured, but was later taken to the emergency room because she was in shock, said Sgt. Kenneth Perkins of the Houston Police Department's Special Operations Division.

Nikaidoh was on duty at the time and wearing his doctor coat and surgical scrubs when the accident happened, Jordan said.

The scene was one of chaos when police and firefighters first arrived at the hospital, Perkins said. Medical personnel were in disbelief, some crying.

"They were trying to console one another. Just to see other people in disarray -- the looks on their faces pretty much told the whole story," he said.

Police have launched an investigation into the accident. St. Joseph Hospital officials have taken the entire elevator bank out of service, but normal patient services have not been interrupted.

Hospital officials would not answer any questions Saturday about the accident since the investigation has just begun. They also would not reveal the name of the elevator manufacturer.

One worker at the hospital said there had been problems in the past with these particular elevators and that maintenance crews had been trying to service them in the past week, Perkins said.

Nikaidoh was a member of the 2003 class of the University of Texas-Houston Medical School, where he previously served as Student InterCouncil President, the student-leader over six schools within the medical center.

He became a devout Christian while in medical school, his father said. He became a youth group leader and decided to become a missionary doctor.

Hospital spokeswoman India Chumney Hancock would not discuss Nikaidoh's background or how long he had been with the hospital. "In respect for the family, we're not giving out any information," she said Saturday.

"Since the investigation has just begun, we're not answering any questions at this time," she said.

Both city and state inspectors will review the fatal accident, said a licensed elevator inspector who served on the Texas Department of Licensing and Regulation Department advisory board.

"Annual inspections are required, and I'm familiar with that hospital building and know they have a contracted (maintenance) company," said Alan Van Nort, a member of the state's Elevators, Escalators and Related Equipment Advisory Board.

Van Nort said he also is familiar with another hospital elevator accident earlier this year that injured 14 passengers, including 12 patients, at the Intracare Hospital in the Texas Medical Center area. The elevator dropped several floors before jerking to a stop and broke several passengers' bones and hurt backs and necks.

But hospital elevators are not inspected any more intensely than office building elevators, Van Nort said.

"The city has primary responsibility for inspections, and then reports of any incident go to the state for review," he said.

Mignette Yvonne Dorsey, spokeswoman for the City of Houston Building Services, said the city would be tracking the inspections done by the City Planning Department's inspectors. But there was no specific inspection information available from the city Saturday night.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')