abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2003 @ 04:12:24 #51
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11699995
quote:
BREDA - De politie heeft gistermiddag op de Kerkstraat in Breda een 41-jarige Bredanaar gearresteerd. Hij wordt verdacht van de aanranding van een vrouwelijke parkeercontroleur. De man was kwaad geworden op de controleur, nadat hij van haar een parkeerbon had gehad. De Bredanaar schold de beambte uit en pakte haar blouse vast. Vervolgens stopte hij de bekeuring van bovenaf in de opening van het kledingstuk en duwde dit met zijn hand nog een stukje verder.

De man werd aangehouden nadat de parkeercontroleur aangifte had gedaan

Aanranding??

sorry.

vrijdag 11 juli 2003 @ 09:55:39 #52
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_11701417
quote:
11/07 Sloopbedrijf vernietigt verkeerde huis
Een sloopbedrijf heeft in het Amerikaanse Phoenix het verkeerde huis afgebroken. De woning die met de grond gelijk moest worden gemaakt staat aan de overkant van het huis waar nu de shovel in is gezet.

Jenny Lopez werd woensdag gealarmeerd door buren die zagen dat een sloopbedrijf aan de slag ging met haar huis. Toen zij ter plekke kwam was er al niets meer van de woning over. Klein geluk bij een ongeluk is dat Lopez van plan was haar huis te verkopen en het alleen nog gebruikte als opslagplaats voor haar meubels.

Het is onduidelijk waarom het sloopbedrijf zich heeft vergist. Het huis dat het moest neerhalen stond duidelijk leeg en was afgezet met hekken. Sloper David Gomez wilde geen commentaar geven op de blunder, maar zei tegen een lokaal televisiestation dat hij waarschijnlijk zijn baan kwijt is.
&

slechte actie trouwens ...

vrijdag 11 juli 2003 @ 09:57:53 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11701447
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 04:12 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Aanranding??

sorry.

Mhaw, ik vind het toch wel aanranding...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_11701490
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 09:55 schreef realist_ik het volgende:

[..]

&

Wat een actie zeg! Dat bedrijfje zal wel failliet zijn, want ik neem aan dat die dame een flinke claim gaat indienen!
pi_11713009
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_11713381
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 10:00 schreef Lelijke_Aap het volgende:

[..]

Wat een actie zeg! Dat bedrijfje zal wel failliet zijn, want ik neem aan dat die dame een flinke claim gaat indienen!

Een Amerikaan die een flinke claim indient? Hoe kom je derbij joh, dat doen die nooit
pi_11719643
SEROOSKERKE - Het was voor Nel Ton uit Serooskerke wel even schrikken. Na haar vakantie van twee weken in Lapland liep zij `s avonds laat nog even door haar kruidentuin, die in haar afwezigheid een uitzonderlijke bloeiperiode had doorgemaakt. ,,De kruiden stonden tot aan mijn middel en alles was gaan bloeien. Onder een van mijn courgetteplanten vond ik een groot voorwerp. Het was donker en heb alleen even gevoeld. Ik dacht dat het een stuk hout was.``

De volgende ochtend bleek het stuk hout een enorme courgette te zijn. De vrucht woog meer dan twee kilo, vier maal zwaarder dan het winkelformaat. Ton: ,,Ik had het plantje in mei gekocht en snel in de grond gestopt. Eerst dacht ik nog dat hij het niet deed, maar nu kunnen we een hele week courgette eten. Toch raar, zijn buurman is klein en miezerig gebleven. Misschien moet ik maar eens tegen hem gaan praten, of ik moet gewoon weer op vakantie gaan.``
De voormalig kooklerares heeft voor haar mega-vrucht al flink wat gerechten paraat. ,,Een deel bak ik in de oven. De rest neem ik rauw op het brood of gebruik ik voor de soep. De bloemen ga ik vullen met gehakt. Ik ga ook eens proberen om wat in te vriezen. Als je alles in één keer gebruikt, komt die courgette je een keer de neus uit.`` Het is voor Nel Ton niet de eerste courgette-oogst uit haar tuin. Vorig jaar bracht elke plant twintig vruchten voort en werden deze uitgedeeld aan de dorpsbevolking

Hoezo, komkommertijd in zeeland ?

† In Memoriam † zaterdag 12 juli 2003 @ 01:41:48 #58
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11721636
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 23:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
De bloemen ga ik vullen met gehakt.

Bloemen?
Met gehakt??

pi_11722837
Gepost door Vincent (Ali Salami) - vrijdag 11 juli 2003 @ 21:48 - Bron: NU.nl

De voormalige dictator Saddam Hoessein leeft nog altijd en is momenteel in Irak om daar zijn terugkeer voor te bereiden. Dat zei de voormalige Iraakse minister van Informatie Mohammed Saeed al-Sahhaf vandaag in een interview met het Duitse persbureau DPA.

De voormalig minister droomt van een terugkeer naar Irak als de situatie daar is verbeterd. Voorlopig leeft hij nog in ballingschap in de Verenigde Arabische Emiraten.

*huilt van het lachen*

Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 02:10:25 #60
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11777868
Ex-U.S. Marine flees with girl, 12
Monday, July 14, 2003 Posted: 2238 GMT ( 6:38 AM HKT)

Shevaun Pennington, 12, was reported missing Saturday.

--------------------------------------------------------------------------------

Story Tools

--------------------------------------------------------------------------------

LONDON, England -- A 12-year-old British girl, who has been missing for two days, has flown to France with a 31-year-old ex-U.S. Marine she met over the Internet, police said.

Shevaun Pennington was reported missing by her parents after disappearing Saturday morning.

Police alerted ports and Interpol after it was discovered the youngster from Wigan, north west of England, had taken clothes and a passport with her.

A police spokeswoman told the UK's Press Association Monday the schoolgirl had met with former U.S. Marine Toby Studebaker, who is originally from Michigan, and flew to France on Saturday.

Studebaker, who left the military last week, had flown to Manchester, north England, from Detroit before meeting up with the girl, to whom he had been writing for about a year after they met through the Internet. They then flew to Paris via London's Heathrow airport.

Studebaker was discharged on June 30 after serving for more than three years. He was a lance corporal based at Camp Lejeune, North Carolina, U.S. Marine Corps spokesman Shawn Turner told Reuters.

Shevaun's parents, Stephen and Joanna, begged their daughter to come home.

"Please, we just want you back. We are not angry with you -- we love you very much and just want you to come home," they said in a statement released by police.

Police released photographs of the girl and called for information from the public on her whereabouts.

cnn.com

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  dinsdag 15 juli 2003 @ 02:40:34 #61
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11778053
NAAKTE VROUWEN SCHIETEN

It's a new form of adult entertainment, and men are paying thousands of dollars to shoot naked women with paint ball guns. They're coming to Las Vegas to do it. This bizarre new sport has captured the attention of people around the world, but Channel 8 Eyewitness News reporter LuAnne Sorrell is the only person who has interviewed the game's founder.

George Evanthes has never been hunting. "Originally I'm from New York. What am I going to hunt? Squirrels? Someone's cats? Someone's dogs? I don't think so," said Evanthes. Now that he's living in Las Vegas, he's finally getting his chance to put on his camouflage, grab a rifle and pull the trigger. But what's in his scope may surprise you. He's not hunting ducks or deer, he's hunting naked woman.

"I've done this three times," says Nicole, one of the three women allowing themselves to be shot at. Two other women, Gidget and Skyler, claim they have done this seven times.

Hunting for Bambi is the brainchild of Michael Burdick. Men pay anywhere from $5000 to $10,000 for the chance to come to the middle of the desert to shoot what they call "Bambis" with a paint ball gun. Burdick says men have come from as far away as Germany. The men get a video tape of their hunt to take home and show their friends.

Burdick says safety is a concern, but the women are not allowed to wear protective gear -- only tennis shoes.

Burdick says hunters are told not to shoot the women above the chest, but he admits not all hunters follow the rules. "The main goal is to be as true to nature as possible. I don't go deer hunting and see a deer with a football helmet on so I don't want to see one on my girl either," said Burdick.

The paint balls that come out of the guns travel at about 200 miles-per-hour. Getting hit with one stings with clothes on, and when they hit bare flesh, they are powerful enough to draw blood.

Evanthes shot one of the women and says, "I got the one with the biggest rack."

Gidget is the one who took the paint ball shot to the rear. She says, "It hurt. It really hurt. I didn't think it was going to be that bad." When asked if she cried she says,"yeah, a little bit."

So why do women agree to strip down and run around the desert dodging paint balls? Nicole says it's good money. "I mean it's $2,500 if you don't get hit. You try desperately not to and it's $1000 if you do," said Nicole.

The men and women say this is all good, clean fun, but in Part 2 of this special report, reporter LuAnne Sorrell speaks with a psychologist who says for some men playing out this sexual aggression may lead to other more violent acts against women.

check ook het filmpje op:
http://www.klas-tv.com/Global/story.asp?S=1356380&nav=168XGqk0

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_11788132
Dat niemand deze nog heeft gepost.
(Van de voorpagina van Spits, gisteren)

MAN EET EIGEN GEFRITUURDE PENIS OP

Kuala Lumpur - Een Maleisische man heeft zijn penis afgesneden, gefrituurd en opgegeten, zo meldde de Maleisische politie gisteren. De man verklaarde in het ziekenhuis een hallucinerend middel te hebben ingenomen, waarop hij allerlei stemmen in zijn hoofd hoorde die hem dwongen zijn geslacht af te snijden. Aanvankelijk had de man niets door, maar een blik naar beneden, op zijn bloedende kruis deed dat veranderen. De man maakt het inmiddels goed...

"I'm a reasonable man, get off my case"
  dinsdag 15 juli 2003 @ 16:07:57 #63
35279 Parabola
Sapere aude
pi_11788598
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 15:49 schreef ELPablo het volgende:
Dat niemand deze nog heeft gepost.
(Van de voorpagina van Spits, gisteren)

MAN EET EIGEN GEFRITUURDE PENIS OP

Kuala Lumpur - Een Maleisische man heeft zijn penis afgesneden, gefrituurd en opgegeten, zo meldde de Maleisische politie gisteren. De man verklaarde in het ziekenhuis een hallucinerend middel te hebben ingenomen, waarop hij allerlei stemmen in zijn hoofd hoorde die hem dwongen zijn geslacht af te snijden. Aanvankelijk had de man niets door, maar een blik naar beneden, op zijn bloedende kruis deed dat veranderen. De man maakt het inmiddels goed...

Broodje berenlul
Slaapt winter
en zomer
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2003 @ 09:46:30 #64
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11802525
quote:
Assense belt 200 keer met alarmnummer

assen -

De politie heeft maandagavond de telefoon van een 52-jarige vrouw uit Assen in beslag genomen. Zij had die avond al meer dan tweehonderd keer het alarmnummer 112 gebeld.

Zij deed geen meldingen maar viel de Drentse meldkamer lastig met verwarde verhalen. Door de aanhoudende gesprekken blokkeerde zij de lijn. 'Echte' meldingen konden op deze manier niet doorkomen.

Zondagavond had zij ook al vaak gebeld, maar toen hielden de telefoontjes spontaan op. Volgens de politie troffen zij de vrouw in verwarde staat aan.

En voor de verwarde vrouw geen hulp
  woensdag 16 juli 2003 @ 09:53:15 #65
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_11802628
aangezien werkelijk àlle kranten, journaals en actualiteitenrubrieken met dit item openenen..
quote:
Vierdaagse route ingekort wegens hitte

Uitgegeven: 16 juli 2003 07:49

NIJMEGEN - De 43.985 overgebleven wandelaars in de Nijmeegse Vierdaagse beginnen woensdag aan de Dag van Wijchen. Het parcours loopt door Weurt, Beuningen en Wijchen en eindigt uiteraard in Nijmegen. In verband met de voorspelde hitte heeft de marsleiding de routes van 40 en 50 kilometer met 10 kilometer ingekort.

De tweede dag van de Vierdaagse is berucht onder de wandelaars, omdat die dag altijd de meeste uitvallers telt. De voorspelde hitte en luchtvochtigheid maken de wandeling er niet makkelijker op. De organisatie roept wandelaars op het rustig aan te doen aan en vooral veel te drinken. Dinsdag hielden al 827 wandelaars het voor gezien.

† In Memoriam † donderdag 17 juli 2003 @ 21:31:25 #66
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  donderdag 17 juli 2003 @ 21:32:49 #67
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11844701
Oh en Blair is niet gek. Gek he?
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2003 @ 21:38:57 #68
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11844852
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 21:32 schreef Sidekick het volgende:
Oh en Blair is niet gek. Gek he?

Las het idd ook vandaag!
  donderdag 17 juli 2003 @ 21:41:37 #69
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11844912
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 21:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Las het idd ook vandaag!

Ik wist niet eens dat die 'beschuldigingen' er waren. Maar dat had ik ook met het homo-zijn van Friso. Dat hoorde ik ook pas bij de ontkenning.
pi_11845002
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 21:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Las het idd ook vandaag!

Ik ben weer helemaal gerustgesteld .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2003 @ 21:45:47 #71
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11845025
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 21:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat die 'beschuldigingen' er waren. Maar dat had ik ook met het homo-zijn van Friso. Dat hoorde ik ook pas bij de ontkenning.

"De ontkenning"...van Friso zelf? Nee toch
pi_11857034
Steeds meer Amerikanen eten bord leeg

WASHINGTON - De meeste Amerikanen eten hun bord leeg, ongeacht de opgediende hoeveelheid voedsel.
En dit terwijl sommige porties in de horeca steeds groter worden.
Dit blijkt donderdag (plaatselijke tijd) uit een wetenschappelijke studie van het Amerikaanse Instituut voor Kankeronderzoek.

Bijna 70 procent van de ondervraagden eten hun bord meestal of altijd leeg, ook als de porties groot zijn.
Ondertussen is de gemiddelde portie patat toegenomen van 74,6 gram in 1955 naar 220,8 gram nu.

"In een land waar 64 procent van ons te zwaar is of onder vetzucht lijdt, is er een alarmerende tendens niet stil te staan bij de hoeveelheid voedsel dat wij eten", stelt het instituut, dat het verband tussen eetgewoontes en kanker onder de aandacht wil brengen, vast.

Volgens een rapport dat de Amerikaanse regering vrijdag publiceert, zijn kinderen in de VS dikker dan ooit.
Het percentage kinderen met overgewicht in de leeftijdsgroep van 6 tot 18 is sinds 1980 meer dan verdubbeld, van 6 procent in 1980 naar 15 procent in 2000.

Amerikanen vreten zichzelf dood.. daar kan geen terrorist tegen op

vrijdag 18 juli 2003 @ 12:58:58 #73
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11857202
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 21:45 schreef Loedertje het volgende:

[..]

"De ontkenning"...van Friso zelf? Nee toch

Meen je dit? Weet je niet dat Friso hier zelf mee buiten is gekomen?
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:52 schreef Koos Voos het volgende:
Steeds meer Amerikanen eten bord leeg

WASHINGTON - De meeste Amerikanen eten hun bord leeg, ongeacht de opgediende hoeveelheid voedsel.
En dit terwijl sommige porties in de horeca steeds groter worden.
Dit blijkt donderdag (plaatselijke tijd) uit een wetenschappelijke studie van het Amerikaanse Instituut voor Kankeronderzoek.

Bijna 70 procent van de ondervraagden eten hun bord meestal of altijd leeg, ook als de porties groot zijn.
Ondertussen is de gemiddelde portie patat toegenomen van 74,6 gram in 1955 naar 220,8 gram nu.

"In een land waar 64 procent van ons te zwaar is of onder vetzucht lijdt, is er een alarmerende tendens niet stil te staan bij de hoeveelheid voedsel dat wij eten", stelt het instituut, dat het verband tussen eetgewoontes en kanker onder de aandacht wil brengen, vast.

Volgens een rapport dat de Amerikaanse regering vrijdag publiceert, zijn kinderen in de VS dikker dan ooit.
Het percentage kinderen met overgewicht in de leeftijdsgroep van 6 tot 18 is sinds 1980 meer dan verdubbeld, van 6 procent in 1980 naar 15 procent in 2000.

Amerikanen vreten zichzelf dood.. daar kan geen terrorist tegen op

Altijd wel wat te klagen, als het steeds minder wordt, dan is het bedrog van de snackbars. Nu is het vanwege gezondheid.
pi_11860226
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:58 schreef Sidekick het volgende:
Hij kwam er speciaal voor uit de kast!

.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2003 @ 16:20:37 #75
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11862180
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:58 schreef Sidekick het volgende:

Zou niet weten hoe het het had kunnen weten eigenlijk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')