quote:Jij gaat het voor iemand opnemen - speedcore - die door een normale mod allang was geband om wat ie allemaal tegen mij roept. Lekker weer
Op zaterdag 21 juni 2003 00:54 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik krijg ook steeds meer die indruk.
Wat suggereer je nu eigenlijk???
quote:Ik zie er hier nu anders geen enkele.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:54 schreef SCH het volgende:
Beetje boel leeghoofden dan![]()
quote:Nee nu niet meer - maar over de loop van de dag waren het er zeker een stuk of 20 die iets met dood e.d. hebben geroepen. Maar laten we ons daar niet op focussen.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:56 schreef Ernst het volgende:[..]
Ik zie er hier nu anders geen enkele.
quote:Ik suggereer niks, ik lees.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:56 schreef SCH het volgende:[..]
Jij gaat het voor iemand opnemen - speedcore - die door een normale mod allang was geband om wat ie allemaal tegen mij roept. Lekker weer
quote:ik suggereer dat je een pedo bent
Op zaterdag 21 juni 2003 00:56 schreef SCH het volgende:[..]
Jij gaat het voor iemand opnemen - speedcore - die door een normale mod allang was geband om wat ie allemaal tegen mij roept. Lekker weer
en de manier waarop je me nu probeert uit de discussie probeert weg te rangeren/c.q. me onschadelijk probeert te maken verstrekt dat gevoel alleen maar.
quote:Ik wil je graag antwoord geven maar nu even niet - niet in deze sfeer, met Yvonne en Speedcore. Maar ik heb er niet over gelogen.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:55 schreef schatje het volgende:
Kun je alsjeblieft antwoord geven op deze vraag:
quote:Je suggereert wel wat - wees dan ook zo dapper om het te roepen. En hou anders je mond.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:57 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik suggereer niks, ik lees.
En ik vorm al lezende een mening.
quote:Waarom?
Op zaterdag 21 juni 2003 00:58 schreef speedcore het volgende:ik suggereer dat je een pedo bent
quote:het wordt je te heet onder je voeten zeker?
Op zaterdag 21 juni 2003 00:58 schreef SCH het volgende:[..]
Ik wil je graag antwoord geven maar nu even niet - niet in deze sfeer, met Yvonne en Speedcore. Maar ik heb er niet over gelogen.
quote:zie wat ik eerder postte over fanatiek worden etc
Op zaterdag 21 juni 2003 00:59 schreef Loedertje het volgende:[..]
Waarom?
quote:Ja dat moet je vooral doen. Maar dat ben ik gelukkig niet.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:58 schreef speedcore het volgende:
ik suggereer dat je een pedo bent
Ik word alleen wel snel emotioneel over dit onderwerp, maar dat heeft andere oorzaken (die ik overigens zeker niet aan jou ga vertellen).
quote:dat heb ik net gedaan, SCH
Op zaterdag 21 juni 2003 00:59 schreef SCH het volgende:[..]
Je suggereert wel wat - wees dan ook zo dapper om het te roepen. En hou anders je mond.
quote:Ook niet plastisch omschreven?
Op zaterdag 21 juni 2003 01:00 schreef SCH het volgende:Ik word alleen wel snel emotioneel over dit onderwerp, maar dat heeft andere oorzaken (die ik overigens zeker niet aan jou ga vertellen).
quote:Sorry voor mijn nieuwsgierigheid.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:00 schreef SCH het volgende:[..]
Ja dat moet je vooral doen. Maar dat ben ik gelukkig niet.
Ik word alleen wel snel emotioneel over dit onderwerp, maar dat heeft andere oorzaken (die ik overigens zeker niet aan jou ga vertellen).
Maar gezien je eerdere reacties en je vermogen je te kunnen verplaatsen in de pedo-kant (overigens bewonderenswaardige vermogens) komt het me nu over als dat jij als kind iets dergelijks hebt meegemaakt en daar goed mee bent omgegaan.
quote:Yep jij wel - en ik zeg het je dat het niet zo is - daar moet je het maar mee doen.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:01 schreef speedcore het volgende:[..]
dat heb ik net gedaan, SCH
quote:Nee, niet hier. Ik stel me al kwetsbaar genoeg op.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:02 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ook niet plastisch omschreven?
quote:Dan denken we hetzelfde
Op zaterdag 21 juni 2003 01:04 schreef Montagui het volgende:[..]
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid.
Maar gezien je eerdere reacties en je vermogen je te kunnen verplaatsen in de pedo-kant (overigens bewonderenswaardige vermogens) komt het me nu over als dat jij als kind iets dergelijks hebt meegemaakt en daar goed mee bent omgegaan.
quote:SCH heeft ms zelf als kind een relatie gehad met een oudere man.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:02 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ook niet plastisch omschreven?
Wat doet het er eigenlijk toe, blijkbaar voelt hij zich persoonlijk geraakt.
Nu, SCH, dat heb ik nu als het mijn kinderen betreft, gek hè?
Het wel en wee van de pedo zal me aan me reet roesten, pardon the expression..
quote:het interesseert me ook helemaal geen moer eerlijk gezegd,
Op zaterdag 21 juni 2003 01:04 schreef SCH het volgende:[..]
Yep jij wel - en ik zeg het je dat het niet zo is - daar moet je het maar mee doen.
quote:Het is alleen bijzonder jammer dat die bewonderenswaardige vermogens zich niet uitstrekken tot de slachtoffers van pedoseksuelen. Die raken namelijk zeer zwaar beschadigd, soms voor de rest van hun leven.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:04 schreef Montagui het volgende:Maar gezien je eerdere reacties en je vermogen je te kunnen verplaatsen in de pedo-kant (overigens bewonderenswaardige vermogens)
Maar laten we ons vooral en uitsluitend inleven in de pedofiel.
V.
quote:Soms wel..
Op zaterdag 21 juni 2003 01:06 schreef Verbal het volgende:
Het is alleen bijzonder jammer dat die bewonderenswaardige vermogens zich niet uitstrekken tot de slachtoffers van pedoseksuelen. Die raken namelijk zeer zwaar beschadigd, soms voor de rest van hun leven.V.
quote:Nou dat weet ik - en daar ga ik zeker niet lichtvaardig mee om.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:06 schreef Verbal het volgende:[..]
Het is alleen bijzonder jammer dat die bewonderenswaardige vermogens zich niet uitstrekken tot de slachtoffers van pedoseksuelen. Die raken namelijk zeer zwaar beschadigd, soms voor de rest van hun leven.
Het enige dat ik steeds probeer te zeggen is dat ik bang ben dat door repressieve omgang met pedo's de schade wel eens groter zal kunnen zijn op termijn.
quote:Nee, ik bedoel ermee te zeggen dat de aard van de discussie deze wending heeft genomen dat het gewoon gezegd kan worden zonder dat je bericht geedit wordt.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:50 schreef milagro het volgende:[..]
heb ik dat ook maar ergens gezegd?
quote:Váák wel.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:08 schreef Quenda het volgende:[..]
Soms wel..
V.
quote:Nee dat vind ik helemaal niet gek alleen maar logisch
Op zaterdag 21 juni 2003 01:05 schreef milagro het volgende:
Nu, SCH, dat heb ik nu als het mijn kinderen betreft, gek hè?
quote:Ik kan me daar wel druk over maken.
Het wel en wee van de pedo zal me aan me reet roesten, pardon the expression..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |