quote:Je wilt een voorbeeld?
Op zaterdag 21 juni 2003 00:42 schreef SCH het volgende:[..]
Wat is een liefdevolle relatie? Ik heb dat niet gezegd hoor. Ik reageer alleen anders dan sommigen die meteen roepen dat ze dit en dat en zus en zo en met honkbalknuppels enz.
Mijn zoon was 9 toen hij een intense omgang had met een volwassen persoon....dit heeft tot zijn 12e/13e geduurt (toen gingen wij verhuizen)
Ze gingen samen zwemmen, wandelen, fietsen ect...
Liefdevol dus...
Geen honkbalknuppel aan te pas gekomen (wel nare opmerkingen van buren e.d. maar dat terzijde..)
Hij mist HAAR overigens nog steeds...
Had ik heb *tactisch* deze omgang moeten verbieden omdat *men* dacht dat er meer aan de hand was?
quote:DOOD moeten ze!! Die smerige pedofielen! ALLEMAAL!!!!
Op zaterdag 21 juni 2003 00:41 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb haar nog niet veel subtielers horen zeggen. Het hangt van agressie aan elkaar - dus ik heb er weinig vertrouwen in.
Het is kennelijk wel geoorloofd om zo over pedofielen te praten, ook al hebben ze een kind nog nooit met één vinger aangeraakt en zullen ze dat ook niet doen.
Ik vind ook hoor dat er hier té aggressief erover wordt geoordeelt. If you can't stand the heat stay out of the kitchen denk ik dan.
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 21-06-2003 00:48]
quote:Ik heb er wel over nagedacht - ik heb het alleen nog niet aan den lijve ondervonden. Het is toch volkomen fictief. Stel dat het om mijn broer gaat die hier al zijn hele leven over de vloer komt - dat is nogal een verschil met de melkboer die 1 x per week aanbelt. Ik kan toch niet precies uittekenen hoe ik ga reageren? Maar misschien reageer ik wel te genuanceerd voor een discussie als deze - en krijg ik zelfs nog het verwijt voor eigen kerk te preken (moet parochie zijn)
Op zaterdag 21 juni 2003 00:45 schreef Ernst het volgende:[..]
Ik vind het best vreemd dat je een kind van 10 hebt en nog nooit over die situatie hebt nagedacht ja.
quote:Dat kan ik niet beoordelen - maar zoals jij het beschrijft lijkt er mij niks mis mee.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:46 schreef Loedertje het volgende:[..]
Je wilt een voorbeeld?
Mijn zoon was 9 toen hij een intense omgang had met een volwassen persoon....dit heeft tot zijn 12e/13e geduurt (toen gingen wij verhuizen)
Ze gingen samen zwemmen, wandelen, fietsen ect...
Liefdevol dus...
Geen honkbalknuppel aan te pas gekomen (wel nare opmerkingen van buren e.d. maar dat terzijde..)Hij mist HAAR overigens nog steeds...
Had ik heb *tactisch* deze omgang moeten verbieden omdat *men* dacht dat er meer aan de hand was?
quote:gellukig ben jij inmiddels al lang in deze discussie vergeten wat subtiel is en laat je je steeds meer kennen. Het fanatisme waarmee je pedofielen verdedigd is in vergelijking met hou je normaal post wel heel opvallend imo. Overmatig opvallend.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:39 schreef SCH het volgende:[..]
Nee jij bent subtiel.
Laat ik het zo zeggen, als jij binnen een straal van een kilometer van mijn kinderen woont, dan help ik je verhuizen naar een plaats ver weg van mijn kinderen, goedschiks of kwaadschiks.
Ik heb medelijden met dat kind van je (als het al niet uit je duim komt). Dat joch is volgens mij al lang en breed getraumatiseerd en kan over een paar jaar in therapie om wat z`n pa hem heeft aangedaan, vrees ik
ik zie hele nege dingen tussen de regels door, SCH
quote:Jij ging er maar meteen vanuit dat ik zou gaan krijsen.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:45 schreef SCH het volgende:[..]
Nou dan reageren we ongeveer hetzelfde denk ik. Alleen verwoordt jij het nogal anders
Enkel diegene die zich reeds vergrepen heeft, die zal het bezuren.
In ieder ander geval krijgt de man in kwestie gewoon een duidelijk advies uit de buurt te blijven en als hij dan niet wil luisteren.
quote:*kuch*
Op zaterdag 21 juni 2003 00:44 schreef Ernst het volgende:[..]
Wat zou een kind er dan aan moeten hebben of wat van leren? Ik heb geen enkele langdurige relatie (in de niet-sexuele zin natuurlijk) gehad met een ouder iemand in mijn jeugd, op m'n ouders na, maar ik heb werkelijk NIETS gemist in mijn opvoeding. Helemaal NIETS.
De enige ouderen die kinderen nodig hebben in hun jeugd zijn ouders... meer niet.
quote:heb ik dat ook maar ergens gezegd?
Op zaterdag 21 juni 2003 00:47 schreef fokje het volgende:[..]
DOOD moeten ze!! Die smerige pedofielen! ALLEMAAL!!!!
quote:Ah, en als er i.p.v. HAAR ..HEM had gestaan dan?
Op zaterdag 21 juni 2003 00:48 schreef SCH het volgende:[..]
Dat kan ik niet beoordelen - maar zoals jij het beschrijft lijkt er mij niks mis mee.
quote:Heb jij kinderen??
Het is kennelijk wel geoorloofd om zo over pedofielen te praten, ook al hebben ze een kind nog nooit met één vinger aangeraakt en zullen ze dat ook niet doen.
Ik vind ook hoor dat er hier té aggressief erover wordt geoordeelt. If you can't stand the heat stay out of the kitchen denk ik dan.
quote:flauwekul, dat is de aard van de discussie die er toe neigt dat mensen gaan chargeren om hun mening kracht bij te zetten. Als de één ongenuanceerd reageert gaat de ander dat ook doen als reactie.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:48 schreef speedcore het volgende:[..]
gellukig ben jij inmiddels al lang in deze discussie vergeten wat subtiel is en laat je je steeds meer kennen. Het fanatisme waarmee je pedofielen verdedigd is in vergelijking met hou je normaal post wel heel opvallend imo. Overmatig opvallend.
quote:Mwah... dood...
Ik ken er ééntje die ik bijzonder graag zijn zaakje af zou willen snijden met een bot instrument en dan vervolgens dermate diep in zijn eeltige anus zou willen proppen dat hij de rest van zijn leven kriebelhoest krijgt als hij alleen al aan een stijve denkt.
Maar ik kan de beschaving opbrengen met mijn tengels van hem af te blijven. Had 'ie bij mij ook moeten doen...
'hard oordelen'
![]()
V.
quote:Dan vind ik het nog steeds niet verontrustend. Maar jij kent die man/vrouw.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:50 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ah, en als er i.p.v. HAAR ..HEM had gestaan dan?
quote:Vind je het erg als ik hier een dikke duh achter plaats?
Op zaterdag 21 juni 2003 00:48 schreef Loedertje het volgende:
*kuch*
Leerkrachten?
Het gaat me om relaties in de privésfeer en daar valt school wat mij betreft niet onder.
quote:Allemaal gehad, behalve de pianoleraar, maar nooit een innige band mee gehad en dat is verder echt geen gemis geweest. Ik vind het wel jammer, maar ik heb er geen schade van ondervonden.
Leuke tantes en ooms?
Een aardige pianoleraar?
Eenlieve oma?
Verder is het zo dat je met een bepaalde familie geboren wordt, daar kun je verder niets aan doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Ernst op 21-06-2003 00:54]
quote:Nee juist niet, anders zou ik wellicht ook niet zo kunnen reageren denk ik dan. Dan hád ik hier ook niet gereageert.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:50 schreef schatje het volgende:[..]
Heb jij kinderen??
quote:Dat zal het zijn. Er is gewoon GEEN nuance te bedenken als het over pedofielen gaat. Kinderen zijn onschuldig, volwassenen niet.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:47 schreef SCH het volgende:[..]
Maar misschien reageer ik wel te genuanceerd voor een discussie als deze
Is het aan afwijking? Aangeboren of niet...TOUGH!
quote:Dat heeft op het enkele leeghoofd helemaal niemand gezegd, maar ja het is maar wat je wilt lezen.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:50 schreef milagro het volgende:
heb ik dat ook maar ergens gezegd?
quote:normaliter is ie al koning ongenuanceerd, maar hij is imo net god ongenuanceerd te worden. het raakt hem persoonlijk denk ik
Op zaterdag 21 juni 2003 00:51 schreef fokje het volgende:[..]
flauwekul, dat is de aard van de discussie die er toe neigt dat mensen gaan chargeren om hun mening kracht bij te zetten. Als de één ongenuanceerd reageert gaat de ander dat ook doen als reactie.
quote:Je hebt het over een misdadiger. Ik niet per defenitie.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:51 schreef Verbal het volgende:[..]
Mwah... dood...
Ik ken er ééntje die ik bijzonder graag zijn zaakje af zou willen snijden met een bot instrument en dan vervolgens dermate diep in zijn eeltige anus zou willen proppen dat hij de rest van zijn leven kriebelhoest krijgt als hij alleen al aan een stijve denkt.
Maar ik kan de beschaving opbrengen met mijn tengels van hem af te blijven. Had 'ie bij mij ook moeten doen...
'hard oordelen'
![]()
V.
quote:ik zeg enkel dat ik geen pedofielen in de buurt van mijn kind wil omdat ik ze simpelweg niet vertrouw.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:51 schreef fokje het volgende:[..]
flauwekul, dat is de aard van de discussie die er toe neigt dat mensen gaan chargeren om hun mening kracht bij te zetten. Als de één ongenuanceerd reageert gaat de ander dat ook doen als reactie.
quote:Beetje boel leeghoofden dan
Op zaterdag 21 juni 2003 00:53 schreef Ernst het volgende:[..]
Dat heeft op het enkele leeghoofd helemaal niemand gezegd, maar ja het is maar wat je wilt lezen.
quote:Ik krijg ook steeds meer die indruk.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:53 schreef speedcore het volgende:[..]
normaliter is ie al koning ongenuanceerd, maar hij is imo net god ongenuanceerd te worden. het raakt hem persoonlijk denk ik
quote:JA het raakt me persoonlijk en NEE - ik ben geen pedofiel - ik ken niks van dat soort gevoelens - en zou je nu willen ophouden met je domme aantijgingen.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:53 schreef speedcore het volgende:[..]
normaliter is ie al koning ongenuanceerd, maar hij is imo net god ongenuanceerd te worden. het raakt hem persoonlijk denk ik
quote:Kun je alsjeblieft antwoord geven op deze vraag:
Op zaterdag 21 juni 2003 00:54 schreef SCH het volgende:[..]
Beetje boel leeghoofden dan
![]()
quote:
SCH, effe serieus, ben je echt vader??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |