quote:en hoe kom je zelf in die fucking boom
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:01 schreef dreumesje het volgende:[..]
andere vraag hoe krijg je dat ^$%^$%^$%$ kind eruit? is mij niet gelukt.....
ik weet niet of het uitmaakt maar ik heb destijds de import versie bij nedgame gekocht dus het is US
ik ben bij het einde van de ice tempel, ik ben in het gat gevallen en moet nu bij de eindbaas, kholdstare, zijn.
maar, de kamer is leeg! bij geen een faq staat aangegeven datie weg is of wat ik moet doen.
Wie o wie kan mij helpen?
quote:Is dat de 5e tempel in de Drak world? Daar zit ik ook vast, heb ergens een key gemist ofzo! Kan iemand me helpen?
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:29 schreef leejow het volgende:
Sjit ik zit vast bij ALTTP Voor de GBAik weet niet of het uitmaakt maar ik heb destijds de import versie bij nedgame gekocht dus het is US
ik ben bij het einde van de ice tempel, ik ben in het gat gevallen en moet nu bij de eindbaas, kholdstare, zijn.
maar, de kamer is leeg! bij geen een faq staat aangegeven datie weg is of wat ik moet doen.Wie o wie kan mij helpen?
Ik wil hem wel uitspelen, maar geloof niet dat ik er met enorme warme gevoelens aan terug zal denken.
quote:Dat was dacht ik de 4e, en die was makkelijk. Maar ik bedoel dus de temple in het meer. (Lake Hylia in de Light World
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:37 schreef leejow het volgende:
Nee ik zit in de 6e,
bij de 5e moet je die "maid" die je vind naar de kamer brengen waar dat doodshoofdje op staat bij de kaartsucces
oh ja, vergeten, zorg er wel voor dat er licht in die kamer valt, je moet dus een bom gooien boven zodat er licht in die kamer valt
quote:Ik heb ergens een deur niet geopend, ik kan de Big Key niet vinden.
Op zaterdag 9 augustus 2003 08:16 schreef leejow het volgende:
Oh ja dat bedoel ik, daar ben ik ook.
ik snap niet wat ik fout heb gedaan.
-edit- Walkthrough er op nageslagen, heb hem nu wel ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 09-08-2003 08:42]
quote:Ikke, ik heb de boss verslagen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:29 schreef leejow het volgende:
Sjit ik zit vast bij ALTTP Voor de GBAik weet niet of het uitmaakt maar ik heb destijds de import versie bij nedgame gekocht dus het is US
maar, de kamer is leeg! bij geen een faq staat aangegeven datie weg is of wat ik moet doen.Wie o wie kan mij helpen?
spoiler:
quote:jaja er tegen aan beuken zeker? shit maar dat heb ik wel geprobeerd, is dus niet helemaal goed gelukt
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:18 schreef lizardtattoo het volgende:
spoiler:Misschien hoef je helemaal niet in de boom... hoe krijg je een appel uit een boom zonder er in te klimmen?
Ik moet in the earth temple op een gegeven moment drie stenen vernielen door middel van licht. Nu is dat in een kamer waar ik met die postduif via een spiegel het licht naar de kamer kan leiden, aangezien er een hek tussen de ene kamer en de andere zit. Met Link/Boy/ weetikveel kan ik dan de eerste twee stenen mollen met het mirror shield. Maardan wordt het moeilijk, die derde steen kan ik met geen mogelijkheid raken. Ik ben de wanhoop nabij ![]()
Ter verduidelijking; de kamer waar ik in zit is de kamer die je kan berijken door het blok naar de muur toe te schuiven en waar twee schreeuw-beesten zitten.
Daar heb ik ook even vastgezeten.
Je kunt de spiegel achter het hek verschuiven, richting hek dus.
Dan kun je met behulp van Medli's spiegel de spiegel bespiegelen.
quote:Aah, kan je dat ding verschuiven?
Op zondag 10 augustus 2003 11:57 schreef Ronjax het volgende:
Oh DAAAAR!Daar heb ik ook even vastgezeten.
Je kunt de spiegel achter het hek verschuiven, richting hek dus.
Dan kun je met behulp van Medli's spiegel de spiegel bespiegelen.
quote:Ik weet het niet, keb nog nooit die bonusdisk gespeeld
Op zondag 10 augustus 2003 17:54 schreef gieling.com het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat die die bonus disk ronduit kut vind spelen??? Vooral die besturing....
quote:Jep
Ben ik trouwens de enige die vind dat die die bonus disk ronduit kut vind spelen??? Vooral die besturing....
Even voor de mensen die een originele Zelda Oot willen bemachtigen ![]()
Je moet er wel een N64 + 4 spellen bij kopen maar dat mag de pret niet drukken
quote:Ik zal ff voor je kijken. Heb je net Blind verslagen? (P.S. Eerder in dit topic staat een stukje wat handig kan worden)
Op zondag 10 augustus 2003 17:39 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kom je in het grot van de 5e kristal bij a link to the past
spoiler:
The Ice Palace is a frozen labyrinth that extends very deep under the murky waters of the Lake of Evil. It's inhabited by icy enemies who come off the walls and attack; you will need your Fire Rod to melt them. It's important to come with at least one bottle of Magic Medicine.
quote:Nee hoor ... vind ik ook. Ik vind TWW zoveel beter spelen, zeker met de camera ... en dat kan met OOT dan niet meer.
quote:Thnx maare ik kom dan bij een groot gebouw maar hoe kom ik er nou in?
Op zondag 10 augustus 2003 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik zal ff voor je kijken. Heb je net Blind verslagen? (P.S. Eerder in dit topic staat een stukje wat handig kan worden)
spoiler:
It's time to explore the version of Lake Hylia in the Dark World. Play the
Flute and fly to your house, then go south into the Swamp. Proceed west and look for an upside-down "V" of white statues. Pound the stakes and lift up the rock behind it to find a portal to the Dark World. Take the southeast road out of the Swamp and jump off the edge into the waters of the Lake of Evil.
The murky waters are populated by flying enemies who drop explosives all over the place, so swim with agility. The Lake of Evil also houses a massive Ice Temple, which is towards the frozen section in the center.The Ice Palace is a frozen labyrinth that extends very deep under the murky waters of the Lake of Evil. It's inhabited by icy enemies who come off the walls and attack; you will need your Fire Rod to melt them. It's important to come with at least one bottle of Magic Medicine.
quote:Oeps, vergeten er in te doen. Heb geen zin in copy-paste, dus doe het ff in het Nederlands.
Op zondag 10 augustus 2003 23:10 schreef HomerJ het volgende:[..]
Thnx maare ik kom dan bij een groot gebouw maar hoe kom ik er nou in?
spoiler:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |