niet dus...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:17 schreef Hare het volgende:
[..]
haha, kan natuurlijk ook ja
Ik vond het al zo raar, dacht alleen dat er al een aantal bioscopen in Amerika hadden die op digitaal waren overgegaan
Hoe lang moet ik dan blijven wachten? Ben van plan deze week weer te gaan maar heb geen zin om 10 min. lang de aftiteling te bekijken.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:53 schreef victorinox het volgende:
Blijf even zitten tijdens de aftiteling:
Je krijgt nog een leuke scene te zien van Donkey en zijn drakenvriendinnetje.
Ja, kut manquote:Op maandag 28 juni 2004 19:53 schreef victorinox het volgende:
Blijf even zitten tijdens de aftiteling:
Je krijgt nog een leuke scene te zien van Donkey en zijn drakenvriendinnetje.
Het komt al vrij snel, je hoeft niet de hele aftiteling te wachten.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik dan blijven wachten? Ben van plan deze week weer te gaan maar heb geen zin om 10 min. lang de aftiteling te bekijken.
*wijst naar avatar*.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:33 schreef NiNi het volgende:
Ik ben nu al flieft op Puss in boots!
Oooooooooooh! *smeltquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
*wijst naar avatar*..
Die grooote ogen..
Nee hoor, de film is in z'n totaliteit helemaal tof!quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:56 schreef NiNi het volgende:
Oooooooooooh! *smelt
Is het niet zo dat ze alle toffe stukjes al hebben laten zien?
Ook met Donkey in die koets dat hij steeds dat *ploooop* geluid maakt!
I'm a stallion, baby!
Sjit.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:04 schreef Adnan het volgende:
O ja tip...Niet weglopen als de aftiteling begint..,..een hoop mensen hebben een erg leuk stukje gemist!
Je moet sowieso NOOIT weglopen bij een aftiteling.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sjit..
Was bij de vorige Shrek toch ook?quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:04 schreef Adnan het volgende:
O ja tip...Niet weglopen als de aftiteling begint..,..een hoop mensen hebben een erg leuk stukje gemist!
Maar ik moest naar de WC.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:07 schreef Mike het volgende:
Je moet sowieso NOOIT weglopen bij een aftiteling.Er komt zo vaak nog wat na...
Mooiste stuk heb je gemist...je aansluiting op deel 3 is weg...quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar ik moest naar de WC.
En ik had saus geknoeid op m'n shirt.
En de mensen met wie ik was stonden ook op.
En en en en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aakab account overleden...Adnan account herrezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |