quote:Je kan ook een engelstalige windows gebruiken, dan heet ie Links. En hij staat ook links, dus dat komt mooi uit.
Op donderdag 19 juni 2003 22:40 schreef DJKoster het volgende:[..]
Gevonden..
In register bij HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar de waarde "koppelingen" veranderen in je eigen keuze, een mapje maken in je favorieten met die naam en gewoon weer koppelingen inschakelen
quote:Al je vensters afsluiten behalve 1, vervolgens die balk inschakelen etc. , dat venster ook afsluiten en dan moet het werken..
Op donderdag 19 juni 2003 22:44 schreef Karin het volgende:
Nu heb ik die koppelingen ingedeeld, mooie naampjes gegeven en de balk ingeschakeld en daar neergezet waar ik hem hebben wil (vind ik heel knap van mezelf) maar als ik dan IE afsluit en weer aanzet is die k..balk weer pleitoz
quote:Heb je niet ergens een optie 'Werkbalken vergrendelen' ofzo?
Op donderdag 19 juni 2003 22:44 schreef Karin het volgende:
Nu heb ik die koppelingen ingedeeld, mooie naampjes gegeven en de balk ingeschakeld en daar neergezet waar ik hem hebben wil (vind ik heel knap van mezelf) maar als ik dan IE afsluit en weer aanzet is die k..balk weer pleitoz
quote:Ook een goeie.
Op donderdag 19 juni 2003 22:45 schreef DJKoster het volgende:[..]
Al je vensters afsluiten behalve 1, vervolgens die balk inschakelen etc. , dat venster ook afsluiten en dan moet het werken..
quote:Jaaaaa!!!
Al je vensters afsluiten behalve 1, vervolgens die balk inschakelen etc. , dat venster ook afsluiten en dan moet het werken..
quote:Dit werkte dus niet bij mij. "Lock Toolbars" wel trouwens
quote:Het is inmiddels gelukt
Op donderdag 19 juni 2003 22:54 schreef Brennie het volgende:
Ik heb een werkbalk.. en de koppelingen.
Maar hoe krijg ik de koppelingen op de werkbalk?
Ik doe wat fout.. maar wat
quote:Thx!
Op donderdag 19 juni 2003 21:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zie je dat grijze geval boven je Fok!schermpje? Waar ook de knop 'vorige' staat enzo? Nou. Daar klik je met je rechtermuisknop op et voila! Daar staat ergens 'Koppelingen' dus dat klik je aan.
Daarna ga je naar de desbetreffende link die je erin wilt hebben en speelt dat IE-tekentje voor de adresbalk naar die Koppelingen toe en je bent klaar
.
quote:Das een "Alles markeren als gelezen" optie.
Op donderdag 19 juni 2003 23:31 schreef Karliene het volgende:
Eh, je kan toch ook klikken op; "hoi *username*, je laatste bezoek was op bla bla bla"...om je eigen posts te zien?!?! Of zeg ik nu iets heel fouts??!
quote:Nee man dit was pas deel 1 van de volledig verzorgde 40delige cursus. Aan het eind bent u in staat om volledig via gedachtenkracht uw post- en leesgedrag aan te sturen, kunt u via de in deel 15 gepresenteerde Fok! Utilities toolbar met 1 druk op de knop een biertje uit de koelkast naast u pakken en laten openen. Via een dialog box kunt u vervolgens kiezen voor Fles, Glas of Rietje. U zult bovendien de PC zodanig kunnen instellen dat hij automatisch opstart en naar de FOK!forumindex gaat zodra u zich binnen 3 meter van de PC bevindt. Na een instelbaar tijdstip in de avond zal uw stoel automatisch de vorm van een slaapstoel aannemen, met zachtere bekleding en verwarming, zodat u een ideale FOK!houding kunt aannemen. Tegen meerprijs zal voor de FOK!utilities toolbar een plugin beschikbaar komen die u voorziet van dorito's met dipsaus naar keuze.
Op donderdag 19 juni 2003 23:33 schreef dJ-Zcore het volgende:
Leuk gedaan!Ik beschouw mezelf nu als een efficiënt FOK!ker.
Happy FOK!king
* dikkebanaan ook nog ff alt+s test
[edit]
mooi, werkt ook met Phoenix
[/edit]
quote:Door even een paar posts terug te lezen hoe Karin op het goede spoor gezet werd.
Op vrijdag 20 juni 2003 13:08 schreef ID-Tweak het volgende:
mijn koppelingenbalk heb ik nu helkemaal leeg gemaakt, omdat er allemal van die standaard zooi inzit.... hoe krijg ik er nu weer iets in?
quote:Was ooit een scriptje online waarmee je je allereerste post op fok kon vinden.. is nu om onverklaarbare redenen offline, maar ik vond hem toen wel de moeite waard om te bewaren
Op vrijdag 20 juni 2003 13:32 schreef DJKoster het volgende:
"Fist post finder"
Open de tabs van de zoekopdrachten naar personen die je volgt, AT en eventueel voor jou belangrijke subfora. Ga naar "Bookmarks" -> "Bookmark this group of tabs" en zet dat in je balk.
Met 1 druk op de knop open ik 6 tabs, scroll ze even door (zitten 2 tussen die vaak weinig posten), middelste muisknop voor het openen in een nieuw tab op de achtergrond en het sluiten van de tab. Binnen 10 seconden heb ik zo 10-15 topics geopent die ik wil doorlezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |