Welkom bij deze cursus waarin u zult leren zo efficiënt mogelijk te lezen en posten op Fok. Minimaliseer de hoeveelheid tijd die nodig is om zo veel mogelijk interessante dingen te lezen en hier ook nog op te reageren!
Les 1: een goed begin is het halve werk
Een goede manier om uw Fok!-dag te beginnen is direct bij het aanzetten van de browser. Stel uw startpagina in op http://forum.fok.nl of nog beter, op de Active topiclijst, te vinden op http://forum.fok.nl/search.php?on=topics&search=active
Les 2: blijf snel!
Les 3: Alt-S
Teveel mensen kennen deze toetencombinatie niet. Bij het reageren op een topic kan je, in plaats van op 'Invoeren' te klikken ook op alt-s drukken voor hetzelfde effect. Dat scheelt weer enkele muisbewegingen. Alt-P werkt ook, maar dan voor de preview-functie.
Tot zover dit eerste deel van Een cursus efficiënt Fokken. Tot de volgende keer!
quote:Idee !
Zet de links / koppelingen-balk aan.
Elke browser kent wel een soortgelijke balk waarin je allerlei handige links kan zetten. Gebruik deze balk om een link te maken naar bijvoorbeeld de forum-index, je favoriete fora, de AT (maak deze opvallender!) en (zoals de Q op onderstaande afbeelding), naar zoeken op je eigen naam.
*kick*
Mijn balk nu
quote:Geleerd van De Meester.
Op donderdag 19 juni 2003 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is zeker geen onzin inderdaad CW!Mijn balk nu
de links in de balk had ik al (iig de AT) zoeken doe ik idd al met mijn nickname, en ALT-S had ik jaren geleden per ongeluk al gevonden
Ik leer het wel !!!
quote:hej das handig ik elke keer maar zoeken naar een post van mij en dan op mijn naam klikken
Zoek op je eigen naam. Zoek een post van jezelf op en klik dan eens op je eigen nickname boven je usericon. U komt dan in een overzicht terecht met bijvoorbeeld als URL http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=13785. Bookmark deze URL! Van hieruit kan u zien op welke topics u als laatste heeft gereageerd. Klik op de naam in de laatste kolom om snel naar de laatste post in het topic te gaan [Zie afbeelding]
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 20:39 schreef pfaf het volgende:[..]
hej das handig ik elke keer maar zoeken naar een post van mij en dan op mijn naam klikken
quote:Niet meer.
Op donderdag 19 juni 2003 20:46 schreef HeatWave het volgende:
De cursus staat niet voor niets in GC en niet in ONZ...
quote:In Opera werkt ie helaas niet. Allebei niet.
Op donderdag 19 juni 2003 20:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
alt-s doet et niet hier(al-p wel..
)
quote:alt-r doet het hier ook niet, maar da's vrij normaal dacht ik...
Op donderdag 19 juni 2003 20:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
alt-s doet et niet hier(alt-p wel..
)
het zal wel aan mij liggen.. maar ik lees iedere keer: een cursus efficient Roken..
quote:Dit las ik de eerste keer ook
Op donderdag 19 juni 2003 21:00 schreef Schapenvachtje het volgende:
voor beginners dus..het zal wel aan mij liggen.. maar ik lees iedere keer: een cursus efficient Roken..
quote:doe eens
Op donderdag 19 juni 2003 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF doet ALT - S
quote:Ok, nou zie ik hem wel. Dank u, dank u
Op donderdag 19 juni 2003 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dan moet je je even inloggen met dat mooie knopje rechtsboven
.
Je kan zelf natuurlijk ook gaan lopen klooten, en een framespagina maken .
Tegelijkertijd ook alt-s test .
quote:Hey, vertel er ff ook bij hoe je dat aanzet en hoe je een koppeling maakt, wat ik snap er geen kut van.
Op donderdag 19 juni 2003 19:21 schreef QyRoZ het volgende:Zet de links / koppelingen-balk aan.
Elke browser kent wel een soortgelijke balk waarin je allerlei handige links kan zetten. Gebruik deze balk om een link te maken naar bijvoorbeeld de forum-index, je favoriete fora, de AT (maak deze opvallender!) en (zoals de Q op onderstaande afbeelding), naar zoeken op je eigen naam.
quote:Zie je dat grijze geval boven je Fok!schermpje? Waar ook de knop 'vorige' staat enzo? Nou. Daar klik je met je rechtermuisknop op et voila! Daar staat ergens 'Koppelingen' dus dat klik je aan
Op donderdag 19 juni 2003 21:40 schreef Barb het volgende:[..]
Hey, vertel er ff ook bij hoe je dat aanzet en hoe je een koppeling maakt, wat ik snap er geen kut van.
Daarna ga je naar de desbetreffende link die je erin wilt hebben en speelt dat IE-tekentje voor de adresbalk naar die Koppelingen toe en je bent klaar .
quote:Klik -> sleep.
Op donderdag 19 juni 2003 21:40 schreef Barb het volgende:[..]
Hey, vertel er ff ook bij hoe je dat aanzet en hoe je een koppeling maakt, wat ik snap er geen kut van.
quote:Fijn dat ik kon helpen.
Op donderdag 19 juni 2003 22:29 schreef Karin het volgende:
Met een beetje hulp is het mij ook gelukt met die koppelingen. Geweldige tip! Dankjewel![]()
quote:en dat noemt zich mod
Op donderdag 19 juni 2003 22:29 schreef Karin het volgende:
Met een beetje hulp is het mij ook gelukt met die koppelingen. Geweldige tip! Dankjewel![]()
quote:Hee ik heb nooit beweerd technisch te zijn
Op donderdag 19 juni 2003 22:32 schreef HeyFreak het volgende:[..]
en dat noemt zich mod
![]()
Een goeie cursus
quote:Wat je op zich ook minstens wel mag verwachten van een door MS Paint aangedreven Global Mod
Op donderdag 19 juni 2003 22:38 schreef Tijn het volgende:
Ik doe al die dingen echt al eeuwen, man
quote:Ja, maar jij bent nog meer nerd dan ik ben, dan hoor je dat te weten. Dit is voor beginners / semi-gevorderden.
Op donderdag 19 juni 2003 22:38 schreef Tijn het volgende:
Ik doe al die dingen echt al eeuwen, man
quote:Gevonden..
Op donderdag 19 juni 2003 21:30 schreef DJKoster het volgende:[..]
Ik heb nu koppelingen aanstaan..
Kan ik die naam wijzigen
quote:Je kan ook een engelstalige windows gebruiken, dan heet ie Links. En hij staat ook links, dus dat komt mooi uit.
Op donderdag 19 juni 2003 22:40 schreef DJKoster het volgende:[..]
Gevonden..
In register bij HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar de waarde "koppelingen" veranderen in je eigen keuze, een mapje maken in je favorieten met die naam en gewoon weer koppelingen inschakelen
quote:Al je vensters afsluiten behalve 1, vervolgens die balk inschakelen etc. , dat venster ook afsluiten en dan moet het werken..
Op donderdag 19 juni 2003 22:44 schreef Karin het volgende:
Nu heb ik die koppelingen ingedeeld, mooie naampjes gegeven en de balk ingeschakeld en daar neergezet waar ik hem hebben wil (vind ik heel knap van mezelf) maar als ik dan IE afsluit en weer aanzet is die k..balk weer pleitoz
quote:Heb je niet ergens een optie 'Werkbalken vergrendelen' ofzo?
Op donderdag 19 juni 2003 22:44 schreef Karin het volgende:
Nu heb ik die koppelingen ingedeeld, mooie naampjes gegeven en de balk ingeschakeld en daar neergezet waar ik hem hebben wil (vind ik heel knap van mezelf) maar als ik dan IE afsluit en weer aanzet is die k..balk weer pleitoz
quote:Ook een goeie.
Op donderdag 19 juni 2003 22:45 schreef DJKoster het volgende:[..]
Al je vensters afsluiten behalve 1, vervolgens die balk inschakelen etc. , dat venster ook afsluiten en dan moet het werken..
quote:Jaaaaa!!!
Al je vensters afsluiten behalve 1, vervolgens die balk inschakelen etc. , dat venster ook afsluiten en dan moet het werken..
quote:Dit werkte dus niet bij mij. "Lock Toolbars" wel trouwens
quote:Het is inmiddels gelukt
Op donderdag 19 juni 2003 22:54 schreef Brennie het volgende:
Ik heb een werkbalk.. en de koppelingen.
Maar hoe krijg ik de koppelingen op de werkbalk?
Ik doe wat fout.. maar wat
quote:Thx!
Op donderdag 19 juni 2003 21:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zie je dat grijze geval boven je Fok!schermpje? Waar ook de knop 'vorige' staat enzo? Nou. Daar klik je met je rechtermuisknop op et voila! Daar staat ergens 'Koppelingen' dus dat klik je aan.
Daarna ga je naar de desbetreffende link die je erin wilt hebben en speelt dat IE-tekentje voor de adresbalk naar die Koppelingen toe en je bent klaar
.
quote:Das een "Alles markeren als gelezen" optie.
Op donderdag 19 juni 2003 23:31 schreef Karliene het volgende:
Eh, je kan toch ook klikken op; "hoi *username*, je laatste bezoek was op bla bla bla"...om je eigen posts te zien?!?! Of zeg ik nu iets heel fouts??!
quote:Nee man dit was pas deel 1 van de volledig verzorgde 40delige cursus. Aan het eind bent u in staat om volledig via gedachtenkracht uw post- en leesgedrag aan te sturen, kunt u via de in deel 15 gepresenteerde Fok! Utilities toolbar met 1 druk op de knop een biertje uit de koelkast naast u pakken en laten openen. Via een dialog box kunt u vervolgens kiezen voor Fles, Glas of Rietje. U zult bovendien de PC zodanig kunnen instellen dat hij automatisch opstart en naar de FOK!forumindex gaat zodra u zich binnen 3 meter van de PC bevindt. Na een instelbaar tijdstip in de avond zal uw stoel automatisch de vorm van een slaapstoel aannemen, met zachtere bekleding en verwarming, zodat u een ideale FOK!houding kunt aannemen. Tegen meerprijs zal voor de FOK!utilities toolbar een plugin beschikbaar komen die u voorziet van dorito's met dipsaus naar keuze.
Op donderdag 19 juni 2003 23:33 schreef dJ-Zcore het volgende:
Leuk gedaan!Ik beschouw mezelf nu als een efficiënt FOK!ker.
Happy FOK!king
* dikkebanaan ook nog ff alt+s test
[edit]
mooi, werkt ook met Phoenix
[/edit]
quote:Door even een paar posts terug te lezen hoe Karin op het goede spoor gezet werd.
Op vrijdag 20 juni 2003 13:08 schreef ID-Tweak het volgende:
mijn koppelingenbalk heb ik nu helkemaal leeg gemaakt, omdat er allemal van die standaard zooi inzit.... hoe krijg ik er nu weer iets in?
quote:Was ooit een scriptje online waarmee je je allereerste post op fok kon vinden.. is nu om onverklaarbare redenen offline, maar ik vond hem toen wel de moeite waard om te bewaren
Op vrijdag 20 juni 2003 13:32 schreef DJKoster het volgende:
"Fist post finder"
Open de tabs van de zoekopdrachten naar personen die je volgt, AT en eventueel voor jou belangrijke subfora. Ga naar "Bookmarks" -> "Bookmark this group of tabs" en zet dat in je balk.
Met 1 druk op de knop open ik 6 tabs, scroll ze even door (zitten 2 tussen die vaak weinig posten), middelste muisknop voor het openen in een nieuw tab op de achtergrond en het sluiten van de tab. Binnen 10 seconden heb ik zo 10-15 topics geopent die ik wil doorlezen.
quote:maak daar maar 300 van ofzo, doorposten na een slotje is erg populair in de crew
Op vrijdag 20 juni 2003 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je een snelle verbinding hebt (ALLEEN als je een snelle verbinding hebt dus) kun je je Fok!gedrag verder optimaliseren door "maximum berichten per pagina" op 255 te zetten
quote:Ook de crew kan niet doorposten boven 255.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:24 schreef mvt het volgende:[..]
maak daar maar 300 van ofzo, doorposten na een slotje is erg populair in de crew
quote:Die 8-bit beperking is er allang af. Een tijdje geleden was er een topic rondkick topic waar minstens 400 reacties waren
Op vrijdag 20 juni 2003 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ook de crew kan niet doorposten boven 255.
quote:Was ook maar een suggestie... je HOEFT het niet handig te vinden
Op vrijdag 20 juni 2003 16:26 schreef Mikkie het volgende:[..]
Ja maar das van de andere kant ook weer niet relaxt...dan ben je al je overzicht kwijt...krijg je alleen maar zo'n king-size waslijst aan posts...nu hebt je nog een béétje overzicht!
*Alt-s test
quote:Statistieken per maand is een crew linkje, en de fok user stats staan hier:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Slarioux, hoe doe je die statistieken per maand en die FokUser stats?
http://forum.fok.nl/totals.fok
Maar die is down op het moment .
quote:Wedden van wel?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ook de crew kan niet doorposten boven 255.
quote:Er is een VV topic met meer dan 700 reacties
Op vrijdag 20 juni 2003 16:28 schreef mvt het volgende:[..]
Die 8-bit beperking is er allang af. Een tijdje geleden was er een topic rondkick topic waar minstens 400 reacties waren
quote:Waar?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:30 schreef Slarioux het volgende:[..]
Er is een VV topic met meer dan 700 reacties
.
quote:Valt wel mee. Handigheidje van Mozilla : Type-find-ahead.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:26 schreef Mikkie het volgende:[..]
Ja maar das van de andere kant ook weer niet relaxt...dan ben je al je overzicht kwijt...krijg je alleen maar zo'n king-size waslijst aan posts...nu hebt je nog een béétje overzicht!
*Alt-s test
Natuurlijk kan je ook een / voor je zoekopdracht zetten, dan zoek ie ook in de tekst.
Als ik me afvraag of Danny hier gereageerd heeft hoef ik alleen maar in het wildeweg danny in te typen. Zeer overzichtelijk
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 16:33 schreef DJKoster het volgende:[..]
Waar?
En zelfs voor de normale gebruiker is het mogelijk om te posten na een slotje..
quote:Er zijn er genoeg die het weten. Je kan namelijk het slotje van een vol topic afhalen en datn kan iedereen doorposten.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
![]()
En waarom weet niemand dat dan?
OS = windows XP
quote:Probeer de andere alt eens.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:22 schreef Tizmo het volgende:
Dat Alt-S werkt niet bij mij, niet onder mozilla of IE.
quote:Klikken op Koppelingen en dan verslepen naar de gewenste plek
Op vrijdag 20 juni 2003 18:19 schreef Xilantof het volgende:
vraagje
bij mij staan die koppelingen in een akkelig klein knopje naast de knop "ga naar"
dus ik moet eerst op koppelingen drukken, en dan krijg ik een lijst..
hoe kan ik dit veranderen zodat de koppelingen gelijk onder je adresbalk komen?OS = windows XP
quote:Hij is fijn, ik wist wel hoe het ging maar na een restart staat alles in een andere volgorde (op alfabetische volgorde). Hoe kan ik dit uitzetten, vergrendelen staat ie overigens al op!
Op vrijdag 20 juni 2003 18:25 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Klikken op Koppelingen en dan verslepen naar de gewenste plek
.
quote:Klopt, daar heb ik ook geen verklarinbg voor. Wel een workaround overigens. stel je wilt de volgorde
Op vrijdag 20 juni 2003 19:51 schreef The_Duce het volgende:[..]
Hij is fijn, ik wist wel hoe het ging maar na een restart staat alles in een andere volgorde (op alfabetische volgorde). Hoe kan ik dit uitzetten, vergrendelen staat ie overigens al op!
E
B
A
C
D
en dat wordt for some reason
A
B
C
D
E
dan kan je die links gewoon renamen naar
1 E
2 B
3 A
4 C
5 D
Dit zou dan het door jou gewenste resultaat moeten hebben.
quote:Je hebt wel een mooi voorbeeld genomen QyRoZ!
Op donderdag 19 juni 2003 19:21 schreef QyRoZ het volgende:
Een cursus efficiënt Fokken
Met uw efficiency-master QyRoZ.Welkom bij deze cursus waarin u zult leren zo efficiënt mogelijk te lezen en posten op Fok. Minimaliseer de hoeveelheid tijd die nodig is om zo veel mogelijk interessante dingen te lezen en hier ook nog op te reageren!
Les 1: een goed begin is het halve werk
Een goede manier om uw Fok!-dag te beginnen is direct bij het aanzetten van de browser. Stel uw startpagina in op http://forum.fok.nl of nog beter, op de Active topiclijst, te vinden op http://forum.fok.nl/search.php?on=topics&search=activeLes 2: blijf snel!
Navigeer snel door de fora in de Active Topiclijst door bijvoorbeeld gebruik te maken van de drie-letterige afkortingen die in de AT-lijst voor een topic staan. [Zie afbeelding] Zoek op je eigen naam. Zoek een post van jezelf op en klik dan eens op je eigen nickname boven je usericon. U komt dan in een overzicht terecht met bijvoorbeeld als URL http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=13785. Bookmark deze URL! Van hieruit kan u zien op welke topics u als laatste heeft gereageerd. Klik op de naam in de laatste kolom om snel naar de laatste post in het topic te gaan [Zie afbeelding] Zet de links / koppelingen-balk aan.
Elke browser kent wel een soortgelijke balk waarin je allerlei handige links kan zetten. Gebruik deze balk om een link te maken naar bijvoorbeeld de forum-index, je favoriete fora, de AT (maak deze opvallender!) en (zoals de Q op onderstaande afbeelding), naar zoeken op je eigen naam.Les 3: Alt-S
[afbeelding]Teveel mensen kennen deze toetencombinatie niet. Bij het reageren op een topic kan je, in plaats van op 'Invoeren' te klikken ook op alt-s drukken voor hetzelfde effect. Dat scheelt weer enkele muisbewegingen. Alt-P werkt ook, maar dan voor de preview-functie.
Tot zover dit eerste deel van Een cursus efficiënt Fokken. Tot de volgende keer!
quote:Okee ik scroll me de tering joh
Op vrijdag 20 juni 2003 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
255
Gauw weer teruggezet op 50
Als ik thuiskom, zet ik pc aan, pak ik een glas cola/ pilsje, kom terug, pc is opgestart, 1 mep op mijn "personal activelist knop" en het Fok!ken kan beginnen, oh het extra handige is dat je met die ram EN je browser activeert EN gelijk op je favo pagina zit. (startpagina's sucken by the way )
Het werkt ook tijdens het Fok!ken zeer rustgevend, geen geneuzel met de muis, 1 ram en je zit in de AT of je P AT.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 22:11 schreef bleiblei het volgende:
ik weet niet offie al voorbij gekomen is, maar een geniaal hulpmiddel bij Efficient fokken zijn ramknoppen op je toetsenbord. Bijvoorbeeld de internet navigator toetsenborden val logitech hebben lekker mep-verantwoord-grote-knoppen waar je een url onder kan douwen. Kan je gelijk stap 1 en 2 overslaan dmv. 1 wel gemikte mep.Als ik thuiskom, zet ik pc aan, pak ik een glas cola/ pilsje, kom terug, pc is opgestart, 1 mep op mijn "personal activelist knop" en het Fok!ken kan beginnen.
Het werkt ook tijdens het Fok!ken zeer rustgevend, geen geneuzel met de muis, 1 ram en je zit in de AT of je P AT.
Ook zo'n ding heeft
Lekker in het weekend al die knoppen programmeren
quote:Ook winamp is te besturen vanuit toetsenbord
Op vrijdag 20 juni 2003 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
True
Ook zo'n ding heeft
Lekker in het weekend al die knoppen programmeren
quote:Dat was toch van Arcee? Ik kan me er nog een topic van herinneren, alleen niet meer vinden.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:05 schreef Slarioux het volgende:
Was ooit een scriptje online waarmee je je allereerste post op fok kon vinden.. is nu om onverklaarbare redenen offline, maar ik vond hem toen wel de moeite waard om te bewaren
Mijn eerste post had te maken met Kelly (BB3) en hoe zo'n operatie nou werkt .
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 22:14 schreef bleiblei het volgende:[..]
Ook winamp is te besturen vanuit toetsenbord
helemaal geniaal. Kan die mooi op de achtergrond blijven, maar wel shufflen door je playlist
.
quote:Nee van Danny.
Op vrijdag 20 juni 2003 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat was toch van Arcee?
quote:Dat komt omdat je op de verkeerde persoon zoekt.
Ik kan me er nog een topic van herinneren, alleen niet meer vinden.
quote:Hmm. Maar die bedoel ik dus.
Op vrijdag 20 juni 2003 22:58 schreef UTFS het volgende:[..]
Nee van Danny.
[..]Dat komt omdat je op de verkeerde persoon zoekt.
Maar dat soort dingen associeer je toch ook meteen met Arcee, toch ?
quote:waarom werkt dat bij mij niet?
Op vrijdag 20 juni 2003 18:25 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Klikken op Koppelingen en dan verslepen naar de gewenste plek
.
quote:ik heb mijn eerste post gevonden!!
Op vrijdag 20 juni 2003 23:12 schreef bleiblei het volgende:
mijn eerste post is verdwenen in de grote crash geloof ik.
maar als je in je AT naar de eerste entry gaat kom je denk ik toch wel aardig in de buurt van je eerste post.
quote:Die heb ik ook nog, maar deze is een aanvulling en is altijd in beeld.
Op vrijdag 20 juni 2003 23:41 schreef SurfDude het volgende:
Ik gebruik ipv die koppelingen-balk een eigengemaakte startpagina met favorieten. Werkt een stuk handiger vind ik.
quote:moet je de hele tijd naar Home
Op vrijdag 20 juni 2003 23:41 schreef SurfDude het volgende:
Ik gebruik ipv die koppelingen-balk een eigengemaakte startpagina met favorieten. Werkt een stuk handiger vind ik.
quote:Met Alt-home kan je in IE snel naar je homepage gaan.
Op vrijdag 20 juni 2003 23:47 schreef bleiblei het volgende:[..]
moet je de hele tijd naar Home
isnie handig
...
Efficient fokken is in zo min mogelijk handelingen zoveel mogelijk Fok zien als mogelijk is.
quote:dat zijn 2 toetsen!!
Op vrijdag 20 juni 2003 23:49 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Met Alt-home kan je in IE snel naar je homepage gaan.
quote:Mijn toetsenbord heeft te weinig shortcutknoppen, ik heb ze allemaal al in intensief gebruik.
Op vrijdag 20 juni 2003 23:52 schreef bleiblei het volgende:[..]
dat zijn 2 toetsen!!
met 1 mep op een shortcutknop zit ik in mijn AT!
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:53 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Mijn toetsenbord heeft te weinig shortcutknoppen, ik heb ze allemaal al in intensief gebruik.
quote:Linux zuigt
Op zaterdag 21 juni 2003 02:56 schreef thabit het volgende:
Effe testen of Alt-s ook in Konqueror werkt.NEE!!!
quote:Ga jij nou maar lekker verder surfen met je Internet Explodder zolang je het verschil tussen Konqueror en Linux nog niet kent.
Op zaterdag 21 juni 2003 03:00 schreef Steijn het volgende:[..]
Linux zuigt
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 20:39 schreef static het volgende:
Verrek.
quote:ik wil helemaal geen pop ups
Op dinsdag 16 september 2003 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een facultatief popupje met aantal posts totaal, aantal posts vandaag en gemiddeld aantal posts per dag dat hebben we nog steeds niet![]()
quote:Facultatief zeg ik toch?
Op dinsdag 16 september 2003 18:45 schreef Faithz het volgende:[..]
ik wil helemaal geen pop ups
quote:Nee.
Op vrijdag 13 februari 2004 21:02 schreef Hanneman het volgende:
Nog geen volgend deel onderweg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |