oja, webfreak en solomon, van jullie hoef ik geen commentaar
[Dit bericht is gewijzigd door wegwerpbeker op 19-06-2003 19:12]
quote:Ik ben in die 5 minuten nog niet van mening verandert, no fenderbas for me
Op donderdag 19 juni 2003 18:59 schreef thijzema het volgende:
fender => super merk, maar je betaalt dan ook wel, aangezien ik niet de rijkste puber ter wereld ben pas ik. Daarnaast vind ik de fender modellen ook niet echt mooi, het gaat natuurlijk om het geluid, maar het oog wil ook wat.
quote:fender heeft gewoon hele goede bassen voor funk.
Op donderdag 19 juni 2003 19:07 schreef wegwerpbeker het volgende:
Ik zou verder gaan sparen, zodat je een Amerikaanse Fender Precision kan kopen.. Just like me:)
misschien moet je aan een modules denke ofzo, ook wel leuk funk geluid. of je moet gewoon ff 5 dagen in een gitaar winkel slapen en alles teste wat je ziet ook een manier.
ik speel zelf ook vooral funk en ik heb een jazz fender
quote:zijn een paar modelle hebben een goed funk geluidje moet je niet de eerste de beste kope die je ziet
Op donderdag 19 juni 2003 19:13 schreef thijzema het volgende:
een modules?? verklaar je nader
-edit-
om een extreem duur voorbeeld te geve
de fb4 of fb5
maar Er zijn ook goedkopere met dat geluid.
ze slappen ook wel lekker
[Dit bericht is gewijzigd door SirPsycho op 19-06-2003 19:17]
quote:denken jullie dat ik geld te veel heb, weet je hoelang ik moet sparen om zo'n bas te kunnen betalen. het kan toch niet zijn dat je voor een beetje bas al gelijk 1000 pleuro's moet dokken
Op donderdag 19 juni 2003 19:12 schreef SirPsycho het volgende:[..]
fender heeft gewoon hele goede bassen voor funk.
misschien moet je aan een MODULUS denke ofzo, ook wel leuk funk geluid. of je moet gewoon ff 5 dagen in een gitaar winkel slapen en alles teste wat je ziet ook een manier.
ik speel zelf ook vooral funk en ik heb een jazz fender
quote:tja het is een dure hobby
Op donderdag 19 juni 2003 19:17 schreef thijzema het volgende:[..]
denken jullie dat ik geld te veel heb, weet je hoelang ik moet sparen om zo'n bas te kunnen betalen. het kan toch niet zijn dat je voor een beetje bas al gelijk 1000 pleuro's moet dokken
mijn koste met alle dingen erop 1200 euro
dik 2 jaar voor gewerkt en mijn oude verkocht
Ik speel zelf gitaar, ben niet zo op de hoogte van basgitaren dus vandaar dat ik mij enkel over de Fender uitspreek, maar ik verzeker je: die knort like a pig in fresh shit
O, een Fender Precision kopie heb ik het nu over.
quote:neej rond de 600 euro maar mijne heeft heleboel andere dingen erop
Op donderdag 19 juni 2003 23:30 schreef Acathla het volgende:
Een Fender Precision/Jazz kost rond de 1200 pleuro?
quote:Dat is een hele goede keus geweest. The real thing is errug goed maar ook errug duur. Die OLP is waarschijnlijk na tien jaar wel volledig aan zijn einde, maar ja dan koop je gewoon een nieuwe.
Op donderdag 19 juni 2003 22:47 schreef mrmaarten het volgende:
Ik heb (als beginner) een OLP Musicman Stingray aangeschaft. Dit is een kopie van de echte Musicman Stingray. De 4 snaar kost ca. 400 Euro en de 5 snaar 450 Euro. Een basgitaar met aardig geluid voor niet teveel geld.
Scrutinizer is zelf niet erg actief meer en zo kan het dat hier nog een leuke Alembic staat te verstoffen. Nee, die verkoop ik niet!
quote:Jeroentje, wat had ik nou gezegd
Op donderdag 19 juni 2003 20:46 schreef webfreak het volgende:
Fender Jazz is wel een retegave sound...
Mooi is 'ie idd niet, daar heb je gelijk in..
Dus dan vind ik de Ibanez ATK een goed alternatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |