Word ik nu weer dik? Ik dacht dat het zelf wel redelijk Montignac was omdat ik er geen brood bij heb gegeten of iets anders met koolhydraten
-edit-De rest mag je vragen in Onzin.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 19-06-2003 18:55]
Vlees dat zwemt, vliegt en rent is gezond
En van fruit geloof ik niet dat je dik wordt...
quote:Dat zeg ik, van dat vet wordt je gewoon dik, alleen krijg je er geen hoger cholesterol van...
Op donderdag 19 juni 2003 17:48 schreef Vivi het volgende:
Ja ik weet dat het gezond is maar word je er dik van?!?!
Je hoeft je niet al te druk te maken dus
quote:waarom geen bananaan dan?
Op donderdag 19 juni 2003 17:56 schreef JK het volgende:
Die kersen zijn niet goed he, dat is fruit. Van fruit wordt je ontzettend dik ! Nee hoor, je mag zoveel fruit eten als je wilt met uitzondering van de banaan en nog een paar.
quote:hoe laat en waar?
Op donderdag 19 juni 2003 17:44 schreef Vivi het volgende:ps: wil er iemand met me zoenen?
quote:En moet je raden welke paar dat zijn....
Op donderdag 19 juni 2003 17:56 schreef JK het volgende:
Die kersen zijn niet goed he, dat is fruit. Van fruit wordt je ontzettend dik ! Nee hoor, je mag zoveel fruit eten als je wilt met uitzondering van de banaan en nog een paar.
Druiven en - jawel - kersen.
Van deze fruitsoorten kun je dus zeker niet onbeperkt eten zonder dik te worden.
quote:omdat banaan een snelle energieverschaffer is (lees veel suikers of iets dergelijks bevat) dus als je banaan eet, moet je bewegen, anders kan je hem net zo goed meteen op je kon plakken, bij wijze van dan....
Op donderdag 19 juni 2003 17:57 schreef jurn het volgende:[..]
waarom geen bananaan dan?
Verder zou ik geen fruit weten wat je niet onbeperkt kan eten, ja als ik teveel sinaasappels eet dan krijg ik last van mijn gal. Dat is dus ook niet gezond.
Alle vis is trouwens wel gezond (niet teveel eten ivm kwik). Alleen hele vette vis zoals makreel is gezonder dan een haring. Want visvetten zijn de gezondste vetten die er zijn, zeker als je reuma hebt, dan heb je die vetten hard nodig.
anymore quetsions
ik geloof dat ik hier aardig wat van weet.
Weer open, slowchatten, offtopic, vragen/toevoegingen die niet in lifestyle thuishoren in zijn geheel verwijderd.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 19-06-2003 18:57]
quote:jij bent snel zeg !
Op donderdag 19 juni 2003 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Even opschonenWeer open, slowchatten, offtopic, vragen/toevoegingen die niet in lifestyle thuishoren in zijn geheel verwijderd.
quote:Oeps.....heb je nu een rotavond gehad
Op donderdag 19 juni 2003 21:25 schreef boebiedoe het volgende:jij bent snel zeg !
quote:Vette vis is inderdaad goed; er zit iets in waardoor ander vet juist wordt afgebroken ('opgelost' is een beter woord hiervoor). Op die manier kun je dus zeggen dat vette vis in een dieet moet zitten dat is bedoeld om je eigen vetkussentjes te verwijderen.
Op donderdag 19 juni 2003 18:44 schreef dreumesje het volgende:[..]
omdat banaan een snelle energieverschaffer is (lees veel suikers of iets dergelijks bevat) dus als je banaan eet, moet je bewegen, anders kan je hem net zo goed meteen op je kon plakken, bij wijze van dan....
Verder zou ik geen fruit weten wat je niet onbeperkt kan eten, ja als ik teveel sinaasappels eet dan krijg ik last van mijn gal. Dat is dus ook niet gezond.
Alle vis is trouwens wel gezond (niet teveel eten ivm kwik). Alleen hele vette vis zoals makreel is gezonder dan een haring. Want visvetten zijn de gezondste vetten die er zijn, zeker als je reuma hebt, dan heb je die vetten hard nodig.
anymore quetsions
ik geloof dat ik hier aardig wat van weet.
quote:Ff flink schijten en je valt weer een halve kilo af, zou ik zeggen.
Op donderdag 19 juni 2003 17:44 schreef Vivi het volgende:
K, ik ben dus een soort semi aan de lijn en nou heb ik net 2 haringjes gegeten en een halve kilo kersen erachteraan.Word ik nu weer dik? Ik dacht dat het zelf wel redelijk Montignac was omdat ik er geen brood bij heb gegeten of iets anders met koolhydraten
-edit-De rest mag je vragen in Onzin.
Maar van 2 haringen en halve kilo (morgen rood plassen ) kersen word je niet zomaar dik..
quote:Als je het nog weten wilt... dit is niet montignac... de kersen mag je niet combineren met de haring.
Op donderdag 19 juni 2003 17:44 schreef Vivi het volgende:
K, ik ben dus een soort semi aan de lijn en nou heb ik net 2 haringjes gegeten en een halve kilo kersen erachteraan.Word ik nu weer dik? Ik dacht dat het zelf wel redelijk Montignac was omdat ik er geen brood bij heb gegeten of iets anders met koolhydraten
quote:De enige die dik wordt is de portemonnee van Montignac. Het is onbewezen kul. Bij iedere dieet val je de eerste weken af, dus ook bij Montignac. Na enige tijd heeft je lichaam zich aangepast aan de veranderde voedingspatroon en val je niet meer af. Om meer af te vallen zal je moeten sporten. Voor de beste en blijvende resultaten zal je dus moeten bewegen. Een dieet zonder sport is geen dieet
Word ik nu weer dik? Ik dacht dat het zelf wel redelijk Montignac was
Mams heeft vanavond kibbeling Als je daar een normale portie van eet, kan het dan kwaad? Ik ben dus WEL echt aan de lijn en eet eigenlijk nooit vis.
En ja, ik weet dat saus erbij wel kwaad kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |