abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2003 @ 17:44:13 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11224500
K, ik ben dus een soort semi aan de lijn en nou heb ik net 2 haringjes gegeten en een halve kilo kersen erachteraan.

Word ik nu weer dik? Ik dacht dat het zelf wel redelijk Montignac was omdat ik er geen brood bij heb gegeten of iets anders met koolhydraten

-edit-De rest mag je vragen in Onzin.

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 19-06-2003 18:55]

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_11224597
Van haring wordt je inderdaad dik (als je er teveel van eet) maar het vet van vis is in bepaalde mate wel gezond voor je...

Vlees dat zwemt, vliegt en rent is gezond

En van fruit geloof ik niet dat je dik wordt...

donderdag 19 juni 2003 @ 17:48:55 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_11224625
Ja ik weet dat het gezond is maar word je er dik van?!?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_11224628
In vis zit alleen natuurlijk vet, dus dat kan niet veel kwaad. Ik geloof zelfs dat het vrij gezond is om veel vis te eten (mits je er natuurlijk geen enorme kwak mayonaise op doet)... Die kersen bevatten ook alleen maar natuurlijke suikers, dus ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken...
maar goed, ik ben dan ook geen expert, he
pi_11224652
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:48 schreef Vivi het volgende:
Ja ik weet dat het gezond is maar word je er dik van?!?!
Dat zeg ik, van dat vet wordt je gewoon dik, alleen krijg je er geen hoger cholesterol van...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juni 2003 @ 17:53:55 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11224720
Kijk hier maar even:

calorieëntabel

Je hoeft je niet al te druk te maken dus

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 19 juni 2003 @ 17:55:10 #7
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_11224749
Natuurlijk word je van haring (zeker als het veel is) dik.
En van kersen lijkt het me wel duidelijk dat die je niet dik maken.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  donderdag 19 juni 2003 @ 17:56:20 #8
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_11224776
Die kersen zijn niet goed he, dat is fruit. Van fruit wordt je ontzettend dik ! Nee hoor, je mag zoveel fruit eten als je wilt met uitzondering van de banaan en nog een paar.
pi_11224789
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:56 schreef JK het volgende:
Die kersen zijn niet goed he, dat is fruit. Van fruit wordt je ontzettend dik ! Nee hoor, je mag zoveel fruit eten als je wilt met uitzondering van de banaan en nog een paar.
waarom geen bananaan dan?
pi_11224945
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:44 schreef Vivi het volgende:

ps: wil er iemand met me zoenen?

hoe laat en waar?
waarom meteen nu, en niet zometeen
  donderdag 19 juni 2003 @ 18:23:35 #11
56951 Najra
---------------
pi_11225297
Lijkt me sterk dat je van een halve kilo niet aankomt.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_11225416
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:56 schreef JK het volgende:
En moet je raden welke paar dat zijn....

Druiven en - jawel - kersen.

Van deze fruitsoorten kun je dus zeker niet onbeperkt eten zonder dik te worden.

pi_11225626
pff, van 2 haringkjes en kersen word je echt niet meteen dik hoor! Das een heel proces wat een tijd in beslag neemt!!!
Maarem, WAT EEN COMBI ZEG!!
  donderdag 19 juni 2003 @ 18:44:58 #14
57435 dreumesje
arrête, tu m'énerves!
pi_11225758
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:57 schreef jurn het volgende:

[..]

waarom geen bananaan dan?

omdat banaan een snelle energieverschaffer is (lees veel suikers of iets dergelijks bevat) dus als je banaan eet, moet je bewegen, anders kan je hem net zo goed meteen op je kon plakken, bij wijze van dan....

Verder zou ik geen fruit weten wat je niet onbeperkt kan eten, ja als ik teveel sinaasappels eet dan krijg ik last van mijn gal. Dat is dus ook niet gezond.

Alle vis is trouwens wel gezond (niet teveel eten ivm kwik). Alleen hele vette vis zoals makreel is gezonder dan een haring. Want visvetten zijn de gezondste vetten die er zijn, zeker als je reuma hebt, dan heb je die vetten hard nodig.

anymore quetsions

ik geloof dat ik hier aardig wat van weet.

pi_11225913
Even opschonen

Weer open, slowchatten, offtopic, vragen/toevoegingen die niet in lifestyle thuishoren in zijn geheel verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 19-06-2003 18:57]

pi_11230542
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Even opschonen

Weer open, slowchatten, offtopic, vragen/toevoegingen die niet in lifestyle thuishoren in zijn geheel verwijderd.

jij bent snel zeg !
pi_11230943
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 21:25 schreef boebiedoe het volgende:

jij bent snel zeg !

Oeps.....heb je nu een rotavond gehad
  donderdag 19 juni 2003 @ 21:44:31 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11231085
Ik weet niet of je er al van gehoord hebt, maar: je kunt ALLES eten wat je maar wilt hoor. Alleen wel met MATE. Dus van 2 armetierige harinkjes wordt je echt niet dik hoor! Ik bedoel, denk eens logisch na...denk je nu echt dat je hier van kilo's aankomt? Aankomen is een proces van weken, zelfs maanden.
pi_11240218
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 18:44 schreef dreumesje het volgende:

[..]

omdat banaan een snelle energieverschaffer is (lees veel suikers of iets dergelijks bevat) dus als je banaan eet, moet je bewegen, anders kan je hem net zo goed meteen op je kon plakken, bij wijze van dan....

Verder zou ik geen fruit weten wat je niet onbeperkt kan eten, ja als ik teveel sinaasappels eet dan krijg ik last van mijn gal. Dat is dus ook niet gezond.

Alle vis is trouwens wel gezond (niet teveel eten ivm kwik). Alleen hele vette vis zoals makreel is gezonder dan een haring. Want visvetten zijn de gezondste vetten die er zijn, zeker als je reuma hebt, dan heb je die vetten hard nodig.

anymore quetsions

ik geloof dat ik hier aardig wat van weet.

Vette vis is inderdaad goed; er zit iets in waardoor ander vet juist wordt afgebroken ('opgelost' is een beter woord hiervoor). Op die manier kun je dus zeggen dat vette vis in een dieet moet zitten dat is bedoeld om je eigen vetkussentjes te verwijderen.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:12:18 #20
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_11244290
quote:
K, ik ben dus een soort semi aan de lijn en nou heb ik net 2 haringjes gegeten en een halve kilo kersen erachteraan.

Word ik nu weer dik? Ik dacht dat het zelf wel redelijk Montignac was omdat ik er geen brood bij heb gegeten of iets anders met koolhydraten

-edit-De rest mag je vragen in Onzin.

Ff flink schijten en je valt weer een halve kilo af, zou ik zeggen.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_11246108
Van elk vet kán je dik worden.. Ook die vetten die in vis zittenJe moet hoe dan ook vet matigen.. In vis zitte (meervoudige) onverzadige vetzuren, die binden zich aan cholesterol, waardoor dat zich niet kan afzetten aan de aderwanden..

Maar van 2 haringen en halve kilo (morgen rood plassen ) kersen word je niet zomaar dik..

pi_11250623
quote:

Als je het nog weten wilt... dit is niet montignac... de kersen mag je niet combineren met de haring.
pi_11250718
Van alles waar je te veel van eet word je dik. Simpel.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 17:48:00 #24
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_11251558
quote:
Word ik nu weer dik? Ik dacht dat het zelf wel redelijk Montignac was
De enige die dik wordt is de portemonnee van Montignac. Het is onbewezen kul. Bij iedere dieet val je de eerste weken af, dus ook bij Montignac. Na enige tijd heeft je lichaam zich aangepast aan de veranderde voedingspatroon en val je niet meer af. Om meer af te vallen zal je moeten sporten. Voor de beste en blijvende resultaten zal je dus moeten bewegen. Een dieet zonder sport is geen dieet
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_11251635
Hoe zit het eigenlijk met kibbeling?

Mams heeft vanavond kibbeling Als je daar een normale portie van eet, kan het dan kwaad? Ik ben dus WEL echt aan de lijn en eet eigenlijk nooit vis.

En ja, ik weet dat saus erbij wel kwaad kan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')